vriendin zo jaloers.

04-12-2016 19:05 296 berichten
Mijn vriendin die ik sinds kort heb is echt heel jaloers, niet met andere vrouwen praten enzovoort.



Maar er is echt niks waar ze jaloers op hoeft te zijn. Ze mag altijd in mijn telefoon kijken en ook in mijn huis enzovoort.

Binnenkort ga ik een paar weken weg, maar zij is dan bang dat ik daar iemand anders tegen kom. Iemand tips om haar te overtuigen en geruststellende tips. Ik wil haar niet kwijt.
Papi Chulo to Puerto Ricans and Dominicans means a guy who's tha Mac Daddy, tha PIMP Papa!



The one that lays down tha law and showers you with gifts. He doesn't abuse you and is a MUST that he be great in bed and can roll a tongue to the point of bringing his woman to orgasm.



He's so awesome that he makes you feel him while you're using your hand.



He can't be ugly but if he is, he has GOT to be sexy.



Ik ben geen player! Ik ben meer van het bovenstaande type.
Mag ik een teiltje?
Dus tripje van een paar weken weg heb je afgezegd?? Really?

Wat was dat dan dat je er al geen zin in had?
Alle reacties Link kopieren
Dom Papi om die weken af te zeggen. Je had het juist nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ja ongelooflijk Papi, van de regen in de drup zullen we maar zeggen.

Dit klinkt allemaal heel ongezond en jouw reactie niet in het minst.

Je laat je eigenlijk makkelijk overhalen om iets niet te doen waar je tegenop ziet en bevestigt daarmee onbedoeld haar achterdocht.

Slim bezig
Hatsjikideee...
Papichulo wat ben je toch allemaal aan t doen?
Ik heb steeds een liedje in mn hoofd...blijkt papa chicco te zijn
quote:Nicotientje schreef op 05 december 2016 @ 18:02:

Ik heb steeds een liedje in mn hoofd...blijkt papa chicco te zijn

Ha ja, ik ook!





TO, een jaloerse partner die jou niet vertrouwt zal altijd dingen vinden om jou te kunnen beschuldigen. Je zult heel vaak jezelf moeten verdedigen over dingen die je niet gedaan hebt. Wil je dat echt?

Ze zal moeten werken aan haar issues voor ze toe is aan een stabiele relatie.
Alle reacties Link kopieren
Een gewaarschuwd mens telt voor 2, zou je zeggen, Papi-chulo.

Je loopt er met open ogen in, he, als je nu al toegeeft aan haar grillen.

Dan beloon je haar emotionele manipulatie en dan weet ze dus vanaf nu dat wantrouwen, jaloezie, (slachtofferig) zeuren en dreinen (of erger) een succesvolle methode is om haar zin te krijgen bij jou.



Dat helpt haar niet om zich beter te voelen, geeft daarentegen haar wél (een gevoel van) controle over jou en jouw doen en laten.

Dan is ze misschien voor even tevreden, tot het volgende probleem zich aandient.

In feite beloon je dan haar wantrouwen, angst en onzekerheid, dus dat zal zich blíjven herhalen, want het is een chronisch probleem en dat is daarmee niet weggenomen, niet opgelost, alleen elke keer incidentele issues (eerst vrouwelijke vriendschappen, nu de vakantie, volgende keer weer wat anders).



Een heilloze weg die je gaat bewandelen mijns inziens.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net pas je reacties in dat andere topic papi-chulo, en ik denk nu helemaal dat je een groter probleem hebt dan je denkt.

Heel naar voor je, ookal zie je dat zelf nog niet zo.



Het zou zo veel makkelijker en fijner en soepeler kunnen/moeten zijn nu nog..

Zo jammer dat je niet echt inziet dat je nu wel héél hard moet werken om haar blij te maken.

Jij zelf zou toch genoeg moeten zijn voor haar, gewoon zoals je bent? En niet de versie van jou die zij graag wil dat je bent?
Een vakantie zou ik het niet willen noemen. Maar ik snap wat je wil zeggen.
quote:Geelheer schreef op 05 december 2016 @ 19:12:

Ik lees net pas je reacties in dat andere topic papi-chulo, en ik denk nu helemaal dat je een groter probleem hebt dan je denkt.

Heel naar voor je, ookal zie je dat zelf nog niet zo.



Het zou zo veel makkelijker en fijner en soepeler kunnen/moeten zijn nu nog..

Zo jammer dat je niet echt inziet dat je nu wel héél hard moet werken om haar blij te maken.

Jij zelf zou toch genoeg moeten zijn voor haar, gewoon zoals je bent? En niet de versie van jou die zij graag wil dat je bent?Och, het is niet dat ze mij probeert te veranderen ofzo. Ze wil alleen dat ik bepaalde dingen laat.
Alle reacties Link kopieren
Ergo, veranderen dus.



Dit gaat op deze manier een lange relatie worden denk ik zo.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Ging wat mis
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
quote:RikM schreef op 05 december 2016 @ 15:34:

Mag ik een teiltje?



En dit.



Geniale naam en avatar btw Rik
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Tja, sommige mensen moeten eerst iets zelf meemaken om ervan te leren. Dus papi, doe wat jij denkt dat goed voelt.
Voor degenen die denken 'komt me ergens bekend voor'

https://youtu.be/kVsYckNXYqM
quote:Mawieke schreef op 05 december 2016 @ 19:46:

Voor degenen die denken 'komt me ergens bekend voor'

https://youtu.be/kVsYckNXYqMThnxz!
Alle reacties Link kopieren
Die kende ik niet.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
quote:papi-chulo schreef op 05 december 2016 @ 19:16:

[...]



Och, het is niet dat ze mij probeert te veranderen ofzo. Ze wil alleen dat ik bepaalde dingen laat.



Aanpassen & be/inperken dus in dingen die heel normaal zijn, maar die zij niet trekt en jij daarom niet meer "mag".

Zie je niet dat het niet gelijkwaardig is als een partner je dingen wil verbieden of een heleboel gedoe oplevert als je het wel doet?

Jou gaat "opvoeden" en modelleren/kneden als het ware, omdat zíj met bepaalde heel normale dingen niet om kan gaan?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Jawel maar ik kan er wel mee leven. En ik hoop dat het met verloop van tijd beter gaat. Het is ook niet zo dat ze me dwingt om dingen te laten, ze wordt ook niet boos ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:papi-chulo schreef op 05 december 2016 @ 20:37:

Jawel maar ik kan er wel mee leven. En ik hoop dat het met verloop van tijd beter gaat. Het is ook niet zo dat ze me dwingt om dingen te laten, ze wordt ook niet boos ofzo.Dat zou mooi zijn hè? Alleen werkt het vaak niet zo, helaas.
Als ze ziet dat ik haar niet zomaar laat vallen wordt het misschien wat makkelijker voor haar. En dat is echt wat ik oprecht hoop, want zij is alles wat ik zocht.
Alle reacties Link kopieren
Maar het is een probleem wat in háár zit.

Dus is er niets wat jij kunt doen of laten waardoor het vermindert.
Ik zal nog een keer met haar praten. Meer kan ik ook niet doen heb ik het idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven