In 2012 gaan wij ervoor, laat maar komen die kindjes hoor!

07-12-2011 20:04 1172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van Zwanger worden in 2012!



Iedereen die voornemens is in 2012 zwanger te worden is van harte welkom met ons mee te schrijven! Geen regels, maar schrijf je al een tijdje niet meer mee, dan verdwijn je uit de tabel (om het overzicht te bewaren).



Sorry, wij zijn op dit moment 'vol'...



Wij proberen zwanger te worden/zijn dit voornemens in 2012:

NaamLeeftijdStart..ste kindjeNODBijzonderhedenThir10senses24Oktober 20122eN.v.t.-Miepie1123Januari 20121e23 januari-Rania30December 20101e12 februari13 februari cola screening+semenanalyse vriend, 6 maart uitslagen cola en semenanalyse.Huismussie28November 20111e8 februari-Rietje2728Januari 20121e2 februari-Druppel34December 20112e21 februari-Shalali25December 20111e2 februari-Overseas29Medio 20122eN.v.t.-Kommaarkleintje35December 20111eN.n.b.-Mir8427September 20111e8 februari-Bubbeltje8427Zomer 20121eN.v.t.-Robinaa2213 januari 20121e12 februari-Explodes21December 20111e11 februariKena26Januari 20122eN.n.b.-Myrthe201227December 20111e19 januari-Steph8724Augustus 20111eIn het verleden problemen met de schildklier. Recent cyste verwijderd. Nu wisselende cyclus.





Wij zijn zwanger:

NaamLeeftijdStart..ste kindjeZwangerBijzonderhedenLinda7734Januari 20121eZWANGER! IVF in verband met vervroegde overgang. Spontaan zwanger!Yakima201eZWANGER! Bevaldatum: 19 augustus 2012Martje5531Februari 20111eZWANGER! Naar verwachting 29 augustus 2012 uitgerekend; 26 januari afspraak verloskundige+echo!



Wijzigingen e.d. ten aanzien van de tabel graag dikgedrukt vermelden, alvast bedankt!



Veel schrijf- en leesplezier!
@thir10senses( forum mobiel kan dus niet vetgedrukt)

Voor tabel:

Naam: rania

Leeftijd: 30

1e kindje

Start: december 2010

NOD: 15 december

Bijzonderheden: 24 januari afspraak fertiliteitspoli



Hopen op een vruchtbaar topic😊
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je de tabel bij wilt gaan houden!



ik ben 23, weet niet wanneer ik weer ongesteld word, en we willen gaan starten in maart.
De tabel is er, nu hopen dat er al snel juichende poppetjes zullen staan
Alle reacties Link kopieren
Present!!!!



Kan ook even niet vet op iPhone, maar voor de tabel:



Naam: druppel

Leeftijd: 34

Start: december 2011

Kindje: 2e

NOD: 24 dec



Ik wens iedereen een vruchtbaar topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf graag met jullie mee. Wij zijn al een tijdje bezig, helaas zonder resultaat. Inmiddels de eerste bezoeken aan de gynaecoloog gebracht en allerlei testen gehad. Over een kleine 2 weken weer een afspraak en hopelijk meer duidelijkheid. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Platos, welkom! (En druppel natuurlijk ook!;))

Wil je wat gegevens achterlaten voor de tabel?
Alle reacties Link kopieren
@thir10senses: jij schreef toch ook mee op t zwanger worden vanaf januari2010 mee? Wat leuk dat je nu weer een kleintje wilt, hoe gaat het?
Alle reacties Link kopieren
Hier is dan de aanvulling:



Ben 35 jaar, zijn bezig sinds augustus 2010, NOD 14 december en 1e kindje.
Alle reacties Link kopieren
snowy, 32 jaar, eind december of begin januari gaat mijn mirena eruit en gaan we proberen een derde kindje te krijgen.



Ben niet een heel fanatiek meeschrijver, maar vind het wel leuk om mee te lezen en af en toe mee te praten!



Veel succes iedereen
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwelingen, jullie staan erin

@Weekend: Klopt ja! Uiteindelijk heeft de eerste nog heel wat pijn en moeite gekost (11 maanden). Wanneer de 2e weten we nog niet, hoop eind 2012 Met ons kleintje gaat alles goed, echt genieten! Hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel jong ik word ook vaak jonger geschat, maar zoveel jonger haha!
Alle reacties Link kopieren
@thir: haha wat leuk joh!! Ik dacht al die naam komt me bekend voor! Mn kleintje is 3 maanden dus voorlopig hier nog geen 2012 kindje haha miss een 2016 kindje ofzo :p zal ik daar vast een topic over openen! Gaat goed hier hoor, helaas over een maand weer aan het werk.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag met jullie mee schrijven!



Ik ben 24 jaar, 1e kindje, start in januari 2012.
Alle reacties Link kopieren
Dames ik ben terug!



Ik ben dus yakima, 20,1e kindje, nod dag is 10 dec.



Vandaag al positief getest!



En echo fotos bekeken!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig alweer zoveel mensen! Yakima, van harte! Onze eerste zwangere! En al een echo? Ik pas morgen de tabel weer aan, zit nu op inet via m'n mobiel



@Weekend, ons kleintje is bijna 14 weken. Scheelt dus niet veel Maar heb gewoon alweer die kriebels en we willen een niet al te groot verschil in leeftijd. Dus vandaar!
Alle reacties Link kopieren
Yeahh vers topic! Zie op mn mobiel maar de helft vd tabel dus als ik weer op comp zit kijk ik wel of het klopt!
Alle reacties Link kopieren
@thir... Nee ze heeft al kinderen, en alle echo fotos bekeken daarvan!



Ik voel rare dingen in mijn buik...raar!
Alle reacties Link kopieren
Yakima, ik zou als ik jouw was nog even testen op 10 December, ik heb namelijk op die manier ook al 2 keer positieve test gehad door (te) vroeg te testen, beide keren eindigde in een miskraam/ongesteldheid.

Misschien geen leuke bericht wat ik op schrijf: maar wacht even af 50% tot 70% van de zwangerschappen eindigd voor de test datum.
Alle reacties Link kopieren
Thir10, fijn dat je de tabel overneemt!

Voor de tabel:



MARTJE

31 JAAR

START 14 FEBRUARI

1E KINDJE

NOD 25 DECEMBER



@yakima: oow, ik hoop zo voor je dat je op 10 december een dikke streep ziet. Laat je het ons snel weten?



Hier veel last van misselijkheid en oprispingen/maagzuur. Kan ook buikgriep zijn. Ik ga proberen te wachten met testen tot ik wet overtijd ben, na de kerst. Als het lukt om te wachten....
Alle reacties Link kopieren
@martje, denk je dat je het vol houdt? Zijn de symptomen van buikgriep niet iets anders?



@queenfan, dankjewel voor de info. Ik ga sowieso de 10e testen...ik hoop dat het blijft zitten!



wanneer hebben jullie contact gezocht met de verloskundige praktijk?



Ik heb trouwens een keer een kleine bloeding gehad, misschien de innestelingsbloeding?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer van de partij!



Zit ook mobiel dus dan maar ff zo:



Olmpie, 23 jaar, eerste kindje, maandag bezoek aan de gyn ivm uitblijven menstruatie.



@Ya, een voorzichtige felicitatie vanaf mijn kant! Ga je op je NOD nog maals testen?
Alle reacties Link kopieren
Wooww



Wat een drukte hier!



@Yakima

Al een kleine voorzichtige felicitatie!



Even een vraagje voor de dames die al met de pil gestopt zijn.

Het is mij bekend dat de menstruatie, en enventuele pijntjes weer erger worden na het stoppen met de pil.

Nu valt mij de hoeveelheid reuze mee. Voel wel meer kramperige pijn tijdens de eerste dagen.

Maar ik heb ook steeds een wat kramperig gevoel rechtsonder in mijn buik na de RDD (Red Devil Days). Dit is 2 dagen geleden (dag 11) begonnen en ik zit nu op dag 13 van mijn cyclus. Het voelt een beetje als een aankodiging voor de RDD, maar er gebeurt niets...

Herkent iemand dit?
Alle reacties Link kopieren
Druppel: eisprong? want je zegt dat je ongesteldheid 13 dagen geleden is..
Alle reacties Link kopieren
Dacht ik eerst ook, maar dat houdt geen dagen aan lijkt me?

Vandaag wordt al de derde dag. Nou heb ik geen flauw idee hoe een eisprong zou moeten voelen



Ik blijf maar naar de wc rennen om te checken of het geen zooitje wordt. Maar er gebeurt dus niks.

Ik heb het ook niet de hele dag maar af en toe met vlagen, gisteren ochtend was het zelfs even flink pijnlijk.



En mocht het wel een ei zijn dan staat er een leuk welkomstcomité klaar!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven