Te duur, maar oh zo mooi voor thuis

30-08-2013 08:44 591 berichten
Hebben jullie dat ook weleens, dat je iets heel moois ziet voor in je huis maar het toch eigenlijk te duur vind? En er dan maanden over zit te dromen, het uiteindelijk toch wil kopen en dan ineens nergens meer te krijgen is



Ik ben wel benieuwd naar welk voorwerp voor in huis jullie smachten, wat je nou echt graag wil hebben maar waarvan de prijs je tegenhoudt!



Ik ben tegen een prachtig mooie badmat aangelopen, van 50 euro. Geen mega-bedrag, maar voor een badmat...en ik wil er eigenlijk de handdoeken dan natuurlijk ook bij, maar dat word helemaal prijzig.

Dit is hem :



http://www.zalando.nl/moe ... icolor-m7871b022-554.html



En dit zijn de handdoeken :



http://www.zalando.nl/moeve-handdoek-ro ... 0-554.html



Zucht...
Alle reacties Link kopieren
quote:lepeloetje schreef op 30 augustus 2013 @ 10:21:

Badmatten en douchegordijnen vind ik persoonlijk erg onhygiënisch.... Zeker zo'n dikke hoogpolige gaat binnen no time schimmel in zitten...zonde!Oh, mijn badmatten kunnen gewoon in de wasmachine!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben in badkamer niets liggen hooguit voor de kids een gebruikte handdoek tegen het uitglijden en bij de wc al helemaal niks ieuwww!
Alle reacties Link kopieren
Overigens heeft de beste man zoveel super mooie dingen! Echt bizar hoe mooi!!!

Helaas vindt mijn bankrekening het niet zo mooi!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jarenlang (zeker wel 20 jaar) gesmacht naar een echte leren Chesterfield bank. vond ze zooooooo mooi. Maar ja, erg duur en dat kon ik niet betalen.

Tot ik op marktplaats een koopje zag: een 2zits en een 3zits voor 1000 euro. Meteen gaan kijken en het waren ook nog echte, handgemaakte banken en in goede staat. Meteen opgehaald natuurlijk, na al die jaren eindelijk mijn droom vervuld.

Blijken die dingen hartstikke massief te staan in mijn (grote) woonkamer en ook nog eens voor geen meter lekker te zitten.



gelukkig heb ik ze toen al snel met een flinke winst kunnen verkopen.



Maar ik begrijp jouw verlangen, ik heb nog regelmatig dat ik iets leuks zie en het zoooo graag wil hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:lepeloetje schreef op 30 augustus 2013 @ 10:21:

Badmatten en douchegordijnen vind ik persoonlijk erg onhygiënisch.... Zeker zo'n dikke hoogpolige gaat binnen no time schimmel in zitten...zonde!Schimmel in je badmat krijg je alleen als je een vochtige badkamer hebt, heb nog nooit ergens schimmel in gehad. Bovendien kunnen badmatten en douchegordijnen gewoon in de was. Niet iedereen heeft de luxe van een douchewand... En met mijn blote voeten op de koude tegels gaan staan vind ik al helemaal niets.
En als je geen al te dure badmat koopt, gooi je m gewoon eens in de zoveel tijd weg en zoek je een leuke nieuwe



Ten ik destijds ging verhuizen zocht ik een mooie kapstok. Ik wilde geen staande, was het huis veel te klein voor. De enige mooie die ik zag vond ik eigenlijk te duur, maar verder zag ik echt niks en heb m toen toch genomen. Nooit spijt van gehad overigens.



quote:biol schreef op 30 augustus 2013 @ 10:52:

Zo herkenbaar! Zo zagen wij in een boekje in het vliegtuig onderweg naar IJsland een te mooi peper en zoutstel. Het was van een designer dus ver van je bed show.

Helaas voor ons was het een Scandinavische designer en liepen we in IJsland zo de winkel binnen. En daar stond het setje! Zo mooi!!!

Maar een freaking 100 euro! Vlak voor we terug vlogen toch nog gauw naar de winkel terug gegaan en gekocht!

Thuis gekomen snapte geen van onze tafelgasten hoe ze werkte en nu is er 1 kapot!

Doodzonde, want hier kan ik ze niet terug brengen en nu staat dat kapotte ding hier.



Manlief heeft nu voor zijn verjaardag wederom een dure set gekregen. Van Weber..



Achteraf denk ik; what was I thinking??? 100 EUR voor een peper en zoutstel!!!

Maar mooi is t wel!

Ow wat erg! En zonde! Heb je er een plaatje van? Ben wel heel benieuwd naar een peper en zout-stel van 100 euro En naar de nieuwe ook wel eigenlijk!



Badmat, tja ik heb geen vloerverwarming in de badkamer. Maar het is niet zo dat we er nat op gaan staan. Ik droog me altijd in de douchecabine of staand in bad al af. Dus met de schimmel valt het wel mee. Alleen onze dochter zet ik op een handdoek op de mat om af te drogen.
Ik heb deze voor mijn verjaardag gekregen. Mijn schoonvader bleef er zowat in toen hij hoorde dat een bakje voor een afwasborstel 23 euro kost.







Maar wat is mijn aanrecht prachtig leeg (als de rotzooi tenminste weggewassen is).
Alle reacties Link kopieren
quote:roosje87 schreef op 30 augustus 2013 @ 10:26:

[...]





Wat heb jij dan op de vloer liggen in je badkamer en bij de wcpot?Niks nada noppes
I am surrounded by morons
@Lebowski: Ik heb een versie daarvan gemarktplaatst. 55 euro. De verkoopster (oude dame) bleek later hogere biedingen te hebben gehad. Maar ze had al een afspraak met mij, dus ze vond het niet netjes om daarop in te gaan. Braaf he!
Ik heb 't eigenlijk vooral met babykleertjes
Ja, ik ben niet zo marktplaatserig, zou ik misschien beter wel kunnen zijn Heb zelf overigens ook net iets verkocht tegen afgesproken prijs, terwijl er daarna nog verder werd geboden. Dus ik ben ook braaf
quote:jas schreef op 30 augustus 2013 @ 09:39:

Jullie weten dat als je mooie dingen op het forum plakt ze binnen no-time uitverkocht zijn? Tenminste dat is onze ervaring in een mode-topic.

(ik zeg het maar even voordat je gaat sparen en over een paar weken het geld bij elkaar hebt en dan blijkt dat het uitverkocht is.)



Ik wil een Fendi Casa bed. Weet iemand toevallig hoeveel die moet kosten? Dat kan ik niet zo gauw vinden.



Ik was niet van plan om iets te plakken maar je hebt me overtuigd het wel te doen. De foto is niet flatteus voor het bed, in het echt is het bed veel mooier en groter.



Alle reacties Link kopieren
quote:Trotter schreef op 30 augustus 2013 @ 10:22:

[...]



Ik denk dat ze bedoelen dat 'ie niet in de wasmachine mag (en dus naar de stomerij moet), niet dat 'ie droog moet blijven.
Ik ben trouwens wel heel blij dat ik op mijn 18e niet meteen een complete inboedel gekocht heb, maar het een aantal jaar met kringloop- en tweedehandsjes heb gedaan. De smaak die ik toen had op interieur-gebied is het nu totaal niet meer.
quote:NYC schreef op 30 augustus 2013 @ 11:18:

Ik heb 't eigenlijk vooral met babykleertjes

Haha, had het idd al gelezen ja! Little apple word lekker verwend straks



edit : dit komt over alsof ik je "ken" haha! Zit al langer hier, maar heb een nieuwe nick, dus vandaar
Alle reacties Link kopieren
@Cateautje, ik denk er over na... misschien vanavond. Ik ga eerst es kijken hoeveel ik er op internet kan bestellen ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:roosje87 schreef op 30 augustus 2013 @ 10:26:

[...]





Wat heb jij dan op de vloer liggen in je badkamer en bij de wcpot?'gewoon' niks, zoals dus iedereen die ik ken
Alle reacties Link kopieren


Ik vind zoiets erg leuk, maar geen geld ervoor... en het is ook niet praktisch met 2 harige katten in huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 30 augustus 2013 @ 11:30:

[...]



'gewoon' niks, zoals dus iedereen die ik ken



Mijn zus heeft ook niks wel vloerverwarming maar koud!!

Ik kan echt niet zonder badmat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 30 augustus 2013 @ 11:41:

[...]





Mijn zus heeft ook niks wel vloerverwarming maar koud!!

Ik kan echt niet zonder badmat.mijn vader heeft ook tegels met vloerverwarming, maar dat is altijd heerlijk warm. Staat de verwarming bij je zus wel aan?
Alle reacties Link kopieren
Ooh en ik heb een hele dure vuilnisbak gekocht. Maar kon het niet over mijn hart verkrijgen om in mijn mooie nieuwe keuken mijn oude blokkerbak van een tientje te zetten.



115,- voor een kleintje







En deze als cadeautje aan mijn vader gevraagd. Dat had ik zelf niet gekocht, 79 voor een broodtrommel vond ik weer te ver gaan. Maar wil hem wel graag (nooit meer rondslingerend brood over het aanrecht)



quote:wollenstonecraft schreef op 30 augustus 2013 @ 10:57:

Ik heb jarenlang (zeker wel 20 jaar) gesmacht naar een echte leren Chesterfield bank. vond ze zooooooo mooi. Maar ja, erg duur en dat kon ik niet betalen.

Tot ik op marktplaats een koopje zag: een 2zits en een 3zits voor 1000 euro. Meteen gaan kijken en het waren ook nog echte, handgemaakte banken en in goede staat. Meteen opgehaald natuurlijk, na al die jaren eindelijk mijn droom vervuld.

Blijken die dingen hartstikke massief te staan in mijn (grote) woonkamer en ook nog eens voor geen meter lekker te zitten.



gelukkig heb ik ze toen al snel met een flinke winst kunnen verkopen.



Maar ik begrijp jouw verlangen, ik heb nog regelmatig dat ik iets leuks zie en het zoooo graag wil hebben. Ja, zijn grafbanken.
quote:Varkenshaasje schreef op 30 augustus 2013 @ 11:29:

@Cateautje, ik denk er over na... misschien vanavond. Ik ga eerst es kijken hoeveel ik er op internet kan bestellen ;)Hoeft niet hoor.
Een tijdschriftenrek voor in de keuken, voor kooktijdschriften en een paar kookboeken. Leuk zoals op het plaatje, met twee rekken. Maar ik vind 2 x 155 euro echt veel te duur voor zoiets. Een keer 155 trouwens ook. Dus niet gedaan...



http://sooo.nl/sooo/index ... uct/product&product_id=26

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven