Wat niemand van mij weet...

06-11-2013 13:48 750 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dat ik met een knuffel slaap.



Deel geheimen, groot of klein.

Wie volgt?
Alle reacties Link kopieren
Dat ik 1 collega werkelijk niet kan uitstaan, ik kan z'n bloed wel drinken.

Niemand weet het omdat hij zo populair is bij andere collega's.

Ik praat er dus maar niet over.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op woensdag 06 november 2013 14:03 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="damina in "Wat niemand van mij weet..."" class="messagelink">damina schreef op 06 november 2013 @ 14:01</a>:</b>

Oh, markovic haha ben niet zo goed met sarcasme. Nog een bekentenis!

Maar dat van die knuffel, ik slaap naast mijn vriend en de knuffel zit tussen het kussensloop verstopt. Dus ik hou de knuffel elke keer stiekem vast als we gaan slapen. </div></blockquote>Dat is wel enigszins sneu. Hij heeft het nog nooit doorgehad? Nee.
Damina, dat vind ik een lief geheim!



Ik ben zelf bang in het donker. Ik ben ook bang om in natuurwater te zwemmen, om dezelfde reden. Het donkere om mij heen, dat vind ik verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik wanneer ik een wind heb gelaten toch even moet ruiken
Alle reacties Link kopieren
quote:Egidius schreef op woensdag 06 november 2013 14:02 Dat ik geld heb verdiend op een manier waar ik niet trots op ben.Mag ik vragen wat voor manier, hoef je niet te zeggen als je niet wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Egidius schreef op woensdag 06 november 2013 14:02 Dat ik geld heb verdiend op een manier waar ik niet trots op ben.
Dat is vreselijk moet lachen om de meest gruwelijk foute humor. Ik ben dan ook een groot fan van Alex Agnew.
Ik draai soms de cd 'Mama Se' van K3 knoerthard in de auto en ken alle liedjes inmiddels uit mn hoofd (en zing die ook enthousiast mee)
Ik heb nog wel eens de neiging om tegen de tv te praten als er een film of een serie op is. Ik leef me helemaal in en dan roep ik bv 'nee niet doen' e.d. Mijn ex die weet het trouwens wel maar voor de rest weet niemand het
quote:Miss_Marvellous schreef op 06 november 2013 @ 14:13:

Ik heb nog wel eens de neiging om tegen de tv te praten als er een film of een serie op is. Ik leef me helemaal in en dan roep ik bv 'nee niet doen' e.d. Mijn ex die weet het trouwens wel maar voor de rest weet niemand het Tja, ik geef aanwijzingen aan de voetballers van oranje bij belangrijke wedstrijden. Ik word alleen altijd zo overschreeuwd door die 55000 mensen in het stadion, dus vandaar ze me niet horen.
Damina, ik heb het idee dat je te jong bent voor dat antwoord ;)
Dat ik het bijgeloof heb dat '3' een goed getal is. Dus wanneer ik in mezelf tel, moet het altijd op 3 uitkomen, of op een getal dat te delen is door 3... Ook geef ik mijn vriend als we afscheid nemen altijd 3 kussen (op de mond), dan denk ik dat we een goede dag gaan hebben...
quote:markovic schreef op 06 november 2013 @ 14:03:

[...]





Jij slet! In combinatie met de avatar van Egidius...
quote:zoembaya schreef op woensdag 06 november 2013 14:18 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="markovic in "Wat niemand van mij weet..."" class="messagelink">markovic schreef op 06 november 2013 @ 14:03</a>:</b>

[...]





Jij slet!</div></blockquote> In combinatie met de avatar van Egidius... Avatar is Dwight Schrute van het programma the Office. Zeer leuk programma om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 06 november 2013 @ 13:56:

Sjonge jonge, het leek me toch duidelijk dat ik niet serieus was.



Ik stak de draak met het feit dat haar grote geheim zo onschuldig is.
Alle reacties Link kopieren
quote:damina schreef op 06 november 2013 @ 14:01:

Oh, markovic haha ben niet zo goed met sarcasme. Nog een bekentenis!

Maar dat van die knuffel, ik slaap naast mijn vriend en de knuffel zit tussen het kussensloop verstopt. Dus ik hou de knuffel elke keer stiekem vast als we gaan slapen.
quote:Egidius schreef op 06 november 2013 @ 14:20:

[...]





Avatar is Dwight Schrute van het programma the Office. Zeer leuk programma om naar te kijken.Dank voor het ophelderen van dit mysterie. Ik ken alleen de Engelse versie van The Office, dit moet haast de Amerikaanse Gareth zijn?
Ze weten alles van je.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik een paar keer per jaar in mijn eentje stiekem naar de Burger King McDrive rijd en een Whopper zonder kaas in mijn mond prop... Wat zijn die dingen smerig lekker.
quote:zoembaya schreef op woensdag 06 november 2013 14:23 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Egidius in "Wat niemand van mij weet..."" class="messagelink">Egidius schreef op 06 november 2013 @ 14:20</a>:</b>

[...]





Avatar is Dwight Schrute van het programma the Office. Zeer leuk programma om naar te kijken.</div></blockquote>Dank voor het ophelderen van dit mysterie. Ik ken alleen de Engelse versie van The Office, dit moet haast de Amerikaanse Gareth zijn? Als Gareth niet spoort, dan ja.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik een gat in mijn kies heb waarvoor ik eigenlijk toch echt even voor naar de tandarts moet, ik ben alleen zo bang voor de tandarts dat ik het gat maar verzwijg en af en toe een pijnstiller neem. Ik hoop over een poosje genoeg moed verzameld te hebben
quote:guirne schreef op 06 november 2013 @ 14:28:

Dat ik een gat in mijn kies heb waarvoor ik eigenlijk toch echt even voor naar de tandarts moet, ik ben alleen zo bang voor de tandarts dat ik het gat maar verzwijg en af en toe een pijnstiller neem. Ik hoop over een poosje genoeg moed verzameld te hebben

Dat vind ik erg.

Ik heb mijn angst voor de tandarts overwonnen door een soort van vriendschap met hem te sluiten door hem gezellige praatjes op te dringen, zodat hij mij aardig zou gaan vinden. Is ondertussen al dertig jaar geleden, maar heeft me wel geholpen.



Heulen met de vijand heet zoiets.
Alle reacties Link kopieren
quote:Egidius schreef op woensdag 06 november 2013 14:15 Damina, ik heb het idee dat je te jong bent voor dat antwoord ;)Nee, echt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Egidius schreef op 06 november 2013 @ 14:27:

[...]





Als Gareth niet spoort, dan ja.

Gareth is wat raar, maar misschien wel de enige die spoort...



http://www.youtube.com/watch?v=U1PHpkdvNOs
Alle reacties Link kopieren
quote:nova89 schreef op 06 november 2013 @ 14:16:

Dat ik het bijgeloof heb dat '3' een goed getal is. Dus wanneer ik in mezelf tel, moet het altijd op 3 uitkomen, of op een getal dat te delen is door 3... Ook geef ik mijn vriend als we afscheid nemen altijd 3 kussen (op de mond), dan denk ik dat we een goede dag gaan hebben... Ik heb ook zoiets, maar dan met meer getallen (3 is altijd goed haha). Dacht dat ik de enige was die geflipt is, maar hoera, niet dus.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven