Single 30+ mannen zijn losers

27-03-2016 10:33 330 berichten
Ik vind het zo raar. Ik hoor vaker van vriendinnen dat ze de meeste single mannen maar losers vinden. Of het zijn players. Of ze hebben te veel bagage.



De dames zijn ook gewoon single, maar ze vinden zichzelf zelfstandig en kieskeurig. Ze vinden zichzelf in elk geval prima relatiemateriaal. Terwijl de mannen met weinig relatie-ervaring worden afgedaan als losers.



Gisteren weer gehoord van een vriendin die druk aan het daten is. Ze had een leuke vent ontmoet. Maar toen ze hoorde dat hij (41 jaar) nog nooit had samengewoond haakte ze af. Terwijl ze zelf 38 is en nooit langer dan 1 jaar relaties heeft volgehouden. Dat is toch raar? Ze vindt zichzelf een soort Sex in the city-meid ofzo. En de man in kwestie is nu een halve autist.
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 27 maart 2016 @ 11:20:



De 30+ single mannen blijven massaal thuiszitten lijkt het wel...Kroeg en hobby/voetbalclub waar het merendeel dan weer man is.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
quote:estrellas2 schreef op 27 maart 2016 @ 11:19:

[...]





Pb me maar voor zijn adres, hij is echt leuk
aan het typen...
quote:miedo schreef op 27 maart 2016 @ 11:28:

[...]





beetje flauw om te zeggen



1 u mist de humor in mijn opmerking



2 volgens de regels mag niet gehengeld worden op et forum



3 er wordt nu gehengeld



(ik heb gelijk maar what else is new)
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 27 maart 2016 @ 11:34:

[...]





1 u mist de humor in mijn opmerking



2 volgens de regels mag niet gehengeld worden op et forum



3 er wordt nu gehengeld



(ik heb gelijk maar what else is new)u hengelt ook ergens naar..
quote:Return-of-the-Sid schreef op 27 maart 2016 @ 11:17:

En Wouter is een prachtvoorbeeld van waar het misgaat. Dat soort mannen loopt dan rond, met denkbeelden als 'mannen zijn actief en vrouwen passief en mannen jagen'

Zo zijn er meer op dit forum
laat maar.
quote:Return-of-the-Sid schreef op 27 maart 2016 @ 11:15:

Als je 18 bent en je komt iemand tegen dan groei je er samen in, je leert elkaar accepteren, je hebt geen eisenlijstje, enz.

Ik was 16 toen ik mijn man tegenkwam, daar zitten ook nadelen aan, maar als je samen volwassen wordt leer je elkaar wel erg goed kennen en je raakt aan elkaar gehecht. Kan ook verkeerd uitpakken, als je niet meer van elkaar loskomt in een slechte relatie, maar ik denk dat je op je 30e anders start met een relatie en een ander ook sneller afschrijft. Als je 18 bent telt alleen 'hebben we het leuk samen' zonder al teveel ingewikkelde verwachtingen.Ja dat klopt als een bus Sid. Maar als je ineens weer in je up komt te staan, na jaren bij die liefde waar je samen volwassen mee bent geworden, wat maakt dan dat je ineens tot de restantenbak behoort waar wat aan mankeert?
quote:miedo schreef op 27 maart 2016 @ 11:35:

[...]





u hengelt ook ergens naar..A Little point taken. Ik ben een klein beetje aan t zeiken. Ik geef toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 27 maart 2016 @ 11:29:

[...]





En, heeft zijn (ex) vriendin hem ondertussen op kunnen voeden? Yes, zijn vriendin heeft een volle bos haar op de tanden.
quote:miedo schreef op 27 maart 2016 @ 11:20:



Toch is het voor single mannen duizend maal makkelijker om in real life een leuke vrouw tegen te komen.

Al die sociale clubjes is 80 % vrouw en single boven de 30.

Klopt. Like shooting fish in a barrel
Alle reacties Link kopieren
quote:levim schreef op 27 maart 2016 @ 11:40:

[...]





Yes, zijn vriendin heeft een volle bos haar op de tanden.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 27 maart 2016 @ 11:40:

[...]





A Little point taken. Ik ben een klein beetje aan t zeiken. Ik geef toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Return-of-the-Sid schreef op 27 maart 2016 @ 11:13:

Het blijft de restantenbak, de 30+ dating markt. Veel dingen waar wat aan mankeert, hier en daar een geweldig item dat is blijven liggen en veel tweedehandsjes, soms goed en soms beetje afgeleefd.



Geldt overigens voor mannen en vrouwen. De vijver is nou eenmaal kleiner, en als iemand van 36 nog nooit een relatie heeft gehad zegt dat iets. Hoeft niet negatief te zijn, maar dat zegt wel iets.





Restantenbak klinkt wel erg negatief. Ik zie ook 30+ers in relaties waarvan ik het héérlijk vind dat die niet naast me op de bank zitten of in bed liggen. Bijna een "gelukkig dat ik het dáár in ieder geval niet mee hoef te doen' gevoel.



De vijver is kleiner, maar dat betekent nou niet dat degenen die uit de vijver zijn nou allemaal loten uit de loterij zijn (maar goed, als ze dat maar zijn voor wie er wel naast moet liggen).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 27 maart 2016 @ 11:49:

[...]





Restantenbak klinkt wel erg negatief. Ik zie ook 30+ers in relaties waarvan ik het héérlijk vind dat die niet naast me op de bank zitten of in bed liggen. Bijna een "gelukkig dat ik het dáár in ieder geval niet mee hoef te doen' gevoel.



De vijver is kleiner, maar dat betekent nou niet dat degenen die uit de vijver zijn nou allemaal loten uit de loterij zijn (maar goed, als ze dat maar zijn voor wie er wel naast moet liggen).Nee, klopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 27 maart 2016 @ 11:39:

[...]



Ja dat klopt als een bus Sid. Maar als je ineens weer in je up komt te staan, na jaren bij die liefde waar je samen volwassen mee bent geworden, wat maakt dan dat je ineens tot de restantenbak behoort waar wat aan mankeert?Volgens mij staat dat er niet, dat er altijd iets mankeert...
.
Bah, wat wordt er denigrerend over mannen gedacht. Alsof de vrouw van vandaag zo keurig en ongeschonden is.

Als de man nog geen relatie heeft op oudere leeftijd is het een loser en nog meer van dat soort fraais. En bij de dames is het ineens anders? Ook veel dames leven er vaak maar op los met one night stands etc. Willen geen vaste relatie, want de dames believen geen gezeik en dan hebben we het ineens over verstandige & zelfstandige dames!!

Vreemd. Ik zie wat dat betreft geen enkel verschil.

Velen zijn nog de ware niet tegen gekomen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 27 maart 2016 @ 11:20:

[quote]Return-of-the-Sid schreef op 27 maart 2016 @ 11:13:



Al die sociale clubjes is 80 % vrouw en single boven de 30.





Daarom zijn het ook sociale clubjes, geen datingclubjes .



Ik heb in mijn vrijgezelle kennissenkring juist heel veel mannen, kwestie van anderssoortige hobbies en activiteiten (hint: muziek, games en bier doen het goed bij mannen). Zitten hele leuke exemplaren bij, zeker geen losers.



Ik zie de 35+vrijgezellen'bak' juist als een exclusieve club met topexemplaren die veel unieker en dus moeilijker verkrijgbaar zijn, de goedkope modellen zijn op hun 20e al voor lage prijs afgerekend bij de HEMA.

(En serieus, zijn mensen nu op hun 30e al oud? In mijn vrienden heeft het merendeel van de lange stellen pas na hun 30e een relatie gekregen.)
Alle reacties Link kopieren
quote:jo-elise schreef op 27 maart 2016 @ 11:59:

Bah, wat wordt er denigrerend over mannen gedacht. Alsof de vrouw van vandaag zo keurig en ongeschonden is.

Als de man nog geen relatie heeft op oudere leeftijd is het een loser en nog meer van dat soort fraais. En bij de dames is het ineens anders? Ook veel dames leven er vaak maar op los met one night stands etc. Willen geen vaste relatie, want de dames believen geen gezeik en dan hebben we het ineens over verstandige & zelfstandige dames!!

Vreemd. Ik zie wat dat betreft geen enkel verschil.

Velen zijn nog de ware niet tegen gekomen denk ik.Spot on.
Alle reacties Link kopieren
quote:mandylion schreef op 27 maart 2016 @ 11:57:

[...]





Volgens mij staat dat er niet, dat er altijd iets mankeert...De topic titel is single mannen boven de 30 zijn losers, hoe duudelijk kun je zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 27 maart 2016 @ 11:42:

[...]







Haha, er is nog hoop! Hij is een leukere man door geworden.

Hij is een stuk zelfstandiger dan toen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tigerlily75 schreef op 27 maart 2016 @ 11:59:

[...]





Daarom zijn het ook sociale clubjes, geen datingclubjes .



Ik heb in mijn vrijgezelle kennissenkring juist heel veel mannen, kwestie van anderssoortige hobbies en activiteiten (hint: muziek, games en bier doen het goed bij mannen). Zitten hele leuke exemplaren bij, zeker geen losers.



Ik zie de 35+vrijgezellen'bak' juist als een exclusieve club met topexemplaren die veel unieker en dus moeilijker verkrijgbaar zijn, de goedkope modellen zijn op hun 20e al voor lage prijs afgerekend bij de HEMA.

(En serieus, zijn mensen nu op hun 30e al oud? In mijn vrienden heeft het merendeel van de lange stellen pas na hun 30e een relatie gekregen.)





Ik ben op iets latere leeftijd nog een internationale master gaan doen. Het waren eigenlijk altijd de vrouwen/meiden (de leeftijden gingen van 24-45) die dingen organiseerden. Feestjes, dagje weg, leuke dingen doen met kerst. De mannen gingen meestal wel mee, maar het waren de dames die er sociaal de schouders onder zetten.



Misschien is het opvoeding of zo.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 27 maart 2016 @ 11:07:

[...]





Dit is zeker zo, je moet er minstens als model uitzien, anders word je niet eens een blik waardig gekeurd. En knappe vrouwen zijn vaak zo zelfverzekerd dat (sympathieke) mannen er niet op durven af te stappen. Sja.Dus zelfverzekerd zijn als je knap bent maakte je eng en zelfverzekerd zijn als je minder knap bent maakt je arrogant? Gelukkig zijn veel single vrouwen zelfverzekerd en gaan ze alleen voor een man die de moeite waard is, jammer dan als anderen vinden dat ze dit alleen zouden mogen als hun uiterlijk 'goed genoeg' is.
Wat maakt een man eigenlijk een loser volgens jullie?



Er staat hier een hoop onzin, wel wordt het duidelijk waarom sommigen niet aan de man/vrouw kunnen komen met zelke denkbeelden .
quote:mandylion schreef op 27 maart 2016 @ 11:57:

[...]





Volgens mij staat dat er niet, dat er altijd iets mankeert...Nee klopt, ff gekeken, veel dingen waar wat aan mankeert stond er. Maar ging mij niet zozeer om de letterlijke invulling van de tekst hoor, meer the big picture daarachter eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 27 maart 2016 @ 12:08:

[...]





Ik ben op iets latere leeftijd nog een internationale master gaan doen. Het waren eigenlijk altijd de vrouwen/meiden (de leeftijden gingen van 24-45) die dingen organiseerden. Feestjes, dagje weg, leuke dingen doen met kerst. De mannen gingen meestal wel mee, maar het waren de dames die er sociaal de schouders onder zetten.



Misschien is het opvoeding of zo.



Is dit bij 20ers dan anders? Heb het idee dat vrouwen over het algemeen meer van het sociale en organiseren zijn dan mannen, in alle leeftijdsklasses (en ongeacht of er een partner is of niet).



Als ik erover nadenk, word ik veel vaker uitgenodigd voor iets dat door een man georganiseerd is dan door een vrouw. Maar dat komt volgens mij ook doordat ik nou eenmaal meer mannen in mijn sociale leven heb dan vrouwen.

En ik ben zo leuk dat vrouwen mij als bedreiging zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven