overdrijf ik ? of is dit echt niet oke??

24-07-2014 20:07 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,



Ik lees al even mee , maar nu even mijn verhaal , ik heb sinds 4 maand een relatie met een man. ik wist van dag 1 dat hij " aan het scheiden was " hij terug bij zijn ouders woonde en zij in de gemeenschappelijke woonst . oké, geen probleem , ze zijn ook al 10maand uit elkaar ondertussen , er zijn geen kinderen.

In het begin van onze prille relatie , durfde ik niet al te veel vragen over de scheiding maar zo maandje geleden deed ik dat toch en hij zei me dat zijn notaris zei dat het binnen de 3 weken in orde was. Oke , niets meer over gezegd dat vorige week vroeg ik zo hoe het zat want dat die 3 weken toch wel al voorbij waren , hij ging zijn notaris bellen ( wie overiges zijn doopmeter is )

blijkt nu , dat er een paar papieren niet in orde waren , en dat het nog een 3 maand kan duren. eer de scheiding officieel is.

de verkoop van de woonst moest dan weer wachten tot na de scheiding. ik weet dat dit mijn zaken niet zijn , maar toch zit het mij dwars.. het is wel alsof hij niet wil scheiden. mijn ouders zijn op 3 maand gescheiden.

voor de rest zit onze relatie goed. Hij is 5 op 7 bij mij en we doen zeer veel dingen samen maar toch dit voelt niet goed en het is echt een domper op onze relatie
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 24 juli 2014 @ 21:12:

Na 4 maanden terwijl hij nog in scheiding ligt, kan het zo zijn dat hij het rustig aan wil doen. Maar als ze als vrienden uit elkaar zijn gegaan, al 2 jaar als broer en zus leefden en de scheiding slechts een formaliteit is dan vind ik het gek dat jij nog niemand van zijn kant hebt gezien. Ook niet per ongeluk in de kroeg of iets dergelijks.ja hebt echt gelijk , dat zijn ook de dingen die mij vraagtekens bezorgen
En als je hem nu op de man af vraagt: ben jij wel echt gescheiden? Woon je wel echt bij je ouders? En dan eens horen wat hij zegt en doet.
Alle reacties Link kopieren
kan ik ook doen , maar zegt hij dan nog altijd niet wat hij wil ? Dan kan hij nog even slachtoffertje gaan spelen omdat ik hem niet vertrouw? of niet ?
Alle reacties Link kopieren
Zij weet al dat hij niet echt gescheiden is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heb je gelijk in viva-amber.
Alle reacties Link kopieren
Bijgaand de smoezenlijst



http://mobiel.viva.nl/for ... zen/list_messages/27739//
Alle reacties Link kopieren
Oh arme druifje

het wordt geen fuifje

helaas.
Zijn ouders zijn op vakantie dus er is geen enkele reden om niet onaangekondigd voor de deur te staan.



Ik vind vragen naar de scheiding niet bemoeien. Sterker nog, ik vind het niet meer dan logisch dat hij jou op de hoogte houdt van vorderingen en papieren laat zien. Het is toch iets waar jullie samen naar uitkijken?
quote:eldorado schreef op 24 juli 2014 @ 20:21:

[...]



Belgie
Alle reacties Link kopieren
Zo! Alleen je op gelezen en inderdaad je hebt geen verstand van zaken!
Alle reacties Link kopieren
Wat is gemeenschappelijke woonst?
Alle reacties Link kopieren
Je nick doet je gedrag ook eer aan; Je bent een druif!
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft: We gaan overal eten, in zijn buurt (waarvan hij ZEGT dat hij daar woont) of in de buurt van zijn vrienden ( die je dan nog nooit bent tegen gekomen)



Luister naar je gevoel, die laat je vaak niet in de steek!
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 24 juli 2014 @ 20:42:

Stop met hem daten. Zeg hem dat wanneer de scheiding officieel is, hij weer contact met je op mag nemen. En als jij dan nog vrijgezel bent, heeft hij wellicht geluk. Zo niet, dan is het jammer maar helaas.



Dit is niet leuk, de eerste maanden moeten gewoon leuk zijn en dat is dit niet.Wijs! Ik heb nog niet alle reacties gelezen maar heeft iemand de smoezenlijst er al ingegooid?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:pokkewijf schreef op 25 juli 2014 @ 08:02:

[...]





Wijs! Ik heb nog niet alle reacties gelezen maar heeft iemand de smoezenlijst er al ingegooid?mosterd bij?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Dit lijkt mij niet pluis. Het kan best zijn dat hij nu van 2 walletjes eet. Lieve druif, laat je geen zand in de ogen strooien. Je gaat nu eerst fijn op vakantie, probeer er van te genieten. Daarna ga je het gesprek aan en neem je niet genoegen met smoesjes. Zorg dat de onderste steen boven komt. En als hij inderdaad de waarheid spreekt, dan weet je dat en kan je met elkaar verder.



Fijne vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Dat hij woont waar hij zegt dat hij woont weet ik wel zeker of alleszins zijn adres stat officieel niet bij dat van zijn vrouw.



Er is gisteren nog flink wat gediscussieerd. En hij zei we praten anders als je terug komt vanop vakantie verder. Ik zeg nee ik heb geen nood maar aan een extra gesprek. Jij kent mijn mening je kan daarmee perfect verder.

Hij wil zo snel mogelijk scheiden. Oké dat ik daarmee moet wachten geen probleem. 3 maand. En hij wil geen contact meer met zijn ex. Dus ik zei dat zoek je lekker zelf dat je nog contact moet hebben. Je kan perfect een papier te koop op dat huis plakken en eenmaal verkocht ben je klaar. Maar ja dat zou dan weer mijn manier van aanpakken zijn. Waarop hij zei waarom praten we niet als je terug bent? Ja nee dank je.
Je hebt het nu dus uitgemaakt begrijp ik? Verstandig. Want na de scheiding heeft hij ook nog tijd nodig om verdriet te hebben, zichzelf weer terug te vinden, dit een plekje te geven. En pas daarna kan hij weer eens om zich heen kijken naar een nieuwe partner. Niet meteen van de ene relatie in de andere stappen. Is hij ook al op zoek naar andere woonruimte trouwens? Heb je hem daar wel eens over gehoord? Lijkt me dat hij zo snel mogelijk weer bij zijn ouders vandaan wil en weer zijn eigen plekje heeft.
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Druifje, goed dat je voor jezelf gekozen hebt! Laat hem eerst zijn oude relatie maar afwikkelen, voordat hij aan een nieuwe relatie begint.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar vreemd allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij behoorlijk voor de hand liggen dat hij weer verder wil praten wanneer jij terug bent van vakantie.



Op die manier heeft hij toch weer een paar weken gewonnen zonder er verder moeite te hoeven doen.



Overigens, een bekend spreekwoord zegt:

Van uitstel komt afstel ;)
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat hij snel bij zijn ouders vandaag gaat. Hij heeft het daar prima naar zijn zin. Zijn was en plas wordt gedaan en zijn eten staat op tafel.

Ik zei dat ik het gevoel heb een soort rebound te zijn waarop hij letterlijk dit zei



Meen jij dat?! Voor dat ik u heb leren kennen was ik bijna 10 maanden alleen. Voor we uit elkaar zijn gegaan hebben we maanden appart gewoond om te zien of we elkaar misten. En dat heeft ons doen beseffen dat we niks meer voor elkaar voelden. Ik ben bijna een jaar alleen geweest tot als ik u heb leren kennen... Ik meen het echt met u. Ik vind het echt niet leuk, ik heb de indruk dat je mij niet gelooft.



Dus jah. Ik moet zeggen dat ik echtwel gevoelens heb voor hem maar dat mijn gevoel zeggen dat er meer achter zit en ik heb geen zin in de zoveelste teleurstelling op vlak van mannen.
Aanval is de beste verdediging. Ik geloof hem niet. Zijn woorden zijn mooi, maar zijn acties spreken luider.

En wil jij een relatie met iemand die nog thuis woont en dat wel prima vind? Ik ben ook noodgedwongen weer thuis gaan wonen na einde relatie, maar binnen 6 maanden zat ik alweer op mijn eigen stekje. Een teken aan de wand dat hij dat niet wil, als je het mij vraagt.



Na 4 maanden is dit veel te veel drama, ellende en gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Waarom hij thuis blijft wonen is mij ook een raadsel. Ik zou op mijn 30e echt geen jaar mee bij mijn ouders gaan zitten. Ze bellen ook constant waar ben je? Wanneer kom je? Slaap je thuis of niet? En noem maar op 10 telefoontjes op een avond
Alle reacties Link kopieren
Komen,die telefoontjes wel van zijn ouders? Lijkt me meer iets voor een wantrouwige vrouw.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven