overdrijf ik ? of is dit echt niet oke??

24-07-2014 20:07 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,



Ik lees al even mee , maar nu even mijn verhaal , ik heb sinds 4 maand een relatie met een man. ik wist van dag 1 dat hij " aan het scheiden was " hij terug bij zijn ouders woonde en zij in de gemeenschappelijke woonst . oké, geen probleem , ze zijn ook al 10maand uit elkaar ondertussen , er zijn geen kinderen.

In het begin van onze prille relatie , durfde ik niet al te veel vragen over de scheiding maar zo maandje geleden deed ik dat toch en hij zei me dat zijn notaris zei dat het binnen de 3 weken in orde was. Oke , niets meer over gezegd dat vorige week vroeg ik zo hoe het zat want dat die 3 weken toch wel al voorbij waren , hij ging zijn notaris bellen ( wie overiges zijn doopmeter is )

blijkt nu , dat er een paar papieren niet in orde waren , en dat het nog een 3 maand kan duren. eer de scheiding officieel is.

de verkoop van de woonst moest dan weer wachten tot na de scheiding. ik weet dat dit mijn zaken niet zijn , maar toch zit het mij dwars.. het is wel alsof hij niet wil scheiden. mijn ouders zijn op 3 maand gescheiden.

voor de rest zit onze relatie goed. Hij is 5 op 7 bij mij en we doen zeer veel dingen samen maar toch dit voelt niet goed en het is echt een domper op onze relatie
Weet je zeker dat het zijn ouders zijn? Of zégt hij dat het zijn ouders zijn? Als vrouw zijnde zou ik namelijk ook vaak bellen met de vraag wanneer mijn man thuis zou komen...
Alle reacties Link kopieren
Het is toch altijd een man die belt en papa dat verschijnt
Het kan hoor, mijn ouders kennende willen ook altijd weten waar ik ben terwijl ik allang het huis uit ben



Maar het feit dat hij dit niet erg vind (veel bellen) zegt ook al genoeg. Je hebt er heel goed aan gedaan denk ik zo. Nu lekker vakantie gaan vieren en met frisse moed daarna op zoek naar iemand die niet in scheiding ligt of andere lopende zaken uit het verleden aan het afwikkelen is!
Alle reacties Link kopieren
quote:druifje001 schreef op 25 juli 2014 @ 11:48:

Het is toch altijd een man die belt en papa dat verschijnt



Hoe weet je dat het een man is? Heb je dat zelf gehoord?

Hij kan het telefoonnummer van die vrouw als papa in zijn telefoon hebben gezet.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:druifje001 schreef op 25 juli 2014 @ 11:33:

Ik denk niet dat hij snel bij zijn ouders vandaag gaat. Hij heeft het daar prima naar zijn zin. Zijn was en plas wordt gedaan en zijn eten staat op tafel.

Ik zei dat ik het gevoel heb een soort rebound te zijn waarop hij letterlijk dit zei



Meen jij dat?! Voor dat ik u heb leren kennen was ik bijna 10 maanden alleen. Voor we uit elkaar zijn gegaan hebben we maanden appart gewoond om te zien of we elkaar misten. En dat heeft ons doen beseffen dat we niks meer voor elkaar voelden. Ik ben bijna een jaar alleen geweest tot als ik u heb leren kennen... Ik meen het echt met u. Ik vind het echt niet leuk, ik heb de indruk dat je mij niet gelooft.



Dus jah. Ik moet zeggen dat ik echtwel gevoelens heb voor hem maar dat mijn gevoel zeggen dat er meer achter zit en ik heb geen zin in de zoveelste teleurstelling op vlak van mannen.Dat snap ik niet helemaal. Bedoelt hij dat hij al apart heeft gewoond vóór hij bij zijn ouders introk? Hij was al een jaar alleen toen hij jou 4 maanden geleden leerde kennen? Waar woonde hij toen dan?
.
Alle reacties Link kopieren
Zelfs uit gaand van het meest positieve scenario is hij geen relatiemateriaal. Het feit dat hij jou leuk vindt is niet genoeg.



Ik een vrouw die ook een relatie had met een getrouwde man. De scheiding wilde niet vlotten en uiteindelijk was de conclusie dat het goedkoper was om getrouwd te blijven, ook vanwege koophuizen enzo.



Hij is nog steeds getrouwd en die vrouw doet een beroep op hem voor van alles (was eerst niet zo). Zijn vriendin heeft het uitgemaakt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ja ja ik hoor het wel dat hij met een man belt.

En ja ik veronderstel dat hij dan ook bij zijn ouders is gaan wonen want bij mijn weten heeft hij nooit echt alleen alleen gewoond eerst samen met haar bij zijn ouders dan met haar in hun koop huis en nu alleen bij zijn ouders. Ik heb er niet echt op in gegaan gisteren.

Ik ben nu onderweg naar luchthaven trouwens.

Tnx voor de reacties.
Fijne vakantie! En je mag blij zijn dat je dit moederskindje, wat nooit onder de rokken van zijn mams vandaan is gekomen kwijt bent!
Alle reacties Link kopieren
Geniet van je vakantie !
.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch niet zo vreemd dat die man een tijdje bij zn ouders woont. Hij ligt in scheiding, dat brengt een hoop financiële rompslomp met zich mee, bovendien heeft hij nog kosten van het huis met zijn ex. We kunnen niet in iemand zn portomonee kijken dames, de huizenmarkt is een drama op dit moment, zeker als je iets in je eentje moet bekostigen. Desalniettemin, heel duister verhaal dit, goed dat je het even heb afgekapt Druifje, fijne vakantie
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 24 juli 2014 @ 21:29:

Bijgaand de smoezenlijst



http://mobiel.viva.nl/for ... zen/list_messages/27739//Wou er net naar gaan zoeken en hem ook posten
Alle reacties Link kopieren
Zo terug van vakantie!

En daar stond hij dan aan de luchthaven toen ik buiten kwam.

Uren hebben we gepraat. Hij heeft gehuild als een baby dat hij mij niet wil verliezen. Dat de scheiding eind augustus zou klaar zijn en dat hij deze week zijn ex gaat bellen voor de verkoop.

Dat hij het meent met mij ik zijn wereld ben zijn leven

En verklaar me allemaal gek maar ik ben bezweken. Nee niet helmaal ik heb gezegd dat hij krijgt tot zijn scheiding als hij zegt eind augustus ok tegen dan moet ook zijn huis geregeld zijn of alleszins tekoop staan. Zo niet ga ik door met mijn leven en stopt het en hij zei oké schatje oké ik ga mijn best doen wat je wilt.

Misschien ven ik naïef misschien niet maar die week zonder hem heeft mij wel iets gedaan
Alle reacties Link kopieren
Houd afstand tot het is geregeld

anders is voor hem de prikkel weg.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
En mag je nu dan ook eindelijk bij hem thuis (z'n ouders) langskomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 03 augustus 2014 @ 09:38:

Houd afstand tot het is geregeld

anders is voor hem de prikkel weg.

Helemaal mee eens !



Want ik ken een 'omgekeerd' geval: ik heb een vriend die met hetzelfde zit. Een vrouw 'in scheiding' die steeds belooft dat de scheiding 'bijna rond' is. Hij laat andere vrouwen gaan omdat hij wacht op haar. Maar als ik zijn verhalen hoor houdt ze hem gewoon aan het lijntje en verstandelijk weet hij dat ook, maar zij is 'zooo leuk' ....

Ik begrijp dat jouw vriend een soortgelijk type is, jou aan het lijntje houden.

Gewoon door gaan daten met andere mannen en als hij zich de komende maanden meldt dan kan het wel eens zijn dat jij al iemand anders hebt die je leuker vindt.
Deze maand dus geen enkel contact. Hij heeft je dingen belooft; laat hem die nu eerst maar eens gaan waar maken. Vraag hem nergens naar, heb geen contact met hem.

Want als advocaat van de duivel: Natuurlijk stond hij je op te wachten op het vliegveld, want stel je voor dat je iets had besloten op vakantie wat niet in zijn voordeel zou werken! Nu heeft hij je meteen overrompeld met zijn tranen, beloften en mooie woorden. Had hij ook kunnen doen als je thuis was he? En even kunnen bellen dat hij eraan kwam. Maar nee, het moest op deze manier, hij moest vol in beeld alle aandacht opeisen op het vliegveld.



Neem hem nog maar even met een berg zout en laat hem deze maand maar even totaal met rust.
Alle reacties Link kopieren
Kansloos.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Eind aug is al in 4 weken. Indien jullie het echt menen met elkaar dan kun je tot die tijd best afstand houden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Huilen als een baby? Lekker volwassen type. Maar dat wisten we al. Kansloos, inderdaad.

Steker nog, teksten als jij bent mijn wereld en mijn leven (na 4 maanden daten godbetert!) vallen onder de categorie: rennen zo hard als je kan.



Hoe kon hij trouwens weten met welk vliegtuig jij terugkwam?
.
Alle reacties Link kopieren
Hij wist van daarvoor al wanneer ik thuis kwam die reis was al lang geboekt en hij wist dus wanneer en hoelat ik toekwam.



Verder ben ik ook wel vanplan het rustig aan te doen hoor tot wanneer het echt rond is.



En ik ben wel benieuwd of ik nu ook inderdaad bij hem thuis mag komen dat weet ik niet daar hebben we het niet over gehad.
Ga doen wat je zou doen. Besteed deze maand augustus 0 aandacht aan hem. Rustig aan doen = geen contact vanuit jou kant. Benieuwd of je bij hem thuis mag komen = zodra je de echtscheidingspapieren hebt gezien en het 'te koop' bord in de tuin en het huis op Funda. Eerder heb je niets met deze man te maken.
Alle reacties Link kopieren
Dus alle belangrijke dingen zijn niet aan de orde gekomen, behalve een halve belofte.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Belangrijke dingen ? Zijn scheiding en zijn verkoop zijn voor mij nu het belangrijkste dat moet officieel en ik ga geen eindeloos geduld hebben. Zijn moeder belde trouwens weeral eens voor de zoveelste keer ...
quote:druifje001 schreef op 03 augustus 2014 @ 16:38:

Belangrijke dingen ? Zijn scheiding en zijn verkoop zijn voor mij nu het belangrijkste dat moet officieel en ik ga geen eindeloos geduld hebben. Zijn moeder belde trouwens weeral eens voor de zoveelste keer ...



Als je je daar nu al aan irriteert, dan weet je dat je dat ook gaat irriteren in een relatie. En dan is het opeens niet alleen meer zijn moeder, maar is het jouw schoonmoeder. En misschien hanteert ze wel hetzelfde principe voor jou en belt ze jou ook tig keer.



Maarre... hij zat zo vol wroeging en beloften, maar kon wel even bellen met zijn moeder begrijp ik?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het verband niet tussen het feit dat jij niet welkom bent bij zijn ouders zolang die scheiding niet rond is. Hij geeft toch aan dat zij al een maand of 10 uit elkaar zijn.



Waarom bellen zijn ouders hem de hele tijd?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven