Wat wil dit meisje?

02-05-2016 11:23 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb vrijdag een erg leuke date gehad met een meisje. We hebben wat gedronken en zijn daarna in bed beland. Ik moet eerlijk toegeven dat ik haar erg leuk vind. We praten nu veel via whatsapp en hebben afgesproken om na deze week weer wat af te gaan spreken. (We zijn beide deze week erg druk).



Na de date vroeg ze gelijk wat ik van haar vond en of ze een beetje mee viel etcetera. Sindsdien is ze iets kouder aan het doen. Nu is mijn vraag. Vindt ze mij ook leuk of was het gewoon even handig voor de seks?
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 02 mei 2016 @ 11:56:

En dan nog wat, wacht niet te lang met haar te kussen.we hebben al geneukt dus ook wel gekust
Alle reacties Link kopieren
Eens met elle5460.



Stuur haar leuk berichtje. Dat ze continu in je gedachten is ofzo. Zoiets.

Probeer date te vervroegen. Uurtje ergens wat drinken past al gauw.



En update ons ;)



Mijn tweede date met vriendin was in lunchpauze, patatje eten bij een goed friteshuis in de stad. Wat zij niet kende. En ik wel. Zie je elkaar toch nog even, en dat is veel belangrijker dan dat de date helemaal perfect moet zijn....
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 11:58:

[...]





we hebben al geneukt dus ook wel gekust

Oh ja shit, ben nog niet wakker geloof ik...haha..

Goed zo, haha
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 02 mei 2016 @ 11:58:

Eens met elle5460.



Stuur haar leuk berichtje. Dat ze continu in je gedachten is ofzo. Zoiets.

Probeer date te vervroegen. Uurtje ergens wat drinken past al gauw.



En update ons ;)



Mijn tweede date met vriendin was in lunchpauze, patatje eten bij een goed friteshuis in de stad. Wat zij niet kende. En ik wel. Zie je elkaar toch nog even, en dat is veel belangrijker dan dat de date helemaal perfect moet zijn....Komt gèwoon echt niet uit. Zij is aan het werk en ik werk dan weer s´avonds...
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 02 mei 2016 @ 11:58:

Eens met elle5460.



Stuur haar leuk berichtje. Dat ze continu in je gedachten is ofzo. Zoiets.

Probeer date te vervroegen. Uurtje ergens wat drinken past al gauw.



En update ons ;)



Mijn tweede date met vriendin was in lunchpauze, patatje eten bij een goed friteshuis in de stad. Wat zij niet kende. En ik wel. Zie je elkaar toch nog even, en dat is veel belangrijker dan dat de date helemaal perfect moet zijn....

En dat laatste stukje van je , is prachtig..want zo is het!

Perfect bestaat niet...altijd leuk ook niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 11:58:

[...]





we hebben al geneukt dus ook wel gekust



Des te meer een reden om tot actie over te gaan. Anders denkt zij misschien "hij laat bijna niets van zich horen, ik was maar goed voor 1 keer". En das ook zonde, want dat wil je helemaal niet..



Actie dus!. Bellen / appen / mailen / langsgaan / whatever. En open zijn over hoe je haar ziet.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 02 mei 2016 @ 12:04:

[...]





Des te meer een reden om tot actie over te gaan. Anders denkt zij misschien "hij laat bijna niets van zich horen, ik was maar goed voor 1 keer". En das ook zonde, want dat wil je helemaal niet..



Actie dus!. Bellen / appen / mailen / langsgaan / whatever. En open zijn over hoe je haar ziet.

Kijk deze hier weet hoe het moet!

.

Goddank.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 02 mei 2016 @ 12:05:

[...]



Kijk deze hier weet hoe het moet!

.

Goddank.Wat een fijne sneer zeg.
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 11:46:

[...]





Dat ik haar een erg lief meisje vindt en dat ik het gevoel had of ik al maanden bij haar thuis was.Ik zou je gevoelens nog wat uitgebreider beschrijven. Dat je het gevoel hebt dat je haar al maanden kent is fijn, maar niet een super groot compliment. Je vindt haar lief en je voelt je op je gemak, dat zegt niet super veel. Ze denkt misschien dat het jou alleen om de seks ging. Ik zou niet teveel druk erop leggen maar wel tussendoor eens een appje sturen dat je aan haar denkt en uitkijkt naar de volgende date. Om te laten zien dat het jou niet alleen om seks gaat, zou ik voor een leuke date buiten de deur gaan (wat er daarna gebeurd is natuurlijk aan jullie ). Hebben jullie al besproken wat jullie gaan doen? Ohja en als je haar weer ziet, kun je uitgebreid tegen haar zeggen dat je haar leuk/mooi/aantrekkelijk vindt. En pijlen of ze net als jij behoefte heeft om op korte termijn weer te gaan daten. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 12:06:

[...]





Wat een fijne sneer zeg.

Haha, oh sorry, niet bedoeld zo ...haha, kom op, niet zo moeilijk doen..

Al geappt inmiddels?



App maar, we hebben een mooie zonnige dag, en wat had ik je graag even gezien.

Zoiets.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
TO,



Het maakt niet zoveel uit wat je schrijft, als je maar iets laat horen.

En ja, het moet natuurlijk wel positief zijn en je mag best aangeven dat je uitkijkt naar de volgende date...
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 02 mei 2016 @ 12:11:

TO,



Het maakt niet zoveel uit wat je schrijft, als je maar iets laat horen.

En ja, het moet natuurlijk wel positief zijn en je mag best aangeven dat je uitkijkt naar de volgende date...

Idd!..klopt als een trein.

Bus..wat is het?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel contact hoor. Maar ze lijkt wat droger en kouder of het valt mij alleen zo op.



Het zou mij niet verbazen als dat eigenlijk aan de orde is.
Alle reacties Link kopieren
Ze stuurde gisteren ook.



Ik ga slapen. Helaas alleen. Dus ik denk dat ik er blind voor ben.
Hoe oud zijn jullie gezien je het steeds over een 'meisje' hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:loisnvt schreef op 02 mei 2016 @ 12:32:

Hoe oud zijn jullie gezien je het steeds over een 'meisje' hebt?22 en 20
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 12:28:

Ze stuurde gisteren ook.



Ik ga slapen. Helaas alleen. Dus ik denk dat ik er blind voor ben.



Ja best wel ;)

Die app van haar kan je trouwens heel mooi inkoppen. Of op reageren dat dat bij jou ook zo is. En aftellen tot je haar weer ziet. Beetje creatief zijn dus.....
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 12:28:

Ze stuurde gisteren ook.



Ik ga slapen. Helaas alleen. Dus ik denk dat ik er blind voor ben.en wat stuur je dan terug, 'kut voor je, truste.'?
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 02 mei 2016 @ 11:56:

En dan nog wat, wacht niet te lang met haar te kussen.

Kussen? Ze hebben al gen**kd.



TO, totaal off-topic maar vind je dat nou niet jammer dat je alles al geproefd hebt op een eerste date?

Niks spanning opbouwen, elkaar langzaam ontdekken
Wij weten niet wat ze wil en we weten ook niet waarom ze droger/kouder doet of dat dat een verkeerde interpretatie is van jou.



Ik heb één optie benoemd waarom ze mogelijk wat afstandelijker kan doen: dat ze denkt dat het jóu alleen om seks gaat. Ook hebben meerdere mensen benoemd hoe je haar duidelijk kan maken dat dat niet het geval is.



Meer kan je nu niet doen. Wacht het af, je merkt het vanzelf wel.



Edit: het kan ook zo zijn dat het haar alleen om seks gaat. Dat weet je nu gewoon nog niet. Misschien weet ze zelf nog niet eens wat ze wil en gaat ze dat de komende tijd ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 02 mei 2016 @ 12:41:

[...]



en wat stuur je dan terug, 'kut voor je, truste.'?ja zo iets wel ja
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 02 mei 2016 @ 12:43:

[...]



Kussen? Ze hebben al gen**kd.



TO, totaal off-topic maar vind je dat nou niet jammer dat je alles al geproefd hebt op een eerste date?

Niks spanning opbouwen, elkaar langzaam ontdekken Ik heb daar mijn twijfels over. Ik was op die dag zelf gewoon enorm geil geworden. Maar misschien had ik liever gewacht op de derde date oid.
"Ja zo iets wel ja"? serieus? Als dit echt is, snap ik heel goed waarom ze droger en kouder op je reageert. Je bent namelijk zelf nogal kort van stof en je komt op mij vrij droog over. Succes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 02 mei 2016 @ 12:40:

[...]





Ja best wel ;)

Die app van haar kan je trouwens heel mooi inkoppen. Of op reageren dat dat bij jou ook zo is. En aftellen tot je haar weer ziet. Beetje creatief zijn dus.....

Exact precies!....kijk, jij had mijn man kunnen zijn.

.

.en nee, niet wat king zegt dus...oncharmante taal.

Lieve heer, lieve heer..
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Libra1990 schreef op 02 mei 2016 @ 12:50:

"Ja zo iets wel ja"? serieus? Als dit echt is, snap ik heel goed waarom ze droger en kouder op je reageert. Je bent namelijk zelf nogal kort van stof en je komt op mij vrij droog over. Succes.Ik ben ook vrij droog naar haar toe. Bang dat ik mij hand verspeel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven