In 2012 gaan wij ervoor, laat maar komen die kindjes hoor!

07-12-2011 20:04 1172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van Zwanger worden in 2012!



Iedereen die voornemens is in 2012 zwanger te worden is van harte welkom met ons mee te schrijven! Geen regels, maar schrijf je al een tijdje niet meer mee, dan verdwijn je uit de tabel (om het overzicht te bewaren).



Sorry, wij zijn op dit moment 'vol'...



Wij proberen zwanger te worden/zijn dit voornemens in 2012:

NaamLeeftijdStart..ste kindjeNODBijzonderhedenThir10senses24Oktober 20122eN.v.t.-Miepie1123Januari 20121e23 januari-Rania30December 20101e12 februari13 februari cola screening+semenanalyse vriend, 6 maart uitslagen cola en semenanalyse.Huismussie28November 20111e8 februari-Rietje2728Januari 20121e2 februari-Druppel34December 20112e21 februari-Shalali25December 20111e2 februari-Overseas29Medio 20122eN.v.t.-Kommaarkleintje35December 20111eN.n.b.-Mir8427September 20111e8 februari-Bubbeltje8427Zomer 20121eN.v.t.-Robinaa2213 januari 20121e12 februari-Explodes21December 20111e11 februariKena26Januari 20122eN.n.b.-Myrthe201227December 20111e19 januari-Steph8724Augustus 20111eIn het verleden problemen met de schildklier. Recent cyste verwijderd. Nu wisselende cyclus.





Wij zijn zwanger:

NaamLeeftijdStart..ste kindjeZwangerBijzonderhedenLinda7734Januari 20121eZWANGER! IVF in verband met vervroegde overgang. Spontaan zwanger!Yakima201eZWANGER! Bevaldatum: 19 augustus 2012Martje5531Februari 20111eZWANGER! Naar verwachting 29 augustus 2012 uitgerekend; 26 januari afspraak verloskundige+echo!



Wijzigingen e.d. ten aanzien van de tabel graag dikgedrukt vermelden, alvast bedankt!



Veel schrijf- en leesplezier!
Alle reacties Link kopieren
Jaa, Queen en Yakima...ennnn?
Alle reacties Link kopieren
yess!! positief...
Alle reacties Link kopieren
Wij willen in jan starten. Of in ieder geval na mijn eerste menstruatie. Ik ben nog steeds een beetje misselijk enzo.

Mijn man zegt dat ik vast zwanger zal zijn. Ik denk het niet, we hebben maar 2 keer onveilig gedaan, en verder nergens last van. Maar het heeft er wel aanleiding toe gegeven dat we dus eerder willen strarten.

Dan is het huis in Duitsland nog maar niet af. Het komt met eventuele baby of zwangerschap ook wel goed.



Ik heb net kinderwagens en baby kamers zitten kijken. Leuk!



Queen en yakima, ik ben erg benieuwd!
@yakima, super!! Gefeliciteerd meid!!



Queen....??
Alle reacties Link kopieren
Yakima, Gefeliciteerd! Wat leuk!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Yakima!
Alle reacties Link kopieren
Yakima: Gefeliciteerd!!! Zoals eerder ook gezegd is, kun jij ons alvast zwanger-wijs maken.

Queenfan25: En????



@ Zorgverzekering: Kraamzorg en ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie zijn meeverzekerd. Toch nog eens voordeel van m'n dure verzekering...



@ Foliumzuur: Ik vind die van mij aan de forse kant, dus stap hierna over op de Kruitvat/Etos variant. Thanx voor jullie indirecte adviezen.



@ Lizeroos: Een vriendin van me weet dat we zijn begonnen en m'n moeder heeft het vast ook wel door (geen drank en sushi tijdens Sintdiner). Die vriendin vertelde deze week dat ze (5 wk) zwanger is. Duimen dat alles bij haar goed gaat en het bij ons ook zo snel lukt!



@ Martje55: Die vent van mij herken ik in jouw verhaal. Hij wil(de) binnen 4 jaar klaar zijn, maar was daarbij nog niet zover om te beginnen. Ik heb kortaf gezegd hoe onrealistisch zijn wensen zijn en dat ik dit niet serieus ging nemen. Hij beschouwt zichzelf als uber realist dus is zich er goed in gaan verdiepen. Voorop staat dat hij wel kinderen wil en daarom nu ook z’n ‘eisen’ heeft aangepast (wat o.a. betekent dat we nu gaan beginnen :-))

Kortom, wat ik wil zeggen: Ik vind niet dat je hard bent, eerder realistisch. En hoe zit het met zijn kinderwens? Weet je of die sterker is dan zijn ‘eisen’pakket?
Alle reacties Link kopieren
wow yakima, wat super nu al een positieve test!



Queenfan: en jij???



@shalali: fijn dat jij en anderen het wel herkennen. Hoe heb je jouw man zover gekregen om zich in het onderwerp te verdiepen? Dat lukt mij nog niet.... Ik weet niet of zijn kinderwens sterker is, op dit moment niet want hij vindt het behoorlijk eng. Gisteravond wel een goed gesprek gehad, geeft weer vertrouwen voor de toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Helaas, ben vanochtend ongesteld geworden. Nou ja, het was pas de tweede ronde, mijn cyclus loopt weer helemaal op rolletjes en vanavond ga ik lekker naar de sauna en wijn drinken! Volgende NOD is dus 7 januari (heb ik dat zo goed?)
Fijne zaterdag allemaal!!!!



Yakima gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Martje55: Hij verdiept zich in bijna alles (wikipedia en hij zijn beste vrienden) en ging zich hier in verdiepen nadat ik hem had 'geraakt' met m'n opmerking dat hij er geen verstand van heeft/niet realistisch mee bezig is. Oh en het kindje van z'n broer is een schat wat denk ik erg meespeelt.

Gelukkig hebben jullie een goed gesprek gehad! Mijn vriend kapte dat meestal al snel af: kon niet aangeven waarom, maar wilde er niet over praten. Zucht, mannen.

Blijf optimistisch! En ga zoveel mogelijk om met vrienden/familie met lieve kleine kindjes
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Yakima!



@queen: heb je al getest??



@de rest: fijn weekend!!
@aureel, jammer:(



Mijn NOD is 15 september, zie hem met angst en beven tegemoet...:(
bedoelde 15 december natuurlijk
Hoi.



Oh ik ben zo zenuwachtig, ik denk niet dat het raak is hoor, maar ik hoop het zo! Zou echt geweldig zijn..



Ach ik ga weer lekker verder dromen.

Fijn weekend allemaal & Yakima van harte gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Ikke niet, verwachte het eigenlijk niet want we hebben het maar 2 x gedaan rond de eisprong :(
Alle reacties Link kopieren
queen, jammer, op naar de volgende ronde.
Alle reacties Link kopieren
Ronde 6 here we go!!!!!
Jammer queenfan25!

Hopelijk volgende keer beter!
Alle reacties Link kopieren
NOD is vermoedelijk 8Januari als ik vandaag of morgen nog bloed ga verliezen
@queenfan; jammer



@pietjebello: spannend
Alle reacties Link kopieren
Jammer, jammer. Mijn man wou toch graag dat ik de pil nog ging slikken. Hij wil dat onze oudste toch zelfstandiger is (hij is nu 16 maand oud). Wel beetje balen. Heb hem gezegd dat ik volgende maand gewoon weer ga vragen :-)
Alle reacties Link kopieren
Yakima gefeliciteerd!!! Wat leu zo snel!



En voor de andere die nog in afwachting zijn van hun NOD heel veel succes!



Bij mij weet trws niemand dat we er mee bezig zijn. Ik ben gestopt en we hebben zoiets we zien t wel, gaan ook niet kijken wanneer we wel en niet wat moeten doen zeg maar...
@pietjebello; en....??
Alle reacties Link kopieren
quote:queenfan25 schreef op 10 december 2011 @ 19:40:

Ronde 6 here we go!!!!!



Inderdaad Queen! Zet m op deze ronde!



@pietjebello: heb je al een test gedaan??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven