Hoe ga ik verder?

24-03-2016 22:43 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in Januari een topic geopend dat ik net 2 weken vrijgezel was en hoe ik dit kon verwerken. Inmiddels ben ik morgen 10 weken vrijgezel en ik ben nog geen stap verder. Elke dag denk ik nog aan hem, huil ik en voel ik me waardeloos.



Leuke dingen ondernemen doe ik wel, maar hij is er nog altijd in mijn gedachten en ik kan het gewoon niet opzij zetten. Hoelang gaat dit nog duren? Nu beginnen alle onzekerheden te komen, straks heeft hij al met een andere meid gedate? Met die gedachten schiet ik gelijk alweer in de tranen, want voor mijn gevoel is hij nog van mij.



De relatie heeft bijna 3 jaren geduurd, voor vele mensen hier is dat niet lang, maar voor mij als 24 jarige wel! We hebben een jaar samen gewoond en ik woon nog in het huis. Ik heb alles al een beetje opnieuw ingericht zodat ik niet telkens er aan word herinnerd dat het ons huisje was.



Hoelang duurde jouw liefdesverdriet? Ik wil zo graag genieten van het leven, maar ik loop gewoon vast.

Ook doet het me even goed om van me af te typen.... Slaap lekker alvast lieve mensen!
Alle reacties Link kopieren
@ LOEC



Ik sta daar altijd best realistisch tegenover.. Soms kan het dat je na 2 maanden al iemand tegenkomt waarmee het waanzinnig goed klikt, soms kan het jaren duren. Ik heb er niet echt een mening over, het enige wat ik niet netjes vind is tijdens je huidige relatie al met anderen scharrelen. Als het uit is, heeft iedereen wat mij betreft vrij spel.. Maar dat ben ik! Kan me zo voorstellen dat anderen hier wellicht niet hetzelfde in staan. Ik kan me ook ontzettend goed voorstellen dat het hartstikke veel zeer doet, en dat is ook logisch.



China!! Wat gaaf joh, probeer er wel nog van te genieten he! Zo'n bijzondere cultuur daar.
Alle reacties Link kopieren
quote:womansintuition schreef op 28 juli 2016 @ 16:50:

[...]





Nee. Dat heb ik niet gezien of gehoord. Maar zo voelt het wel... iedereen kijkt tegen hem op en ik ben de domme doos die niet goed genoeg voor hem bleek te zijn en dit mormel nu blijkbaar wel voor zolang het duurt.

Voel me gewoon zo aan de kant gezet en vernederd. Alsof onze jaren en ons gezin niks betekende want een nietszeggend wijf kon mijn plek zo hoppa aansluitend (of was het al eerder aan de gang?) innemen.

Terwijl we bij wijze van de dag van te voren nog samen op vakantie waren, trouwplannen hadden. Voor mij is het onbegrijpelijk en ik wil antwoorden hebben die er maar niet komen.

Maar loslaten lukt me daardoor niet.

Hoe denken jullie over het verhuizen naar een andere woonplaats. Al is het maar een km of 20 verderop. Weg uit de buurt van hem en dat mens van 'm. Weg van alles wat me aan ons doet herinneren. Straten, plaatsen, huizen, mensen...

Kan ik dat de kinderen aandoen of ben ik dan weer te egoïstisch bezig?

Ik zie geen uitweg jongens. Echt niet meer..



Ik zou het echt doen. Al is het maar een klein stukje. Een nieuwe start voor jou en je kids dat is gewoon precies wat je nodig hebt.

De kids maken echt wel weer nieuwe vriendjes. Ben zelf veel verhuisd vroeger en vond altijd gelijk aansluiting. En ze hebben sowieso elkaar. Dus maak je daar geen zorgen over.

Als dit jou nu kan helpen. DOEN! Echt, ga het doen.



@Loec, het is snel. De mijne zei ook dat hij absoluut geen behoefte had aan een relatie, maar date er nu lustig op los.

Het is pijnlijk, maar het is uit. Hij mag dat en hij kan dat en hij doet het dus ook.

Mannen kunnen gewoon slecht alleen zijn en willen graag snel weer de leegte opvullen.

Wil niet zeggen dat het niet zeer doet. Huilen mag.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
@loec het kan na 3 maanden, eigenlijk vind ik het niet raar. Het is kut, maar hij is niet vreemdgegaan dus.



@woman, waarom hebben jullie geen co-schap, hij komt er goed vanaf zo. Ik zou wel proberen jouw kinderen er buiten te houden. Ze krijgen anders schuldgevoelens en dat lijkt mij niet terecht.



Ik ben morgen jarig, had mijn 30ste verjaardag toch heel anders voorgesteld. :cru:. Helaas is het niet anders, maa het is wel even slikken.
Alle reacties Link kopieren
Missmadame ivm zijn werk gaat dat niet. Ben het met je eens idd.... maar het is zo.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar dat is zo'n onzin die ik vaak van mannen hoor, kan niet me werk. En daardoor ben jij meer kwijt aan de opvang of kan minder uren werken.
Alle reacties Link kopieren
Jep ben ik t helemaal mee eens. Al tot in den treure discussies over gehad...
Alle reacties Link kopieren
hallo Dames,



ik ben op vakantie,met slecht internet helaas! vandaar dat ik niet echt mee kan schrijven nu.



het is hier heerlijk, leuke mensen leren kennen! Gezoend, gefeest en lekker aan het zonnen.



1 avond met een man(25) gezoend, maar het was verder toch niks voor mij... en nu is die helemaal overstuur, depressief etc. want hij vond me zo leuk (na 1dag???) was vanaf begin al duidelijk dat ik niks serieus wil...

hij sluit zichzelf nu op in zijn hotelkamer, hij eet niet.. heb een dag geprobeerd met hem te prafen, maar niks werkt..



dus voor nu gelaten, en onze eigen gang gegaan.. we genieten heerlijk, en komen donderdagnacht pas thuis!



jullie kunnen het allemaal!!! ik denk aan jullie vanaf hier, en blijf af en toe meelezen tot ik weer goed kan reageren!
Alle reacties Link kopieren
Mijn relatie is inmiddels iets meer dan 2 weken over, en het gaat veek beter dan ik dacht. Vorige week vrijdag tijdens het stappen een leuke gozer (dacht ik) leren kennen en veel met elkaar gezoend. Hij eiste een date en dat ik hem terug moest appen. Evenals dat hij steeds mijn hand pakte, vond hem echt leuk! Echter is er van die date niks meer gekomen, want het kwam "niet goed uit". Onder het mom: Let her down easy. daarna heeft hij nog een paar keer geappt, maar heb dat lekker genegeerd. Als iemand zo snel om kan slaan hoeft het niet van mij.



En heb tinder geïnstalleerd en woensdag een leuke (?) date met een gezellige gozer. Ik dacht, f*ck it, why not. Het geeft me misschien ook weer wat meer zelfvertrouwen over wie ik ben, hoe ik eruit zie etc. Want het is toch leuk als dat wordt opgemerkt door andere mensen (mannen). Me gewoon weer even geliefd voelen. Dat heb ik al zo lang niet meer gehad.



ik had verwacht dat ik veel meer kapot zou zijn van de break up, vooral omdat ik bijna alles in de relatie heb geïnvesteerd en hij niets wat betreft woonplaats etc. Ik reed voor hem anderhalf uur heen en terug, ik deed voor ons de boodschappen, ik ging mee naar zijn familie terwijl ik uitgekotst werd daar. Voor hem. En ik denk dat het ook wel echt een opluchting is geweest. De opluchting misschien wel groter dan de pijn. En de tranen voor hem gewoon OP.



vannacht wel een hele nare droom over ex, dat ie doodleuk vertelde dat ie al heel lang een ander had etc. Wat ik zo gek vind, is dat je dan serieus zo'n rotgevoel hebt tijdens je slaapt en je er ook mee wakker wordt. Ach, het is niet de reden dat het over is gegaan maar het zou me niets verbazen als het wel zo is, dat hij een achterwacht had. Maar ja, het is niet meer mijn zaak! En ik probeer nu gewoon echt helemaal van het leven te genieten zoals het komt en te genieten van alle mannelijke aandacht haha!
Alle reacties Link kopieren
Happy Aussie birthday to me.



Even een reflectie dat ik me nog steeds gedumpt voel en mijn hele leven anders is nu en niet hoe ik het graag had gewild.

Fijn.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd jewel

Ik kan me indenken dat verre is van hoe je het je had voorgesteld.

Probeer te genieten daar.
Alle reacties Link kopieren
Komt goed enchanted. En hoe gaaf dat je nu met je verjaardag in Australië zit, ik ben in ieder geval jaloers! Gefeliciteerd



Ik ga morgen voor 12 dagen op vakantie en ik vind het echt heerlijk. Gewoon even weg van de sleur hier thuis en lekker genieten! Ik spreek ex nog sporadisch, het gaat namelijk niet zo goed met hem. Het fijne is dat het nu niet meer mijn probleem is, ik probeer me er ook niet vervelend door te voelen. Het belangrijkste nu is dat ik mijn zaakjes weer helemaal op orde krijg!



Fijne vakantie iedereen!
Alle reacties Link kopieren
quote:enchantedjewell schreef op 31 juli 2016 @ 19:08:

Happy Aussie birthday to me.



Even een reflectie dat ik me nog steeds gedumpt voel en mijn hele leven anders is nu en niet hoe ik het graag had gewild.

Fijn.



Lieve enchantedjewell,



Van Harte Gefeliciteerd!

Geniet er wat bewuster van!



Je voelt je nog steeds de gedumpte.

Alleen jij kunt jezelf dat gevoel geven door jouw gedachten. Even een andere mindset toegewenst voor jouw verjaardag!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sheetsforthepian0o schreef op 01 augustus 2016 @ 11:11:

Komt goed enchanted. En hoe gaaf dat je nu met je verjaardag in Australië zit, ik ben in ieder geval jaloers! Gefeliciteerd



Ik ga morgen voor 12 dagen op vakantie en ik vind het echt heerlijk. Gewoon even weg van de sleur hier thuis en lekker genieten! Ik spreek ex nog sporadisch, het gaat namelijk niet zo goed met hem. Het fijne is dat het nu niet meer mijn probleem is, ik probeer me er ook niet vervelend door te voelen. Het belangrijkste nu is dat ik mijn zaakjes weer helemaal op orde krijg!





Fijne vakantie iedereen!



Inderdaad, jouw ex moet het zelf verwerken en beseffen dat het zo moest gaan. Jij kon niet anders dan doen wat je moest doen.



Een hele prettige vakantie!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sterk geweest om nadat ik mijn ex heb gezien geen contact te zoeken. We hadden elkaar 9 dagen niet meer gesproken, en toch had ik gisteren weer een zwak moment. Ik heb hem opgebeld en hij vond het leuk dat ik belde. In totaal een uur gekletst voor de telefoon over van alles en nog wat maar niet over 'ons'. Gewoon over werken, feestjes en vrienden en wat we hebben meegemaakt.



Ik voel me stom, stom dat ik weer degene was die contact zocht. Hij zei ook het is toch mooi hebben we elkaar een dikke week niet gesproken en toch kunnen we zo weer met elkaar praten.. vond het een beetje vreemd hoe hij dat zei!



Nu denk ik weer: wat mis ik die vent toch.. zijn vrolijkheid en de spontane vent die hij was en nog steeds is, hoe gezellig druk hij kon zijn en dan is het weer zo stil in huis. Alleen zijn blowgedrag mis ik dan totaal weer niet en daar probeer ik aan te denken!!





De afgelopen nachten heb ik raar gedroomd! Dat hij seks had met een oude vriendin van me, zij woonde vroeger bij mij in de straat en hij kent haar omdat we er welles zijn geweest. Ik droomde dat hij bij haar op bezoek ging en dat ze telkens naar haar slaapkamer toe gingen voor seks. En de nacht erop droomde ik dat een ex van hem mij ineens berichtte dat hij in onze relatie contact met haar zocht en haar miste en de seks ook. In mijn droom liet zij mij die berichten lezen. Het gekke is dat ik die dromen als werkelijkheid ga zien en doodsbang ben, terwijl het dikke onzin is. Ik vraag me af waarom ik dit droom?
Alle reacties Link kopieren
Die dromen zijn allemaal verschrikkelijk he.

Ik vannacht ook weer. Ik droomde dat hij het wilde goed maken, maar toen ik zei dat ie het contact moest verbreken met zijn sloerie wilde hij dat niet.

Misschien zeggen deze dromen iets wat we allang weten. Geen idee.



Ik twijfel veel. Had ik wel weg moeten gaan? Had ik hem wel zo uit mijn leven moeten verbannen? Als ik hem in mijn leven had gehouden (wat hij graag wilde) dan was er misschien nog iets geweest.

Ik zit nu aan de andere kant van de wereld en ik heb het er nog moeilijk mee. Altijd die twijfels...
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Teddy en jewel geen idee waarom jullie dat dromen! En wat maakt het uit dat je contact zoekt? Dat doe ik af en toe ook nog met ex. Gewoon even een appje, omdat het zo vertrouwd voelt. Niks ergs aan, zolang het niet stalkering wordt.



Gelukkig een goed weekend voor de boeg met veel leuke dingen dat scheelt qua afleiding.
Alle reacties Link kopieren
hallo Dames!!



weer terug van vakantie,maar in plaats van dat de vakantie mij rust heeft gebracht, ben ik kapot. Het heeft me zoveel rust gebracht dat ik goed over alles kon nadenken, en daardoor is het gemis, het houden van en het verdriet alleen maar sterker geworden ipv minder..



Het gaat dus niet goed, ik wil keihard huilen maar het komt er niet uit, afleiding helpt op dit moment niet..



ik heb ook dromen,maar zo heftig dat ik in paniek wakker wordt, ik ben overstuur, ik gil, en daar word ik wakker van..



Maandag moet ik weer naar therapie, maar ik vraag me af of het me allemaal echt helpt...



het gaat gewoon zo niet goed op het moment :(





@teddy als jij je fijn voelt bij het contact moet je het doen, als jij merkt dat je je er rot door voelt of wat dab ook wat negatief is... dan direct mee stoppen! dan helpt het je ook nergens mee..
Alle reacties Link kopieren
@beertje gaat het inmiddels beter?



hoe gaat het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben weer een beetje opgekrabbeld.. het dagelijks leven biedt me weer veel afleiding, en dat is wel erg fijn!



van de week ons zoontje gebracht en zelfs een uur bij ex geweest, gezellig gelachen en gekletst... over onze zoon enzo.



al zag ik wel zijn telefoon liggen en dacht ik wel heel de tijd pfff... met wie zou die allemaal appen.. Hij zegt dat er niks speelt en ook op facebook heeftie nog geen nieuwe toegevoegd, maarja.. ik weet niet.



Heb hem nog 1 briefje gegeven dat hij niet mag twijfelen aan mijn liefde voor hem tijdens de relatie en dat ik altijd zielsveel van hem gehouden heb.



verder probeer ik niks meer.. ook al vind ik het zo moeilijk.



Hoe gaat het verder met de dames hier, het is zo eng stil?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel weer oké. Mijn verjaardag was even een klote periode, maar nu gaat het beter.

Mijn ex heeft weer bewijs geleverd dat ie nog steeds mijn tweets leest. Mijn beste vriendin begon erover.

Ik vind het allemaal prima. Ik heb super veel plezier hier en doe allemaal leuke dingen, dus hij mag lekker blijven kijken.

Ik voel me niet meer dat zielige meisje nu. Heel fijn.

Het feit dat hij nog steeds kijkt zegt meer over hem dan over mij.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
1x is genoeg
She needed a hero. So that's what she became.
Ook hier aan de beterhand. Ik heb iemand leren kennen, waar ik al een beetje verliefd op begin te worden. En het lijkt volledig wederzijds. Maar af en toe steekt de angst toch de kop op. Gaat hij mij niet kwetsen? Ben ik er klaar voor? Wanneer weet ik of het serieus is? Wanneer kan ik dat met hem bespreken?

HELP zeg
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Elisia! Gewoon van genieten, en je ziet wel wat er gebeurd



Enchantedjewell, is inderdaad ook heel lastig. De verjaardag van mijn ex en mijn verjaardag vallen over een maand ook vlak achter elkaar. Wat fijn dat je het naar je zin hebt, probeer ook echt om er zoveel mogelijk uit te halen. Dit soort dingen doe je maar 1x in je leven.



Beertje, weet even niet wat ik moet zeggen maar even





Met mij gaat het wel redelijk. Helaas eerder van vakantie moeten terugkomen want mijn vader heeft kanker en het ging even in die week niet zo goed. Ik was niet op mijn gemak ver van huis dus het leek me het beste om gewoon naar huis te komen. Nu weer een beetje het gewone leven oppakken en leuke dingen doen met vriendinnen. Alles zijn gangetje dus! Liefs aan iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Sorry dames dat ik niet zo actief meer ben in dit topic. Het gaat steeds iets beter met me!



Ik heb niet meer de drang continu contact te zoeken met mijn ex. Het contact van bijna dagelijks is misschien nu 1 keer in de week, dan bellen of appen we heel even. Het initiatief komt wel aldoor van mijn kant en vraag me af of hij al een ander heeft, ik durf dit niet aan hem te vragen en misschien is het beter om van niks te weten.



Ik ben wel steeds aan het daten en app met leuke mannen voor afleiding, ookal ken ik ze niet persoonlijk. Vanavond wil er iemand langskomen maar ik ga er niet vanuit dat het iets gaat worden. Ik heb al een aantal keren afgesproken met mannen, maar geen 1 waarbij ik echt een klik voelde. Maar het daten zelf vind ik ontzettend leuk!!



Hoe is het met jullie? Gaat het al wat beter?
Alle reacties Link kopieren
Het is hier al een tijdje stilletjes dus ik hoop dat het goed gaat met iedereen!



Ik was vandaag in Australië naar een grote Darts wedstrijd. Geweldige avond gehad. Super leuk was het.

En toen las ik de tweets van mijn ex.



"Ik hoor net dat me ex naar de darts is geweest. Altijd klagen en janken als ik darts wilde kijken en meegaan naar een wedstrijd? Nee, mevrouwtje wilde niet met beschonken mensen in 1 ruimte. Vuile hypocriet. Fijn weekend" met nog van die peace vingers.



Het is niet eens waar wat ie zegt. Ik was van plan hem voor zijn verjaardag en kerst tickets te geven voor darts.

Ik wilde best mee. Ik vond het zelfs leuk dankzij hem. Zat net zo hard te juichen voor de Nederlanders.



En soms vond ik het wel irritant dat ie thuis wilde zijn voor darts. Dat is dan het hele weekend en meerdere weekenden achter elkaar. Dan word je er wel gek van ja.

Maar ik ben echt gekwetst door die tweet. Hoe kun je zo gemeen doen. Ik snap het niet.



Alsjeblieft niet de tweet quoten. Die wil ik straks misschien nog weghalen.
She needed a hero. So that's what she became.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven