Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:Cadance schreef op 10 februari 2017 @ 20:47:

Hoi Tomcat,



Kun je voor mij kijken hoe de woonsituatie van mij en mijn gezin in 2017 zal zijn? Of hier verandering in komt? Dank je!



Bij jou zelf ligt wensen vervult, dus dat komt goed.

Ik kijrg dat het goed voor je is om je op het geluk van je gezin/familie/huis te richten, dar van genieten en niet zo bezig zijn met welvaart of financiele voordelen.

Er ligt iets van zorgen voor iets of iemand in de toekomst, empathie, verzorgen. dat kan ook betekenen een huis opknappen of renoveren..
quote:toiletrol schreef op 11 februari 2017 @ 09:32:

Dag Tomcat,

Ik zie dat je veel vragen krijgt, dus misschien zijn het er wat te veel en kom je niet toe aan antwoorden. Maar ik waag het toch ook om je een vraag te stellen. Ik maak me zorgen over het bedrijf waar ik in dienst ben. Zou je daarnaar in je kaarten kunnen kijken?

Heel hartelijk dank alvast!Ik zie geen zorgwekkende zaken, plannen van het bedrijf lijken te gaan lukken, voor jou is het het beste om zaken op hun beloop te laten en niet actief te proberen iets te veranderen.
quote:muurbloempje66 schreef op 11 februari 2017 @ 10:16:

Tomcat

Gaat mijn financiele situatie en de gezondheid van mijn man ooit verbeteren?

Bedankt alvast



Jouw financieen geven aan dat je vertrouwen mag hebben,methodisch te werk gaan maar prima in staat om je zaken te regelen en nu en dan gewoon ook even genieten van je geld werkt zelfs in je voordeel.



Jouw man zijn gezondheid geeft een compromis aan, iets uit zijn verleden werkt in zijn voordeel en teveel vertrouwen op iemand die zegt te weten hoe het allemaal moet kan in zijn nadeel werken.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 11 februari 2017 @ 10:53:

[...]Ik zie geen zorgwekkende zaken, plannen van het bedrijf lijken te gaan lukken, voor jou is het het beste om zaken op hun beloop te laten en niet actief te proberen iets te veranderen.Heel hartelijk dank voor je antwoord en dat je het na hebt willen kijken. Hier kan ik wel iets mee, want ik was inderdaad aan het nadenken over wat ik zelf kan doen en op welke manier, maar ik zie daar ook wat haken en ogen.
Hi Tomcat, zou je kaarten willen leggen voor mijn (prille) relatie?

Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Tomcat!
Alle reacties Link kopieren
Dank je, ik ga ervan uit (en hoop met heel mijn hart) dat je legging klopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 11 februari 2017 @ 10:56:

[...]





Jouw financieen geven aan dat je vertrouwen mag hebben,methodisch te werk gaan maar prima in staat om je zaken te regelen en nu en dan gewoon ook even genieten van je geld werkt zelfs in je voordeel.



Jouw man zijn gezondheid geeft een compromis aan, iets uit zijn verleden werkt in zijn voordeel en teveel vertrouwen op iemand die zegt te weten hoe het allemaal moet kan in zijn nadeel werken.



Bedankt voor je snelle reactie! Volgens mij ven je er goed in. Kijk maar uit straks blijf ik vragen stellen. Niet weggaan he

Oh en dat compromis gedeelte is zo waar.
Hoi Tomcat, zou je kaarten willen leggen voor mij over mijn werk?
quote:stellar schreef op 11 februari 2017 @ 11:42:

Hi Tomcat, zou je kaarten willen leggen voor mijn (prille) relatie?

Alvast bedankt



Dat kan best een serieuze langer relatie worden, als jullie het beiden serieus nemen en op waarde schatten.

Gezinsgeluk is mogelijk in de toekomst
quote:Lady_Beaufort schreef op 11 februari 2017 @ 17:36:

Hoi Tomcat, zou je kaarten willen leggen voor mij over mijn werk?



Je werk geeft iets aan over nieuws wat snel komt, er wordt geadviseerd om je sociaal op te stellen op je werk, niet proberen de boel in je eentje te doen of naar je hand te zetten.

De toekomst geeft voorspoed aan, geluk, een fase waarin je het bijna niet fout kan doen.
Iets nieuws wat snel komt zou heel welkom zijn! En een fase waarin ik het bijna niet fout kan doen ook, want ik moet enkele ingrijpende keuzes gaan maken.



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Tomcat,

Wil je voor mij kaarten leggen over mijn gezondheid? Alvast bedankt!
quote:Onne78 schreef op 12 februari 2017 @ 09:35:

Goedemorgen Tomcat,

Wil je voor mij kaarten leggen over mijn gezondheid? Alvast bedankt!



Je gezondheid geeft aan problemen achter je laten en een periode van rust en herstel die er aan komt.

Het is in je voordeel om alle opties te beschouwen, ga niet blind voor 1 methode, ook niet als deze al wat succes heeft gebracht, neem alle opties serius en schat ze op waarde
Alle reacties Link kopieren
Hallo tomcat,



Zou je voor mij willen leggen tot mijn kinderen in 2017 en de schoolsituatie?



Ben erg benieuwd.

Bedankt alvast!
quote:jua schreef op 12 februari 2017 @ 09:47:

Hallo tomcat,



Zou je voor mij willen leggen tot mijn kinderen in 2017 en de schoolsituatie?



Ben erg benieuwd.

Bedankt alvast!



Ik snap niet helemaal wat je zoekt.



Jij lijkt nieuwe paden te overwegen, je kinderen ontvangen weel waardering voor hetgeen ze preseteren, de school geeft wijsheid en ervaring weer en voor de toekomst ligt er een oogst te wachten.



Hopelijk kan je hier iets mee
Alle reacties Link kopieren
Hoi tomcat, zou je in je kaarten willen kijken wanneer mijn baby komt? Dank!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tomcat,



Zou je voor mij alsjeblieft de kaarten willen leggen om te kijken hoe het met mijn woonsituatie zal gaan, of ik mijn eigen stekje zal vinden? En ik ben ook heel benieuwd of mijn relatie de huidige stormen zal doorstaan.

Alvast bedankt!!!
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 12 februari 2017 @ 10:28:

[...]





Ik snap niet helemaal wat je zoekt.



Jij lijkt nieuwe paden te overwegen, je kinderen ontvangen weel waardering voor hetgeen ze preseteren, de school geeft wijsheid en ervaring weer en voor de toekomst ligt er een oogst te wachten.



Hopelijk kan je hier iets mee



Bedankt



Die nieuwe paden klopt wel.

Schoolsituatie van 1 van de kinderen is niet goed vandaar dat ik hoop dat er iets positiefs komt in 2017
Bedankt voor je legging!
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 04 februari 2017 @ 11:01:

[...]





Hoi,



Jij zelf lijkt een nare situatie of tijd achter je te laten en geleidelijk weer onderweg naar betere tijden.

Ik weet niet wat je vraag erover is, maar je studie geeft zaken uit het verleden aan die gerelateerd zijn en je werk staat in het teken van op eigen kracht je leven inrichten zoals jij het wil.

Zelfvertrouwen houden, doorzetten, voor je doel blijven gaan werkt in je voordeel.

Teveel werk op je schouders nemen wat eigenlijk net zo goed door anderen gedaan kan worden werkt in je nadeel.



Helpt dit?



Dankjewel, hier kan ik veel mee. Eigenlijk wordt mijn eigen gevoel bevestigd, erg fijn! Ook dat van nare situatie is helemaal waar.



Ik had geen specifieke vraag. Ik kon mijn eigen baan 'kiezen'/invulling geven aan mijn huidige baan. Nu ik die keuze heb gemaakt, twijfel ik soms nog wel (ondanks dat ik heb geluisterd naar mijn hart). Uiteindelijk zal ik vast achteraf denken dat het de juiste keuze is geweest.



Momenteel ook bezig om werk uit handen te geven, omdat het anders niet meer haalbaar is om aan de belangrijkste taken toe te komen.



Dankjewel!
'We should all start to live before we get too old.'
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 11 februari 2017 @ 10:56:

[...]





Jouw financieen geven aan dat je vertrouwen mag hebben,methodisch te werk gaan maar prima in staat om je zaken te regelen en nu en dan gewoon ook even genieten van je geld werkt zelfs in je voordeel.



Jouw man zijn gezondheid geeft een compromis aan, iets uit zijn verleden werkt in zijn voordeel en teveel vertrouwen op iemand die zegt te weten hoe het allemaal moet kan in zijn nadeel werken.



Oh en betekent dit dat hij dan een (betaalde) baan gaat vinden? Of in ieder geval weer nuttig op de arbeidsmarkt? Ik heb er namelijk niet zo veel vertrouwen in, en hij stiekem ook niet.

Bedankt alvast.
quote:christinayang schreef op 12 februari 2017 @ 10:34:

Hoi tomcat, zou je in je kaarten willen kijken wanneer mijn baby komt? Dank!



Ik weet niet of dat eerdaags moet ofzo maar daar komt een 6 op.. 16 of 26 feb, 6 maart?

De baby geeft gezinsgeluk aan, mooi
quote:Sweet_Concubine schreef op 12 februari 2017 @ 10:34:

Hallo Tomcat,



Zou je voor mij alsjeblieft de kaarten willen leggen om te kijken hoe het met mijn woonsituatie zal gaan, of ik mijn eigen stekje zal vinden? En ik ben ook heel benieuwd of mijn relatie de huidige stormen zal doorstaan.

Alvast bedankt!!!



Je lijkt te twijfelen over een keuze maar dat is niet nodig, sommige dingen kom je logischerwijs niet uit, somsmoet je gewoon een gokje nemen.

Je woonsituatie geeft rechtvaardigheid aan, in de toekomst krijg je je eigen stekje.

Je relatie lijktmaterieel op orde en geeft richting toekomst aan dat je genoeg leert om verder te gaan
quote:muurbloempje66 schreef op 13 februari 2017 @ 09:43:

[...]





Oh en betekent dit dat hij dan een (betaalde) baan gaat vinden? Of in ieder geval weer nuttig op de arbeidsmarkt? Ik heb er namelijk niet zo veel vertrouwen in, en hij stiekem ook niet.

Bedankt alvast.



Hij ziet een baan niet voor wat het is, er is een andere manier van denken, handelen, zoeken naar werk nodig.

Het werk zien als beloning voor ervaring of het geleerde werkt tegen. Het werkt in het voordeel om het te zien als kans om te laten zien wat hij kan. In de toekomst ligt een moment waarin alles op een andere manier beschouwd wordt en dan zal het een en ander duidelijk worden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven