In 2012 gaan wij ervoor, laat maar komen die kindjes hoor!

07-12-2011 20:04 1172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van Zwanger worden in 2012!



Iedereen die voornemens is in 2012 zwanger te worden is van harte welkom met ons mee te schrijven! Geen regels, maar schrijf je al een tijdje niet meer mee, dan verdwijn je uit de tabel (om het overzicht te bewaren).



Sorry, wij zijn op dit moment 'vol'...



Wij proberen zwanger te worden/zijn dit voornemens in 2012:

NaamLeeftijdStart..ste kindjeNODBijzonderhedenThir10senses24Oktober 20122eN.v.t.-Miepie1123Januari 20121e23 januari-Rania30December 20101e12 februari13 februari cola screening+semenanalyse vriend, 6 maart uitslagen cola en semenanalyse.Huismussie28November 20111e8 februari-Rietje2728Januari 20121e2 februari-Druppel34December 20112e21 februari-Shalali25December 20111e2 februari-Overseas29Medio 20122eN.v.t.-Kommaarkleintje35December 20111eN.n.b.-Mir8427September 20111e8 februari-Bubbeltje8427Zomer 20121eN.v.t.-Robinaa2213 januari 20121e12 februari-Explodes21December 20111e11 februariKena26Januari 20122eN.n.b.-Myrthe201227December 20111e19 januari-Steph8724Augustus 20111eIn het verleden problemen met de schildklier. Recent cyste verwijderd. Nu wisselende cyclus.





Wij zijn zwanger:

NaamLeeftijdStart..ste kindjeZwangerBijzonderhedenLinda7734Januari 20121eZWANGER! IVF in verband met vervroegde overgang. Spontaan zwanger!Yakima201eZWANGER! Bevaldatum: 19 augustus 2012Martje5531Februari 20111eZWANGER! Naar verwachting 29 augustus 2012 uitgerekend; 26 januari afspraak verloskundige+echo!



Wijzigingen e.d. ten aanzien van de tabel graag dikgedrukt vermelden, alvast bedankt!



Veel schrijf- en leesplezier!
Ik ben nog niet ongesteld, als ik het dinsdag nog niet ben doe ik een test!

Oooh stiekem hoop ik er toch erg op...
Ik ben nog niet ongesteld, als ik het dinsdag nog niet ben doe ik een test!

Ik begin stiekem toch wel hoop te krijgen, ik hoop het zo...
Alle reacties Link kopieren
Spannend pietjebello! Knap dat je kunt wachten met testen tot dinsdag...Houd ons maar op de hoogte....
Alle reacties Link kopieren
pietjebello, nou hopen dat je dinsdag een positieve test kan doen.



vioolje, dat is ons voornemen ook straks. Gewoon maar zien wat er gebeurt en niet nu moeten we want ik heb eisprong. Alleen lijkt me dat wel moeilijk, je bent er toch mee bezig.
Spannend pietjebello....dat je zo lang kan wachten.....ik hoop met je mee!

We horen het wel dinsdag....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nou al 4 weken te laat ongesteld en ben niet zwanger... snap er echt helemaal niets van! Zou ik dan wel een eisprong hebben? of word je altijd +- 2 weken na je eisprong ongesteld?

Heeft iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
@Lizeroos: Je wordt ongeveer 14 dagen na je eisprong ongesteld. Wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest? Of nog helemaal niet sinds je gestopt bent?



@Pietjebello: Knap dat je kunt wachten! Hopelijk wordt het beloond
Oeps ik zie net dat ik mijn berichtje twee keer heb geplaatst!
Alle reacties Link kopieren
Dat is vast in je enthousiasme gebeurd ;) Toitoitoii, duimen draaien hier voor jou!



Op een vruchtbaar topic, *proost*!
Alle reacties Link kopieren
@goofy: jammer dat je vent nog niet om is...



@pietjebello: spannend, ik duim voor je



Vandaag een heel stuk gefietst, onderweg lekker veel kletsen. Begint vriendlief ineens over kindernamen. Ik wist even niet hoe ik het had, wat een verrassing! Hij is er dus toch wel mee bezig.

We hebben vandaag oma verteld dat de bruiloft niet door gaat. Ze was zo verdrietig voor ons, dat ik het niet kon laten om ook leuk nieuws te vertellen. Nu weet zij ook dat wij volgend jaar gaan beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Martje leuk dat je het je oma verteld hebt. Ze vond het zeker wel heel leuk. Heeft ze al achterkleinkinderen?



Lizeroos, Ben je net gestopt met de pil? Dan kan het wel langer duren. Een aantal weken, maar je hoort ook weleens een paar maanden.
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik ben gestopt ben ik 1 x ongesteld geworden, gewoon netjes op tijd. Dat was 8 weken geleden :(

Beetje moeilijk berekenen wanneer ik mijn eisprong heb... of zou ik hem nu nog kunnen krijgen?



Leuk zeg martje dat je oma het weet! Kan ze zich op gaan verheugen:)
Alle reacties Link kopieren
@druppel: het is gelukt met P-tracker, thanks!

@Pietjebello: ik ga voor je duimen!

@Yakima (hoop dat ik je naam goed heb, mobiel forummen is wat dat betreft een ramp) gefeliciteerd!



Hier hebben we na een druk weekend even een rustig avondje. Ik kan niet wachten tot de week tussen kerst/oud en nieuw, even vrij...

Hebben jullie nog plannen met de kerst?
Alle reacties Link kopieren
@lian: ja, oma heeft al 2 achterkleinkinderen. Ze had het er direct over dat ze die zo leuk vindt. Haar manier om te zeggen dat ze er nog wel 1 bij wil.



@lizeroos: je kunt je eisprong nog hebben (gehad) en een maand hebben overgeslagen. Vervelend is het wel.



@rietje: wij gaan waarschijnlijk nog weg tussen kerst en oud en nieuw of net de week erna. We weten alleen nog niet waarheen. We laten ons verrassen...



P.s: gister alweer onveilig gedaan, lekker consequent is die man van mij.... Ik heb zo'n vermoeden dat hij wel kinderen wil, maar het ook heel eng vindt en daarom de helft van de tijd met en de andere helft zonder condooms wil vrijen. Dan gebeurt het vanzelf. Ik heb er niet zo'n probleem mee... :-D
Alle reacties Link kopieren
@rietje: ik ben ook erg aan het aftellen tot de week tussen Kerst en Oud en Nieuw...hebben nog niet veel gepland staan, maar het wordt in elk geval lekker relaxen, leuke dingen doen en lekker thuis zijn...Kan niet wachten! Nog 2 weken werken!...En wat zijn jouw plannen?
Alle reacties Link kopieren
@olmpie: succes vandaag bij de gyn!! Wanneer krijg je daadwerkelijk iets te horen daarvan? Ik ga duimen voor je!
@olmpie; succes vandaag!!



@rietje; 1e kerstdag bij schoonfamilie, 2e kerstdag bij mijn familie😊

Met oud
Zie dat de helft van mijn bericht weg is;



Met oud en nieuw hebben we een themafeest bij vrienden, iedereen verkleed met als thema glitter
Nou zeg om gek van te worden!! Typ ik de rest van het bericht komt alleen de smiley in beeld!

Laatste keer hoor:

Feest bij vrienden iedereen verkleed, thema glitter en glamour! Wat zijn jullie plannen met oud en nieuw??
Alle reacties Link kopieren
@rania: wat irritant zeg dat berichtjes niet goed in beeld komen...wij gaan met oud en nieuw naar vrienden die vlakbij ons wonen. Zij hebben een kleine en dan kunnen ze die gewoon thuis in bed leggen. Zal een gezellige avond/nacht worden met hapjes en drankjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik heb gisteren mijn laatste pil geslikt, heel spannend hoe mijn cyclus nu gaat lopen!

Mijn gegevens voor de tabel:

Naam: Satine84

Leeftijd 27

Start: december 2011

Eerste kindje.
Alle reacties Link kopieren
Wij blijven thuis met oud en nieuw en gaan gourmetten met het gezin.

De dag erop moet ik werken namelijk en moet er dan om 6:00 eruit aaarg!



@Iemand de zwangere Yakima nog gezien???
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan oud en nieuw gezellig met een groep bij vrienden vieren. Onze oudste lekker bij mijn ouders uit logeren

En dan maar hopen op goed nieuws in 2012. Wil zo graag beginnen.....
Wij gaan met oud en nieuw naar een bergdorp samen met een ander stel. Lekker eten!!!! En daarna daar overnachten. 1 januari een mooie wandeling maken in de bergen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven