Wat wil dit meisje?

02-05-2016 11:23 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb vrijdag een erg leuke date gehad met een meisje. We hebben wat gedronken en zijn daarna in bed beland. Ik moet eerlijk toegeven dat ik haar erg leuk vind. We praten nu veel via whatsapp en hebben afgesproken om na deze week weer wat af te gaan spreken. (We zijn beide deze week erg druk).



Na de date vroeg ze gelijk wat ik van haar vond en of ze een beetje mee viel etcetera. Sindsdien is ze iets kouder aan het doen. Nu is mijn vraag. Vindt ze mij ook leuk of was het gewoon even handig voor de seks?
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 02 mei 2016 @ 14:23:

Joh, loop anders even langs bij haar werk voor 5 minuutjes om een zoen te stelen. Met het excuus richting haar collega etc. dat je haar even iets persoonlijks moet overhandigen.Dat is nog best een heel goed idee.
Alle reacties Link kopieren
Ze blijft droog doen. Ik geef het op.
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 16:54:

Ze blijft droog doen. Ik geef het op. Geef eens een voorbeeld...dan kunnen we wat beter meedenken.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 11:46:

[...]

Dat ik haar een erg lief meisje vindt en dat ik het gevoel had of ik al maanden bij haar thuis was.Lief meisje? Dat zeg je tegen je zusje of zo. Verzin wat beters.
Alle reacties Link kopieren
Ze vond je piemuhl te klein
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 02 mei 2016 @ 16:56:

[...]



Geef eens een voorbeeld...dan kunnen we wat beter meedenken.



Ik zei net. Je bent echt leuk.



Dank je
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 16:54:

Ze blijft droog doen. Ik geef het op.



Nee joh



Maar zoals ik eerder vroeg 'wat bedoel je met kouder' vraag ik me nu af wat je bedoeld met 'droog'

Dat arme kind is misschien wel haar best aan het doen heel leuk over te komen wat jij verkeerd opvat. Ik gooi er maar wat in hoor.



Meer details!!
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:niobe87 schreef op 02 mei 2016 @ 16:59:

Ze vond je piemuhl te kleinDat is hij ook wel
Alle reacties Link kopieren
quote:KitKeller schreef op 02 mei 2016 @ 17:01:

[...]





Nee joh



Maar zoals ik eerder vroeg 'wat bedoel je met kouder' vraag ik me nu af wat je bedoeld met 'droog'

Dat arme kind is misschien wel haar best aan het doen heel leuk over te komen wat jij verkeerd opvat. Ik gooi er maar wat in hoor.



Meer details!!
Alle reacties Link kopieren
quote:KitKeller schreef op 02 mei 2016 @ 17:01:

[...]





Nee joh



Maar zoals ik eerder vroeg 'wat bedoel je met kouder' vraag ik me nu af wat je bedoeld met 'droog'

Dat arme kind is misschien wel haar best aan het doen heel leuk over te komen wat jij verkeerd opvat. Ik gooi er maar wat in hoor.



Meer details!! Voor en na de date vertelde ze hele verhalen en zij ze dat ze mij ´een heel grappig, lief en leuk persoon vond´. Sinds twee dagen komt er helemaal niks meer uit. Het gesprek houdt zij nog wel op gang maar meer is het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Noem dan eens een voorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hadewijch_ schreef op 02 mei 2016 @ 17:05:

Noem dan eens een voorbeeld.Elke dag hoefde ik het gesprek niet te starten maar begon zij. Zij vertelde wat ze gedaan had wat ze ging doen en over de ´kindjes op het werk´. Nu reageert ze alleen nog maar met huh. Of haha ja dat is mooi hé. Het zijn geen leuke gesprekken meer iig.
Alle reacties Link kopieren
Ze reageert met Huh...omdat jij van de hak op de tak bent.

Dat voel ik hier ook, je moet een beetje standvastig zijn, vasthoudend, erin bijtend zeg maar..

Hightower begrijpt vast wat ik bedoel....waar zit hij trouwens?., mischien dat hij je nog een tips kan geven.

Maar goed, ...geeft het niet zomaar op, je vond, vind , haar leuk, dus vraag haar eens..hoe ging het met de kindjes?

Zoiets...nog van de zon genoten?..kan ook.

Een open vraag dus, daar moet ze wel op antwoorden.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 02 mei 2016 @ 14:24:

[...]



Ik ben verliefd!!...haha, leuk he?

Maar kijk, dat bedoel ik dus.



Vind ik dat leuk? Vereerd wel iig



TO: we kunnen je niet meer volgen. Misschien is ze kortaf omdat ze op haar werk zit...

Volgens mij kan ze echt niets goed doen bij je......



En je hebt een aardig weinig geduld..



Ze is 20! Misschien is ze zelf wel aan het bedenken wat en hoe allemaal met jou. Is ze zenuwachtig. En probeert ze alles op een rijtje te zetten. En wij helpen jou daarbij.



@Elle, was naar bespreking. Zelfs in verkansie af en toe nog werk...
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 02 mei 2016 @ 17:45:

[...]





Vind ik dat leuk? Vereerd wel iig



TO: we kunnen je niet meer volgen. Misschien is ze kortaf omdat ze op haar werk zit...

Volgens mij kan ze echt niets goed doen bij je......



En je hebt een aardig weinig geduld..



Ze is 20! Misschien is ze zelf wel aan het bedenken wat en hoe allemaal met jou. Is ze zenuwachtig. En probeert ze alles op een rijtje te zetten. En wij helpen jou daarbij.



@Elle, was naar bespreking. Zelfs in verkansie af en toe nog werk...

Hahaha, ik roep je, en je bent er!...een man naar mijn hart,

Haha.

Wat high zegt, lijkt mij ook.

Kan allemaal, niet de moed verliezen,van alles kan het zijn.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 02 mei 2016 @ 17:45:

[...]





Vind ik dat leuk? Vereerd wel iig



TO: we kunnen je niet meer volgen. Misschien is ze kortaf omdat ze op haar werk zit...

Volgens mij kan ze echt niets goed doen bij je......



En je hebt een aardig weinig geduld..



Ze is 20! Misschien is ze zelf wel aan het bedenken wat en hoe allemaal met jou. Is ze zenuwachtig. En probeert ze alles op een rijtje te zetten. En wij helpen jou daarbij.



@Elle, was naar bespreking. Zelfs in verkansie af en toe nog werk...Ik vind het maar een beetje vreemd. Ze heeft voor de date aangegeven dat ze in een serieuze relatie nog helemaal geen zin hebt. Maar ik wil haar graag wel nog een tweede keer zien natuurlijk. Zou toch zonde zijn als het hierbij blijft. Ze wilt denk ik iets duidelijk maken maar ik heb echt geen idee wat.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm misschien stress ik voor niks. Ze blijft maar door praten en het gesprek aan houden.
Alle reacties Link kopieren
Ha, elle5460 weet precies hoe 't zit en moet. En dat is niet sarcastisch bedoeld.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet
Alle reacties Link kopieren
Voor de sex natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Defrona schreef op 02 mei 2016 @ 21:32:

Voor de sex natuurlijk

Jaja,zo ben jij schijnbaar, geeft niks hoor, maar menig vrouw zeg maar, negen van de tien, is dus niet zo.

.

Ik ben verliefd op mijn vriend, en op high hier.

Dus we roepen hem er nog even bij, hij weet het, die man zegt exact de woorden, die ik zou kunnen zeggen, alleen hij verwoord het net iets beter, dan mij.

.

Hightower, waar zit je?..let op! Die man is er zo.

Hahaha..
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat niks worden jongens. Het topic kan dicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 22:21:

Dit gaat niks worden jongens. Het topic kan dicht.

Laat het even voor wat het is, oke?...zet haar even je hoofd uit, parkeer haar als het ware even, zie je morgen wel weer verder...of overmorgen, maakt niet uit.

Soms is het mooi, soms niet mooi, en soms hoort dat er zelfs even bij, balanceren soms, evenwicht zoeken, zoiets.

.

Zij , en jij.

Dus voor nu, zeg je even niets meer, en laat je het voor wat het nu even is.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 18:17:

[...]





Ik vind het maar een beetje vreemd. Ze heeft voor de date aangegeven dat ze in een serieuze relatie nog helemaal geen zin hebt. Maar ik wil haar graag wel nog een tweede keer zien natuurlijk. Zou toch zonde zijn als het hierbij blijft. Ze wilt denk ik iets duidelijk maken maar ik heb echt geen idee wat.



OK, dat is ff nieuw. Ze wil dus geen serieuze relatie.

no worries, zo ver zijn jullie nog helemaal niet. Nog een keer een date betekent nog niet dat jullie meteen dikke vette vaste verkering hebben. Zoiets moet groeien en dat komt of dat komt niet. En als het niet komt, heb je er iig van geleerd. En leuke tijd gehad. En misschien ook nog goeie sex.



Voorbeeld van mezelf: ik leerde lang geleden leuke vrouw kennen. Ik was dronken en zij ook. Vroeg haar telefoonnummer en ze liep te zeuren dat ze te oud was voor me (ze is bijna 5 jaar ouder). Ik gaf aan alleen haar telefoonnummer te vragen: vroeg haar niet ten huwelijk. Dat kwam aantal jaar later



En TO: niet lullig bedoeld, maar je komt aardig neurotisch over. Dan weer succes, uur later "blijft ze het gesprek maar aanhouden" en 10 minuten later kan het topic op slot. Make up your mind: je vindt haar leuk, wilt haar graag nog keer zien (en liefst nog veel vaker). Beetje volhouden dan. Richting kiezen. En als zij blijft zwalken, kan je best aangeven dat je haar leuk vind (zelfs meer dan dat), maar "it takes two to tango....". Sta je veel sterker in je schoenen en komt bij haar misschien ook wel besef. Van zwalkend gedrag zou ik (als ik vrouw zou zijn) niet heel erg op aanspringen...
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 03 mei 2016 @ 09:01:

[...]





OK, dat is ff nieuw. Ze wil dus geen serieuze relatie.

no worries, zo ver zijn jullie nog helemaal niet. Nog een keer een date betekent nog niet dat jullie meteen dikke vette vaste verkering hebben. Zoiets moet groeien en dat komt of dat komt niet. En als het niet komt, heb je er iig van geleerd. En leuke tijd gehad. En misschien ook nog goeie sex.



Voorbeeld van mezelf: ik leerde lang geleden leuke vrouw kennen. Ik was dronken en zij ook. Vroeg haar telefoonnummer en ze liep te zeuren dat ze te oud was voor me (ze is bijna 5 jaar ouder). Ik gaf aan alleen haar telefoonnummer te vragen: vroeg haar niet ten huwelijk. Dat kwam aantal jaar later



En TO: niet lullig bedoeld, maar je komt aardig neurotisch over. Dan weer succes, uur later "blijft ze het gesprek maar aanhouden" en 10 minuten later kan het topic op slot. Make up your mind: je vindt haar leuk, wilt haar graag nog keer zien (en liefst nog veel vaker). Beetje volhouden dan. Richting kiezen. En als zij blijft zwalken, kan je best aangeven dat je haar leuk vind (zelfs meer dan dat), maar "it takes two to tango....". Sta je veel sterker in je schoenen en komt bij haar misschien ook wel besef. Van zwalkend gedrag zou ik (als ik vrouw zou zijn) niet heel erg op aanspringen...Ik ben gewoon erg onzeker en misschien ook wel neurotisch geworden met vrouwen door mijn ex. Bij haar was altijd wat aan de hand en ik kon van het ene moment het leukste vriendje zijn naar het verschrikkelijkste vriendje. Ik had gisteren even een moment dat dat bij alle vrouwen dus blijkbaar is. Maar dat is echt grote onzin. Ze was gewoon druk en leefde een beetje in chaos. Niks aan de hand dus verder.
Alle reacties Link kopieren
Een ex is niet zomaar een ex.



En dit is iets nieuws.

Heb je al date gepland? Gevraagd wat ze graag zou willen gaan doen? Zelf suggesties over de app gegooid?
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven