Behoefte aan goeie sex

19-08-2016 18:59 350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn nu zo'n 17 jaar samen en hebben 2 kids van 9 en 7.

Mijn probleem is dat hij me nog nooit heeft laten klaarkomen. Ik kan mezelf wel klarr krijgen, geen probleem. Het ergste vind ik dat hij zijn best er ook niet voor doet, dat het hem totaal niet boeit. Nu ik wat ouder word merk ik dat ik heel erg verlang naar iemand die mijn genot net zo belangrijk vind.

Ik heb het ook letterlijk tegen hem gezegt maar het lijkt niet aan te komen.

Nu ben ik zo ver heen dat ik er serieus over na denk om het dan maar 1x met iemand anders te ervaren.... enorme twijfel!!
Alle reacties Link kopieren
Tja, Sarah, je wilt een spectaculair seksleven maar dat gaat je met deze man niet lukken denk ik zomaar. Blijft over om open kaart te spelen, heel simpel. Hij gaat nu aan de slag om zijn skills te verbeteren of jij zoekt een minnaar.

En dat vertel je hem dan dus ook.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 20:14:

[...]



Ik had hem pas een link gestuurd naar een tips site, en dan zegt hij ik zal er eens naar kijken maar verder doet hijber niks mee. Dat vind het ergst dat hij het ook niet wil leren.Als hij na 17 jaar zegt " jij kan eigenlijk niet koken " en hij stuurt je een link met recepten, wat zou jij dan doen ? Ik zou tot drie tellen voor ik hem in elkaar zou slaan, dus ik vind dat je man het nog netjes doet
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al die jaren gedaan alsof je klaar kwam ? Of gedaan alsof het je niet boeide dat je niet kwam ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2016 @ 20:22:

Heb je al die jaren gedaan alsof je klaar kwam ? Of gedaan alsof het je niet boeide dat je niet kwam ?Ik heb nog nooit gedaan alsof. Maar het was eigenlijk een soort iets wat er in geslopen is. Ik kom moeilijk. ( hoewel ik daar nu wel aan twijfel want zelf heb ik er geen moeite mee) en wilde niet moeilijk doen of zo denk....
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2016 @ 20:20:

[...]



Als hij na 17 jaar zegt " jij kan eigenlijk niet koken " en hij stuurt je een link met recepten, wat zou jij dan doen ? Ik zou tot drie tellen voor ik hem in elkaar zou slaan, dus ik vind dat je man het nog netjes doet Whahaha, dit was wel de beknopte versie. Heb hem uitgelegt dat ik het zo graag met hem wil ervaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 20:26:

[...]



Ik heb nog nooit gedaan alsof. Maar het was eigenlijk een soort iets wat er in geslopen is. Ik kom moeilijk. ( hoewel ik daar nu wel aan twijfel want zelf heb ik er geen moeite mee) en wilde niet moeilijk doen of zo denk....Je zou eens kunnen beginnen met het zelf doen terwijl jullie samen vrijen. Ziet hij hoe het moet, jij je orgasme, het is weer eens wat anders, en wie weet waar het toe leidt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou acuut in staking gaan. Wil ie klaarkomen mag ie dat zelf doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2016 @ 20:31:

[...]



Je zou eens kunnen beginnen met het zelf doen terwijl jullie samen vrijen. Ziet hij hoe het moet, jij je orgasme, het is weer eens wat anders, en wie weet waar het toe leidt.Dat doe ik ook af en toe wel eens, en de laatste paar keer maak ik me na de sex wel eens klaar.... maar dan doet hij niet echt mee.
Niet na. Terwijl.
Alle reacties Link kopieren
quote:Voyager schreef op 19 augustus 2016 @ 20:38:

Niet na. Terwijl.Ja snapte ik, doe ik ook wel eens.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het meedenken.

Mischien is het inderdaad goed om hem nog eens duidelijk te laten blijken hoe ik er in sta.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je dan nog met hem samen? Ik ben nu 19 jaar getrouwd, en 5 kinderen later genieten we nog steeds van elkaar.......

1 Richtingsverkeer is voor ons geen thema......
Alle reacties Link kopieren
quote:dojobo schreef op 19 augustus 2016 @ 21:08:

Waarom ben je dan nog met hem samen? Ik ben nu 19 jaar getrouwd, en 5 kinderen later genieten we nog steeds van elkaar.......

1 Richtingsverkeer is voor ons geen thema......Dat lijkt me heerlijk. Maar bij hem weggaan doe je ook niet zomaar
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 20:52:

Bedankt voor het meedenken.

Mischien is het inderdaad goed om hem nog eens duidelijk te laten blijken hoe ik er in sta.



Misschien

?



Ik snap werkelijk waar niet waarom je dit toestaat. En waarom hij zelf te stom is om 1 en 1 bij elkaar op te tellen en te bedenken dat er zo voor jou geen moer aan is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Deadpool schreef op 19 augustus 2016 @ 21:17:

[...]





Misschien

?



Ik snap werkelijk waar niet waarom je dit toestaat. En waarom hij zelf te stom is om 1 en 1 bij elkaar op te tellen en te bedenken dat er zo voor jou geen moer aan is.

Misschien had ik beter weg kunnen laten ja

En ik snap inderdaad ook niet dat als ik het aan geef en er mn best voor wil doen maar hij niet, dat hij de kans loopt me kwijt te raken
Misschien moet je m vertellen dat je na 17 jaar droge aardappels behoefte hebt aan jus. Snapt ie dat wel.
Dat boeit m kennelijk al 17 jaar vrij weinig
Snap ik ook niet, Deadpool. Ja, het is wat laat na 17 jaar, maar TO heeft het nu wel meerdere malen duidelijk gemaakt dat er voor haar niets aan is.



Ik zou mijn fluwelen handschoentjes uittrekken en dan zeggen wat Rooss4.0 in haar laatste posting zegt. Kom maar eens wat confronterender om de hoek. Ik heb het idee dat je het allemaal te omzichtig doet. Linkjes sturen e.d. Jij zult ook wel eens kritiek van hem hebben gehad. Is het niet over seks, dan is het wel over iets anders.
Waarom gaan jullie niet gewoon een keer naar een seksuoloog?
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 19 augustus 2016 @ 21:27:

Misschien moet je m vertellen dat je na 17 jaar droge aardappels behoefte hebt aan jus. Snapt ie dat wel. das een goeie ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:mapima2 schreef op 19 augustus 2016 @ 21:30:

Waarom gaan jullie niet gewoon een keer naar een seksuoloog?Dat zou hij nooit doen. Als hij daar voor open stond was dit probleem er ook niet denk
De seksuoloog. Mmmm, ik weet niet of dat zal werken. Elke opmerking beschouwt de man van TO als kritiek. Naar de seksuoloog gaan is voor de man van TO een bevestiging dat er iets niet goed is. Als de man van TO niet wil luisteren, er niets aan wil doen, alles wegwuift en weglacht kun je er de beste seksuologen van de wereld er op af sturen, het zal alleen maar averechts werken.



TO's man WIL NIET. Dan houdt het domweg op.
quote:Rooss4.0 schreef op 19 augustus 2016 @ 20:18:

Tja, Sarah, je wilt een spectaculair seksleven maar dat gaat je met deze man niet lukken denk ik zomaar. Blijft over om open kaart te spelen, heel simpel. Hij gaat nu aan de slag om zijn skills te verbeteren of jij zoekt een minnaar.

En dat vertel je hem dan dus ook.



Confronteer hem hier eens mee. Rooss heeft wel vaker goeie tips

Aan hints en links heeft jouw man volgens mij niets.
Alle reacties Link kopieren
quote:loreley12 schreef op 19 augustus 2016 @ 21:37:

[...]





Confronteer hem hier eens mee. Rooss heeft wel vaker goeie tips

Aan hints en links heeft jouw man volgens mij niets.Jep de plaat voor zn kop is te dik voor hints om door te komen. Ik ga het dan maar duidelijker aan pakken
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 20:41:

[...]



Ja snapte ik, doe ik ook wel eens.Maar dan doet hij daar lacherig over? Hoe uit zich dat dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven