overdrijf ik ? of is dit echt niet oke??

24-07-2014 20:07 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,



Ik lees al even mee , maar nu even mijn verhaal , ik heb sinds 4 maand een relatie met een man. ik wist van dag 1 dat hij " aan het scheiden was " hij terug bij zijn ouders woonde en zij in de gemeenschappelijke woonst . oké, geen probleem , ze zijn ook al 10maand uit elkaar ondertussen , er zijn geen kinderen.

In het begin van onze prille relatie , durfde ik niet al te veel vragen over de scheiding maar zo maandje geleden deed ik dat toch en hij zei me dat zijn notaris zei dat het binnen de 3 weken in orde was. Oke , niets meer over gezegd dat vorige week vroeg ik zo hoe het zat want dat die 3 weken toch wel al voorbij waren , hij ging zijn notaris bellen ( wie overiges zijn doopmeter is )

blijkt nu , dat er een paar papieren niet in orde waren , en dat het nog een 3 maand kan duren. eer de scheiding officieel is.

de verkoop van de woonst moest dan weer wachten tot na de scheiding. ik weet dat dit mijn zaken niet zijn , maar toch zit het mij dwars.. het is wel alsof hij niet wil scheiden. mijn ouders zijn op 3 maand gescheiden.

voor de rest zit onze relatie goed. Hij is 5 op 7 bij mij en we doen zeer veel dingen samen maar toch dit voelt niet goed en het is echt een domper op onze relatie
Alle reacties Link kopieren
Hij woont al een jaar bij zijn ouders?



En was je erbij, bij dat telefoontje naar de notaris?
.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niks van.

Woonst

33 maand

5 op 7

?
Alle reacties Link kopieren
ja hij woont sinds oktober vorig jaar terug bij zijn ouders. en nee ik was niet bij het telefoontje dat deed hij blijkbaar gisteren vanop zijn werk



En ja sorry 3 maand en geen 33

en 5 dagen van de 7 dagen is hij bij mij.



heb OT aangepast ondertussen. het is wel alsof mijn toetsen blijven hangen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind trouwens dat jij je na een 'relatie' van slechts 4 maanden nergens mee te bemoeien hebt. Je kan wel je conclusies trekken.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 24 juli 2014 @ 20:19:

Ik vind trouwens dat jij je na een 'relatie' van slechts 4 maanden nergens mee te bemoeien hebt. Je kan wel je conclusies trekken.ik wil mij ook helemaal niet bemoeien , maar mag ik er ook niet naar vragen ?
quote:Scamp schreef op 24 juli 2014 @ 20:15:

Ik snap er niks van.

Woonst

33 maand

5 op 7

?Belgie
Alle reacties Link kopieren
En dat weet je allemaal zeker? Kom je bij zijn ouders?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Tsja..... Scheiden kan natuurlijk wel even duren en helemaal als beide mensen het niet eens zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 24 juli 2014 @ 20:23:

En dat weet je allemaal zeker? Kom je bij zijn ouders?zijn ouders heb ik nog niet ontmoet nee .
Hij verteld je dat hij bij zijn ouders woont, hij verteld je wat de notaris hem heeft verteld.



Ben je wel eens bij hem thuis geweest? Heb je papieren gezien?



Ik denk dat hij nog gewoon een gezin heeft.
Alle reacties Link kopieren
Maar een woning kun je ook voor de scheiding verkopen hoor!
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 24 juli 2014 @ 20:23:

Tsja..... Scheiden kan natuurlijk wel even duren en helemaal als beide mensen het niet eens zijn.



ja maar dat is het nu net vanaf dag 1 zei hij dat ze als vrienden uit elkaar zijn gegaan , de liefde was op meer niet klaar ze leefden al 2 jaar als broer en zus ...

dus ze zijn het volgens hem wel eens met elkaar
quote:druifje001 schreef op 24 juli 2014 @ 20:24:

[...]

zijn ouders heb ik nog niet ontmoet nee .



Want zijn ouders zijn al op leeftijd, hebben het heel zwaar met zijn scheiding en hij denkt dat zij een nieuwe vriendin niet aankunnen?



Dan heeft hij nog gewoon een vrouw thuis die niets weet van dit alles.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 24 juli 2014 @ 20:25:

Hij verteld je dat hij bij zijn ouders woont, hij verteld je wat de notaris hem heeft verteld.



Ben je wel eens bij hem thuis geweest? Heb je papieren gezien?



Ik denk dat hij nog gewoon een gezin heeft.nee k ben niet bij zijn ouders geweest en heb ook nog geen papieren gezien , ik weet wel dat hij officieel apart woont op het adres van zijn ouders dat weet ik wel zeker
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 24 juli 2014 @ 20:26:

[...]





Want zijn ouders zijn al op leeftijd, hebben het heel zwaar met zijn scheiding en hij denkt dat zij een nieuwe vriendin niet aankunnen?



Dan heeft hij nog gewoon een vrouw thuis die niets weet van dit alles.nee zijn ouders zijn niet op leeftijd en zijn blij dat ij gescheiden is omdat hij blijkbaar zeer anders was en bijna niet meer thuis kwam als een vriendin mij dit zou vertellen ik zou haar gek verklaren
Alle reacties Link kopieren
Maar het eens zijn over het verbreken van de relatie wil nog niet zeggen dat ze het eens zijn over de verdeling van geld en goederen hè?



Ben jij al eens bij hem blijven slapen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:morgana81 schreef op 24 juli 2014 @ 20:26:

Maar een woning kun je ook voor de scheiding verkopen hoor!ja dat weet ik. Maar hij zei ik wil eerst scheiden en dan zeggen dat het huis wegmoet
Woonst?



Om antwoordt op je topic titel te geven: Ja je overdrijft en waarom zou dit niet ok zijn?



Verder eens met Impala, waar bemoei je je mee. Tuurlijk mag je er naar vragen, en je hebt ook antwoord gekregen toch? Snap niet wat verder het probleem is. Sommige stellen scheiden binnen een week, anderen kunnen er rustig 2 jaar over doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 24 juli 2014 @ 20:29:

Maar het eens zijn over het verbreken van de relatie wil nog niet zeggen dat ze het eens zijn over de verdeling van geld en goederen hè?



Ben jij al eens bij hem blijven slapen?dat is waar . En nee nog niet. hij zei wel als mijn ouders op vakantie zijn ( ondertussen al dik 2 weken ) kan jij eens bij mij komen , maar dat is er nog niet van gekomen . Hij blijft altijd bij mij , of we gaan een weekendje weg
ik denk dat het goed is om argwaan te hebben, er zijn ook genoeg stellen die uit elkaar zijn om "even na te denken".
Alle reacties Link kopieren
quote:druifje001 schreef op 24 juli 2014 @ 20:27:

[...]





nee k ben niet bij zijn ouders geweest en heb ook nog geen papieren gezien , ik weet wel dat hij officieel apart woont op het adres van zijn ouders dat weet ik wel zekerWat heeft je overtuigd dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Feit dat zijn ouders en vrienden van niks weten zegt eigenlijk al genoeg. Voor hem is het niet serieus
Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 24 juli 2014 @ 20:30:

Woonst?



Om antwoordt op je topic titel te geven: Ja je overdrijft en waarom zou dit niet ok zijn?



Verder eens met Impala, waar bemoei je je mee. Tuurlijk mag je er naar vragen, en je hebt ook antwoord gekregen toch? Snap niet wat verder het probleem is. Sommige stellen scheiden binnen een week, anderen kunnen er rustig 2 jaar over doen.





woonst : huis

en ik bemoei mij nergens mee , ik wil gewoon zeker zijn dat hij we effectief aan het scheiden is
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 24 juli 2014 @ 20:31:

[...]



Wat heeft je overtuigd dan?dat weet ik vanop mijn werk , daar heb ik wel zekerheid over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven