Date: zenuwen bedwingen

02-09-2012 16:02 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schreef het al eerder; I suck at dating. En dan zeker online dating. Toch heb ik het voor elkaar gekregen vanavond een date te hebben met -voor zover ik kan beoordelen- een heullle leuke kerel.



En man, het voelt of ik vanavond afgemaakt ga worden door de tandarts! Mijn hart bonst nu al in m'n keel, en alle rampscenario's (struikelen, stotteren, stiltes, domme opmerkingen) hebben mijn gedachten al 100x gepasseerd.



Ik ben best een beetje onzeker, vooral over mijn uiterlijk (ik ben door omstandigheden nu nog zo'n 15-20kg te zwaar, zelfs nu ik er bijna 25 kwijt ben), en ik mankeer van alles.



De ene minuut denk ik; ach dat wordt toch niks, never mind, ik bel af. De andere minuut is het weet; kom op man, ik ben gewoon 'keileuk', lief en grappig! En dat uiterlijk 'stunning' zijn is Project Lekker Wijf (al doe ik niet mee, sorry ), dat komt gewoon nog.



Kan iemand me een beetje moed inpraten? :-)

Leuke anekdotes over "hoe het helemaal goed kwam" mogen ook
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat jullie allemaal zo snel oordelen over die man !

Hij heeft je gisterenavond nog gezien... ik vind het best acceptabel dat er enige tijd tussenzit vooraleer hij je een bericht stuurt. Wellicht zet hij zijn gedachten even op een rijtje. Ik denk dat je wel nog van hem hoort eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
PartlyCloudy mijn ervaring is als iemand je leuk vindt dat je gelijk iig de ochtend erna sowieso wel een bericht hebt. Over algemeen diezelfde avond op de date zelf al dat de man in kwestie aangeeft je nog een keer te willen zien etc. Hij gaat echt geen risico lopen dat jij denkt dat ie niet enthousiast is.



Van mij zou het iig al niet meer hoeven als iemand zo sloom is
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me er al een heel eind overheen gezet.

Je maakt mij niet wijs dat ie 24 uur nodig heeft om te zeggen; ja was leuk maar geen klik, of nou reuze, moeten we vaker doen.



Precies wat al gezegd is; dan ben je een ongemanierde puber.



En zolang ik hem niet blok kan hij alsnog met een zeer plausibele verklaring komen, ik ben de beroerdste niet
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 17:29:

Ik heb me er al een heel eind overheen gezet.

Je maakt mij niet wijs dat ie 24 uur nodig heeft om te zeggen; ja was leuk maar geen klik, of nou reuze, moeten we vaker doen.



Precies wat al gezegd is; dan ben je een ongemanierde puber.



En zolang ik hem niet blok kan hij alsnog met een zeer plausibele verklaring komen, ik ben de beroerdste niet





ik vind het echt super hoe je hier mee om gaat!

zegt veel over je eigenwaarde, je verdiend veel meer dan dit!



zie het positief, door hem laat je je ware nu niet lopen :-)

de weg is vrij nu en de gene die jou wel waard is, wacht ergens op jou
Alle reacties Link kopieren
quote:mopje1984 schreef op maandag 03 september 2012 13:42 Jeetje zeg. Als je niets meer hoort hoop ik echt dat je niet bij de pakken neer gaat zitten! Dan is het gewoon een grote loser!!! Hij had echt wel al wat kunnen laten horen!! En oja, niet denken dat daten niets is. Gewoon met goede moed doorgaan! Ineens kun je tegen een goede aanlopen - geloof ik nog altijd



Haha. Ja, ik denk dat ik wat meer van die positieve energie nodig heb als het om daten gaat. Ik voel me gelijk zo'n zielig hopeloos geval dat haar toevlucht zoekt in internetdating omdat ze irl niet leuk is. En na debacles als deze denk ik eigenlijk ook 'all men are pigs'.



Het zal wel loslopen allemaal, maar ik ben ongeduldig. Ik wil het niet nu, maar gister.
Alle reacties Link kopieren
quote:PartlyCloudy schreef op maandag 03 september 2012 16:50 Ik vind dat jullie allemaal zo snel oordelen over die man !

Hij heeft je gisterenavond nog gezien... ik vind het best acceptabel dat er enige tijd tussenzit vooraleer hij je een bericht stuurt. Wellicht zet hij zijn gedachten even op een rijtje. Ik denk dat je wel nog van hem hoort eerlijk gezegd. Ergens vind ik het wel erg romantisch wat je zegt PC... En ergens hoop ik ook dat je gelijk hebt. Maar dan hoop ik dat je me ook kunt uitleggen waarom hij afgelopen week vergroeid was aan zijn telefoon, en het nu al een hele dag the sound of silence is...
Alle reacties Link kopieren
quote:fien5 schreef op maandag 03 september 2012 17:32 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="jaimee21 in "Date: zenuwen bedwingen"" class="messagelink">jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 17:29</a>:</b>

Ik heb me er al een heel eind overheen gezet.

Je maakt mij niet wijs dat ie 24 uur nodig heeft om te zeggen; ja was leuk maar geen klik, of nou reuze, moeten we vaker doen.



Precies wat al gezegd is; dan ben je een ongemanierde puber.



En zolang ik hem niet blok kan hij alsnog met een zeer plausibele verklaring komen, ik ben de beroerdste niet </div></blockquote>





ik vind het echt super hoe je hier mee om gaat!

zegt veel over je eigenwaarde, je verdiend veel meer dan dit!



zie het positief, door hem laat je je ware nu niet lopen :-)

de weg is vrij nu en de gene die jou wel waard is, wacht ergens op jou



Dankjewel Fien! Daar heb ik heel hard aan gewerkt, met vallen en opstaan. Maar ik ben nu aardig gelukkig/tevreden met mezelf.

En het scheelt natuurlijk ook dat we niet maanden hebben zitten whatsappen en het al een soort van 'deel van je leven' is geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij Fien5, de weg naar de ware is weer geopend! Blijf vertrouwen houden TO, ook voor jou is die speciale persoon ergens... Hoe moeilijk ik het ook vond soms en echt ook wat teleurstellingen gehad met daten, ik bleef altijd geloven in mezelf en de goede keuzes die ik maakte. Het is rot dat hij niets laat horen, maar jeez, wat lekker onvolwassen en ongemanierd zeg. Laat waaien, zo'n man wil je niet!
Alle reacties Link kopieren
En ik haaaaat het dat ik niet normaal kan quoten via mijn telefoon!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 17:34:

[...]



Het zal wel loslopen allemaal, maar ik ben ongeduldig. Ik wil het niet nu, maar gister.



Helpt het door te denken dat je liever morgen hebt dan vandaag als het gevoel helemaal klopt en hij je niet onzeker maakt. Maar gelijk die avond zegt hoe geweldig ie je vindt en je graag nog een keer wilt zien.



Dát wil je denk ik liever TO, dus liever nog even wachten...
Alle reacties Link kopieren
quote:lilly1980 schreef op maandag 03 september 2012 17:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="jaimee21 in "Date: zenuwen bedwingen"" class="messagelink">jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 17:34</a>:</b>

[...]



Het zal wel loslopen allemaal, maar ik ben ongeduldig. Ik wil het niet nu, maar gister.</div></blockquote>



Helpt het door te denken dat je liever morgen hebt dan vandaag als het gevoel helemaal klopt en hij je niet onzeker maakt. Maar gelijk die avond zegt hoe geweldig ie je vindt en je graag nog een keer wilt zien.



Dát wil je denk ik liever TO, dus liever nog even wachten...



Tuurlijk. Ik wil dat het 100% goed zit voor ik ergens in stort. Maar dat is precies hetgeen ik gister wilde ipv nú. (ben ik nog te volgen?)



Is overigens een algemeen karaktertrekje van me hoor, ik ben geen wanhopig hoopje vrijgezel
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het, iedereen denk ik wel, liever gisteren dan vandaag. Al is het alleen maar dat je weet dat je hém nog tegenkomt Is ook niet gek, is een natuurlijk iets dat je graag een speciaal iemand in je leven hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 17:37:

[...]





Ergens vind ik het wel erg romantisch wat je zegt PC... En ergens hoop ik ook dat je gelijk hebt. Maar dan hoop ik dat je me ook kunt uitleggen waarom hij afgelopen week vergroeid was aan zijn telefoon, en het nu al een hele dag the sound of silence is...Voordat hij je voor de eerste keer irl gezien heeft, hadden jullie nog niet echt 'iets' samen, misschien dat hij er daarom geen graten inzag veel virtueel contact te houden. Nu zijn jullie in een andere fase aanbeland, jullie hebben elkaar gezien, dat maakt het allemaal ineens heel wat serieuzer. Misschien wil hij niet te hard van stapel lopen door meteen ook weer heel de tijd berichten te zenden. Volgens mij heeft hij gewoon wat tijd nodig om alles eens te overdenken. Dat hangt af van persoon tot persoon en van de ervaringen die je in het verleden hebt gehad. Soms ben ik ook zo en dat betekent echt niet dat ik de persoon niet leuk genoeg vind! Gewoon dat ik wat tijd nodig heb om mijn gevoelens helemaal helder te krijgen, net na een date is dat moeilijk. Maar in de dagen erna ondervind ik dan hoeveel ik aan de persoon denk en op wat voor manier. Misschien is het bij hem ook zo. Ik zou hem dus nog niet meteen afschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Dames. Ik ben een essentieel onderdeel vergeten te vertellen waarom ik mede zo in de war was/ben:



Hij had maar tot half 10 geparkeerd. Wss om een smoes te hebben om weg te kunnen. Maar die heeft ie later weer aangevuld.



Dat doe je niet als je het niet gezellig hebt toch? Dan zeg je; joh ik moet morgen werken, moet nog een dik half uur rijden, we zwaaien af.



Toch?!
Alle reacties Link kopieren
quote:PartlyCloudy schreef op maandag 03 september 2012 17:53 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="jaimee21 in "Date: zenuwen bedwingen"" class="messagelink">jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 17:37</a>:</b>

[...]





Ergens vind ik het wel erg romantisch wat je zegt PC... En ergens hoop ik ook dat je gelijk hebt. Maar dan hoop ik dat je me ook kunt uitleggen waarom hij afgelopen week vergroeid was aan zijn telefoon, en het nu al een hele dag the sound of silence is...</div></blockquote>Voordat hij je voor de eerste keer irl gezien heeft, hadden jullie nog niet echt 'iets' samen, misschien dat hij er daarom geen graten inzag veel virtueel contact te houden. Nu zijn jullie in een andere fase aanbeland, jullie hebben elkaar gezien, dat maakt het allemaal ineens heel wat serieuzer. Misschien wil hij niet te hard van stapel lopen door meteen ook weer heel de tijd berichten te zenden. Volgens mij heeft hij gewoon wat tijd nodig om alles eens te overdenken. Dat hangt af van persoon tot persoon en van de ervaringen die je in het verleden hebt gehad. Soms ben ik ook zo en dat betekent echt niet dat ik de persoon niet leuk genoeg vind! Gewoon dat ik wat tijd nodig heb om mijn gevoelens helemaal helder te krijgen, net na een date is dat moeilijk. Maar in de dagen erna ondervind ik dan hoeveel ik aan de persoon denk en op wat voor manier. Misschien is het bij hem ook zo. Ik zou hem dus nog niet meteen afschrijven. Zucht... Zwijmel... Jij bent zeker geen man? Of lesbisch?
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 17:54:

Dames. Ik ben een essentieel onderdeel vergeten te vertellen waarom ik mede zo in de war was/ben:



Hij had maar tot half 10 geparkeerd. Wss om een smoes te hebben om weg te kunnen. Maar die heeft ie later weer aangevuld.



Dat doe je niet als je het niet gezellig hebt toch? Dan zeg je; joh ik moet morgen werken, moet nog een dik half uur rijden, we zwaaien af.



Toch?!



Inderdaad ! Als ik het ergens niet naar mijn zin heb dan zou ik zoiets zeker aangrijpen om er gauw vandoor te kunnen. Ik denk dus dat hij het inderdaad gezellig vond. Maar weet je, probeer vooral niet alles overmatig te analyseren. Dat is zo typisch vrouwelijk maar daar maak je jezelf gek mee ! Je zult altijd zowel signalen voor en tegen de hypothese dat hij meer wil vinden, daar schiet je echt niks mee op. De enige manier waarop je het te weten gaat komen is met tijd. Als er echt iets is tussen jullie, dan zal 'het' wel gebeuren :-)



En in de tussentijd kan je gewoon je positive, leuke zelf blijven en van het leven genieten. Je bent zoveel meer dan het resultaat van één enkele date, als je begrijpt wat ik bedoel :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 17:55:

[...]





Zucht... Zwijmel... Jij bent zeker geen man? Of lesbisch?



Nee haha

En bovendien ben ik geen goede partij



Maar ik ben wel gevleid !
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij (relatiemislukkeling numero uno) zit het zo;

voordat je elkaar ontmoet, heb je een "plaatje" in je hoofd van de ander. Niet per se een ideaalplaatje (meestal wel), dat doet er eigenlijk niet toe, je maakt je een gedetailleerde voorstelling. De werkelijkheid, die klopt dus NOOIT met dat plaatje. Iemands stem, lengte, motoriek, manier van doen, of een combinatie van dat alles, scheppen een totaal ander beeld dan wat je voor ogen had. Dus je moet ineens "afscheid" nemen van diegene waar je de kriebels van kreeg, want jee, hier zit een ander. Dat is omschakelen, zeker wanneer het verzonnen plaatje iets rooskleuriger was dan de realiteit. Maar dat hoeft nog niet per se te betekenen dat het niets kan worden.

Aan de andere kant, laten we wel wezen, als ie echt vlinders zou voelen of vandaag veel aan je zou denken, had hij al antwoord gegeven.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Goh dat hij bijbetaald voor parkeren lijkt mij een goed teken... Ik geloof dat ik het niet meer snap. Inmiddels al wat gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Jaimee, hoop dat je inmiddels al iets gehoord hebt?! Die onzekerheid sucks.... Het is je gegund, dus ik hoop met je mee!
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:fien5 schreef op maandag 03 september 2012 18:45 Goh dat hij bijbetaald voor parkeren lijkt mij een goed teken... Ik geloof dat ik het niet meer snap. Inmiddels al wat gehoord?

Dat dacht ik ook. Nee, niks meer gehoord. Ga ik ook niet meer van uit.



Wat VC ook al zei (maar dan genuanceerder) hij zal geschrokken zijn van me



Ik ga me nu even lekker in andermans drama storten, "achter gesloten deuren" op Net5 gaat zo beginnen.

Wie kijkt ook??
Alle reacties Link kopieren
Ik zou trouwens denken dat ik zo'n onbeduidend meelezend en af en toe reagerend forummertje ben.... Ik voel me toch wel erg geliefd nu met al die lieve en hoopvolle reacties zeg!

Begin te begrijpen waarom de leden van het niet nader te noemen groepje hier zoveel tijd spenderen



Jullie zijn gewoon lief!
Alle reacties Link kopieren
Het ontdenkbare is zojuist gebeurd, en jullie gaan er net zo min van begrijpen als ik:



"Hey, graag gedaan! Al ben ik wel verrast dat je het leuk vond, ik kreeg het idee dat je niet echt geinteresseerd was."



Mijn klomp breekt, mijn broek zakt af, en nu ben ik echt flabberdingest!



Ik niet geinteresseerd! IK NIET GEINTERESSEERD!
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 19:05:

Het ontdenkbare is zojuist gebeurd, en jullie gaan er net zo min van begrijpen als ik:



"Hey, graag gedaan! Al ben ik wel verrast dat je het leuk vond, ik kreeg het idee dat je niet echt geinteresseerd was."



Mijn klomp breekt, mijn broek zakt af, en nu ben ik echt flabberdingest!



Ik niet geinteresseerd! IK NIET GEINTERESSEERD!





O my god! Nou dat verklaart dus waarom hij niet uit zichzelf had geschreven denkik zo.



Heb je iets gedaan die avond waardoor hij kan hebben gedacht dat je niet geinteresseerd was? :D
Alle reacties Link kopieren
Huh??? Je komt op mij juist hier spontaan, vrolijk en geïnteresseerd over.... Maar nu? Hij zegt niets over hoe hij het zelf vond... Zucht, mannen!!
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven