Wat wil dit meisje?

02-05-2016 11:23 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb vrijdag een erg leuke date gehad met een meisje. We hebben wat gedronken en zijn daarna in bed beland. Ik moet eerlijk toegeven dat ik haar erg leuk vind. We praten nu veel via whatsapp en hebben afgesproken om na deze week weer wat af te gaan spreken. (We zijn beide deze week erg druk).



Na de date vroeg ze gelijk wat ik van haar vond en of ze een beetje mee viel etcetera. Sindsdien is ze iets kouder aan het doen. Nu is mijn vraag. Vindt ze mij ook leuk of was het gewoon even handig voor de seks?
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 12:55:

[...]





Ik ben ook vrij droog naar haar toe. Bang dat ik mij hand verspeel.Nogmaals: succes.
Alle reacties Link kopieren
Wauw. Ik doe nu al iets meer uit mijn comfortzone stappen en het heeft gelijk succes.
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 13:00:

Wauw. Ik doe nu al iets meer uit mijn comfortzone stappen en het heeft gelijk succes. Euhh ja...in welke zin?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 12:55:

[...]





Ik ben ook vrij droog naar haar toe. Bang dat ik mij hand verspeel.En dan vind je het gek dat zij ook kortaf gaat doen? Actie-reactie. Doe zelf een beetje leuk en dan krijg je iets terug. Ze stuurt duidelijke berichten dat ze het gezellig vond en je graag weer wil zien en dan doe jij zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 02 mei 2016 @ 13:00:

[...]



Euhh ja...in welke zin?



Ook benieuwd!



En ja, als je een hint krijgt: "ik ga slapen. Alleen. Helaas..." en jij stuurt idd iets terug van "kut voor je, truste"......



dan hoef ik er geen vrouw voor te zijn om te begrijpen dat ze daar op afknapt.



in je OP schrijf je zo leuk over haar. Doe dat dan ook naar haar toe!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij willen jullie allebei gewoon alleen neuken. Je hebt iets met haar gedronken en toen gingen jullie meteen over tot sex. Wat voor gesprek heb je dan tijdens dat drankje, wat een minuut of 10 duurt om op te drinken? Lijkt mij niet veel voorstellen. Maar wat maakt het uit want zij wil hetzelfde als jij: weinig praten maar wel sex. Kan hoor. Dat ze nu niet veel meer zegt, ik denk omdat ze liever sex heeft. Zo komt je verhaal op mij over iig. Misschien ben ik oud hoor.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 02 mei 2016 @ 13:08:

[...]





Ook benieuwd!



En ja, als je een hint krijgt: "ik ga slapen. Alleen. Helaas..." en jij stuurt idd iets terug van "kut voor je, truste"......



dan hoef ik er geen vrouw voor te zijn om te begrijpen dat ze daar op afknapt.



in je OP schrijf je zo leuk over haar. Doe dat dan ook naar haar toe!

Nog even en ik ben verliefd op u.

.

Geintje hoor, geintje..maar je schrijft exact de woorden, die ik graag hier hoor.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik ga gewoon wel erg lief doen. Kijken waar het schip strand dan heb ik het in iedergeval geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 02 mei 2016 @ 13:11:

[...]



Nog even en ik ben verliefd op u.

.

Geintje hoor, geintje..maar je schrijft exact de woorden, die ik graag hier hoor.

*bloos*



Vanaf de zijlijn is het niet zo moeilijk toch? En ik weet van mezelf dat ik redelijk creatief met taal ben. En weet hoe dingen op papier te verwoorden. Moet je me in het echt meemaken ;(((



Voor TO is het allemaal heel spannend nu. Al zou ik persoonlijk niet meteen in bed willen belanden. Dan is de spanning eraf. Vind ik tenminste..
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
TO, wat is je succes dan?????

Wie A zegt moet ook B zeggen he! wij zijn ook nieuwsgierig!!!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 02 mei 2016 @ 13:15:

[...]



*bloos*



Vanaf de zijlijn is het niet zo moeilijk toch? En ik weet van mezelf dat ik redelijk creatief met taal ben. En weet hoe dingen op papier te verwoorden. Moet je me in het echt meemaken ;(((



Voor TO is het allemaal heel spannend nu. Al zou ik persoonlijk niet meteen in bed willen belanden. Dan is de spanning eraf. Vind ik tenminste..

Ik belandde met mijn tweede date al in bed!..shit, nee niet goed, maar ja, gebeurt, ook nog nooit zo gedaan hoor, maar we zijn inmiddels twaalf weken verder..

.

TO hoe staat het ervoor ??
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 02 mei 2016 @ 13:23:

[...]



Ik belandde met mijn tweede date al in bed!..shit, nee niet goed, maar ja, gebeurt, ook nog nooit zo gedaan hoor, maar we zijn inmiddels twaalf weken verder..

.

TO hoe staat het ervoor ??





O, is mij ook wel gebeurd hoor! Niets mis mee ook. Maar leukste vind ik toch als je alletwee wel wilt, maar niet kunt, omdat je bijvoorbeeld in een stad loopt. En niet zoveel tijd hebt.



TO, update please!!!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
[quote]Hightower schreef op 02 mei 2016 @ 13:25:

[...]





O, is mij ook wel gebeurd hoor! Niets mis mee ook. Maar leukste vind ik toch als je alletwee wel wilt, maar niet kunt, omdat je bijvoorbeeld in een stad loopt. En niet zoveel tijd hebt.



TO, update please!!![/quote

Oh zo ja.....nou dan maakte ik wel even tijd!

Hahaha....

Ik gein maar.

.

TO ...antwoord graag.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben iets opener en dan doet ze het ook gelijk terug.



Ze lijkt mijn gedrag wel te kopiëren
Alle reacties Link kopieren
Dit komt wel goed denk ik.



Misschien is een week elkaar niet zien wel goed nu juist. Dan komt de spanning misschien wel terug. :D
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 13:34:

Ik ben iets opener en dan doet ze het ook gelijk terug.



Ze lijkt mijn gedrag wel te kopiëren



- actie geeft reactie.

- en een slogan van een vreselijk woonwinkelwarenhuis: "aandacht maakt alles mooier". Klopt helemaal!



En nou niet zo droogkloterig meer gaan doen. Go for it! Je vindt haar leuk! Dat mag ze best weten.



Jij je open stellen + zij zich gevleid voelen (+ze vindt het leuk dat je je open stelt) = succes op date 2
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 13:38:

Dit komt wel goed denk ik.



Misschien is een week elkaar niet zien wel goed nu juist. Dan komt de spanning misschien wel terug. :D

Moer er perse spanning zijn dan?

Was dat er niet?..:of doe je je nu ineens groot voor ofzo?

Jij bent toch onzeker?..

Komt zo vreemd over, die laatste zin.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 13:34:

Ik ben iets opener en dan doet ze het ook gelijk terug.



Ze lijkt mijn gedrag wel te kopiëren En dat rare poppetje erachter slaat ook al nergens op.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Eerst kom je hier je vraag stellen, vervolgens na ons advies, heb je opeens sucses, dan doe je je groot voor, om vervolgens , er een raar poppetje achteraan te gooien.

.

Je was mijn vent niet, of je bent onzeker, en blijft dat.

Of je bent stoer, en blijft dat.

Hier kan ik echt helemaal niks mee.

.

Wip wappen doe je maar in de speeltuin.

Jij hebt wat, zij mischien wat...maar ga niet doen, alsof ze afhankelijk van je is...

Want jullie hebben beiden wat te verliezen.

Zij niet alleen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Doe even rustig joh
Alle reacties Link kopieren
quote:probleemgeval12 schreef op 02 mei 2016 @ 14:07:

Doe even rustig joh

Ik ben heel rustig hoor, kalm zelfs, maar als je me boos wilt hebben, dan moet je haar "vooral te kijk" zetten.

.

Maar goed, jij schreef hier..bloeb bloeb.....dus we gaan met jou verder.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Leuke naam heb je trouwens!..pro-bleem-geval.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
TO, Elle heeft wel beetje gelijk.



Jij wil iets van dat meisje. En zij misschien van jou. Maar dat weet je nog niet zeker. Jullie hebben dus beiden wat te winnen of te verliezen.



Een week elkaar niet zien om de spanning terug te halen? Klinkt als een ingekakte relatie.....

Of je analyseert het helemaal dood.



En ga sep niet "hard-to-get" lopen spelen. Daarvoor is het na vrijdagavond al te laat
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Joh, loop anders even langs bij haar werk voor 5 minuutjes om een zoen te stelen. Met het excuus richting haar collega etc. dat je haar even iets persoonlijks moet overhandigen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 02 mei 2016 @ 14:21:

TO, Elle heeft wel beetje gelijk.



Jij wil iets van dat meisje. En zij misschien van jou. Maar dat weet je nog niet zeker. Jullie hebben dus beiden wat te winnen of te verliezen.



Een week elkaar niet zien om de spanning terug te halen? Klinkt als een ingekakte relatie.....

Of je analyseert het helemaal dood.



En ga sep niet "hard-to-get" lopen spelen. Daarvoor is het na vrijdagavond al te laat

Ik ben verliefd!!...haha, leuk he?

Maar kijk, dat bedoel ik dus.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven