Postcrossing deel 10

13-05-2014 21:12 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over postcrossing!



Hoe werkt het?

registreer je op de website en vul je profiel invraag op de website een adres aan van iemand ergens over de hele wereldstuur een ansichtkaart naar dat adresals de kaart ontvangen is krijg je een 'hurray!' in je mail en dan wordt jouw adres aan een willekeurige ander gegevenwacht tot je een kaart ontvangtregistreer de ontvangen ansichtkaart in het systeem

Dus regelmatig al dan niet tropisch verrassingen op je deurmat , leuke contacten met onbekenden over de hele wereld, mooie verhalen en mooie plaatjes!



Het vorige topic staat hier!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

@Mriek 83-Wat cool Gambia!! Ik ben jaloers, wil zo graag een kaart uit Afrika!!



@kledderendets- De plaatjes op je link zien er leuk uit, maar kan hij ook ergens omgezet worden naar Engels? Of hoe doen jullie dat?



@Firene- Jip en Janneke doen het altijd goed.



@Dreamer- Gulle actie, 6 extra zegels! Daar is de ontvanger vast blij mee!



Hier veel kaarten gekregen, zelfs regelmatig één of twee kaarten teveel, t.o.v. mijn verstuurde kaarten. Ik sta nu weer gelijk.

Zojuist drie kaarten geschreven;

-een oud DAF-je naar de Ukraine

- Duimelijntje naar Duitsland,

-een grazende koe naar Amerika (maar wel naar Alaska, letterlijk best cool ).
Alle reacties Link kopieren
Zo vandaag mijn nieuwe postzegels van postzegelsmetkorting binnen! En ze zijn echt superleuk! Zouden ze hier meelezen en extra leuke op hebben gestuurd?

Ik had zowel een set postzegels voor PC gekocht als voor binnen Nederland. En beide zijn mooi. Vorige keer vond ik de kerstzegels een beetje mwah, omdat ze wel erg kerstig waren Maar dit keer zaten er hele mooie bij, met iconen enzo, helemaal goed voor mensen die vak kunst houden. En heel veel verschillende zegels, ik vind het altijd leuk als ik ook bij de postzegels iets persoonlijks kan vinden.

Helaas kan ik ze niet gelijk gebruiken, want mijn 10 kaartjes zijn onderweg.
Alle reacties Link kopieren
Jeej! Er is een kaartje aangekomen! Die naar de USA is er alleen dus eerder dan naar Duitsland, dat had ik niet verwacht!



Alleen haar berichtje was vrij droog: 'Hi, thanks for the postcard'.

Tis wel iets, want sommigen zeggen helemaal niks, maar dit komt ook niet erg gemeend over :P
Blog: writtenbyelaine.wordpress.com
Alle reacties Link kopieren
Ja, inderdaad Dahlia.. en juist bij USA zou taal geen probleem moeten zijn.



Ik weet bij sommige kaarten ook niet echt hoe ik positief kan reageren, eerlijk gezegd
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Nee dat klopt inderdaad Dreamer, maar ik probeer toch altijd zo leuk mogelijk te reageren. Al kan ik mij nog goed 1 kaart herinneren. Daar stond alleen 'happy postcrossing' op geschreven. Toen heb ik hem alleen geregistreerd. Een bedankje kon er eigenlijk niet vanaf haha.
Blog: writtenbyelaine.wordpress.com
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het me voorstellen. Het lijkt me wel heel rot, als je je best doet voor zo'n kaart en je krijgt alleen een lauwe reactie. Daartegenover heb ik ook wel eens hele enthousiaste reacties gehad, op kaartjes waarvan ik dacht 'nou.. ik doe deze maar.. het is wel goed'. Dat heft elkaar dan weer op he
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
2 kaartjes uit Taiwan en 1 uit Oekraïne vandaag
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Haha ja klopt. Smaken verschillen ook enorm. Tis gewoon moeilijk om daar aan te voldoen als je iemand niet kent.



Leuk dat je twee kaartjes binnen hebt! Ik moet nog even geduld hebben
Blog: writtenbyelaine.wordpress.com
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn eerste 2 hurrays binnen!! En er zijn er nog 4 onderweg! Het is nu alleen nog wachten op kaartjes in mijn brievenbus haha.. Hoe kun je trouwens favorieten toevoegen aan je lijst?!
Alle reacties Link kopieren
Ik had 2 kaartjes binnen (2 Taiwan, 1 Oekraíne) en nu nog een kaartje uit Thailand. Ik denk dat die er gisteren al was, lag op tafel namelijk.



Leuk Icicla :-)



Als je een kaartje ziet dat je leuk vindt, kun je hem aanklikken en rechtsboven op 'Add to faves' klikken. Je moet wel op het kaart-id klikken, om de kaart te openen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Een kaart uit japan vandaag. Zo leuk!

Gister een kaart naar duitsland op de post gedaan. Nu weer afwachten...
Alle reacties Link kopieren
Hier een leuk Duits kaartje gekregen vandaag en een Chinees adres getrokken. Heb best leuke landen onderweg, maar wel veel ver weg dus gaat wel even duren voor de meesten aankomen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg vannacht een blije hurray uit USA voor de hagelslagdooskaart :-) Zo leuk.



(niet dat de hagelslag nog steeds in een beker zit. Dat is gewoon niet handig )
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 01 juni 2014 @ 10:20:

Ik kreeg vannacht een blije hurray uit USA voor de hagelslagdooskaart :-) Zo leuk.



(niet dat de hagelslag nog steeds in een beker zit. Dat is gewoon niet handig )Ik voorzie straks tientallen blije mensen met hagelslagkaarten en jij met een enorme curverbak vol hagelslag
Alle reacties Link kopieren
OMS.. ik ga gelijk kijken of hij al vaker favoriet gezet is



Later is nu
Alle reacties Link kopieren
(nee.. nog maar 1x pff.. )



Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, je hebt toch wel De Ruyter gestuurd he? Geen Venz toch?



Hoeveel kaartjes heb jij inmiddels verstuurd trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Het was wel Venz



Ik heb 251 verzonden kaartjes en 12 onderweg plus 4 expired.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 01 juni 2014 @ 11:53:

Het was wel Venz Ja, je dan wordt het niks Alhoewel, heeft het nog steeds die achterkant met spelletjes enzo? Kun je misschien volgende keer de andere kant sturen :-)quote:Dreamer schreef op 01 juni 2014 @ 11:53:Ik heb 251 verzonden kaartjes en 12 onderweg plus 4 expired.Veel al!
Alle reacties Link kopieren




Ik heb 'm ook gebruikt voor een fotosite en daar waren de postcrossers heel enthousiast en wilden 'm ook hebbuh.. vooral vanwege die oogjes, geloof ik
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Deze week nog maar 2 hurray's ontvangen. Jammer, want dan mag ik er morgen ook maar 2 versturen ... ik hoop op nog wat actie deze uren
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hier gebeurt ook weinig, maar meestal brengt de post op dinsdag wel wat leuks mee.
Alle reacties Link kopieren
Zag op facebook een berichtje over postcrossing meets, is iemand van jullie daar wel eens naar toe geweest?
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een kaartje uit Letland en uit Japan



en een heeeele blije hurray uit Finland, die van de extra postzegels. Het is daar 28 graden!



Niet aan kaartjes zenden toegekomen, zelfs nog niet aan registreren van de ontvangen kaarten. Ben een kast aan 't uitruimen..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dan heb je straks weer heerlijk ruimte over dreamer!



Mijn barbapapa kaartje naar duitsland is vandaag aangekomen. Nieuw adres in nederland. Misschien wel voor 1 van jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven