Mijn man wil/gaat op reis met mn beste vriendin

17-04-2017 19:03 455 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn man en ik zijn 1 jaar getrouwd, 5 jaar samen. Hij fietst enorm veel en gaat van tijd tot tijd met enkele vrienden op fietstripjes van 3 tot 10 dagen. Dat is nu eenmaal iets wat hij super graag doet. Reizen is onze gezamelijke hobby en samen hebben we wel al een deel van de wereld gezien. Nu wil mn beste vriendin, die hij ook zeer goed kent, graag eens iets zot doen, en een fietsreis maken, met hem. 2 weken naar Afrika is het plan. Ik mag mee, maar door mijn job is het niet mogelijk om daarvoor te beginnen trainen.

Man en vriendin gaan dus samen weg, 2 weken op fietsvakantie met de rugzak door Afrika. Het idee maakt me ondertussen letterlijk ziek. Ik wil helemaal niet de boeman zijn en zeggen dat ze niet mogen dus ik slik mn woorden in. Laat ik ze vertrekken? Hij is met zn vrienden al een 25-tal dagen weg, dat er nog bij? Ik ben er echt ziek van.
quote:lux. schreef op 17 april 2017 @ 19:37:

Maar niemand van die vivavrouwen zou het stom vinden als HAAR man met HAAR vriendin, dus 2 mensen die elkaar normaal gesproken alleen zien via HAAR en samen eigenlijk helemaal niets hebben, 2 weken lol gingen maken zonder haar?

Zeker wel. Als hij dat wil mag hij ook gelijk andere woonruimte zoeken.
quote:Perzina schreef op 17 april 2017 @ 19:39:

Hier zou het ook niet gebeuren.





Hij zou niet eens met het idee komen. En zij ook niet trouwens.



Mijn beste vriendin kennende ... die zou het nog wel kunnen voorstellen.



Waarop mijn man naar mij zou kijken en zou zeggen "Niet zonder jou erbij".
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat zou niet gebeuren. Wat een idioot idee zeg. Leuk voor ze dat ze al enthousiast zijn, maar ik zou er een punt van maken,
Alle reacties Link kopieren
quote:TinyBel schreef op 17 april 2017 @ 19:34:

[...]





1 glas wijn niet, nee.



Maar 14 dagen, 14 flessen ...

In 't midden van de rimboe ...Dat maakt niks uit, als je trouw bent ben je trouw.
quote:LoveChocolate schreef op 17 april 2017 @ 19:41:

Nu, we doen wel heel veel samen. Mn man, ik , zijn beste vriend ( die we ooit hebben proberen koppelen met haar), en mijn beste vriendin. Dus zij 3 doen ook dikwijls vanalles samen als ik laat werk. Ja, die 3 hebben een fantastisch veel vrije tijd tegenover mij.

Het idee op zich is ook gegroeid als ik erbij zat. Maar wie had kunnen denken dat het serieus was! Ik dacht altijd dat het dronkemanspraat was. Niet dus.En al die tijd heb je het dus lekker laten gaan, in de veronderstelling dat het dronkemanspraat was? Hoog tijd dan om je mond eens open te trekken lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
quote:LoveChocolate schreef op 17 april 2017 @ 19:41:

Nu, we doen wel heel veel samen. Mn man, ik , zijn beste vriend ( die we ooit hebben proberen koppelen met haar), en mijn beste vriendin. Dus zij 3 doen ook dikwijls vanalles samen als ik laat werk. Ja, die 3 hebben een fantastisch veel vrije tijd tegenover mij.

Het idee op zich is ook gegroeid als ik erbij zat. Maar wie had kunnen denken dat het serieus was! Ik dacht altijd dat het dronkemanspraat was. Niet dus.Ga een gesprek aan met je man, als hij weet wat dit met je doet zal hij misschien niet gaan
quote:lux. schreef op 17 april 2017 @ 19:37:

Maar niemand van die vivavrouwen zou het stom vinden als HAAR man met HAAR vriendin, dus 2 mensen die elkaar normaal gesproken alleen zien via HAAR en samen eigenlijk helemaal niets hebben, 2 weken lol gingen maken zonder haar?



Ik geloof daar helemaal niks van, dat je zou zeggen: sure ga jij maar met mijn vriendin waar jij zelf verder niks mee hebt op vakantie, no problemo. Ik zou het al een tikje apart vinden als mijn man en een vriendin van me koffie gingen drinken.Nou inderdaad. Snap dat vriendinnetje van To ook niet dat ze doodleuk het tripje voortzet met alleen de kerel van To. Dat had ik echt niet gedaan, had gezegd of jij gaat mee of ik ga ook niet. Ik ben jouw vriendin wat ik heb te zoeken bij je vent dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:lux. schreef op 17 april 2017 @ 19:37:

Maar niemand van die vivavrouwen zou het stom vinden als HAAR man met HAAR vriendin, dus 2 mensen die elkaar normaal gesproken alleen zien via HAAR en samen eigenlijk helemaal niets hebben, 2 weken lol gingen maken zonder haar?



Ik geloof daar helemaal niks van, dat je zou zeggen: sure ga jij maar met mijn vriendin waar jij zelf verder niks mee hebt op vakantie, no problemo. Ik zou het al een tikje apart vinden als mijn man en een vriendin van me koffie gingen drinken.Ze delen de hobby die ze daar gaan uitvoeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2017 @ 19:43:

[...]





En al die tijd heb je het dus lekker laten gaan, in de veronderstelling dat het dronkemanspraat was? Hoog tijd dan om je mond eens open te trekken lijkt me.Ja lijkt mij ook
quote:Annelleke schreef op 17 april 2017 @ 19:42:

[...]



Dat maakt niks uit, als je trouw bent ben je trouw.



1 dag zal hij best trouw kunnen blijven.

Maar 14 dagen gemis en geen seks en dan een "vrije vrouw" voor handen die je toevallig ook al jaren kent ...
Alle reacties Link kopieren
Fietsen ?

Hij is de fiets die zij mag berijden.



TO ,laat dit niet doorgaan !
quote:Saz schreef op 17 april 2017 @ 19:19:

[...]





Ik denk dan altijd; 'zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten'.Inderdaad.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2017 @ 19:40:

[...]





Jij zit vast een heel ander topic te lezen dan wij. Volgens mij vindt iedereen het hier op de een of andere manier een raar idee, behalve Arrrmand dan misschien.Nou toen ik mijn reactie aan het typen was waren er net een aantal reacties verschenen van 'elkaar zo vrij mogelijk laten' en 'als je hem vertrouwt is het toch geen probleem?' En dat verbaasde me nogal.
quote:TinyBel schreef op 17 april 2017 @ 19:44:

1 dag zal hij best trouw kunnen blijven.

Maar 14 dagen gemis en geen seks en dan een "vrije vrouw" voor handen die je toevallig ook al jaren kent ...Wat een onzin zeg. Als je zo makkelijk zou vreemdgaan ben je zelf ook geen betrouwbare partner.
Alle reacties Link kopieren
quote:TinyBel schreef op 17 april 2017 @ 19:44:

[...]





1 dag zal hij best trouw kunnen blijven.

Maar 14 dagen gemis en geen seks en dan een "vrije vrouw" voor handen die je toevallig ook al jaren kent ...Denk best dat het mogelijk is om deze dagen door te komen zonder seks
Alle reacties Link kopieren
Stel dat , dan zou mijn vriendin 100 keer vragen " vind je het echt niet erg ? Eerlijk zeggen, he. Echt niet ? " En mijn man zou zo al zien dat ik het een heel achterlijk plan vindt. Sterker nog, die hoeft niet eens te kijken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:TinyBel schreef op 17 april 2017 @ 19:44:

[...]





1 dag zal hij best trouw kunnen blijven.

Maar 14 dagen gemis en geen seks en dan een "vrije vrouw" voor handen die je toevallig ook al jaren kent ...Hele dagen met je kloten op een zadel, he. Het is geen Temptation Island.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:TinyBel schreef op 17 april 2017 @ 19:44:

[...]





1 dag zal hij best trouw kunnen blijven.

Maar 14 dagen gemis en geen seks en dan een "vrije vrouw" voor handen die je toevallig ook al jaren kent ...Slechte ervaringen much? Kolere zeg, je zal maar zo over je gedacht worden als man.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2017 @ 19:47:

[...]





Hele dagen met je kloten op een zadel, he. Het is geen Temptation Island.



Hele nachten met zijn 2 in een tentje of op een hotelkamertje.

Hele avonden in een restaurantje / aan een meer / ... gezellig pratend.
quote:lux. schreef op 17 april 2017 @ 19:37:

Maar niemand van die vivavrouwen zou het stom vinden als HAAR man met HAAR vriendin, dus 2 mensen die elkaar normaal gesproken alleen zien via HAAR en samen eigenlijk helemaal niets hebben, 2 weken lol gingen maken zonder haar?



Ik geloof daar helemaal niks van, dat je zou zeggen: sure ga jij maar met mijn vriendin waar jij zelf verder niks mee hebt op vakantie, no problemo. Ik zou het al een tikje apart vinden als mijn man en een vriendin van me koffie gingen drinken.



Volgens mij wordt dat niet gezegd maar zegt niet iedereen direct aan vreemdgaan te denken.

Dat het prima zou zijn dat hij gaat met die BV heb ik nog helemaal niet gelezen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2017 @ 19:47:

[...]





Hele dagen met je kloten op een zadel, he. Het is geen Temptation Island.
quote:Star schreef op 17 april 2017 @ 19:47:

[...]





Slechte ervaringen much? Kolere zeg, je zal maar zo over je gedacht worden als man.



Teveel slechte ervaringen van vriendinnen inderdaad.



Zowat elke man die alleen op reis gaat, gaat vreemd, is mijn ervaring.
quote:Annelleke schreef op 17 april 2017 @ 19:43:

[...]



Ze delen de hobby die ze daar gaan uitvoeren.Ja en toch is het háár beste vriendin, niet zíjn vriendin of 'een gezamenlijke' vriendin, volgens de OP. Dus zo intens delen ze die hobby toch niet doorgaans geloof ik. Dus ik zie niet echt een reden waarom dat dan opeens wel 2 weken in Afrika zou moeten.
quote:TinyBel schreef op 17 april 2017 @ 19:49:

[...]





Teveel slechte ervaringen van vriendinnen inderdaad.



Zowat elke man die alleen op reis gaat, gaat vreemd, is mijn ervaring.Wat een treurigheid.
Waarom moeten ze overigens persé naar Afrika om te fietsen?



Nederland (of desnoods heel de Benelux) niet groot genoeg om een week rond te fietsen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven