Te duur, maar oh zo mooi voor thuis

30-08-2013 08:44 591 berichten
Hebben jullie dat ook weleens, dat je iets heel moois ziet voor in je huis maar het toch eigenlijk te duur vind? En er dan maanden over zit te dromen, het uiteindelijk toch wil kopen en dan ineens nergens meer te krijgen is



Ik ben wel benieuwd naar welk voorwerp voor in huis jullie smachten, wat je nou echt graag wil hebben maar waarvan de prijs je tegenhoudt!



Ik ben tegen een prachtig mooie badmat aangelopen, van 50 euro. Geen mega-bedrag, maar voor een badmat...en ik wil er eigenlijk de handdoeken dan natuurlijk ook bij, maar dat word helemaal prijzig.

Dit is hem :



http://www.zalando.nl/moe ... icolor-m7871b022-554.html



En dit zijn de handdoeken :



http://www.zalando.nl/moeve-handdoek-ro ... 0-554.html



Zucht...
quote:Ceci schreef op 30 augustus 2013 @ 11:38:

[afbeelding]

Ik vind zoiets erg leuk, maar geen geld ervoor... en het is ook niet praktisch met 2 harige katten in huis.Mooie stoel.
quote:NYC schreef op 30 augustus 2013 @ 11:24:

Ik ben trouwens wel heel blij dat ik op mijn 18e niet meteen een complete inboedel gekocht heb, maar het een aantal jaar met kringloop- en tweedehandsjes heb gedaan. De smaak die ik toen had op interieur-gebied is het nu totaal niet meer.Ja, daar ben ik ook blij om. Anders had ik jarenlang met een openhaardinboedel gezeten.
Hiltje; die broodtrommel heb ik ook. De vuilnisbak schijnt een bitch te zijn met verwisselen van zakken.



wollstonecraft; ben jij mijn zus? die heeft echt precies hetzelfde gehad met chesterfield banken



De Eames loungechair met voetenbankje,
Alle reacties Link kopieren
Niet echt voor thuis, maar ik wil deze tas al een paar jaar





Te duur en niet praktisch, maar
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 30 augustus 2013 @ 12:13:

Niet echt voor thuis, maar ik wil deze tas al een paar jaar

[afbeelding]



Te duur en niet praktisch, maar Dan maak je hem zelf of je gaat met een stuk leer naar de Turkse kleermaker.
quote:Dickens schreef op 30 augustus 2013 @ 12:11:

[...]



De Eames loungechair met voetenbankje, Even een plaatje bij doen.

Alle reacties Link kopieren
Haha, ik zie het mezelf echt niet doen.

Zou je ook voor 100 euro en goed leer en een goede kleermaker kunnen vinden?

Ik heb geen idee.
Het Viva forum is papaja.
en bedankt hè rtie, nou zit ik weer te kwijlen
quote:NymphadoraTonks schreef op 30 augustus 2013 @ 12:20:

Haha, ik zie het mezelf echt niet doen.

Zou je ook voor 100 euro en goed leer en een goede kleermaker kunnen vinden?

Ik heb geen idee.

Zoveel hoeft het volgens mij niet eens te kosten. Zo ingewikkeld ziet het beesie er niet uit.

Hij is wel schattig.
quote:NymphadoraTonks schreef op 30 augustus 2013 @ 12:20:

Haha, ik zie het mezelf echt niet doen.

Zou je ook voor 100 euro en goed leer en een goede kleermaker kunnen vinden?

Ik heb geen idee.Een stuk leer en patroon en dan naar de ambachtelijke schoenmaker?
quote:Dickens schreef op 30 augustus 2013 @ 12:21:

en bedankt hè rtie, nou zit ik weer te kwijlen Graag gedaan. Ik ken dat verlangen maar veel te goed.
Zo was ik vroeger helemaal verliefd op de schoenen van Jan Jansen, maar helaas heeft dat er nooit voor me ingezeten.









Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 30 augustus 2013 @ 12:34:

Zo was ik vroeger helemaal verliefd op de schoenen van Jan Jansen, maar helaas heeft dat er nooit voor me ingezeten.



[afbeelding]





[afbeelding]

Ik ben een keer tegen allemaal vintage Jan Jansen schoenen aangelopen (old stock).... zo mooi.



Alleen niet mijn maat.
quote:Ceci schreef op 30 augustus 2013 @ 12:35:

[...]



Ik ben een keer tegen allemaal vintage Jan Jansen schoenen aangelopen (old stock).... zo mooi.



Alleen niet mijn maat.Oh, erg.
[quote]Cateautje schreef op 30 augustus 2013 @ 12:34:

Zo was ik vroeger helemaal verliefd op de schoenen van Jan Jansen, maar helaas heeft dat er nooit voor me ingezeten.



Ik ben er een keer ingestonken. Zat een randje aan wat nog wel zou uitlopen volgens de überhip bebrilde en scheefgeknipte verkoopster. Is nooit gebeurd, bloed in de schoenen, iedere keer weer. Heb ze vorig jaar van pure nijd in de vuilnisbak gesodemieterd. Wilde er niet meer aan herinnerd worden.
quote:Dickens schreef op 30 augustus 2013 @ 12:40:

[quote]Cateautje schreef op 30 augustus 2013 @ 12:34:

Zo was ik vroeger helemaal verliefd op de schoenen van Jan Jansen, maar helaas heeft dat er nooit voor me ingezeten.



Ik ben er een keer ingestonken. Zat een randje aan wat nog wel zou uitlopen volgens de überhip bebrilde en scheefgeknipte verkoopster. Is nooit gebeurd, bloed in de schoenen, iedere keer weer. Heb ze vorig jaar van pure nijd in de vuilnisbak gesodemieterd. Wilde er niet meer aan herinnerd worden.

Ja, Jan Jansen en comfort zijn twee verschillende zaken. Als het niet meteen goed is, vergeet het dan maar.

Je had er trouwens nog een aardig centje aan terug kunnen verdienen op MP.
Dat bedacht ik later ook maar ik had inmiddels zo'n tyfushekel aan die krengen dat ze linea recta bij het afval gingen. Was best bevrijdend
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de Wesco vuilnisbak en broodtrommel, ook de paarse!! EN idd wat een geld voor een vuilnis bak (rond de 300 euro en de broodtrommel 99 euro) haha maar heb m op internet gekocht voor de helft, en ben er nog iedere dag blij mee!!



De vuilnisbak kan ik nergens verstoppen in de keuken dus kijk er vaak tegenaan, en hij is geweldig. Makkelijk zakken erin en eruit, kleur is geweldig, en krijg er altijd complimentjes over haha!!



http://www.lil.nl/27216/p ... ter-9-lt-paars-wesco.html



(kleine versie ervan)



http://www.kookpunt.nl/we ... dy-paars/nl/product/7255/
Alle reacties Link kopieren




Ik wil dit in mijn slaapkamer. Is van een kunstenaar, geen idee waar te koop, dus zal vast onbetaalbaar zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 30 augustus 2013 @ 14:43:

[afbeelding]



Ik wil dit in mijn slaapkamer. Is van een kunstenaar, geen idee waar te koop, dus zal vast onbetaalbaar zijn.Zijn dat mieren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dickens schreef op 30 augustus 2013 @ 14:45:

[...]





Zijn dat mieren?



Nee, het zijn vlinders, gesneden uit oude blikjes, en daarna in een kleur gespoten



Stressed is just desserts spelled backwards
Moet ik toch de bril wat vaker opzetten. Wel heel mooi en ik denk ook reteduur, alleen al de uren die er in gaan zitten om te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 30 augustus 2013 @ 14:43:

[img]http://www.christinatonkininteriors.com ... ki_art.jpg[/img]



Ik wil dit in mijn slaapkamer. Is van een kunstenaar, geen idee waar te koop, dus zal vast onbetaalbaar zijn.http://www.paulvillinski.com/

mail hem
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 30 augustus 2013 @ 14:43:

[afbeelding]



Ik wil dit in mijn slaapkamer. Is van een kunstenaar, geen idee waar te koop, dus zal vast onbetaalbaar zijn.Die is prachtig, is dat niet na te maken op de één of andere manier?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel lang deze stoel willen kopen...



Rete-duur en ik ben zo blij dat ik 'em toen niet gekocht heb. Ik vind 'em nu echt lelijk en past ook totaal niet bij de rest van mijn interieur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven