Date: zenuwen bedwingen

02-09-2012 16:02 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schreef het al eerder; I suck at dating. En dan zeker online dating. Toch heb ik het voor elkaar gekregen vanavond een date te hebben met -voor zover ik kan beoordelen- een heullle leuke kerel.



En man, het voelt of ik vanavond afgemaakt ga worden door de tandarts! Mijn hart bonst nu al in m'n keel, en alle rampscenario's (struikelen, stotteren, stiltes, domme opmerkingen) hebben mijn gedachten al 100x gepasseerd.



Ik ben best een beetje onzeker, vooral over mijn uiterlijk (ik ben door omstandigheden nu nog zo'n 15-20kg te zwaar, zelfs nu ik er bijna 25 kwijt ben), en ik mankeer van alles.



De ene minuut denk ik; ach dat wordt toch niks, never mind, ik bel af. De andere minuut is het weet; kom op man, ik ben gewoon 'keileuk', lief en grappig! En dat uiterlijk 'stunning' zijn is Project Lekker Wijf (al doe ik niet mee, sorry ), dat komt gewoon nog.



Kan iemand me een beetje moed inpraten? :-)

Leuke anekdotes over "hoe het helemaal goed kwam" mogen ook
Alle reacties Link kopieren
Eefje, herkenbaar idd! Hoopvolle post. :-)



Fien, hij is inmiddels online geweest zonder bericht. Ik wacht tot m'n pauze en dan sms ik hem gewoon. Misschien is het wel wat Eefje zegt, zit hij op mij te wachten.

Kan het me haast niet voorstellen, maar goed



Ik ga mijn collega klieren, kan ze me een beetje afleiden tot het middag is.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op maandag 03 september 2012 10:38 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="suhke in "Date: zenuwen bedwingen"" class="messagelink">suhke schreef op 03 september 2012 @ 10:36</a>:</b>

Vreselijk dat wachten!! Ik zou gwN wat sturen... Weet je tenminste waar je aan toe bent!</div></blockquote>



Niet doen.



En dan weet je juist helemaal niet waar je aan toe bent.



Als ie niet reageert, voel je je nog rotter.

Als ie wel reageert, weet je niet of dat was omdat jij wat stuurde, of dat het uit eigen beweging was....



Helemaal niet? Ook niet vanmiddag?

Grnpff.
quote:jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 10:39:

Eefje, herkenbaar idd! Hoopvolle post. :-)



Fien, hij is inmiddels online geweest zonder bericht. Ik wacht tot m'n pauze en dan sms ik hem gewoon. Misschien is het wel wat Eefje zegt, zit hij op mij te wachten.

Kan het me haast niet voorstellen, maar goed



Ik ga mijn collega klieren, kan ze me een beetje afleiden tot het middag is.Doe het toch niet.... mannen willen jagen, en veroveren! Jij ontneemt hem dat nu, en biedt je op een presenteerblaadje aan. Niet interessant!
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op maandag 03 september 2012 10:43 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="jaimee21 in "Date: zenuwen bedwingen"" class="messagelink">jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 10:39</a>:</b>

Eefje, herkenbaar idd! Hoopvolle post. :-)



Fien, hij is inmiddels online geweest zonder bericht. <b>Ik wacht tot m'n pauze en dan sms ik hem gewoon</b>. Misschien is het wel wat Eefje zegt, zit hij op mij te wachten.

Kan het me haast niet voorstellen, maar goed



Ik ga mijn collega klieren, kan ze me een beetje afleiden tot het middag is.</div></blockquote>Doe het toch niet.... mannen willen jagen, en <b>veroveren</b>! Jij ontneemt hem dat nu, en biedt je op een presenteerblaadje aan. Niet interessant!



Jagen heeft toch ook iets te maken met 'snel genoeg' zijn?



Nee grapje. Ik kijk even hoe lang ik het trek. En dan ga ik hier posten!
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op 03 september 2012 @ 01:12:

Shit. Ik bedenk me nu: als hij ziet dat ik wel online ben geweest, maar niks heb gestuurd... Misschien denkt ie dan wel dat IK het niet leuk vond.



Pffff! Waar is de tijd gebleven dat je zoende in de kroeg, en pas ging daten als je WIST dat je elkaar leuk vond?!!



Snap je helemaal, hier ben ik nu mee bezig



Maar mbt wel/niet smssen.. Als een man je leuk vind, vind hij het alleen maar leuk wat van je te horen.

Misschien is hij een beetje van slag, dat zou zomaar kunnen.
quote:MEFunny schreef op 03 september 2012 @ 10:49:

[...]





Snap je helemaal, hier ben ik nu mee bezig



Maar mbt wel/niet smssen.. Als een man je leuk vind, vind hij het alleen maar leuk wat van je te horen.

Misschien is hij een beetje van slag, dat zou zomaar kunnen.



Als een man je leuk vindt, laat ie dat echt wel weten en laat ie echt wel iets van zich horen.



Jaime, het quoten lukt niet helemaal wel?
Alle reacties Link kopieren
Oh ee je wordt alle kanten op geduwd nu.... Doe maar wat jij fijn vind. Deze onzekerheid is killing. En k snap dat je zelf dat initiatief wil nemen. Idd als hij ook op jou wacht dan lopen jullie wat mis omdat jullie beide koppig zijn en op elkaar wachten :-)

Let us know
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je hem best kan smsen (ben niet zo van de regels), maar dat je er wel heel erg rekening mee moet houden dat hij je niet leuk (genoeg) vindt, dan had hij echt wel wat laten horen.
Alle reacties Link kopieren
En al wat gehoord of zelf gesmst?
Alle reacties Link kopieren
Spannend dit! Altijd zo jammer! Heb je een hele week leuk contact tot de date, en daarna is het ineens STIL! Net of ze ineens vergeten zijn hoe gezellig het was!!! Hou ons op de hoogte. Je kunt eventueel iets algemeens sturen maar inderdaad niets wanhopigs!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon een smsje sturen met iets van: bedankt voor gisteravond, ik vond het gezellig.



Als hij niet reageert dan weet je waar je aan toe bent, en als hij wel reageert dan ja.. kijken hoe en wat hij reageert.
Alle reacties Link kopieren
Quoten doet het niet helemaal goed idd, ik forum mobiel, dat zal 't zijn.



Ik ga hem zometeen sturen dat ik een leuke avond heb gehad.

Ik hou er meer rekening mee dat ie me niet leuk vind dan wel inmiddels. Maar dat stomme afwachten en moeilijk gedoe, daar heb ik gewoon geen zin in. Ik ben zelf duidelijk, ik wil zelf ook duidelijkheid.



U hoort van mij dames. Maar mijn hoop is vervlogen.
Alle reacties Link kopieren
Wij duimen met je mee!
Ja maar lieverd, als je 'm dadelijk smst, is de kans ook aanwezig dat ie niks van zich laat horen. Dat je het weet, en niet te teleurgesteld bent...



Wat voor duidelijkheid wil je van 'm?
Alle reacties Link kopieren
Idd smsen TO dan weet je het...
Alle reacties Link kopieren
En?
Alle reacties Link kopieren
heb je de sms verstuurd?
wij slapen nooit.
Ik zou me niet laten weerhouden door wat 'hoort'. Als je iemand leuk vindt, kun je maar beter zo snel mogelijk duidelijkheid hebben. En binnenharken voordat een ander ermee aan de haal gaat Dus ik zou gewoon, vandaag nog en liefst direct, iets sms'en als 'Ik vond het erg gezellig. Zullen we nog een keer afspreken?' Dan moet het wel een botte boer zijn als hij daarop niet reageert. En je kunt natuurlijk ook een 'nee, bedankt' krijgen, maar dat kun je dan maar beter direct horen.

Succes!
We zullen het zien (lezen)!
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb niks meer gehoord. Ik heb een sms gestuurd waarin ik hem bedank voor gister, dat ik het gezellig heb gehad.



Hoor ik daar vanav (uiterlijk) niks op? Prima: nummer verwijderen en klaar ermee. Is voor mij duidelijkheid genoeg.



Neemt niet weg dat ik het absoluut niet begrijp; allereerst was ie afgelopen week zowat vergroeid met z'n telefoon, en had ik 'm wat volwassener ingeschat dan dit.



My bad, his loss.
Alle reacties Link kopieren
Geen hand vol maar....
Alle reacties Link kopieren
Jeetje zeg. Als je niets meer hoort hoop ik echt dat je niet bij de pakken neer gaat zitten! Dan is het gewoon een grote loser!!! Hij had echt wel al wat kunnen laten horen!! En oja, niet denken dat daten niets is. Gewoon met goede moed doorgaan! Ineens kun je tegen een goede aanlopen - geloof ik nog altijd
Alle reacties Link kopieren
quote:mopje1984 schreef op 03 september 2012 @ 13:42:

Jeetje zeg. Als je niets meer hoort hoop ik echt dat je niet bij de pakken neer gaat zitten! Dan is het gewoon een grote loser!!! Hij had echt wel al wat kunnen laten horen!! En oja, niet denken dat daten niets is. Gewoon met goede moed doorgaan! Ineens kun je tegen een goede aanlopen - geloof ik nog altijd Eens met bovenstaande!!! Wel jammer joh, mag je best even van balen, er van uitgaande dat ie niks meer laat horen. Hoe moeilijk kan het zijn, 1 of 2 zinnetjes. Keep on smiling!
Alle reacties Link kopieren
Goed zo meid, inderdaad nummer verwijderen en vergeten. Hij is jouw niet waard. Laat hem maar lekker balen dat hij jou heeft lateb lopen.



Als hij niet eens de moeite neemt jou iets te sturen is het een puber zonder manieren.



Kop omhoog, eens loop je tegen de goede aan
Alle reacties Link kopieren
Wacht nou even met conclusies trekken en geef hem de kans om antwoord terug te geven. Er is toch een kans dat ie wel iets van zich laat horen en of het nou positief is of negatief, geef hem in ieder geval de tijd om het te formuleren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven