Wat wil dit meisje?

02-05-2016 11:23 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb vrijdag een erg leuke date gehad met een meisje. We hebben wat gedronken en zijn daarna in bed beland. Ik moet eerlijk toegeven dat ik haar erg leuk vind. We praten nu veel via whatsapp en hebben afgesproken om na deze week weer wat af te gaan spreken. (We zijn beide deze week erg druk).



Na de date vroeg ze gelijk wat ik van haar vond en of ze een beetje mee viel etcetera. Sindsdien is ze iets kouder aan het doen. Nu is mijn vraag. Vindt ze mij ook leuk of was het gewoon even handig voor de seks?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 03 mei 2016 @ 12:17:

Een ex is niet zomaar een ex.



En dit is iets nieuws.

Heb je al date gepland? Gevraagd wat ze graag zou willen gaan doen? Zelf suggesties over de app gegooid?Nee nog niet. Ik heb ook het idee dat ik dat misschien telefonisch kan doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf wel al een heel leuk idee.
Alle reacties Link kopieren




ze heeft voor jullie "neuk" date aangegeven geen vast relatie te willen...



het lijkt mij heel duidelijk dat ze geen relatie wilt dus dan kan jij wel "verliefd" doen en bla, de kans is heel groot dat je alleen maar neuk dates krijgt..



voor de rest ben je erg kort voor stof en reageer je niet bepaald naar haar toe zoals je je beschrijft te voelen en AUB kom niet met ex dit en ex dat aan... de tijd is nu niet toen...



ik zou dood moe worden van iemand zoals jij op mijn whatsapp.. wees gewoon duidelijk
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 03 mei 2016 @ 12:38:

Ik heb zelf wel al een heel leuk idee.



Telefoon, app, maakt het uit. Als je maar iets doet.



En je eigen leuke idee? Zeker in no time in bed belanden. Hoop niet dat je dat bedoelde.

Dat is geen middel om een relatie te krijgen.



Middel = leuke dingen ondernemen. In bed belanden (doel) volgt dan vanzelf wel.

M.i., als je op je 2e date binnen no time weer in bed beland, bevestig je alleen maar dat het alleen maar voor de sex is.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 03 mei 2016 @ 13:19:

[...]





Telefoon, app, maakt het uit. Als je maar iets doet.



En je eigen leuke idee? Zeker in no time in bed belanden. Hoop niet dat je dat bedoelde.

Dat is geen middel om een relatie te krijgen.



Middel = leuke dingen ondernemen. In bed belanden (doel) volgt dan vanzelf wel.

M.i., als je op je 2e date binnen no time weer in bed beland, bevestig je alleen maar dat het alleen maar voor de sex is.

Holyshit!...dan heb ik een sex relatie, ik beland al twaalf weken lang, bij iedere date in bed!

Shit...shit...shit....
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 03 mei 2016 @ 13:19:

[...]





Telefoon, app, maakt het uit. Als je maar iets doet.



En je eigen leuke idee? Zeker in no time in bed belanden. Hoop niet dat je dat bedoelde.

Dat is geen middel om een relatie te krijgen.



Middel = leuke dingen ondernemen. In bed belanden (doel) volgt dan vanzelf wel.

M.i., als je op je 2e date binnen no time weer in bed beland, bevestig je alleen maar dat het alleen maar voor de sex is.Wat denk jij nu in godsnaam?
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 03 mei 2016 @ 13:29:

[...]





Wat denk jij nu in godsnaam?

Geen vraag met een wedervraag stellen.

Dus..hoe gaat het nu dan?..alweer wat gevorderd?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 03 mei 2016 @ 13:47:

[...]



Geen vraag met een wedervraag stellen.

Dus..hoe gaat het nu dan?..alweer wat gevorderd?Gaat best wel oké opzich. Niet super aanhankelijk allemaal, maar we zijn weer leuk aan het praten.
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 03 mei 2016 @ 14:05:

[...]





Gaat best wel oké opzich. Niet super aanhankelijk allemaal, maar we zijn weer leuk aan het praten.

Oké, nou al heel wat toch?, je kent elkaar ook immers niet, dus laat het rustig voortkabbelen.

Je ziet wel waar je strand, en je bent immers niks verplicht, dus doe lekker je ding..klaar.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik weet alleen niet zo goed wanneer ik haar moet vragen voor een volgende date. Als ik het nu doe dring ik dan niet enorm aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 03 mei 2016 @ 14:32:

Ik weet alleen niet zo goed wanneer ik haar moet vragen voor een volgende date. Als ik het nu doe dring ik dan niet enorm aan?

Nee, gewoon doen, anders doe je het maar verpakt...

Dus ongeveer...wannneer zie ik je weer?, zou ik erg leuk vinden.

Zoiets.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
En daarbij..je moet een beetje aandringen, dat vinden vrouwen juist leuk!

.

Nu ja, ik wel

Een man die twijfelt, kan ik weinig mee.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 03 mei 2016 @ 14:34:

[...]



Nee, gewoon doen, anders doe je het maar verpakt...

Dus ongeveer...wannneer zie ik je weer?, zou ik erg leuk vinden.

Zoiets.Ik had haar al gevraagd om een date, maar zij kon maandag en dinsdag niet en ik de rest van de week niet. Ah oké. Als ik vanavond gewoon even bel voor een data is dat niet echt stalkerig ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 03 mei 2016 @ 14:55:

[...]





Ik had haar al gevraagd om een date, maar zij kon maandag en dinsdag niet en ik de rest van de week niet. Ah oké. Als ik vanavond gewoon even bel voor een data is dat niet echt stalkerig ofzo?

Ik zou niet bellen, maar appen kan toch...?

Zeg dan gewoon, "ik hoef je maar heel kort te zien, "en probeer toch op die maandag of dinsdag.

En anders die week ernaar, zet je daar een date vast, moet toch lukken lijkt me?!...anders word het wel heel moeilijk hier.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 03 mei 2016 @ 14:59:

[...]



Ik zou niet bellen, maar appen kan toch...?

Zeg dan gewoon, "ik hoef je maar heel kort te zien, "en probeer toch op die maandag of dinsdag.

En anders die week ernaar, zet je daar een date vast, moet toch lukken lijkt me?!...anders word het wel heel moeilijk hier.Ik heb het over deze week hé lieve Elle.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 03 mei 2016 @ 13:21:

[...]



Holyshit!...dan heb ik een sex relatie, ik beland al twaalf weken lang, bij iedere date in bed!

Shit...shit...shit....



Ja maar jij bent geen 20 meer schat ik zo in. En TO wil juist meer dan alleen sex, dus lijkt het me handig om dan ook leuke dingen te gaan doen.



TO, als jij de hele week niet kan, is er echt nergens een gaatje te vinden???? Uurtje moet toch te vinden zijn??
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 03 mei 2016 @ 15:59:

[...]





Ja maar jij bent geen 20 meer schat ik zo in. En TO wil juist meer dan alleen sex, dus lijkt het me handig om dan ook leuke dingen te gaan doen.



TO, als jij de hele week niet kan, is er echt nergens een gaatje te vinden????Nee.
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 03 mei 2016 @ 16:00:

[...]





Nee.



Ken je situatie niet, maar van woensdag tm zondag helemaal geen tijd? Niks, nada noppes?

Lijkt me lastig. Niet leuk voor jou, en ook niet voor haar...
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 03 mei 2016 @ 16:02:

[...]





Ken je situatie niet, maar van woensdag tm zondag helemaal geen tijd? Niks, nada noppes?

Lijkt me lastig. Niet leuk voor jou, en ook niet voor haar...Ik ga op vakantie...
Alle reacties Link kopieren
nou dan spreek je naar de vakantie af... en tijdens je vakantie vraag je via whatsapp wanneer ze naar de vakantie wilt.. zucht vermoeiend..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Oh wat brengt iemand leuk vinden toch een hoop onzekerheid met zich mee.

Bel haar gewoon op vanavond - ook al sta je met knikkende knieeen - geloof me zij is net zo onzeker anders vraagt ze niet hoe je haar vond tussen de lakens zeg maar - en aan de telefoon / persoonlijk gesprek leidt je zo veel meer af dan geschreven berichten.

Hup beetje zekerder zijn _ ze vind je heus woest aantrekkelijk anders was ze echt niet met je naar bed geweest hoor - en bellen !
Alle reacties Link kopieren
quote:stabilo1977 schreef op 03 mei 2016 @ 16:41:

Oh wat brengt iemand leuk vinden toch een hoop onzekerheid met zich mee.

Bel haar gewoon op vanavond - ook al sta je met knikkende knieeen - geloof me zij is net zo onzeker anders vraagt ze niet hoe je haar vond tussen de lakens zeg maar - en aan de telefoon / persoonlijk gesprek leidt je zo veel meer af dan geschreven berichten.

Hup beetje zekerder zijn _ ze vind je heus woest aantrekkelijk anders was ze echt niet met je naar bed geweest hoor - en bellen !Ze vindt je gewoon een lekker hapje. En een lekker hapje wordt pas lekker als het op smaak gemaakt is met zout en peper. Vooral die laatste!!!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 02 mei 2016 @ 21:38:

[...]



Jaja,zo ben jij schijnbaar, geeft niks hoor, maar menig vrouw zeg maar, negen van de tien, is dus niet zo.

.

..



Hmm, ben jijzelf net zo small-brained als je reactie is?

9 van de 10 meisjes die ECHT geïnteresseerd zijn in een jongen laten zich niet na een paar uurtjes gelijk al neuken op de eerste date. De date van TO wel, voor de seks dus.

Zo ben jij schijnbaar ook, geeft niks hoor, maar menig vrouw, negen van de tien zeg maar, is gelukkig niet zo als jij
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 03 mei 2016 @ 16:15:

[...]





Ik ga op vakantie...Nog even...en ik ook.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
TO, heb je al gebeld?



Date regelen voor na je vakantie!



Wie niet waagt, blijft altijd maagd. O nee, dat is niet meer van toepassing op je ;)
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven