Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...



Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.



Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Syb, herken wel wat je zegt hoor, als ik naar mezelf kijk. Afkappen voor de ander dat kan doen (ook al zou die intentie er niet eens zijn bij die ander) want 'hij zal me uiteindelijk toch wel niets vinden, want wie vindt dat wel?'. Soort van zelfbescherming.

Heb dat vooral bij mannen die echt enthousiast zijn na een eerste of tweede date. Van binnen raak ik dan heel af en toe in paniek van 'oh help, hij vindt me echt leuk, wat nu????' Gelukkig kan ik dat gevoel steeds meer relativeren (ik hoef niet meteen met iemand te trouwen), maar het is dus herkenbaar (om vervolgens te denken, pfff waarom heb ik het geen kans gegeven, deze was echt een potentiele kandidaat, maar ja, nu kans verkeken, en weer vol goede moed verder te gaan).



By the way, ben het met Minaa eens, je klinkt goed, stabiel en positief! Fijn voor je!
Alle reacties Link kopieren
Treez. Ik denk dat open staan en goed kunnen luisteren vaak wel wordt gewaardeerd. Het hoeft geen probleem te zijn om iemand te treffen. Het kan wel van invloed zijn bij mensen die steeds meer opener (meer van zichzelf laten zien) worden naarmate ze iemand beter leren kennen. Op basis van vertrouwen. Zelf vind ik dat niet erg al ben ik in het algemeen al vrij open.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het juist langer aan gaan kijken met dates als ik achterom kijk. In het begin was het 1, hooguit 2x en dan keuze. Nu kan ik iemand 6x zien en het nog niet weten. Wat Bren zegt, eigenlijk weet je dat het het niet is, maar het past dan zo goed dat je hoopt dat het komt (sure....). Echt iemand leuk vinden heb ik zelden. Laatste keer 1,5 jaar terug en ik vraag me af of dat niet de humor/looks/beste seks ever was, want de man paste qua karakter helemaal niet zo goed. Ik ging bijv. heel erg op mijn woorden letten. Om die reden wil ik ze dan toch een kans geven, want kriebels ontstaan vaak alleen bij echte fysieke aantrekkingskracht (heb ik bijna nooit) of spanning (de communicatief zeer sterke types c.q. foute types voor mij).



@Bren, ja ik denk dat als je het wel treft je weet (en toegeeft) waarom al die anderen het niet waren. Super dat het zo goed gaat, is je gegund!



@Minaa, erg gelachen om 'mannen die bier uit een blikje drinken' . Why is that? Het type? Ik herken jouw clou - hier ook zelden echt aantrekkingskracht fysiek en dus ook geen spanning en zo belandt bijna iedereen in de 'leuk en het zou kunnen maar is het net niet' gebied. Nooit gehad trouwens ook. Denk 4x in m'n leven verliefd geweest en naarmate ik ouder wordt ben ik nog minder snel van slag (omdat je ook meer nadenkt).



@Syb, wat klink je toch goed! Top!! Ik denk dat vrouwen wel sneller invullen en dan op basis van non informatie of dikke beren de boel al afkappen. Irritant dat het bij iedereen zo is dat juist de mensen die we wel zien zitten afhaken, tenminste is mijn gevoel. Maar ga je weer op een site of dat toch nog maar niet? En wanneer verwacht je antwoord van je stage-sollicitatie?



@Pat, het bijna niet meer kunnen horen is meer 'ik hoor het te vaak' en niet 'ik kan het niet meer aanhoren'. Detail haha. Maar snap je punt. Ik word er trouwens niet kriegelig van maar wel dat ik denk 'oei, hij vind dit een super match' terwijl ik nog in de lalala fase zit. Hoe is het nu bij jou? Hier ook open en dus geen moeite mee om meer te laten zien.



@Amy, goed bezig. Je zult misschien minder dates hebben maar wel beter passende als het goed is. Daten om het daten is toch niks, dus goed bezig!



Hier in ruste zoals jullie weten. Ik heb wat ik altijd heb dat gevoel van 'had ik dat wel moeten doen' en dat gaat dan over het afkappen van B1. Daarnaast langdurige oud date die veel appt maar houd ik op afstand want ik twijfel of ik daar na al die tijd nog wel aan moet beginnen. Verder niks en dat bevalt me eigenlijk wel. Misschien maar eens op zoek naar een Fwb? Wel leuke dingen doen en nog wat dingen maar verder geen verwachtingen? Aan de andere kant dan kan ik ook een oude date van stal halen. Vers versus oud bloed.... keuzes keuzes keuzes
Alle reacties Link kopieren
Bren. In het algemeen zijn mannen misschien rationeler en vrouwen wat twijfelender. Niet elke man zal alleen rationeel zijn bij het daten, maar ook het gevoel een grote rol laten spelen. Maar net als Syb heb ik ook de vrouwen die wat resoluter zijn om na 1-2 dates te stoppen. Over het algemeen, natuurlijk zijn er vrouwen die twijfelen. Ik heb er ervaring mee . Maar in het algemeen vaak kijken ze het niet aan maar stoppen ermee. Wat misschien wel gevoed wordt door twijfel, maar dat niet vertellen. Eens met syb. denk ik dat bij mensen die los moeten komen een tweede date wel waardevol kan zijn. Zeker als er toch een nieuwsgierigheid gewekt is. Natuurlijk zijn er ook mannen als vrouwen die het een kans geven en aankijken zonder direct een klik te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic, allen. Voor mijzelf even een ordinaire tvp, zodat ik niet elke keer hoef te zoeken naar het topic.



Leuk om te lezen dat de forumdate weer gezellig was. Hoop er de volgende keer weer bij te kunnen zijn. Ben nog altijd trouwe lezer van jullie date-avonturen.

Hier weinig nieuws. Buurtgenoot en ik hebben het nog steeds ontzettend fijn samen. Zomervakantie is inmiddels ook geboekt, dus ben benieuwd hoe dat zal gaan, maar ik heb er ook alle vertrouwen in dat het heel gezellig wordt.



Ik lees hier vaak over de klik op de eerste date en of het nut heeft om verder te daten. Tijdens het daten heb ik een aantal mannen gedate, waar ik per direct best wel smoor op was. Dit was voor mij een hele ingewikkelde manier van verder daten, omdat het me zo onzeker maakte, dat ik moeite had om mezelf te kunnen blijven. Elk appje, elke uitspraak heb ik tot in den treuren geanalyseerd en het idee dat er nog verder werd gedate met anderen werd ik al helemaal misselijk van. Niet fijn! Dates waarbij ik niet meteen die enorme aantrekkingskracht had, maar die wel gezellig waren, liet ik vaak bij één date.

Met mijn vriend liep het anders. We hebben wel meteen de eerste avond dat we elkaar leerden kennen gezoend, dus in die zin was er aantrekkingskracht genoeg, maar ik was niet meteen hoteldebotel. Heel rustig aan zijn we blijven afspreken (in het begin soms maar 1x per 2 weken) tot ik op een bepaald moment dacht: 'damn, ik vind jou toch wel heel erg leuk!' En nu lijkt mijn verliefdheid alleen maar te groeien.

Ik vertel dit, omdat ik zelf dacht dat ik anders in elkaar zat. Ik dacht dat ik meteen verliefd moest zijn. Maar nu blijkt juist dat het rustig aan elkaar leren kennen en op die manier verliefd worden veel fijner was. Ik kon veel dichter bij mezelf blijven, waardoor ik ook het gevoel heb dat hij me heeft leren kennen hoe ik echt ben en doordat hij op die manier voor míj is gevallen, geeft dit mij ook de zekerheid dat het goed zit.



Maar goed, ik pretendeer niet nu de sleutel te hebben tot het krijgen van een relatie. Het blijft vooral een kwestie van geluk in mijn beleving. Zag van de week de documentaire van Halina Reijn over haar ongewild kinderloos zijn (of ongewenst single eigenlijk). Ook daar zie ik een vrouw die geen enkele reden heeft om single te zijn (behalve misschien het workaholic zijn), maar waarbij het eigenlijk gewoon zo gelopen is. Mijn punt....geen idee. Maar voel me nog wel betrokken bij het single/aan het daten zijn en voel me ook echt wel een geluksvogel met hoe het bij mij gelopen is.
manamana...tutuutududu
@Fam; gewoon doen joh, een FWB



@Lady; fijn dat het zo goed gaat! Zomervakantie is ook een prettig vooruitzicht. Wbt Halina; een goede reden om single te zijn is ook dat je niet zo'n aardig mens bent. Ik was niet erg onder de indruk in elk geval. Bovendien had ze allang een kind kunnen hebben op een andere manier by now, ze heeft het er al jaaaaren over... maar ik dwaal af



@Pat; minder, maar leukere dates, daar ga ik voor. Al heb ik weinig stomvervelende gehad hoor.



@Mok; Negatieve reacties op RP... ik ben er ook niet kapot van. Misschien een leeftijds of locatie dingetje? Ik heb het al eerder gezegd, maar vind er veel 'me aardappele' types opzitten. Dat wil niet zeggen dat ze niet op Lexa, Pepper of weet ik wat zitten, misschien keldert het algehele niveau van singles wel razendsnel na de 30, en als alle normaal/opgeleide mannen al weg zijn wordt de vijver meer een modderpoel...

Ik realiseer me dat dit ook wat over mij zegt, ja



@Brennan; InnerCircle is elitair inderdaad. Heb het een poosje gehad en er toen weer afgegooid. Nu wilde ik laatst weer eens kijken en kwam er niet meer op. Ik ben niet elitair genoeg meer
Alle reacties Link kopieren
@Amy, misschien moet ik ook audities gaan houden of zou dat weirdo's aanttrekken? En zonder gekheid, ik vind Halina ook niet sympathiek dus same here. IC ook even gedaan, maar is me te 'zie mij eens een goede baan hebben en de wereld rondreizen) wat weer in schril contrast staat met 'me aardappele types' van Lexa (die jij kennelijk op RP treft). Tja, wie zegt dat het leven van een internetdatester simpel is



Trouwens goede titel voor een film: dagboek van een internetdatester of internetdate ster. Want inmiddels zijn we wel sterren toch?



@LadyD, haai :high5:! Wat ontzettend fijn voor jou dat het zo goed gaat! En heerlijk op vakantie samen, mooi vooruitzicht. Ik denk dat jouw manier voor mij ook het beste zou werken. Wel de eerste aantrekkingskracht maar niet helemaal van de wereld en dan bouwen. Eens v.w.b. dat er een stuk mazzel bij komt kijken. Ik hoop dat ik me ooit aansluit bij jouw club, maar tot die tijd gezellig dat je hier nog langskomt!



@Pat, eens dat een tweede date waardevol kan zijn. Eerste is toch enger/spannender/misschien minder jezelf, tenminste voor mensen die niet zoveel daten als wij .
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde eigenlijk dat er altijd zo wordt afgegeven op RP, terwijl ik er best goeie ervaringen mee heb. Ja, ook 'me aardappele', maar die heb je overal.



Hai LadyD! Wat fijn, jouw verhaal! Ik herken het er wel in hoor, ik ben vaak wel degene die het wat aan wil kijken. Maar tot nu toe heb ik mannen getroffen die het zelf na één date afkapten, die na één of hooguit twee dates riepen: ik hou van jou en ik blijf je trouw wordt nu mijn vrouw het is nooit of nou, mannen die zeiden dat we exclusief waren en dat vervolgens zelf niet nakwamen of mannen bij wie het na een paar dates van mij uit gewoon echt niks bleek te zijn. Dus tja. Doorgaan met ademhalen!



Morgenavond date met Tinderman 1. Behalve die startblokmisser is het contact erg leuk, volgens hem hebben we een intellectuele klik, en dat kan ik alleen maar beamen. Veel lol en ook veel raakvlakken... ben dus best een beetje benieuwd. Ik ben alleen bang dat ie fysiek niet mijn type is, het is een iel mannetje op de foto's. Ik ben sowieso langer, maar dat vond ie geen punt (ik ook niet hoor, het is maar een klein beetje en hij is niet de eerste die kleiner is dan ik).



Dan zondag date met Tinderman 2. Dat contact verloopt heel rustig, maar best wel prettig. En dan hebben we RP-man nog, die ik stiekem best een goeie kandidaat vind. Tjemig.
Alle reacties Link kopieren
Mok. Dezelfde ervaringen heb ik ook met RP. Goede ervaringen. De site is rustiger met de lay out en van Lexa behoorlijk schreuwerig. Veel opties die ik niet een gebruik. Pepper heb ik geen ervaring mee. Ook vrouwen die er op zitten zijn leuk. Er zitten wel veel vrouwen tussen die reislustig zijn. Kan ook aan de leeftijdscategorie liggen. De duckface foto's en profieltekst vraag maar raak staan op elke site. Het verloop op Lexa is niet groot, althans binnen mijn zoekgebied. En ik woon nog wel in de randstad. Sommigen die ook ruim een jaar erop staan.



Mina Ik moest ook erg gelachen om 'mannen die bier uit een blikje drinken'. Mag een man wel een biertje uit een flesje drinken Wat moeten mannen denken van vrouwen die bier uit een fles drinken. Op dit soort details ga ik niet letten als dealbreaker.



Fam. Ja soms krijg ik niet een 2e kans met die twijfelaars hahaha Ik weet niet of ik kan zeggen dat ik niet veel date

Een FWB. Goed idee. hahah



Lady. Heerlijk nieuws. Je hebt helemaal gelijk over het leren kennen. Eigenlijk de manier zoals je als tiener en twintiger leert kennen. Verschil is wel dat je in die jaren veel meer mensen ontmoet dan wanneer je een lange relatie gehad hebt (na 30 jaar) of pas klaar bent na 30ste om iemand te willen vinden. Ik heb voorstukjes gezien van de docu. De opmerking van haar moeder vond ik treffend. Dat ze meer met haar gevoel een keer open moest gaan staan. Als werkt zij veel, ze ontmoet met haar werk wel veel mensen.



Dat het zo gelopen is geloof ik niet in. Als je er open voor staat kijk je ook met die manier naar mannen/vrouwen. Jongeren willen de liefde opzoeken en als ze iemand ontmoeten gaan ze het ontdekken of er meer in zit. Ik zie het de laatste jaren ook bij neven die begin en midden 20 zijn Als je totaal niet op zoek bent kijk je ook niet om je heen.

Ik vergelijk het altijd een vrouw die tegen haar man roept.....he zij was je aan het versieren.....heb je dat niet gemerkt. Wordt het niet geloofd als haar man zegt, nee dat had ik niet door. Zo een man is gelukkig met zijn relatie en ziet niet dat een vrouw avances maakt, omdat hij daar niet mee bezig is.



AMy. Misschien dat na 30 ste de vijver inderdaad kleiner wordt. Maar zie en hoor ook voorbeelden van gewone leuke normale/opgeleide mannen buiten het internet om hun liefde vinden. Ik doe met je mee van het vinden van leukere dates



Nou dat was een leuk compliment of Rp. Enige boodschap was "je bent best een lekker ding'. Mevrouw is alleen wel 49 jaar. Leeftijd ligt een beetje ver uiteen.

Met passievrouw geen dates nog gehad. Wel contact met elkaar. Geeft de ruimte om te denken wat ik ermee wil. De tijd dat ik er al mee bezig ben zegt misschien al genoeg. Lastige is dat het eindelijk geen vage/twijgelaar is. Een leuk persoon is. De reden waar het om draait is lastig uit te leggen ivm herkenbaarheid. Op de meeting over verteld en goede inzichten gekregen of ik daar mee kan dealen. Haar passie die zij heeft en bij haar hoort. Daar moet je mee kunnen omgaan in een relatie dat het erbij hoort. Iets wat buiten haar partner afspeelt. Het blijft cryptisch voor diegene hier die niet op de hoogte zijn. Ben ik mij bewust van.
Alle reacties Link kopieren
quote:AmyFarahFowler schreef op 19 mei 2016 @ 12:50:



@Lady; fijn dat het zo goed gaat! Zomervakantie is ook een prettig vooruitzicht. Wbt Halina; een goede reden om single te zijn is ook dat je niet zo'n aardig mens bent. Ik was niet erg onder de indruk in elk geval. Bovendien had ze allang een kind kunnen hebben op een andere manier by now, ze heeft het er al jaaaaren over... maar ik dwaal af

Haha, not a fan I assume Ik ken haar verder niet eigenlijk. Was van de week een dag ziek thuis en dacht: wat staat er nog op uitzending gemist en vond toen deze docu. Ik vond haar best open en eerlijk overkomen. Ook over het feit dat ze alleen een kind wil met een bijbehorende man. Dus het heet nu ongewenst kinderloos, maar ze gaf een aantal keer aan dat alleen een man ook al zeer gewenst zou zijn. Maar ik moet zeggen dat de hele vriendenkring waarin zij zich begeeft, mij ook tegenstaat. Als Geza Weiz en Manuel Broekman je beste vrienden zijn....die waren in Expeditie Robinson ook niet echt likeable, zeg maar. Dus ik geloof je als je zegt, dat zij ook niet zo leuk is.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
Ik vond RP ook niet zo. Maar er was sowieso niet één site die er enorm positief uitsprong wat mij betreft. De ene site ligt het er te dik bovenop, andere sites is het te veel geflierefluit. Ik zat veel op okcupid, maar daar kwam ook weinig serieus van, omdat er zoveel expats op zaten die toch vooral nieuwe contacten zochten.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
Oh en Amy, Fam, Mok, Pat.... even een omdat ik er blij van word even mee te kletsen en meteen weer welkom te zijn.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
Lady, wat leuk jouw verhaal te horen! En goed punt hoor wat je zegt. Of meteen erge kriebel en dan is t onprettig omdat je idd alles gaat analyseren en je er niet meer ontspannen in staat of niks en dan afkappen. Zoals het bij jou gelopen is is het fijn ja. Ik moet zeggen dat het bij mijn laatste relatie ook zo gelopen is destijds. Niet direct hoteldebotel maar wel dat het steeds meer kwam.



En Fam en mina, wel lastig voor jullie dat je echt totaal niet snel iets voelt. Bij mij ook niet snel maar bij jullie lijkt het nog erger..

Mina, 'mannen die bier uit n blikje drinken'

Waar komt dat vandaan?!



En Brennan, groot gelijk om die film gewoon te kijken zodat je in z'n armen kan liggen;) Volgende keer zoek jij gewoon een héle spannende film uit:)
Alle reacties Link kopieren
Mok: veel plezier vanavond!



Pat: Ondanks dat je nog geen beslissing hebt genomen..........het enthousiasme spat er niet erg af. Jullie datefrequentie ligt laag. Is dat om een reden? Afstand-tijd-kinderen? Of omdat je nog geen beslissing hebt genomen? Of om andere redenen?



Ja dat bier uit een blikje ;)

Geen idee waarom ik een aversie daartegen heb, geen traumatische ervaring ofzo.

Maar ik vind het gewoon enorm on-sexy. Net zoiets als dat je wel s hoort 'mannen met sportsokken in sandalen'.

Nou dat heb ik met mannen die bier uit een blikje drinken.

Nee uit een flesje vind ik juist weer wél sexy.

Misschien associeer ik het met makkelijke slordige mannen? Blikjes hoef je niet naar de winkel terug te brengen en laten we eerlijk zijn, t drinkt toch ook niet lekker? Dus pak dan een glas denk ik.



Mijn ex (ja die van die nacht) haalde wel s blikjes, maar dat was puur willekeur. Die was meer van wat ik lekker vind en in de aanbieding is toevallig en dat kan net zo goed een krat zijn. Die deed dat dus niet áltijd. Heb t m ooit wel's gezegd en daarna hield ie er rekening mee omdat hij niet on-sexy wilde worden voor mij, hahaha. Maar die poetste dan weer wel de wijnglazen op als ie eens meedronk met mij.



Kroegman deed het thuis áltijd. Dat was niet de oorzaak hoor dat het niet werkte. Hoogstens 1 van de vele.



Voor de gein hebben mijn vriendin en ik wel s op een avond/nacht erover geboomd en de aanwezige mannen beoordeeld. En ze erna ondervraagt..........om te zien of onze 'bevindingen' klopten. Raar maar waar..........ze klopten. Daar begrepen wij zelf nog t minste van.

Misschien dat het dan dus toch 'een type man' is. De BBM ( BierBlikMan)



Hier niks nieuws. Real-life-tinderman lijkt n beetje stil te vallen. Na een vliegende start komt er nu amper nog wat terug, ja de gebruikelijke antwoorden als ik wat vraag. Maar veel meer niet.

groeten minaa
Alle reacties Link kopieren
Haha Minnaa, ik snap je ergens wel. Het staat voor jou symbool voor luiheid. Die sokken in sandalen vind ik een teken van onverzorgdheid, trek wat leuks aan zeg, djiezus.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat met halve liter blikken. Gewone blikjes prima, maar die halve liter blikken geven me de rillingen. Net zwervers.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weinig met mannen die bier drinken. En dan vooral uit blik of waar de kratten in huis gesleept worden.

Biertje drinken is prima, maar dan gewoon uit een glas of op een terrasje. Bij de gedachte aan mannen die bier uit blik drinken komt ook meteen zo'n bouwvakkersdecolleté naar boven. Jak.

Gelukkig tref ik niet vaak dat soort mannen, zou ik ook helemaal niet bij passen en die mannen niet bij mij (denk soort van natuurlijke selectie want ik heb ook nog nooit zo'n man gehad).



Hier (logisch) geen tot weinig nieuws. Datingsite op niet-actief gezet, alle contacten op 1 na afgekapt. Die ene die het van de week toch nog wel even goed leek te maken heb ik nog contact mee, al heb ik daar echt mijn enorme twijfels bij of die misschien niet toch nog ook een mw thuis heeft zitten. Wil 't hem 't liefst gewoon rechtstreeks vragen, maar ja, stel dat het niet waar is, dan heb ik 't wel voor mezelf verpest vermoed ik (al klopt mijn onderbuikgevoel/intuïtie vaak toch wel dus wat dat betreft zou er niets verpest worden). Iemand tips om hier op subtiele manier achter te komen?
Alle reacties Link kopieren
"Sorry for asking, maar gezien het feit dat ik helaas uit ervaring heb moeten constateren dat er veel mannen het een en ander gemakshalve vergeten te zeggen, deze directe vraag: ben jij ook in het echte leven single of alleen op tinder?"
Alle reacties Link kopieren
Da's inderdaad wel een goede! Dank!
Alle reacties Link kopieren
@Sara, ik vraag altijd 'hoe lang ben je alleen en hoe lang duurde die relatie'. Dan geven ze het vaak zelf ook wel toe als het niet zo is. Maar wat Imo zeg is helemaal duidelijk.



@Mina, ik moest net aan je denken en liep hardop te lachen in het winkelcentrum. Er kwam een jongen op me af met een net te 'ik ben zo stoer' loopje met twee lege kratten bier. Een in elke hand. Toen dacht ik 'ja, das niks dus'.

Ik heb sowieso niks met bier, maar idd doe het in een glas. Flesje kan ook nog wel sexy zijn. Maar er zijn meer dingen die ik associeer met 'niet mijn type'. Kettinkjes bijvoorbeeld, dat is nooit mijn type. Gek he hoe dat werkt? Het stijltje zegt heel veel.
Amy, niet meer elitair genoeg, wat is er gebeurd in de tussentijd? Bier uit blik gaan drinken?



Fam, een fwb kan best lekker zijn hoor, zeker in periodes dat je hoofd niet naar een relatie staat maar je wel af en toe behoefte hebt aan wat liefde en geborgenheid (spreek volledig uit eigen ervaring). Ik ben wel benieuwd wat voor mannen op een auditie af zouden komen.



Lady, leuk om jouw succesverhaal te lezen, fijn dat het zo goed gaat.



Mok, veel plezier vanavond!!!



Pat, je twijfelt nu al zo lang over passievrouw, zou je toch niet gewoon een beslissing nemen zodat je verder kan? Met haar of met een nieuwe date.



Saar, lastig als je dat gevoel hebt, tekst van imo lijkt me wel een mooie.



Minaa, hadden jullie al wel een datum voor een date? Wel jammer dat het contact minder wordt, je zou toch denken dat als er IRL een klik is je daar moeite voor doet.



Hier begint de twijfel weer, date is op vakantie en appt wel elke dag, maar erg oppervlakkig en niet heel veel meer dan antwoord op mijn vragen. Dus de 'misschien mist die mij niet'-gedachten spoken door mijn hoofd. Hij is in NL ook geen enorme apper maar wel duidelijk meer dan nu. Zondag is die weer thuis en kan ik hem in elk geval weer spreken, tot die tijd probeer ik mijn eigen gedachten maar te negeren. Het zal wel een goed teken zijn dat ik dit gevoel heb want dan vind ik hem echt leuk, maar de angst dat het ook heel erg pijn gaat doen als het toch niet wederzijds is komt af en toe ook bovendrijven.
Alle reacties Link kopieren
@Bren, ik kan me dat goed voorstellen maar probeer te herinneren hoe het de laatste keer samen was. Dat zegt meer dan een antwoord wat net niet is zoals je het graag ziet. Voor wat het waard is mijn gedachte: Het is al niet zo'n apper, dus het kan een logische verklaring zijn dat als de man op vakantie is hij nog minder appt. Hij is tenslotte op vakantie (de logica van een man is soms verre van logisch, wij denken 'je bent op vakantie dus je hebt meer tijd). Maar goed, punt is dat jouw drukmakerij jou gek maakt en niets verandert. En echt iets voelen is ook rete-eng hoor!



@Mok, al zin in vanavond of gewoon 'leuk'? Ben benieuwd!



@Mina, wat jammer dat het met RLTM terugloopt in contact. Enig idee waarom?



Hebben jullie ook kleine nietszeggende dingen waardoor je zeker weet dat het niet werkt? Zoals Mina met haar bier uit blik en ik met kettinkjes? Vind dat wel grappig en een 'doorgewinterd dater iets'.
Fam je hebt denk ik helemaal gelijk hoor. Hij zit daar met een vriend, hebben de tijd van hun leven en denkt er waarschijnlijk niet eens over na. Maar ja, dat is mijn ratio....



Mannen die met hun kat op de foto staan.

Ik ben geen fan van katten en als ze zo close zijn met hun kat dan zal die wel ook in hun keuken en slaapkamer lopen en dat vind ik smerig. Daarnaast snap ik die liefde voor een kat niet dus dat gaat ook nooit wederzijds worden.
Alle reacties Link kopieren
Fam, jazeker zin in vanavond! Ben best nieuwsgierig.



Kettinkjes zijn voor mij ook een reden om nee te zeggen. Mannen op ski's: idem. Mannen op een zeilboot: doei. Mannen met een baan in sales: nope. Dat zijn gewoon mijn types niet. Ik vond het fijn dat mijn date van vanavond liet weten dat ie in pak met stropdas komt omdat ie recht van zijn werk komt, maar normaal heel casual is (dat blijkt ook uit zijn foto's). Ik trek lekker geen mantelpakje aan maar gewoon mijn jeans met gympen.
@Bren;



@Fam; is je inbox al ontploft na je auditie aankondiging?



@Mok; veel plezier vanavond!



Voor mij mannen die 'hihi' schrijven. Of halfnaakt op de foto staan met bierBLIK. Van die schakelkettingen vind ik ook een no-go. En vast nog wel meer waar ik straks wel op ga komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven