Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...



Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.



Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
@Amy, haha nee alsjeblieft niet. Hoe is het met je 'doorvraaglijntjes'?



O ja hihi! Of verkleinwoordjes, brrrrrr. 'Kids' heb ik ook iets tegen. Hemdjes (ook als het 35 graden is - het is een type!), driekwart broeken, bepaald type honden (vechthonden), te 'rosé en boot' types (vaak Amsterdam e.o.) en ik verzin vast nog meer haha.



@Mok, ik houd wel van strak in het pak, maar wel 'strak'. Dus niet te wijde pantalons en synthetisch gedoe. Gewoon als jezelf, lijkt me helemaal prima! Ben benieuwd!



@Bren, ik herken het ook wel hoor dat gedenk. Is van een afstand beter uit te leggen, ik zou ook gek worden! Katten hahaha, ik snap je, heb er ook niks mee (ook niks tegen) maar het trekt mij ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Bren, ik snap je gedenk, hoor. Wat Fam zegt, de laatste ontmoeting zegt meer, klopt wel, zeker als je al wat langer date zoals jij. Mijn ervaring is vaak dat mannen het pas als 'voorbij' beschouwen als dat expliciet is gezegd. Geen nieuws is goed nieuws, zoiets.
quote:famkej schreef op 20 mei 2016 @ 12:42:



O ja hihi! Of verkleinwoordjes, brrrrrr. 'Kids' heb ik ook iets tegen. Hemdjes (ook als het 35 graden is - het is een type!), driekwart broeken, bepaald type honden (vechthonden), te 'rosé en boot' types (vaak Amsterdam e.o.) en ik verzin vast nog meer haha.







Echt alles dit ja! Beveiligers, sportschoolsjonnies, hondenfokkers en vrachtwagenchauffeur types. Die laatste heeft nuances uiteraard, maar je begrijpt het



Doorvraaglijntjes zijn oke! Met een paar leuke aan het kletsen. Eentje is erg leuk maar 9 jaar jonger, al merk ik er niks van. Tot nog toe haha.
Alle reacties Link kopieren
Ohja herkenbaar hoor: kettingen/ oorbellen, honden (ja allemaal), te gebruind, idd shirt zonder mouwen. Bier uit blik drinken niet zo'n probleem maar wat Amy (geloof ik) zei halve liters dan weer wel...En dit zijn alleen nog maar uiterlijkheden;-) Haha. Ik ben benieuwd wat de mannen echt vreselijk vinden bij vrouwen. Dus Pat en Syb..???



Bren, niet te veel nadenken. Lekker afleiding zoeken.

Mok, veel plezier. Wel fijn dat je weet dat hij strak in het pak komt omdat hij uit z'n werk komt (en het anders niet aan had gedaan).



Pat, het lijkt erop dat je passievrouw toch niet echt verder wil leren kennen. Anders was er toch wel al een date gepland? zij wil wel toch?



Ik zit er aan te denken om toch IC te proberen. Ik vind Happn de laatste maanden echt minder geworden. Het is vrij bekend geworden waardoor er ineens heel veel oninteressante mannen op zitten...

Bren, heb jij je huidige date van IC?
Alle reacties Link kopieren
@Amy, merk je niks van.... voel je ook niks van
Bren zoals Nijn zegt afleiding zoeken en vooral niet te veel denken! Maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Het heeft vast niets met jou persoonlijk te maken dat je hem nu niet vaak hoort.



Mannen met vecht- of schoothonden, alle andere honden welkom

Vrachtwagenchauffeurs

Enkel foto's van op feestjes

Te witte tanden

Enkel foto's tussen haaien/skydivend/op de top van de Mount Everest

Vooral: van zichzelf een foto nemen in de spiegel

Tattoos in gezicht

Mannen die een duckface trekken, ze bestaan echt! Zie je vaak op Tinder

Met naakt bovenlijf (weet niet helemaal wat het is, ben niet vies van wat naakt maar in een Tinderprofiel vind ik het een afknapper)

Die in steno appen 10u35 'ga fietsen'. 16u34 'terug thuis'



Hier is het een aantrek/afstoot spelletje aan het worden...
Alle reacties Link kopieren
Mina. Het is de passie waar het om gaat. Om de persoon ben ik enthousiast. Zou ik zijn. Dat verschuift logischerwijs naar de achtergrond als er iets waar je je bedenkingen hebt of dat een struikelblok is. De frequentie komt beetje door tijd en kinderen. Zij heeft geen kinderen. Kan ook komen door dat ik het wat afrem voor mijzelf.



Sara. Subtiel vragen wat fam aangeeft kan en concreet van Imo is ook een goede. Wie vrijgezel is antwoord eerlijk. Heeft niks te verbergen. Je krijgt pas duidelijkheid door het te vragen.



Bren. Hij blijft contact zoeken. Waarom de twijfel. Is er een aanleiding. Stuur een app waar je meer gevoel in legt naar hem toe. Dat je hem graag weer wil zien. Of dat je fijn zou vinden weer in zijn armen te liggen.



Mok veel plezier op je date.



Nijn. Leren kennen zou ik wel willen, maar de passie zit in de weg. Verder doorgaan is inderdaad niet zinvol. Wat ik onaantrekkelijk vind is een koud een kil karakter/uitstraling. Ook uitstraling maakt een vrouw mooi. Grof taalgebruik. Bijdehand op de botte manier. Of niet ondernemend zijn. Leuke dingen doen en genieten van de kleine dingen maakt het leven samen juist leuk.





Details als uit een bierblikje wegen voor mij niet mee. Tenzij er elke week liters bier/wijn gedronken wordt. Elk persoon heeft zijn imperfecties. Als iemand met sokken in sandalen loopt heeft de persoon in het algemeen vaak een slechte kledingsmaak dan wel onverzorgd. Onverzorgd weegt weer wel mee voor mij.



"imperfectie is wat de mens perfect maakt"
Ik drink bier uit blik. Vriend heeft voor speciaalbier liever een glas.





Alle reacties Link kopieren
Foei, cool! Foei!



Alle reacties Link kopieren
Haha Fam, kettinkjes, vind ik ook niet zo heel erg aantrekkelijk. Ooit een keer een date gehad met een jongen die had een kettinkje om. En dan ook geen t-shirt onder een overhemd en dan niet de knoopjes tot bovenaan vast. Tel daarbij op dat 'ie ook nog iets kleiner was dan ik ben (voor mij wel een beetje een afknapper als iemand kleiner is, ik let daar echt op) en je snapt dat 't echt een topdate was, haha. Met hem trouwens nog wel voor een tweede keer afgesproken, hapje eten en filmpje, maar dat was echt geen succes.

Denk overigens dat een hoop van de kenmerken die hier genoemd zijn (waar ik me ook best heel erg in kan vinden) geen losstaande kenmerken zijn. Kettinkjes en hemdjes en blikjes bier of bierkratten gaan vaak in een. Net als bouwvakkers of vrachtwagenchauffeurs (als heb je daar ook echt wel nette, goed verzorgde en leuke mannen tussen zitten) en een pakje zware shag en de driekwartbroek met hemd en thuis een krat bier.

Of de sportschoolbinkies met hemdjes en de bijpassende honden.

Sokken in sandalen zie ik meer voor me bij het type kantoor-nerd dat te lang thuis woont of nog elke avond bij zijn ouders gaat eten en waar moeders de kleding uitzoekt.



@ Pat: Ja, de mensen die vrijgezel zijn, zijn daar eerlijk over, die gaan natuurlijk niet zeggen dat ze een relatie hebben. Maar iemand die een relatie heeft kan best goed blijven volhouden dat 'ie vrijgezel is. Is net even iets makkelijker. Zeker als er nog geen date is geweest.



Had 'm al gevraagd naar zijn laatste relatie en hoe lang hij vrijgezel is, en dacht daar ook wel eerlijk antwoord op te hebben gehad hoor, maar het zijn o.a. meer de signalen als wanneer hij online is en wanneer niet.



Had jij nu al wel of niet een date met passievrouw gehad? Ben het spoor even bijster.



@Brennan, ik denk dat Fam en Theemok wel gelijk hebben (weet 't eigenlijk wel zeker). De laatste keer dat je 'm zag was als altijd, er waren geen bijzonderheden en mannen zijn nou eenmaal veel makkelijker in het niet appen of in ieder geval niets tussen de regels (appjes) door lezen. Mijn laatste langere date gaf zelf aan: als er iets is, dan zeg ik het wel en anders is er dus niets aan de hand.

Zal je zien, is 'ie straks terug en is hij zich echt van geen kwaad bewust, heeft ie gewoon lekker vakantie gevierd met zijn vriend zonder aan de vrouwen te denken.



@Treezebees, hoezo aantrek-/afstootspelletje?



@Amy, haha nee, voel je ook vast niets van, die 9 jaar
Alle reacties Link kopieren
Weer thuis, erg leuke date gehad. We hebben echt veel raakvlakken, en dan niet van die vage interesses, maar echte overeenkomsten. Goede humor, geen ielig persoon waar ik bang voor was. Maar, er is natuurlijk een maar, hij is nog bezig met de scheiding. Woont nog bij zijn ex in huis, en dat verandert niet op heel korte termijn, wegens verkoop van het huis en onder water staan en zo. Hm. We hebben wel afgesproken elkaar weer op te zoeken, want afgezien daarvan is er wel een klik. Dus tja.



Zondag date met Tinderman 2.
Ach Mok... heb ik enkel nare ervaringen mee. Hoop dat het voor jou anders loopt...
Alle reacties Link kopieren
I know. Ik heb geen reden om te denken dat hij naar zijn ex teruggaat, want de reden om te scheiden is een heel legitieme. Maar dan nog. We gaan uit van vriendschap en zien dan wel verder.



Dus meneer 2 en meneer 3 krijgen ook nog een kans.
Alle reacties Link kopieren
Mok. Bedoel je dat er helemaal geen ruimte is. Dat of zijn ex bijv zelf wat gaan huren in de tussentijd? Een collega van zus die woont ook nog samen met ex door het huis dat onder water staat. Daten allebei en zijn in "hun" weekenden bij hun date. Ook de (kleine) kinderen ook nog in het huis wonen wat bij die collega speelt. Als het contact echt leuk gaat worden kun je het wel een kans geven. Maar je moet wel met het idee kunnen leven.
Alle reacties Link kopieren
Om praktische redenen is het lastig om hier thuis af te spreken. De kinderen zijn hier namelijk altijd, en die wil ik er pas bij betrekken als ik het zeker weet. En er zijn nog wat praktische zaken die het niet simpel maken. Ik wil het inderdaad wel een kans geven, maar vind het een lastig ding. Zijn kinderen zijn het huis uit, de mijne nog niet.
Amy, leeftijd is maar een getal, hoewel 9 jaar best wel een groot verschil is. Maar als het contact leuk is dan zal een gezellige avond tijdens de date ook wel lukken. Misschien verrast hij enorm.



Nijn, mijn huidige date is idd via IC.Stuu, er zit een bepaald type man op, maar als je daarop valt dan is het aanbod groot. Stuur me maar een PB als je een uitnodiging wil.



Pat, dat soort berichtje heb ik begin van de week gestuurd, maar kreeg ik alleen algemene antwoorden op. Dus ben sindsdien ook maar over op de algemene berichten. Ik weet niet zo goed of de twijfel terecht is of niet. Heb hem nog niet eerder tijdens een vakantie mee gemaakt, misschien is die altijd wel compleet afwezig en is het feit dat die af en toe appt al heel bijzonder. Morgen is die weer in NL dus dan kan ik weer met hem bijpraten.



Mok, leuk dat jullie een klik hadden maar jammer dat het wel ingewikkeld is. Hoop dat tinderman 2 je gaat verbazen in positieve zin.



Dank voor al jullie Lieve woorden. Ik denk /hoop dat jullie gelijk hebben. Vandaag heb ik in elk geval een vrijgezellenfeest dus weinig tijd om na te denken. En na morgen is de twijfel hopelijk weer over, dan is date weer in Nederland .
Alle reacties Link kopieren
Wat een bierblik al los kan maken hé? Hahahaha.........Heel herkenbaar hoor jullie omschrijvingen van de kettinkjes en kledingstijlen enzo. Begrijp t volkomen.

En leuk dat je aan me denkt Fam in het winkelcentrum.........maar bij mij zijn t alleen blikjes, met kratten heb ik dat dan weer niet (hoewel als t er elke dag 1 is ....).

Ook met mannen met dieren heb ik geen moeite. Heb er zelf ook 2, dieren dan hé? Haha geen mannen.

Vind dat juist wel schattig. Hoewel aan mannen die met grote gevangen vissen op n foto staan heb ik weer niks. Idem dito met geweldige stoere foto's op vakantie, aan t zeilen of aan t skieën ofzo.

En van verkleinwoordjes krijg ik ook de bibbers, net zo als van heren die elke avond nog bij hun moeder gaan eten. Als ze die dan ook nog 'mama' noemen ben ik weg (ooit 1 keer meegemaakt).



Bren ik snap de onzekerheid........tel de dagen! Dat helpt mij altijd. Das dus nu nog maar 1 nachtje hé?

Het is volgens mij ook n kwestie van dat je zo gewend bent aan de onafhankelijkheid (omdat jij de beslissingen neemt en niemand anders) , dat de 'afhankelijkheid' qua liefde je onzeker maakt. Opeens is er n ander en of t slaagt of niet ligt niet alleen bij jouw maar ook bij die ander.

Het is zo'n rare omslag en dat maakt je onzeker.

Analyse van een vriend van mij hoor..........die t mij ooit zo uitlegde. En ik dacht: "ja, dat is t."



Pat: Wat jij dan hebt met witte sokken (=onverzorgd) die zelfde associatie heb ik denk ik bij BBM (bierblikman).

Ik geloof niet dat het voor mij een dealbreaker is hoor. Maar als er nóg meer van dat soort dingen zijn (zie de reacties hierboven, de kettinkjes enzo) dan begint wel de twijfel. Zou die dan bv erg van dezelfde dingen houden als ik dan is die twijfel al weer veel minder.

Oke dan neem ik de bierblikjes wel voor lief en zeg ik t gaandeweg wel n keer dat ik dat on-sexy vind. Wie weet doet ie er wat mee (zoals ex).



Wat betreft passievrouw: In deze ben jij de twijfelaar. Zoals jijzelf zo vaak getroffen hebt.

En dat was niet prettig heb je zelf ervaren. Dus neem een beslissing! Vraag het haar hoe zij het ziet (heb je ook nog niet gedaan toch?). Ja ik denk ook dat jij daten een beetje afhoud omdat je het nog niet weet. En het zou jammer zijn als zij niet verder wil omdat jij twijfelt toch?

Hoewel wel makkelijk..........dan hoef jij niet meer te beslissen tenslotte. Maar ik denk dat je dan ook blijft zitten met een gevoel van : 'Wat als....'



Treez: Wat is er gebeurd???



Mok: Veel maren, lastig lastig. Maar aanzien denk ik...........



Hier is RLT steeds stiller. Raar he? En ik weet 100% zeker dat die aantrekkingskracht in Real Life van beide kanten was. Zelfs mijn vriendin (die geen idee had dat wij elkaar kenden van tinder) zag t.

En een collega (die toevallig langs liep toen wij kletsten, wat ik overigens niet gezien heb ) kwam er op t werk nog op terug. Vroeg wat dat voor leuke man was waar ik mee kletste en zei dat ie mij overduidelijk leuk vond. Zo'n gevalletje van: 'T spat ervan af'. Vast wel herkenbaar voor jullie.

Of t nu is dat ie de rest niet leuk vind (mijn vrijetijdsbesteding, hobby's etc.) of dat ie gewoon niet in-to-n relatie is, wat ook nog kan....dat hij problemen heeft waar hij niet over wil hebben (zegt mijn onderbuikgevoel). Ik heb geen idee. Vorige keer liep t op tinder ook al dood hé?

Nu appen we weliswaar maar sinds 2 dagen ofzo moet ik altijd beginnen. Stel ik geen vraag dan komt er niet eens wat terug.

Ik heb ook zoiets van: Graag of helemaal niet hoor.

Ga er dus niet veel energie meer insteken.



Omdat tinder opeens weer actief was is er n nieuwe match opgedoken. Best leuke man. Ook weer allerlei maren aan natuurlijk. Pas kort bij zijn ex weg (half jaar) en woont sinds n maand hier vlakbij, de vorige maanden bij vrienden ingewoond.

Das de eerste maar, word eerst maar eens stabiel denk ik dan.

De2de maar is dat hij erg vaag blijft over zijn werk. Ondernemer. Maar of ie dat nu is of 'in wording' (das natuurlijk wel leuk om mee te schermen als je géén werk hebt) blijft voor mij onduidelijk.

Afijn heb met hem een sightseeing afgesproken. Volgend weekend.



Ben wel nieuwsgierig naar dat IC. Ik begrijp dat je daarvoor uitgenodigd moet worden? Door een man dan? Of kan n vrouw ook? En wat voor type mannen zit daarop dan?

Werkt het ook buiten de randstad? (hier is RP n site waar t écht dungezaaid is qua aanbod)



groeten en fijn weekend!

Minaa
Alle reacties Link kopieren
@Bren, thanks maar als het goed is kan ik er wel op. Heb nog een uitnodiging ergens in m'n mail van maanden terug. Dus als die nog werkt moet t lukken. Buurman (fwb) zit er alleen op. Zag ik toevallig bij een vriendin die hier een keer was en de app liet zien... Nou ja niet dat t echt uitmaakt maar toch ene beetje awkward als je elkaar daar tegenkomt!



Mina, volgens mij is het wel een beetje gericht op randstad maar misschien inmiddels niet meer.. Bren zal t weten.
Alle reacties Link kopieren
Begin op bladzijde 1, loop zwaar achter geloof ik .



Mok, klinkt wel herkenbaar, sta ook open voor nieuwe dingen. Zat ik ook wel eens over na te denken, vind ik het nu leuk om hem of om de leuk. Vaak van beide een beetje.



Sara, goeie tip, niet gelijk antwoorden... Is voor mij ook wel een dingetje :-).



Treez knap dat je zo nee kunt zeggen... Ben van het pleaserige, dus beland vaak in situaties dat ik denk shit.



Fam, zou wel wat meer als jou willen zijn hoor, allemansvriendje. Zou ik me met daten ook wat gemakkelijker voelen.



Mok, wat stom zeg, dat ze je negeerden. Moeilijke man vroeg gister spontaan of ik meeging naar een concert waar ie heen ging met zijn maatjes van een sportcluppie, maar werd echt niet genegeerd door de mannen (waren alleen maar mannen).



Vissen... heb een goudvis gehad die is 9 geworden. Ja of mijn moeder verving m steeds.



Pat, vrouwen zijn inderdaad resoluter met stoppen... Ja een relatie zie ik niet echt zitten maar we kunnen wel leuke dingen gaan doen hoor... Tsja.



Sara, ga ook niet meer met iedereen daten als ik denk het is niks tijdens het mailen. Tweede date om het toch nog een kans te geven ook niet meer... En als een date op het eerste gezicht tegenvalt zoals die dwerg, ga ik dus niet meer eten, heb ik met de dwerg nog wel gedaan uit beleefdheid.



Imo, ken dat gevoel, one of the guys. Vind ik leuk, heb ik ook, is tot nu toe alleen maar positief geweest.



quote:AmyFarahFowler schreef op 18 mei 2016 @ 14:37:

Precies dit inderdaad. Altijd wel aan het kletsen, dates zijn altijd wel gezellig want ik praat wel, en ben van mening dat iedereen wel wat te melden heeft. Maar dat wil niet zeggen dat ik meteen geinteresseerd ben.





Maar hoe laat je dan merken dat je wel geinteresseerd bent ?



Maca sta ook op rp, net als Mok. Vond op Lexa apartere types moet ik zeggen, ook de speeddate via rp waren over het algemeen leuke mannen.



quote:sybreed schreef op 19 mei 2016 @ 10:40:

Het lijkt wel of vrouwen zo bang zijn dat je ze niet leuk vind dat ze het zelf maar kapot maken.



Heb ik me wel eens op betrapt



Minaa, jouw lijstje kon mijn lijstje zijn...



Brennan, super dat het bij jou zo fijn gaat. En maak je niet druk, zolang je maar antwoord krijgt. Kan het me wel voorstellen hoor, vooral omdat het nog niet zo lang is.



Lady, zoals jij het gedaan hebt, dat klinkt mij super in de oren, zo zou ik het ook willen.



Veel plezier Mok !
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Haaaai!



Ik had hetzelfde als Ohgut: drukke week gehad en dus "blijven hangen"op pagina 1...



Nu eens kijken wat ik nog weet...



Mok: Ik heren deels wat je schreef over "van veel onderwerpen iets weten."Ik heb best een brede algemene kennis, kan dus over veel dingen meepraten, maar ik vind dan weer niet alles leuk. Formule 1 heb ik helemaal niets mee bijvoorbeeld. Ik vind het tof van Max Verstappen dat het hem gelukt is op zijn 18de, maar ik weet er verder eigenlijk niets van dus daar zou ik niet snel een gesprek over beginnen of voortzetten. Dat "niet overal in mee willen gaan" dat heb ik het afgelopen jaar heel erg geleerd, o.a. met professionele hulp. Het was vooral werk gerelateerd, maar ook wel in sociale situaties van toepassing. Ik heb beter "nee" leren zeggen en dat is fijn. Net als Saar vond ik dat lastig. Maar nu zeg ik soms ook: "Ik spreek dan en dan liever niet af. Ik heb een drukke week gehad en behoefte aan een dagje voor mezelf." Dat gaat me nu wel beter af. ( Voorheen verzon ik vaak een smoesje omdat ik de waarheid niet durfde te zeggen). Echte vrienden begrijpen dat ook vaak wel. Maar goed, bij echte vrienden heb je vaak ook "credits" opgebouwd. Bij iemand met wie je pas kort aan het daten bent ligt dat natuurlijk anders. Toch moet je eigenlijk zo dicht mogelijk bij jezelf blijven, om te ontdekken of iemand echt bij je past. ( Sprak zij alsof ze dat zelf ook altijd gedaan heeft en nu ook doet UCH UCH ).



Klinkt best ingewikkeld hoor met Tinderman1. Goed dat je hem nog een kans geeft maar ik denk dat het praktisch gezien uiteindelijk niet gaat werken voor je. ( Dat is mijn gevoel).



Fijn dat het beter gaat met je zoon!



Ik lag echt in een deuk om: Ik hou van jou, ik blijf je trouw wordt nu mijn vrouw.



Fam: Jouw "conversatie met een vis' was ook echt hilarisch. Vaste date heeft een aqaurium en het is best wel zijn ding om dat mooi schoon en goed te houden en zo. Ach ik zou dat zelf niet doen maar ik vind het minder erg dan sportvissen.



Ik heb wel een vriendin die haar vriend via een site heeft leren kennen en hij vist ook op karpers. Eerst vond zij dat niet zo en had ik zoiets van: Wat MOET je ermee want de vis ging letterlijk voor het meisje. Inmiddels zijn ze al langere tijd samen en is ze het vissen ook leuk gaan vinden. Kan natuurlijk ook.



Hoe is het met LOD? (Lange oude date was het toch?)



Minaa: Vaste date had vroeger ( als puber / jong volwassene) ook een kettingkje en hij drinkt soms ook bier uit blik. Toen het kettinkje kapot ging heeft hij het gelukkig niet meer vervangen voor een nieuw exemplaar. En bier uit blik is bij hem geen standaard, maar gebeurd soms wel. Soms ook van die grote blikken en ik vind dat inderdaad ook heel on-sexy.



Verder eens met jullie allemaal: Kettinkjes, witte sokken in slippers, überhaupt sokken in slippers ( doe dan geen slipper aan), sandalen, allemaal afknappers. Net als "voetbal volk." Iemand mag best fan zijn van een voetbalclub, maar wel op een leuke manier. Als hij op vrijdagavond veranderd in een hooligan is het een no go.



Jammer dat het met TDRL niet meer loopt Minaa. Je zou anders verwachten als je in het echt zo'n klik hebt inderdaad.



Nijn: is buitenlandman nu echt een stille dood gestorven?? ( Niet letterlijk bedoeld natuurlijk...).



Mikki: Nog steeds alles goed??



Brannen: Het is van mij uit natuurlijk makkelijk praten maar ik ben het wel eens met de rest. Denk aan het gevoel bij jullie laatste echte ontmoeting. Op vakantie heeft / had hij waarschijnlijk niet zoveel tijd en zin om te appen / druk met dingen zien en doen waarschijnlijk. Morgen zie je hem weer.



Amy: Je gaat nu voor kwaliteit in plaats van kwantiteit! Goed voornemen! Trouwens, ik ben het met je eens hoor. Ik heb het natuurlijk niet heel lang en intensief gebruikt maar ik vond RP ook een hoog "me aardappelle" gehalte hebben. Misschien ligt het inderdaad aan de loeftijdscategorie.



Pat: Het stukje wat Minaa schreef aan jou had ik ook geschreven kunnen hebben. Je twijfelt nu al lang aan wel of niet doorgaan met Passievrouw, terwijl je zelf al die twijfelende vrouwen zo irritant vond. Nu snap ik je zeker wel, het gaat niet bepaald om blond of bruin haar, ( het is iets wat je er niet zo even "bij neemt") maar het gezegde blijft luiden: bij twijfel niet doen. Ik denk dat je al lang genoeg twijfelt, als je écht bereid was om "de passie" erbij te nemen, had je de knoop denk ik al wel doorgehakt. Bovendien vond ik dat in je PB ook al wel veel tussen de regels door te lezen was. Ik begrijp dat het klote is, omdat deze vrouw zoals je zelf al zegt, eindelijk eens niet vaag is. Maar hoe zeker zij ook is van jou, jij bent niet zeker van haar. En ik denk dat het uiteindelijk niet gaat passen met jou verwachtingen ( van een relatie).



Syb: ben het met de anderen eens dat je nog steeds goed en positief klinkt! Ik denk écht dat die vrouw "vanzelf" wel gaat komen. Heb je nog gesolliciteerd op die stageplaats? Stoer dat je het toch probeert!



Saartje: Ik ben ook niet echt slank slank. Vaste date is niet zo dat hij er niets van zegt. (Ik kende hem ook al toen ik nog dunner was). Hij ziet het wel, maar hij "stoort"zich er niet aan. Hij stoort zich er meer aan dat ik me stoor aan de kilootjes teveel, zeg maar. Als ik hem app dat ik net een halve bak Ben & Jerry's heb leeggegeten "dus dat het weer erg goed gaat qua calorieën vandaag" appt hij terug dat dat heel goed is en dat je moet genieten van het leven. Ondanks dat ik liever iets slanker zou zijn ( dan zou ik er zelf ook wat meer mijn best voor moeten doen...) vind ik het wel fijn dat hij er geen "punt" van maakt.



Tot zover even...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Ojaa toch nog wat vergeten:



Dana: Hoi! Ik heb die docu met Halina Reijn ook gezien. Ik snap niet zo goed wat "iedereen"toch tegen haar heeft. Ik ken haar verder niet persoonlijk, maar het lijkt mij ook best een leuke en intelligente vrouw. En ze had inderdaad al lang een kind kunnen hebben, maar dat is niet wat ze wil zoals jij schreef. Ik vond het wel een goede docu eigenlijk.



Fijn dat het tussen jou en buurtgenoot zo goed gaat! Vakantie geboekt samen, fijn! Zoals het tussen jullie is gegaan, dat rustig opbouwen, dat zou ik ook wel willen...



Treez: Goed kunnen luisteren is een goede eigenschap. Waarom wordt het een ja / nee spelletje?



EVEN NOG OVER DE DATE:



(Ik kan niet in kleur schrijven dus dan maar zo)



Ik weet ook niet zeker of ik er bij ben hoor. Mijn vakantie gaat mogelijk nog verschuiven en zo. Nu kan ik op de data zoals aangegeven maar alles nog onder voorbehoud...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Dag allemaal! Ik ben er nog steeds hoor, maar enorm hectische week gehad. Nu weer back in NL en hopelijk snel even tijd om goed bij te lezen. Voorlopig eerst even de voetjes omhoog en bij komen
Alle reacties Link kopieren
Mikki, ben toch benieuwd of je date nu naast je zit met z'n voetjes omhoog;-)

En Rens, knap dat jij vaste date zo vaak kan zien (en dus voor meer dan pret in bed) en toch verder niks verwacht/ wil/ hoopt. Het klinkt gewoon zo prima tussen jullie. Maar toch is hij geen geschikt relatiemateriaal. Omdat hij geen relatie wil of om een andere reden (als je dat wil zeggen natuurlijk)?



Ik ben gewoon echt niet geschikt voor een vaste date/ fwb. Had even een helder momentje waarom ik zo'n haat/ liefde (nou ja ups en downs) verhouding heb met buurman.



En ja Rens, ik vrees dat buitenland een beetje een stille dood gestorven is.. helaas. Al even geen contact meer gehad.
Alle reacties Link kopieren
Rens: Ik weet niet hoor, maar je vaste date begint wel erg op n 'relatie' te lijken. Ik bedoel elkaar zien en geen pret in bed..........



Ogut: Bij jouw geen gedate meer begrijp ik?



Nijn: Is het niet gewoon dat je voor buurman té veel voelt? Dat wil toch niet zeggen dat het met een ander niet zou kunnen werken?

Jammer van buitenland man.Wil je dat wel, zo'n man waar je amper contact mee hebt alleen als hij eens in de zoveel tijd in ned is? Een bekende van mij heeft zo'n relatie gehad met een Israélische man en die werd er na de eerste periode (liefde is blind hé?) alleen maar ongelukkig van.



RLTM kwam gisteren wel zomaar spontaan op de app om mij veel plezier wensen op mijn feestje. Hij dacht dus wel aan me....Tja ik weet niet wat ik ermee moet. Soms is de klik er, soms niet. In real life zeker weten wel. Maar zo'n aantrek en afstoot spel heb ik geen zin in.



De leuke tinderman is druk met z'n kinderweekend. Ook daar rustig.



Ben ik gisteren op n feestje en een erg leuke man zocht contact met mij. Mee gedanst, mee gekletst. Hij kende mensen die ik weer kende. Informeerde tactisch of ik vrijgezel was en legde er de nadruk op dat hij dat ook was enzo. Tracteerde mij.... Ik dacht..........ik vind m wel op Facebook.

Nou nope, onvindbaar.

En om die mensen die ik ken t nu te vragen.... da's ook zo wat. Zo opvallend.

Beetje verlegen stoer type.

Dus hij vroeg ook niet mijn tel. nr.

Chips nu heb ik spijt. Wat n oen ben ik ook.

groeten minaa
Alle reacties Link kopieren
Oh Minaa wat jammer!! Dat hen ik ook wel eens gehad... Maar je hebt altijd nog een optie dus via je vrienden als je echt wilt;-)



Rltm man dus in het evht leuker dan op de app? Beter dan omgekeerd toch? Misschien nog een keer daten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven