Werk & Studie alle pijlers

Motivatietopic voor studenten

31-10-2016 16:00 988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vast niet de enige die wel wat motivatie kan gebruiken. Ik heb volgende week tentamenweek en ik moet nog heel veel doen. Gelukkig zijn al mijn tentamens (op twee mondelinge tentamens na) aan het eind van de week. Heb ik nog wat extra tijd.



Zijn er mensen die zin hebben om mee te schrijven voor de nodige schoppen onder je kont? Ik dacht bijvoorbeeld aan doelen per dag opschrijven in dit topic, motiverende woorden van medestudenten als je er even doorheen zit, het delen van successen zoals mooie cijfers, etc.



Ik hoop op meeschrijvers! En dan ga ik nu weer studeren, want dit topic openen is natuurlijk ook gewoon uitstelgedrag.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net als een wervelwind toch even het huis opgeruimd. Het was hier op z'n zachtst gezegd nogal een zooi. Morgen komt mijn schoonmaakster (ik heb sinds ik studeer een schoonmaakster aangenomen: beste investering ooit!) en dan wil ik het altijd een beetje opgeruimd hebben zodat ze dat niet ook nog hoeft te doen. Ook de tafel vrijgemaakt zodat ik morgen in alle rust daaraan kan studeren. Vandaag op de bank gestudeerd. Dat schoot niet echt op heb ik gemerkt.



Morgen terwijl mijn schoonmaakster er is ga ik studeren heb ik bedacht. Normaal ben ik er nooit als zij komt, maar ivm de tentamens volgende week ben ik deze week grotendeels vrij. Als het me dan lukt om alle drie de uren dat zij er is te studeren, kan ik flink wat doen! Hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik morgenavond naar de kerstmarkt in het tuincentrum ga.



Logopedie is ook echt een leuke studie. Het past nog veel beter bij me dan ik had gedacht. Het is veel taliger dan ik dacht en dat vind ik echt onwijs interessant. Vooral het vak linguïstiek vind ik leuk. Ik hou van taal.



Goed, ik ga nog even wat studeren en daarna lekker ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
Drackie, klinkt goed! Taal is fantastisch!