Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...



Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.



Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is het eigenlijk hè? We vinden het nogal bot klinken als je zegt: nee, heb ik geen zin in. Maar eigenlijk is daar niks mis mee, om dat gewoon te zeggen. Maar in de datefase... je wilt de ander pleasen, je bent nieuwsgierig naar wat hem interesseert, dus zeg je ja. Terwijl je achteraf denkt: what was I thinking?! Want zit je daar met allemaal André Hazesbrullers in een vaag café achter een biertje terwijl jij liever een wit wijntje had gedronken in een hippe bar. Want hij wilde je zijn stamkroeg laten zien. Of zo. Maar toch, om dan te zeggen: neuh, lamaar... Ik had ook zo'n gevalletje met chatter, hij had me naar zijn verenigingsactiviteit meegenomen. Haske leuk hoor, maar ik heb me daar helemaal vierkant verveeld, vond er geen drol aan. Hij vond het top dat ik mee was. Lastig, lastig...
Alle reacties Link kopieren
Ja, er is ook niets mis mee! Al zou ik het zelf op een andere manier brengen, haha.



Zo'n zelfde iets is dat ik vroeger altijd meteen ja zei als iemand me iets vroeg. Had een collega die zei echt op alles (echt alles): 'daar ga ik even over nadenken, ik kom er op terug'. Verschrikkelijk irritant, want waarom kan je niet meteen ja of nee zeggen?

Maar het is ontzettend handig, en ik doe het nu zelf ook! Niet meteen meer toegeven, niet meteen meer overal ja op zeggen (want nee zeggen is dus best lastig).
Ah Saraatje maar dat heb ik met de jaren ook wel geleerd hoor, wat ik niet wil doen dat doe ik niet, mijn vriendinnen weten dat al. Ga geen alcohol drinken om hen een plezier te doen en niet meegaan naar evenementen die me niet interesseren en ook geen dingen opeten uit beleefdheid terwijl ik dat helemaal niet wil, dat is dan wel meestal omdat ik niet ongezond wil eten want ik lust zowat alles.

Nee zeggen mag gerust hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ja maar dat doe je dus bij vriendinnen. Bij kersverse dates vind ik dat best moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Interessante discussie, hoewel discussie..... Ik herken een heleboel van wat jij zegt Mok. De opmerking 'ik voel een klik' of 'het voelt zo vertrouwd' of 'wat een lol hebben we he' kan ik bijna niet meer horen. Eigenlijk onterecht want voor 'normale' mensen is dat de graadmeter van interesse. Van mij alleen niet, want ik kan met iedereen lol hebben en praat met alles en iedereen (kan met een vis nog een gesprek voeren als het moet bij wijze van), de klik is bij mij dus niet af te meten aan een telefoongesprek van een uur of een lekker lopend app gesprek. Ik ben gewoon een makkelijke prater, vind iedereen aardig en ben snel enthousiast. Ik denk dat dat ook de reden is dat ik altijd zoveel aanloop heb en ook veel terugkomers. Alleen wat heb ik eraan? En ja dan heb ik ook nog de neiging te pleasen, maar met name het makkelijk 'klikken' met mensen vind ik een lastige. Want wat is dan het verschil tussen leuk en meer? Dat is meestal spanning en dat is weer niet de juiste man meestal



Maar ik dwaal af. Mok ik denk dat zolang je het leuk vindt het prima is dat je erin meegaat. Als het tegenstaat dan doe je het niet. Bewaak de grenzen, ook als iemand dat niet leuk vindt. Wil iemand met mij een dag gaan wandelen, mmm niet helemaal mijn ding maar vooruit ok. Wil iemand naar de motorcross dan pas ik. Zoiets. Ik heb in de loop der jaren geleerd dat ik niets meer doe wat ik echt niet wil, al is die grens vager als ik iemand echt leuk vind. Ook niets mis mee om iets voor een ander te doen, maar het moet je niet tegenstaan denk ik.



Enne doe mij lekker brullen in dat Hazescafé i.p.v. die hippe bar. Ben ik als allemansvriend helemaal op m'n plek waarschijnlijk. Ik heeeeebbbbbb hier een brief voor m'n moehoederrrrrrrr.....
Alle reacties Link kopieren
Ja, die terugkomers heb ik ook geregeld. Ik bewaar nooit telefoonnummers van ex-dates, alleen in een paar gevallen (en die mogen dan ook op mijn FB, bijvoorbeeld). 'Wat is dan het verschil tussen leuk en meer?' dat is de hamvraag.



Nog even over die verenigingsactiviteit. Het leek me echt leuk, en het was ook leuk om toe te kijken. Maar aan de bar achteraf werd ik straal genegeerd, en praatte chatter alleen met zijn maten over wat we zojuist hadden bekeken. Vond ik behoorlijk stom. Dát stond me vooral tegen, de activiteit op zich niet. Een volgende keer zou ik daarom dus niet meer meegaan. Maar inderdaad, als ik iets echt niet wil, zeg ik gerust nee. Het punt is alleen dat ik veel dingen best een keer uit wil proberen.



Zullen wij eens even een fijn vissenonderonsje gaan houden?
Alle reacties Link kopieren
@Thee, maar dan stond de man je tegen (aso trouwens iemand meenemen en daarna niet bij het gesprek betrekken) en heb je juist gehandeld -> eruit met die gast. Je kunt dus gerust met een topman naar dezelfde activiteit bij wijze van.



Ja laten we het eens over vissen hebben. Wat vind jij nou van de visvangst? En een ronde of vierkante kom? Ik heb trouwens een gekleurde vis, echt zo een dat je denkt 'goh bijzonder, nooit gezien'. Het eten wat hij eet is alleen echt wel smerig en ik moet nodig langs de dierenwinkel om te vragen of daar een alternatief voor is. Ik zie nu trouwens ook dat er een nieuw plantje nodig is. Mijn collega heeft een vriend die van karpers houdt, ongelooflijk wat die dingen kosten! Groot ook. Die man zit zelfs op zo'n visforum, vind ik best een sneue hobby trouwens. Maar anyway, hij gaat dus regelmatig op vistrip en dan zorgt zij voor de grote vissen in de enorme vijver in de tuin. Ik vind dat maar zonde van de tuin, snap jij dat nou? Een tuin van pak 'm beet 5x8 en dan een vijver van 4x5. Tja.... kun je wel aan een vijver liggen in de zomer. Zou die vriend als hij vrijgezel zou zijn dan ook met een vis poseren? En wat beweegt een man eigenlijk om met een vis op de foto te gaan en die dan op een datingsite te zetten. Ik ken namelijk weinig vrouwen die van die hobby houden. Zou jij ervan onder de indruk zijn? Ik niet hoor. Ik hou wel van vis eten, eigenlijk van alle vis. Wel gek, ik hou van vis, maar niet van mannen die vissen. Of gek.... ik houd ook van tomatensoep en niet van tomatensap en ik lust absoluut geen pindakaas (wat is dat een smerige uitvinding) maar wel van pinda's en pindasaus. Dat laatste is lekker met vers stokbrood mmm, alleen niet zo goed voor de lijn. Ik moet daar sowieso wat meer op letten, want er komt steeds een kilo bij. Maar dan is vis wel weer goed, want geen koolhydraten en vette vis is goed voor je hart. Al is paling dan weer het verkeerde soort vet. Maar goed dit gesprek is nu met jou i.p.v. met mijn vis. Die kijkt me vrij sneu aan vanuit z'n kom, met oud plantje en waarschijnlijk heeft hij ook nog honger omdat ik hem dat smerig ruikende eten nog niet gegeven heb..... op naar de dierenwinkel!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Snappie?



Enne wil je niet met me praten ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Mok. Het kan lastig zijn jezelf te blijven in het begin. Misschien hebben de mensen die dat wel kunnen blijven het makkelijker. Schieten niet in allerlei gedachten (bijv wat zal de ander van mij vinden, op de minpunten van de ander heel erg letten) en gaan van hun eigen ik uit. Er is niks mis met goed kunnen praten en brede interesses hebben. Dat maakt iemand veelzijdig. Een luisterend oor is ook geen slechte eigenschap. Diepe gesprekken. Maar mij kan het misschien online de twijfelaars, de vrouwen met problemen aan hun hoofd etc aantrekken. Kunnen hun verhaal kwijt. Er ontstaat een binding. Maar dat zijn net de personen die nog in een andere fase zitten en niet klaar voor zijn. Het went en het lukt mij ook steeds beter, ook om onbevangen naar een date toe te gaan. Alleen nu nog de filter aan voor degene die er wel klaar voor zijn.



Fam. Afgelopen weekend heb ik met neven dat nummer in Amsterdam op het Rembrandt nog mee staan zingen



Als iemand De opmerking 'ik voel een klik' of 'het voelt zo vertrouwd' of 'wat een lol hebben we he' wordt ik niet kriegelig. Het zou net zo goed kunnen zijn dat je het niet kan horen omdat met de ander geen klik is. Als je nieuwsgierig bent naar de ander zou je het wel leuk vinden.



Terugkomers doen mannen volgens mij ook sneller. Syb zei laatst daar iets treffends over.

((@ tes, ik denk dat het eerder is dat mannen bij twijfel of voor de leuk doordaten en daardoor vaker pas na enige tijd afhaken. Ik merk dat vrouwen eerder de neiging hebben om bij elke twijfel direct te kappen en daar zit ook regelmatig angst (om te kwetsen, verkeerd te kiezen) bij.))



De wanhopige of man die niet voor zichzelf kunnen zorgen bedoel ik niet. Vrouwen zijn resoluter met stoppen als het niet klikt.
Alle reacties Link kopieren
@Pat, ik zei niet dat ik er kriegelig van word, ik zei dat ik het bijna (dus niet helemaal haha) niet meer kan horen. Ze zeggen het zo vaak en dan natuurlijk als bevestiging en om bevestiging te krijgen. Het is niet omdat ik ze dan niet leuk vind, maar meer omdat ze een conclusie trekken en die bevestigd willen zien en ik dat anders ervaar. Omdat ik met iedereen een soepel contact heb moeten er andere dingen zijn die me specifiek nieuwsgierig maken naar de persoon.



Ik weet niet of vrouwen resoluter zijn, ik niet zoals je weet haha. Ik zou het wel sneller af willen kappen, maar juist omdat ik dan denk misschien ga ik het wel leuker vinden (zie hierboven) date ik dan nog even door. En hoe langer je date hoe moeilijker het is om dan te zeggen dat je stopt (wat ik dan ook weer lastig vind).



Leuk uit in Amsterdam! Nog exemplaren in het wild gespot?
Alle reacties Link kopieren
Hoe herkenbaar allemaal, hahaha hilarisch Fam, het vissengesprek.

Kan ik ook best goed, gesprek goed gaande houden, ander heeft gevoel van, yeah, geweldig, wat hebben wij veel te bespreken en veel raakvlakken en ik doe alleen maar sociaal. Omdat ik dat gewoon kan en ik in (vrijwel) iedereen wel leuke, goede en aardige dingen vind.

In mijn eerste date-fase kapte ik vrij snel af als ik de 1e date niets vond. Dan kwam er geen 2e date. Tot ik van mijn omgeving te horen kreeg dat ik op deze manier niemand een kans gaf, want ja, (vrijwel) niemand is volledig zichzelf tijdens een 1e date, dus ik moest ze op z'n minst een 2e of 3e date gunnen.

Heb dat een tijdje gedaan, maar doe het nu niet meer. Als 't er niet is, dan is 't er niet. En waar ik eerst dacht, laat ik 'm een kans geven en uberhaupt op 1e date gaan met iemand, doe ik dat nu niet meer. Ik hoef niet iedereen leuk te vinden. Niet iedereen vindt mij ook leuk. En da's prima. Heb er immers maar eentje nodig
Alle reacties Link kopieren
Mok i feel you!! Ik heb dan ook veel mannelijke hobbies, weet veel van auto's. Laatst met n bedrijfsuitje gekart en alle kerels eraf gereden bijvoorbeeld. Een andere keer: lasergamen: ook alle kerels verslagen (oa 2 ex military en n jager) Is ook n valkuil, praat overal over mee en vind bijna alles leuk. Kerels zien mij dan meer als one of the guys en niet meer als vrouw. Hou dus ook veel vriendschappen over aan dates en die kerels sparren ook met mij over hun dates enzo. Maw, friendzone! Niet erg want Latter vindt me juist leuk om al die zaken (hem versla ik overigens niet!) maar vorig jaar toen ik nog aan het daten was erg frustrerend.



Een luisterend oor als Trees wordt door heel veel mannen zeer gewaardeerd, de meeste mannen houden er nl niet van dat er over ze heen gewalst wordt.



Zoals Mok al zegt: gelukkig maar dat we niet allemaal gelijk zijn: zoveel mannen zoveel voorkeuren.



Oh zie nu dat ik n hele pagina gemist heb... En mijn verhaal ging eigenlijk ook een hele andere kant op dan ik de intentie had. Pfff. Hoezo add...



Ik vind vissen dus niet leuk. Behalve dolfijnen dan, en haaien. Lol.



Maar het is dus ook leuk om met n date mee te gaan. Via latter een nieuwe hobby gevonden en via hem ook ontdekt dat kamperen helemaal niet zo erg is! Om maar wat te noemen.
anoniem_199929 wijzigde dit bericht op 18-05-2016 14:34
Reden: Concentratieverlies
% gewijzigd
quote:famkej schreef op 18 mei 2016 @ 13:24:

De opmerking 'ik voel een klik' of 'het voelt zo vertrouwd' of 'wat een lol hebben we he' kan ik bijna niet meer horen. Eigenlijk onterecht want voor 'normale' mensen is dat de graadmeter van interesse. Van mij alleen niet, want ik kan met iedereen lol hebben en praat met alles en iedereen (kan met een vis nog een gesprek voeren als het moet bij wijze van), de klik is bij mij dus niet af te meten aan een telefoongesprek van een uur of een lekker lopend app gesprek. Ik ben gewoon een makkelijke prater, vind iedereen aardig en ben snel enthousiast. Ik denk dat dat ook de reden is dat ik altijd zoveel aanloop heb en ook veel terugkomers. Alleen wat heb ik eraan?





Precies dit inderdaad. Altijd wel aan het kletsen, dates zijn altijd wel gezellig want ik praat wel, en ben van mening dat iedereen wel wat te melden heeft. Maar dat wil niet zeggen dat ik meteen geinteresseerd ben.



Wat Saraatje zegt; ik doe het nu andersom. Gaf nooit niemand een tweede kans, en heb daardoor best wel wat mannen afgekapt waarvan ik later dacht 'dat had niet gehoeven, jammer.'



Uberhaupt doe ik het nu even anders; ik vraag goed door voor ik op date ga. Ik was er altijd 'makkelijk' in, als in ik sprak liever af en dan zag ik het ter plekke wel. Krijg je een hoop nutteloze/vruchteloze dates van.

Nu dus in de interview modus en al 2 afgeserveerd die wilden dat ik bij hun thuis afsprak, dezelfde avond nog (waar ik over schreef) en vandaag een die na doorvragen aan de whiskey zat (het was 11 uur in de ochtend) en geen baan bleek te hebben. Normaal gesproken had ik 15 berichten daarvoor al voorgesteld een biertje te gaan doen.



Wie weet werpt het z'n vruchten af, het lijkt zo in elk geval al de moeite waard
Alle reacties Link kopieren
Fam. Ik bedoelde ook niet dat jij kriegelig er van wordt. Dat ik het niet wordt hahahah Het lijntje tussen niet kunnen aan horen en kriegelig van worden is denk ik wel dun. Om de woorden van Mok te gebruiken....dat het gaat jeuken en dan niet op die ene plek.

Zelf denk ik dat vrouwen wel wat resoluter zijn in het algemeen. Niet allemaal. Verschilt ook weer per persoon natuurlijk. Er zijn ook vrouwen die het aan zullen kijken, maar ikzelf heb ze niet ontmoet.



Ik heb van alles gezien. Ook mooie dames. De avond was gezellig omdat de bezoekers van de Toppers daarna de stad in gingen. Sfeertje was leuk.



Amy. Denk dat het helemaal niet slecht is wat je doet. Het zal minder dates misschien opleveren, maar wel die leuker zullen zijn. Ook je meer van de man komt te weten en wat hun intentie is. 2 heb je in ieder geval al op het droge gelegd en droog laten staan
Alle reacties Link kopieren
Saar, ik kap er ook mee hoor na 1 of 2 dates. Er moet in ieder geval iets zijn om een tweede date te plannen. En daarna weer wat meer voor een derde date etc. Maar meestal komt het dus niet zover;-) En ja, daardoor laat ik misschien wel eens iemand lopen maar ik heb ook echt geen tijd om maar met iedereen lang te daten om te kijken of er iets gaat groeien.



En Mok, ik denk dat het leuk en handig is dat je over veel dingen wel het een ander weet. En als je geinteresseerd bent in een interesse van een ander dan is t en echt wel iets wil zien dan is t prima. Maar zoals Fam zegt, ik zou ook niet meegaan naar motorcross ofzo hoor. Het moet wel een beetje in m'n straatje liggen. En mannen zien mij zeker niet snel als 'one of the guys zoals Imo of amy zei. Weet dan ook weinig van mannendingen;-) En sommige mannen vinden dat leuk en anderen vast minder!



Voegen naar de ander doe ik denk ik wisselend. Als iemand bijv. over wijn begint of een bepaald land dan breng ik of alles in wat ik erover weet of juist omgekeerd. Dat ik heel gemakkelijk zeg, ' daar weet ik niks van, of daar heb ik echt totaal geen interesse in' (op een beetje leuke manier gebracht dan). Soms gaat dat heel gemakkelijk zonder bezig te zijn met wat de ander daar van zal denken... Zit nu heel hard te denken waar het dan aan ligt welke kant het op gaat (verschil tussen interesse in de ander of niet...?)



En fam, net als jij voel ik ook niet snel echt wat voor een ander. Het afgelopen jaar overigens wel 2x (buurman en buitenland, beiden overigens geen internetdate...) maar dat zijn dan idd geen mannen waar een relatie echt een optie mee is.. ...En met de overige mannen (ook niet zoveel) max 1 a 2 dates..



En heerlijk Pat zo'n avondje op t Rembrandtplein;-) Had ik een paar weken terug ook

Jammer van krullenvrouw. Vaag ook van haar...niet echt te volgen.. Maar goed, heb je niks aan.



Brennan, het klinkt nog heerlijk bij jou! En grappig dat anderen dan denken dat hij ouder is terwijl t zo'n jonkie is:-)



Mikki, ik ben heel benieuwd hoe het gaat met jou en je date in het buitenland. Echt bijzonder. Al zou ik niet weten of ik zelf echt zou willen. Uiteraard wel zo'n man die er helemaal voor gaat:-)
Alle reacties Link kopieren
Ohja, vast heel dom maar ik snap dat TVP niet... terugvindpost...??
Alle reacties Link kopieren
hey Nijntje, ik heb gehoord van iemand die er verstand van heeft, dat het raadzaam kan zijn om even door te bijten tot de tweede date, als de eerste zo-zo was. Vooral bij de sukkeltypes schijnt dat te werken omdat die los moeten komen. Schijn je in de regel een goede echtgenoot aan te hebben.



Wat zijn zo'n beetje de leuke datingsites? Ik heb eerder RP gedaan, vond ik niet echt wat. Het trucje van Paiq ken ik nu ook wel. Dan kom je uit bij Pepper, of E-matching tegenwoordig?
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Ha Maca, ik sta nu op RP, en ik weet eerlijk gezegd niet waar al die negatieve reacties daarop vandaan komen. Net als alle andere datingsistes staan er mensen van allerlei pluimage op, je kunt zelf prima filteren. Lexa vind ik leuk vanwege de events, de site zelf vind ik een schreeuwerige toestand, en het gehalte aan laagopgeleiden is daar hoger lijkt wel. Maar er zitten wel weer héél veel mensen op, dus de kans dat je iemand in de buurt treft is groter. E-matching vind ik fijn omdat bijna alle profielen daar wel iets te melden hebben. De spoeling is er echter dunner zodat mensen vaak verder weg wonen (is mijn ervaring, maar ik woon dan ook in een uithoek). De rest ken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Nijn ik schrijf hier al jaren mee maar snap dat terugvind post ook niet hoor...
Alle reacties Link kopieren
Heb het me ook een tijdje afgevraagd, maar volgens mij zit het zo:

als je een reactie in een topic hebt gepost (al is het maar TVP) dan

kun je het topic altijd terugvinden: als je nl. dan naar 'Forum' gaat

vind je 'Jouw topics, reacties' etc.

Daar staan alle topics waarin je gereageerd hebt, dus vind je snel

je topic terug, dóór je TVP.
't Komt allemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
Maar dan vind je hem sowieso als je iets post. Mss dat je op n woord kunt zoeken of zo...
@ fam,



Ik herken dat allemansvriendje ook wel. Kan met echt iedereen praten inmiddels, wat betekend dat ik ook weleens heb dat die man met overduidelijk psychisch problemen moeilijk af te kappen is na vijf minuten....



Ik denk dat bij mensen die los moeten komen een tweede date wel waardevol kan zijn.



Ik heb wel het gevoel dat vrouwen iets te snel afkappen, omdat ik een aantal dates en relaties heb gehad die mij het echt heel leuk vonden en het vervolgens afkappen met redenen die ze zelf invulden voor mij. Niets gezegd, niets gecontroleerd, niets gevraagd en eigenlijk ook vaak totaal niet waar of gemakkelijk te regelen, maar het besluit is al genomen en onomkeerbaar. Het zijn juist de beste relaties en meest veelbelovende dates die dit weten klaar te spelen, wat het voor mij zo ongelofelijk frustrerend maakt.



Het lijkt wel of vrouwen zo bang zijn dat je ze niet leuk vind dat ze het zelf maar kapot maken.



Ik wil overigens niet uitsluiten dat ik dergelijke vrouwen per ongeluk opzoek.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ook lastig hoor Mok en ik herken het wel. Hier een sociaal beroep waarvoor je 'klets en luisterfactor' erg belangrijk is, dus t gaat ook nog s automatisch (beroepsdeformatie). Ik vind dan weer niet iedereen 'aardig' dat scheelt misschien.

Tenminste niet online.

Er zijn een aantal factoren waarvan ik weet : "Not for me" omdat ik er op af knap en ondertussen weet ik ong wel wat dat voor factoren zijn:



- Mannen die erg negatief over hun ex praten

- Mannen die qua afstand te ver weg wonen

- Mannen zonder een 'eigen leven' (vrienden/hobby s/bezigheden)

- Mannen die amper voor zichzelf kunnen zorgen dus nooit schoonmaken/koken en vergeten boodschappen te doen.

-Mannen die bier uit een blikje drinken



Meestal probeer ik deze dingen eruit te filteren voordat ik ga daten. Dat afstand is de makkelijkste hahaha. Maar als je langer dagelijks contact hebt (langer dan 2 dagen) kom je er meestal wel achter of ze ook een eigen leven hebben en of ze zich een beetje vermaken enzo.

Bij mij is de clou geloof ik dat ik maar erg weinig mannen 'aantrekkelijk' vind seksueel dan. Dat er geen spanning is. Maar dat is iets wat ik mijn hele leven al heb dus geen verassing voor mij nu bij internetdaten, t is iets wat ik vanaf mijn puberteit eigenlijk al wel weet. En wat dat is die 'aantrekkelijkheid' is mij ook niet altijd duidelijk van tevoren. T is er of t is er niet. En ik kan dat onmogelijk inschatten van tevoren. Weet dat meestal ook vrij snel. Dus meer dan 1 of 2 dates heb ik daarvoor niet nodig.

Qua pleasen......Tja als ik verliefd ben misschien. Maar doorgaans toch niet. Scheelt ik vind heel veel dingen wel leuk. Maar ik zou bv nooit wat gaan eten wat ik niet lekker vind..........behalve als ik er niet onderuit kom (eerste bezoek a.s. schoonmoeder ofzo).



In ieder geval zit t wat 'aantrekkingskracht' tussen RL-tinderman (Real life tinderman) en mij wel goed.

Da s n ding dat zeker is. Wat de rest betreft weet ik nog niet. We appen wel veelvuldig. Tot n date zijn we nog niet gekomen, de intentie is er wel. Voornamelijk door drukte dit weekend van mijn kant en wisselende diensten (beiden). Hij geeft aan het wel prettig te vinden rustig aan te doen dus oke.

Ik weet denk ik ondertussen ook waarom t toen niet tot een date kwam. Ook gedoe met zijn ex. Maar ik begreep dat het grootste gedeelte nu opgelost is. En t contact met zijn zoon ook oke is nu.



Ik heb Rebecca gemist. Niet dat ik daar rouwig om ben.



Pat: Wat n rotstreek van krullenvrouw. Ik vind blokeren is alleen voor mensen die zich hufterig gedragen en dat heb je niet gedaan dus belachelijk hoor. Ik denk ook dat je eerst moet beslissen voor je weer afspreekt met passievrouw.



Syb: Je klinkt geweldig! Hoop dat ze dat op die stage ook in de kleine lettertjes lezen en je aannemen.



Heb vast weer veel gemist, sorry maar t gaat zo snel!

groeten minaa
Mok, er is natuurlijk helemaal niets mis met een brede interesse hebben en veel dingen leuk vinden. Dat je het gevoel hebt niet helemaal jezelf te kunnen zijn moet je denk ik los daarvan zien.

Ik heb met date laatst ook een film gekeken die ik zelf niet direct zou hebben uitgekozen, maar hij wilde hem graag zien en ik vond het verhaal wel oké klinken. Ik vond het belangrijker dat ik op de bank in zijn armen kon liggen. Of zoals in jouw geval meegenomen worden naar een de hobby club, zou misschien niet van mij hoeven, maar zou het wel leuk vinden om vrienden/kennissen van hem te ontmoeten. Zolang je daarna maar eerlijk kan zijn als je er niets aan vond en dan niet nog een keer hoeft.

Mijn ervaring is dat dates het wel waarderen als je eerlijk bent vanaf het begin, dus als je iets echt niet leuk vind dat gewoon zeggen en misschien een alternatief voorstellen wat daar in de buurt komt. Dus een ga je mee naar de motorcross afwijzen en voorstellen om te gaan karten omdat je dat wel leuk vind. Ik heb in elk geval niet de ervaring dat dates me daarop hebben afgewezen.



Treez, goed luisteren is ook een kwaliteit, die ander het vertrouwen geven dat hij bij jou open kan praten. Ik weet niet of dit het nou echt lastiger maakt om iemand te ontmoeten, je moet alleen de juiste treffen die dat kan waarderen.



Fam, mag ik mee doen met je vissen gesprek, vind het best vermakelijk.

Misschien moet je trouwens toch iets meer op je eigen gevoel vertrouwen? Ik heb niet snel vlinders, laatste keer voor huidige date was 2 jaar geleden. Maar weet nu weer wat ik miste bij alle mannen die perfect voldeden en waar ik het graag mee wilde laten werken.



Amy, wat selectiever aan de poort lijkt me een goed begin. Een werkloze alcoholist lijkt me niet echt een goede catch. Hoop dat deze nieuwe tactiek iets gaat opleveren.



Pat, ik heb altijd het idee dat vrouwen juist langer door daten omdat ze altijd twijfelen en mannen rationeler zijn.



Maca welkom, ik denk dat je gewoon verschillende sites moet proberen en kijken wat er bij jou past (en of het je doelgroep is). Ik vond relatieplanet niets (veel fake en laag opgeleid) en ematching vond ik daarin beter. Maar dat aanbod is wel een stuk kleiner, hoewel dat voor de randstad regio echt niet een probleem is.

Tinder heb ik nooit geprobeerd, maar heeft een vriendin van mij goede ervaringen mee. Ik vond the innercircle fijn qua aanbod, borrels en manier van berichten sturen, maar daar moet je voor uitgenodigd worden en daarom vinden sommige mensen het elitair. Zoveel mensen, zoveel meningen, gewoon uitproberen, bij de meeste kun je gratis of tegen gereduceerd tarief een periode uittesten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven