Behoefte aan goeie sex

19-08-2016 18:59 350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn nu zo'n 17 jaar samen en hebben 2 kids van 9 en 7.

Mijn probleem is dat hij me nog nooit heeft laten klaarkomen. Ik kan mezelf wel klarr krijgen, geen probleem. Het ergste vind ik dat hij zijn best er ook niet voor doet, dat het hem totaal niet boeit. Nu ik wat ouder word merk ik dat ik heel erg verlang naar iemand die mijn genot net zo belangrijk vind.

Ik heb het ook letterlijk tegen hem gezegt maar het lijkt niet aan te komen.

Nu ben ik zo ver heen dat ik er serieus over na denk om het dan maar 1x met iemand anders te ervaren.... enorme twijfel!!
quote:Sarah1980x schreef op 20 augustus 2016 @ 13:54:

[...]



Wat ik bedoel is dat hij er toch van hoort te genieten om mij te zien genieten. Ik vind het ook fijn om hem te zien genieten. Daar gaat het toch om, dat je fijn vind om elkaar te verwennen.

Je communiceert ingewikkeld, doe je dat ook bij hem zo?

Als je wat je hierboven beschrijft met hem deelt, dat jij het fijn vind enz, dan kan hij toch haast niet anders als daar samen met je over praten?
quote:Nicotientje schreef op 20 augustus 2016 @ 14:01:

[...]



Je communiceert ingewikkeld, doe je dat ook bij hem zo?

Als je wat je hierboven beschrijft met hem deelt, dat jij het fijn vind enz, dan kan hij toch haast niet anders als daar samen met je over praten?De praktijk wijst echter uit dat er tal van mannen zijn die dan nog niet willen praten, zelfs als hun relatie in gevaar is of hun vrouw overduidelijk ongelukkig of ontevreden is. Dat vinden ze dan te eng of ze vinden het gezeur. Die mannen leer je helaas geen goede communicatie meer aan, ook niet met een relatietherapeut of sexuoloog.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vrijen jullie überhaupt nog? Komt hij door neuken het lekkerst? Ik begrijp er steeds minder van...
die ik wilde bestaat al...
quote:iris1969 schreef op 20 augustus 2016 @ 14:27:

[...]



De praktijk wijst echter uit dat er tal van mannen zijn die dan nog niet willen praten, zelfs als hun relatie in gevaar is of hun vrouw overduidelijk ongelukkig of ontevreden is. Dat vinden ze dan te eng of ze vinden het gezeur. Die mannen leer je helaas geen goede communicatie meer aan, ook niet met een relatieheapeut of sexuoloog.

Ik had het over communicatie van TO.

Ik heb het sowieso niet over haar man. Het gaat om TO, das degene met t probleem. Dus de move ligt in eerste instantie bij haar.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Sarah,

17 jaar, dat is de crux.

Iets dat je al 17 jaar niet echt doet, gaat niet opeens als bij toverslag veranderen.

Dat geldt al helemaal voor de mentaliteit van je partner.

En dat kunnen veel vrouwen hier (en de paar mannen die net als ik hier zo'n beetje meekletsen) beamen (dat is be-amen voor de zekerheid, geen projectie dus).

Eén waarschuwing, die eigenlijk al gegeven is. Als je eenmaal begint met vreemdgaan is er geen weg terug. Je hoort dan voor altijd bij "onze club". En onze club laat het nooit bij één keer..



Verder moet je vooral doen waar je zin in hebt en als je wel de drempel overgaat... alvast welkom dan maar.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
quote:Nicotientje schreef op 20 augustus 2016 @ 14:37:

[...]



Ik had het over communicatie van TOIk ook en ik lees dat hij het allemaal maar gezeur vindt en hij wil ook al niet in therapie. Wat moet je dan doen?
quote:iris1969 schreef op 20 augustus 2016 @ 14:39:

[...]



Ik ook en ik lees dat hij het allemaal maar gezeur vindt en hij wil ook al niet in therapie. Wat moet je dan doen?Het enige wat je kan doen, kijken naar je eigen acties en daar vanuit verandering proberen te krijgen. En wellicht daarna je conclusies trekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:attribuutje schreef op 20 augustus 2016 @ 14:30:

Waarom vrijen jullie überhaupt nog? Komt hij door neuken het lekkerst? Ik begrijp er steeds minder van...Waarom vrijen we nog? Omdat vrijen lekker is.... het is niet zo dat ik alles met tegenzin doe. Ik vind sex lekker, maar er mist dat laatste stukje.... en hij krijgt zijn orgasme dus voor hem is het sowieso prima
quote:Nicotientje schreef op 20 augustus 2016 @ 14:37:

[...]



Ik had het over communicatie van TO.

Ik heb het sowieso niet over haar man. Het gaat om TO, das degene met t probleem. Dus de move ligt in eerste instantie bij haar.Dan wens ik haar veel succes want met een koppige ezel als partner kun je lullen wat je wilt.
quote:Nicotientje schreef op 20 augustus 2016 @ 14:43:

[...]



Het enige wat je kan doen, kijken naar je eigen acties en daar vanuit verandering proberen te krijgen. En wellicht daarna je conclusies trekken.

Ik geloof die theorie niet dat je eenzijdig iets kunt veranderen en dat de ander dan gaat volgen. It takes two to tango.



Het enige wat je eenzijdig kunt doen is opstappen of pikstraf. Wellicht helpt dat laatste nog iets om de impasse te doorbreken en hem wakker te schudden.
.te snel
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah1980x schreef op 20 augustus 2016 @ 14:45:

[...]



Waarom vrijen we nog? Omdat vrijen lekker is.... het is niet zo dat ik alles met tegenzin doe. Ik vind sex lekker, maar er mist dat laatste stukje.... en hij krijgt zijn orgasme dus voor hem is het sowieso primaEh, ja, dan snap ik je punt wel. Kleren uit, borsten voelen, één likje aan de tepel, vinger in je om te voelen of het al toegankelijk is, pik erin, hup hup en klaar? Van dat werk?
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
Bij ons is het ook einde oefening na zijn orgasme, maar voor die tijd zorgt hij voor mij, of eigenlijk zorgen we samen voor mij, DAT stukje mis je dus. Ik ben me ervan bewust dat mijn man me de vibrator kado heeft gedaan omdat ik zo moeilijk kwam, zelf sta ik er gelukkig ondertussen ook zo in, liever een keer of wat met de vieb, dan uren (overdreven) modderen voor het ene moeilijke orgasme wat misschien niet eens komt.

Wat je daaraan zou kunnen doen heb ik dan weer geen goede tip voor.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
quote:GV72 schreef op 20 augustus 2016 @ 14:48:

[...]





Eh, ja, dan snap ik je punt wel. Kleren uit, borsten voelen, één likje aan de tepel, vinger in je om te voelen of het al toegankelijk is, pik erin, hup hup en klaar? Van dat werk?Ja zo'n beetje, hoewel het soms wel lekker uitgebreid is. En toch vind ik dit al lekker, maar het moet dus nog veel beter kunnen
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft er natuurlijk niet altijd een vele uren durende sessie van te maken met orgasme na orgasme.. maar je kunt toch op zijn minst (als man dan, we komen - de eerste keer dan - nou eenmaal meestal sneller klaar dan de meeste vrouwen) een beetje je best doen om haar/jou zo naar haar/jouw orgasme te stimuleren dat je - ongeveer - tegelijk/vlak na elkaar klaarkomt.

Of is het zo'n offer om dat voor je partner over te hebben..?



Eerlijk gezegd vind ik het vrij vanzelfsprekend dat je ervoor zorgt dat je sexpartner ten minste één keer klaarkomt.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
Hij is gewoon een egoïstische neuker en gaat alleen voor z'n eigen gerief zonder met TO rekening te houden.

Zolang hij dat zelf niet inziet en iets aan wil veranderen, blijft hij zo.

Dan is het aan TO om hem dat te doen inzien of, als dat niet werkt, haar plan te trekken.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
Stel hem voor dat je wel een keertje met hem naar een parenclub wil. Kunnen jullie beide plezier maken met andere stelletjes zonder vreemd te gaan. Iedereen blij.
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet eens zoiets voorstellen? Lievie we doen eens een vrijpartij alleen op mij gericht?
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
quote:attribuutje schreef op 20 augustus 2016 @ 15:15:

Kun je niet eens zoiets voorstellen? Lievie we doen eens een vrijpartij alleen op mij gericht?Dat ga ik eens proberen????. Maar moet hij dan juist veel zin hebben of juist niet? Want als hij veel zin heeft zal hij toch vooral proberen er zelf wat uit te halen. Maar als je helemaal geen zin hebt is het misschien lastig om er voor te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Sarah, heeft je ooit wel eens een orgasme bezorgd?



Hij moet wel weten wat jij lekker vindt, hoe jij het lekker vindt, voor hij ook maar iets kan beginnen..
gv72 wijzigde dit bericht op 20-08-2016 15:36
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah1980x schreef op 20 augustus 2016 @ 15:29:

[...]



Dat ga ik eens proberen????. Maar moet hij dan juist veel zin hebben of juist niet? Want als hij veel zin heeft zal hij toch vooral proberen er zelf wat uit te halen. Maar als je helemaal geen zin hebt is het misschien lastig om er voor te gaan.Natuurlijk moet hij veel zin hebben. Maar jij bent eerst aan de beurt dus hij moet geduld hebben.
...
Alle reacties Link kopieren
Laat hem anders eens jouw speeltje bedienen? Ik kan me er ook gewoon geen voorstelling bij maken, dat iemand het gewoon niet interessant vind of de bedpartner het leuk heeft.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Er zijn mannen die echt denken dat een vrouw er structureel genoeg aan heeft om als ontvanger van zijn proteïneshake te fungeren.

En dat zeg ik niet als leuk woordgrapje, maar als ik naar vrienden luister als ze over sex praten.. zo veel stelt dat vaak niet voor. Het is toch erg veel "pik erin en spuiten maar".
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
quote:GV72 schreef op 20 augustus 2016 @ 15:34:

Sarah, heeft je ooit wel eens een orgasme bezorgd?



Hij moet wel weten wat jij lekker vindt, hoe jij het lekker vindt, voor hij ook maar iets kan beginnen..Ik snap je niet helemaal? Bedoel jeof ik wel eens een orgasme heb gehad? Dat is ja, ik kan het zelf wel.
quote:GV72 schreef op 20 augustus 2016 @ 15:44:

Er zijn mannen die echt denken dat een vrouw er structureel genoeg aan heeft om als ontvanger van zijn proteïneshake te fungeren.

En dat zeg ik niet als leuk woordgrapje, maar als ik naar vrienden luister als ze over sex praten.. zo veel stelt dat vaak niet voor. Het is toch erg veel "pik erin en spuiten maar".

Ja en het is dan klaar als HIJ klaar is.



Ik hoorde laatst iemand die zei dat hij een faker juist wel handig vond, want dan hoefte hij zijn best niet meer te doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven