overdrijf ik ? of is dit echt niet oke??

24-07-2014 20:07 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,



Ik lees al even mee , maar nu even mijn verhaal , ik heb sinds 4 maand een relatie met een man. ik wist van dag 1 dat hij " aan het scheiden was " hij terug bij zijn ouders woonde en zij in de gemeenschappelijke woonst . oké, geen probleem , ze zijn ook al 10maand uit elkaar ondertussen , er zijn geen kinderen.

In het begin van onze prille relatie , durfde ik niet al te veel vragen over de scheiding maar zo maandje geleden deed ik dat toch en hij zei me dat zijn notaris zei dat het binnen de 3 weken in orde was. Oke , niets meer over gezegd dat vorige week vroeg ik zo hoe het zat want dat die 3 weken toch wel al voorbij waren , hij ging zijn notaris bellen ( wie overiges zijn doopmeter is )

blijkt nu , dat er een paar papieren niet in orde waren , en dat het nog een 3 maand kan duren. eer de scheiding officieel is.

de verkoop van de woonst moest dan weer wachten tot na de scheiding. ik weet dat dit mijn zaken niet zijn , maar toch zit het mij dwars.. het is wel alsof hij niet wil scheiden. mijn ouders zijn op 3 maand gescheiden.

voor de rest zit onze relatie goed. Hij is 5 op 7 bij mij en we doen zeer veel dingen samen maar toch dit voelt niet goed en het is echt een domper op onze relatie
Alle reacties Link kopieren
Hij had al 4 gemiste oproepen toen hij pas opnam omdat ze niet stopte met bellen. En waarom ze altijd belt? Gewoon waar ben je wanneer kom je of bv wil je morgen vroeg een koffiekoek. Of je had keelpijn daarnet ben je pilletjes gaan halen



Echt zo van die dwaze domme dingen
Ze heeft dus geleerd dat je moet blijven bellen, net zolang tot hij wel opneemt. Lekker dan!



Die dwaze opmerkingen mag jij straks ook beantwoorden als zij je schoonmoeder is...
Alle reacties Link kopieren
Even laten weten en zien of jullie het geloven wat hij zegt



Hij belde mij daarnet op dat hij zijn ex heeft gebeld voor het huis en dat zij het nu met haar nieuwe vriend gaat bespreken om zijn deel over te kopen en ze zou dit weekend iets laten weten.

Ook vertelde hij dat hij zijn ouders iets over mij had verteld maar meer de algemene info van ik heb een vriendin en dan leeftijd naam enz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven