Date: zenuwen bedwingen

02-09-2012 16:02 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schreef het al eerder; I suck at dating. En dan zeker online dating. Toch heb ik het voor elkaar gekregen vanavond een date te hebben met -voor zover ik kan beoordelen- een heullle leuke kerel.



En man, het voelt of ik vanavond afgemaakt ga worden door de tandarts! Mijn hart bonst nu al in m'n keel, en alle rampscenario's (struikelen, stotteren, stiltes, domme opmerkingen) hebben mijn gedachten al 100x gepasseerd.



Ik ben best een beetje onzeker, vooral over mijn uiterlijk (ik ben door omstandigheden nu nog zo'n 15-20kg te zwaar, zelfs nu ik er bijna 25 kwijt ben), en ik mankeer van alles.



De ene minuut denk ik; ach dat wordt toch niks, never mind, ik bel af. De andere minuut is het weet; kom op man, ik ben gewoon 'keileuk', lief en grappig! En dat uiterlijk 'stunning' zijn is Project Lekker Wijf (al doe ik niet mee, sorry ), dat komt gewoon nog.



Kan iemand me een beetje moed inpraten? :-)

Leuke anekdotes over "hoe het helemaal goed kwam" mogen ook
Alle reacties Link kopieren
Haha! Zie je wel! Jullie zijn gemaakt voor elkaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:PartlyCloudy schreef op maandag 03 september 2012 19:09 Haha! Zie je wel! Jullie zijn gemaakt voor elkaar!

ja sorry hoor. Ik zit daar de hele avond me uit te sloven als een puber om leuk gevonden worden, en dan nog kom ik ongeïnteresseerd over?

Da Fuque?!



Mijn kin op mijn knieën. Waar is die smiley als je 'm nodig hebt....
Alle reacties Link kopieren
quote:Lil90 schreef op maandag 03 september 2012 19:08 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="jaimee21 in "Date: zenuwen bedwingen"" class="messagelink">jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 19:05</a>:</b>

Het ontdenkbare is zojuist gebeurd, en jullie gaan er net zo min van begrijpen als ik:



"Hey, graag gedaan! Al ben ik wel verrast dat je het leuk vond, ik kreeg het idee dat je niet echt geinteresseerd was."



Mijn klomp breekt, mijn broek zakt af, en nu ben ik echt flabberdingest!



Ik niet geinteresseerd! IK NIET GEINTERESSEERD!</div></blockquote>





O my god! Nou dat verklaart dus waarom hij niet uit zichzelf had geschreven denkik zo.



Heb je iets gedaan die avond waardoor hij kan hebben gedacht dat je niet geinteresseerd was? :D "O my god! Nou dat verklaart dus waarom hij niet uit zichzelf had geschreven denkik zo.



Heb je iets gedaan die avond waardoor hij kan hebben gedacht dat je niet geinteresseerd was? :D"



Ehm, bij nader inzien heb ik wel erg zitten ratelen en maar weinig gevraagd.

Argggh! Stom rund dat ik ben!
Alle reacties Link kopieren
Maar heeft ie dan ook laten doorschemeren wat hij er zelf van vond? Of hoopte hij er zo makkelijk vanaf te komen?
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen zijn heeeel conservatief in het interpreteren van signalen. Misschien uit angst gekwetst te worden. Ze willen zichzelf geen valse hoop geven
Alle reacties Link kopieren
En nu? Ga je hem iets terugsturen? Of heb je dat al gedaan?



Edit: ik zou inderdaad vragen waarom hij dat dacht. En zeggen dat je dus niet ongeïnteresseerd bent.
vraag hem gewoon waarom hij dacht dat jij ongeinteresseerd was...





of zou het een truc zijn om te achterhalen wat jij voor hem voelt?
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op maandag 03 september 2012 18:54

Dat dacht ik ook. Nee, niks meer gehoord. Ga ik ook niet meer van uit.



Wat VC ook al zei (maar dan genuanceerder) hij zal geschrokken zijn van me



Ik ga me nu even lekker in andermans drama storten, "achter gesloten deuren" op Net5 gaat zo beginnen.

Wie kijkt ook??





Veel plezier met kijken meid!

En je krijgt lieve reacties omdat je zelf als ren symphatieke lieve meid over komt. We leven met je mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als iemand mij weinig zou vragen op een date, ik ook zou concluderen dat die ander niet bijster geïnteresseerd is in me. Nou is ratelen wel een duidelijk teken van zenuwen maar hij weet natuurlijk niet dat je "normaal" anders bent .



Misschien kun je hem vertellen dat je op van de zenuwen was en dat deze ontmoeting niet geheel representatief is voor hoe je bent?
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op maandag 03 september 2012 19:05 Het ontdenkbare is zojuist gebeurd, en jullie gaan er net zo min van begrijpen als ik:



"Hey, graag gedaan! Al ben ik wel verrast dat je het leuk vond, ik kreeg het idee dat je niet echt geinteresseerd was."



Mijn klomp breekt, mijn broek zakt af, en nu ben ik echt flabberdingest!



Ik niet geinteresseerd! IK NIET GEINTERESSEERD!





Huh??? Ik val ff van mn stoel af.... Heb je enig idee waardoor hij dat gevoel kreeg?

Je zei dat je mega aan het ratelen was ook enzo.

Heb je er al op gereageerd?
Alle reacties Link kopieren
Het gesprek is op gang. Heb gezegd dat ik het jammer vind dat ik hem dat idee heb gegeven, en dat ik niet ongeïnteresseerd ben.

Dat "mag" ik goedmaken van 'm.



Volgens mij kan dat alleen met date 2. Toch? :-)



Alsnog een goede afloop voor Jaimee??
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetgirl8 schreef op 03 september 2012 @ 19:22:

En nu? Ga je hem iets terugsturen? Of heb je dat al gedaan?



Edit: ik zou inderdaad vragen waarom hij dat dacht. En zeggen dat je dus niet ongeïnteresseerd bent.Ja precies, ik zou ook vragen waarom hij dat dacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 19:26:

Het gesprek is op gang. Heb gezegd dat ik het jammer vind dat ik hem dat idee heb gegeven, en dat ik niet ongeïnteresseerd ben.

Dat "mag" ik goedmaken van 'm.



Volgens mij kan dat alleen met date 2. Toch? :-)



Alsnog een goede afloop voor Jaimee??







Kijk aan! Nu mag je blij zijn dat jij toch hebt besloten om hem een smsje te sturen... anders was je nog steeds aan het wachten op niets waarschijnlijk omdat hij niks stuurde omdat hij dacht dat je niet geinteresseerd was. Op naar date 2 en maak het goed!!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, heb gevraagd waarom hij dat dacht.



Ik vroeg zo weinig...

Klopt. Op van de zenuwen, hele tijd bezig met 'zit ik niet teveel aan m'n haar, ik rook zo veel, praat nou eens rustig, lach eens leuk'

Daar had 'vraag eens wat' ook bij gemoeten.
Alle reacties Link kopieren
Idd even vragen aan hem waar hij denkt dat je niet geinteresseerd was en duidelijk maken dat je het echt leuk vond.

Goh... Dus toch een onzekere jongen.

Je zei zelf al dat hij wat bagage heeft. Beetje zelfbescherming van zijn kant wellicht.



Later lachen jullie erom als je verteld hoe zenuwachtig je was en hoe erg je op je telefoon zat om een berichtje van hem en zelfs snachts wakker werd ervan :-)



Open kaart spelen met hem en vanuit je gevoel praten, dat schept duidelijkheid
Alle reacties Link kopieren
Het was een list! Zodat jij het mag goedmaken met date 2!



Wel een onsubtiele manier en een hele omweg om zoiets duidelijk te maken. Haha, hou het positief!
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 19:26:

Het gesprek is op gang. Heb gezegd dat ik het jammer vind dat ik hem dat idee heb gegeven, en dat ik niet ongeïnteresseerd ben.

Dat "mag" ik goedmaken van 'm.



Volgens mij kan dat alleen met date 2. Toch? :-)



Alsnog een goede afloop voor Jaimee??
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op maandag 03 september 2012 19:28 Oh ja, heb gevraagd waarom hij dat dacht.



Ik vroeg zo weinig...

Klopt. Op van de zenuwen, hele tijd bezig met 'zit ik niet teveel aan m'n haar, ik rook zo veel, praat nou eens rustig, lach eens leuk'

Daar had 'vraag eens wat' ook bij gemoeten.





Geen slechte zet van jouw geweest om iets te sturen :-) hij zat gewoon in het zelfde schuitje als jij haha. Hij dacht dat jij het niet leuk vond.



Vind het oprecht leuk voor je!
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 19:28:

Oh ja, heb gevraagd waarom hij dat dacht.



Ik vroeg zo weinig...

Klopt. Op van de zenuwen, hele tijd bezig met 'zit ik niet teveel aan m'n haar, ik rook zo veel, praat nou eens rustig, lach eens leuk'

Daar had 'vraag eens wat' ook bij gemoeten.Gewoon tegen hem zeggen dat je inderdaad aan het ratelen was omdat je zenuwachtig was en dat je het zéker goed gaat maken op een tweede date
Alle reacties Link kopieren
quote:lifeforever schreef op maandag 03 september 2012 19:31 Het was een list! Zodat jij het mag goedmaken met date 2!



Wel een onsubtiele manier en een hele omweg om zoiets duidelijk te maken. Haha, hou het positief! Hahaha, als dat het is, dan ga ik het goedmaken met een potje freefight! Mij een beetje zo laten zitten. Ben er nog misselijk van :-)
Wat een leuk topic dit!



Ik ga dit volgen. Hou van love-stories!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, leuk, leuk!!! Geniet ervan!




Leuk!! Lekker genieten van de kriebels!!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, nou die love-story moet het nog worden hoor Pimpelmeesje



Vooralsnog is het een storm in een glas water.

Maar wel een hilarisch verhaal!
(denk eens terug aan hoe je gisteren rond deze tijd was en hoe je je nu voelt!!)



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven