Onze eigenaardigheden ...

22-10-2014 14:40 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ieder van ons heeft wel iets "raars" in zijn/haar gedragingen. Ik geef de aftrap :

- het geluid van de autoradio "moet" altijd op een even getal staan (10 of 12 NOOIT 11)

- houten vorkjes/lepeltjes/ijscostokjes raak ik alleen aan met mijn tanden - nooit met tong/lippen of gehemelte





wat zijn jullie "afwijkingen"
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
@anky: dat is nu juist het rare... ik gebruik die zakdoek NOOIT
not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren
Ik eet mijn M&M's op kleur. Maar eerst moeten er van allemaal evenveel zijn.



Dus als ik 5 rode heb, 4 blauwe en 3 gele, dan eet ik eerst 2 rode en 1 blauwe. Als ik dan van alles evenveel heb eet ik in volgorde: bruin-oranje-rood-blauw-groen-geel. Soms eet ik ook eerst de bruine en maak ze dan pas gelijk, vooral als er maar 1 of 2 bruine zijn.





En als ik mijn voet of hand zachtjes stoot, dan "moet" ik dat ook met de andere kant doen.
Alle reacties Link kopieren
Oh en andere mensen die ijsjes eten kan ik niet aanzien.
Alle reacties Link kopieren
quote:loesjesss schreef op 22 oktober 2014 @ 20:21:

Ik eet altijd de bruine M&M's als eerste op. Die andere kleurtjes staan zo vrolijk bij elkaar! En ik pak nooit de voorste boterham uit de zak, altijd de boterham die daarachter zit.Oh dat doe ik ook, met die boterhammen! (en die m&m's dus ook)
Alle reacties Link kopieren
Briefgeld gesorteerd is vooral handig.

Alle handdoeken met de dichte kant naar voren ook. (Zo zie je hoeveel handdoeken er liggen en wanneer je weer moet wassen.)

De tweede boterham pakken ook: dan beschermt het kapje tegen uitdroging.





Alleen de gebroken cashewnoten opeten is beleefd tegenover je gasten.



Houten ijsstokjes: brrr.



Toen ik een opleiding deed, moest ik altijd om een heel uur (9:00) of half uur (9:30) beginnen met studeren. Gelukkig ben ik daar mee gestopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:mala8 schreef op 23 oktober 2014 @ 15:11:

Briefgeld gesorteerd is vooral handig.

Alle handdoeken met de dichte kant naar voren ook. (Zo zie je hoeveel handdoeken er liggen en wanneer je weer moet wassen.)

De tweede boterham pakken ook: dan beschermt het kapje tegen uitdroging.





Maar ik pak dus ook niet de boterham "naast" het kapje, maar die daarna.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven