Uitgerekend 21-31 mei 2017 (tabel)

19-09-2016 09:24 1818 berichten
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Famke81
(34/35)
Eerste 1 juni Jongen & meisje :heart: :heart: Bevallen op 17-05-2017 :love:
Mermaid89
(27/34)
Tweede 19 mei Meisje :heart: Bevallen op 17-05-2017 :love:
Moeslie
(27/34)
Tweede 16 mei Jongen :heart: Bevallen op 18-05-2017 :love:
Heytan
(29/30)
Eerste 24 mei Jongen :heart: Bevallen op 20-05-2017 :love:
Suzosuus
(32/39)
Eerste 28 mei Jongen :heart: Bevallen op 21-05-2017 :love:
Sfietje89
(27/31)
Eerste 30 mei Jongen :heart: Bevallen op 21-05-2017 :love:
Veertje78
(38/39)
Eerste 29 mei Verrassing! :heart: Bevallen op 23-05-2017 :love:
Pfff1987
(28/29)
Tweede 28 mei Jongen :heart: Bevallen op 27-05-2017 :love:
Myque
(33/35)
Tweede 27 mei Meisje :heart: Bevallen op 30-05-2017 :love:
Zeeuwsmeisje1989
(27/28)
Eerste 30 mei Jongen :heart: Bevallen op 01-06-2017 :love:
Wondertje3
(30/29)
Derde 4 juni Meisje :heart: Bevallen op 09-06-2017 :love:
Medjouldadel
(33/38)
Derde 24 mei Meisje :heart:
Alto
(28/38)
Eerste 26 mei Verrassing! :heart:
Stiefie92
(24/35)
Eerste 29 mei Verrassing! :heart:
Antje071
(25/28)
Eerste 31 mei Jongen :heart:
Lyse1989
(27/31)
Eerste 31 mei Verrassing! :heart:
Gebruikersnaam: babymei2017
Wachtwoord: Babyinmei@2017

Helaas mocht het niet zo zijn... We denken aan jullie, Marly89, Bannakaffalatta, Cheese-cake en -lelie- :hug:
anoniem_309217 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 15:47
79.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moeslie; wat fijn! Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Moeslie!



@ vertellen; ik heb het mijn twee beste vriendinnen verteld en 2 vriendinnen hier op de compound. Daarnaast mijn ouders en schoonouders. Ook op mijn werk weten ze het, want ik moet iedere keer als ik naar de dokter ga toestemming vragen. En daarbij ben ik echt helemaal niet lekker dus ik zit er niet echt sprankelend bij . Op mijn werk weten alleen mijn leidinggevende en de directeur het, de rest weet het nog niet.

Ik wil het pas vertellen na de 12 weken echo.



Vandaag weer een enorm slechte dag, raar gedroomd vanacht, 2 keer eruit om te plassen en nu steeds op het randje van spugen ... hopelijk klaart 't over een paar weken een beetje op.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Moeslie met de goede echo!



Pfff: fijn dat je duidelijk ziet dat het kindje mooi groeit!



Medjouldadel: war vervelend dat je je zo voeld ik weet wat je voelt.. ik ben nu nog steeds zo ziek alleen is de griep ver verdwenen maar die misselijkheid blehhh! Nu beetje hoofdpijn maar verder trek ik het wel beetje.



Ik heb wat stoms gedaan.. (rotonzekerheid!) had gister 2 voor 5 euro kruitvat test gehaald en streepjes worden niet meer donker ook niet met ochtendurine dus weer in de stress waarom doe ik mezelf dat toch aan? Maar goed het hartje klopte dus hou ik me aan vast en hopelijk is het snel de 8e voor de 2e echo.



Hoe gaaf het verder met de dames?
Alle reacties Link kopieren
Moeslie gefeliciteerd wat fijn dat je al wat veder bent als gedacht dan is de echo ook een stuk duidelijker.



wondertje, onzekerheid is nooit goed, probeer het een beetjenlos te laten, neem aan dat hij nog wel positief was ? Het hormooon zit zeker nog in je lichaam, zelf als het niet goed zou zijn blijf je de komende weken nog onbetrouwbare testen krijgen. Hartje klopt! Het komt helemaal goed.



de vermoeidheid blijft hier, met momenten heel misselijk, heb vaak honger maar als ik eet voelt het alsof ik veel te veel heb gegeten. Obstipatie geen last van normaal wel nu net andersom weet niet wat nauwelijks ik liever heb
Alle reacties Link kopieren
Wondertje; je maakt jezelf helemaal gek zo. Stop ermee, gewoon niet doen. Ook al is het niet goed, ontzettend verdrietig natuurlijk, kun je er toch niets aan doen. Gewoon hoop houden dat alles goed is met de volgende echo. Voelde je je bij je andere zwangerschappen ook zo?



Lelie; herkenbaar misselijk maar eten gaat niet echt. Op een paar dingen na. Ontregelde darmen heb ik ook af en toe last van. Heel vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Wondertje: ik heb ook met het idee gelopen om nog een test te doen, gewoon voor de bevestiging. Rot is die onzekerheid he! Ik zal blij zijn als de eerste echo is geweest maandag, een hartje zien kloppen zal mij wel wat meer zekerheid geven denk ik. Is er een reden dat je onzeker bent? Geen goed gevoel ofzo? Het komt allemaal vast goed!
Alle reacties Link kopieren
Medjouldadel: je laat het me duidelijk weten dat ik ermee moet stoppen ik waardeer dat echt want je hebt 100% gelijk dank daarvoor! Ik ga mezelf niet meer gek maken.



Onzekerheid: ik weet het echt niet misschien omdat deze zwangerschap niet gepland was we waren nooit van plan om voor een 3e kindje te gaan en nu het zo is en ik merk dat man er ook blij mee is wil ik dat hef goed gaat want als het fout gaat dan gaan we niet voor een 3e omdat we dat zoiezo niet gepland hebben. Nu zijn we er heel blij mee omdat we het ook echt als een wonder zien.
Alle reacties Link kopieren
Zo net bij de verloskundige geweest een bloeddruk van 80/53.. voor de verpleegkundige onder ons.. Dit is wel erg laag.. de verloskundige gaf aan dat het erg laag was maar geen kwaad kon voor de baby.. het verklaart wel de vermoeidheid en duizeligheid..



Nog meer meiden die dit hebben?
Alle reacties Link kopieren
Zeeuwsmeisje: wow wat laag! Is er iets wat je ertegen kan doen?



Wondertje: Begrijpelijk dat je je wat onzeker voelt door de situatie. Probeer er maar van te genieten het hartje klopt dus de kans dat er wat mis gaat, is al een stuk kleiner geworden.
Ja ik heb ook een erg lage bloeddruk. Bij de eerste later in de zwangerschap last van gekregen. Het is vervelend maar kan helemaal geen kwaad voor de baby. Zorgen dat je altijd iets van drop, zoute crackers met kaas of drink bouillon bij je hebt. En als je je slap voelt niet in de auto stappen.



Nu heb ik het dus al veel eerder. Heeft met de veranderingen in je bloedbaan te maken, kleine haarvaatjes gaan meer open staan waardoor de druk minder wordt. Heel vervelend, zeker als je je er niet lekker door voelt.

Maar een lage bloeddruk hebben ze graag tijdens een zwangerschap, die is niet schadelijk voor het kind. Hoge bloeddruk kan wel schadelijk zijn.



Is even een weg zoeken hoe ermee om te gaan.
Alle reacties Link kopieren
@Pff1987, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Wij gaan het ook wereldkundig maken na de echo van volgende week, ik zal dan +/- 10 weken zijn. Een aantal mensen weten het al (en kunnen bijna niet langer hun mond houden haha) en anderen wil ik niet meer voorliegen/uit de weg gaan



@Famke, nou, een tweelingbuikje zal lastiger te verhullen zijn! Ik heb nu net mijn eerste zwangerschapsbroek aan, wat een opluchting! En maar verhullen met sjaals en jasjes en losse shirts :-)



@Antje, volgende week mag jij eindelijk!



@-lelie-, dat slapen en moe zijn herken ik ook. Verder nog maar weinig kwaaltjes maar ik zou zo 25 uur in een dag kunnen slapen! Mag ik vragen waarom je de 20-weken echo misschien niet laat doen (of begrijp ik jou post verkeerd?)



@Moeslie, jij ook gefeliciteerd! Wauw, je bent dus een stuk verder dan gedacht! Fijn, je bent bijna het eerste trimester al door dan!



@Stiefie, in Frankrijk is dat dus allemaal wel wat anders (beter!) geregeld. Alleen maar fijn toch? Eigenlijk erg dat hier soms dingen wel/niet gedaan worden vanwege financiële overwegingen... Mijn kwaaltjes worden ook minder, maar je schijnt met deze periode wel een beetje gewend te kunnen raken aan de hoeveelheid nieuwe hormonen.



@medjouldadel, beterschap... Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen. Het is voor een goed doel, maar niet minder vervelend natuurlijk!



@wondertje, jij ook beterschap! Ik heb de laatste test met 7+6 weken gedaan en deze was ook lichter dan de eerdere testen. Nu kan dat komen doordat er zoveel HCG in je urine zit dat de test dat niet goed meer kan verwerken. Ik ga daar maar vanuit. Ik heb bij MvM ook geen test meer gedaan, omdat ik er alleen maar onzeker van word.



@zeeuwsmeisje,wauw, dat is inderdaad heel laag! Vervelend maar in de loop van je zwangerschap kan je bloeddruk misschien nog een beetje stijgen? En veel dropjes eten



@mermaid, inderdaad, als het andersom is dan gaan pas alle alarmbellen af bij een zwangerschap!



Wat een drukke ochtend hier! Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de felicitaties! :-)



@Wondertje: probeer over je onzekerheid heen te komen! Je hebt het hartje gezien, en zoals al gezegd is de kans dat het nu nog mis gaat erg klein. Een zwangerschap blijft iets spannends, jammer dat we af en toe niet even kunnen spieken wat er in je buik gebeurt. Je moet er echt op vertrouwen dat het goed zit en ga genieten van jullie 3e wondertje!



@zeeuwsmeisje: jouw bloeddruk is erg laag ja! Ik heb ook altijd een lage bloeddruk, ook tijdens mijn vorige zwangerschap en nu weer. Wat Mermaid zegt: altijd wat te eten/drinken bij hebben en als je je niet goed voelt snel gaan zitten. Ik ben de vorige keer ook een keer flauwgevallen rond de 11 weken. Het was warm, ik stond al een eeuwigheid stil (dan gaat het vaak mis bij mij) dus gauw naar buiten lopen en cola drinken. Toen ging het weer. Pas goed op jezelf! Een lage bloeddruk is inderdaad wel een stuk beter dan een hoge. Mijn vk was ook blij.



Iedereen die kwaaaltjes heeft: hang in there! Ik ben gelukkig alleen maar moe en soms wat last van mn hormonen..
Life is short. Smile while you still have teeth.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het aftellen geblazen. Nog precies 6 dagen en dan mogen we voor de echo gaan. Ik vind het zo spannend. Dan kan ik het eindelijk aan mijn ouders vertellen die voor de eerste keer grootouders worden... hopelijk zit alles op de juiste plek en horen we een mooie hartslag!
Alle reacties Link kopieren
@kimop86 Spannend!! Hoeveel weken zijn jullie dan?
Alle reacties Link kopieren
Nu 9 weken!
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik zou ook graag mee willen schrijven hier. Ik ben 38 en 8 weken zwanger van ons eerste kindje. Twee weken geleden heb ik een inwendige echo gehad wegens een bloeding, daarop was een kloppend hartje te zien. Over 2 weken krijgen we de 1e 'normale' echo. Geen misselijkheid, vooral veel plassen, elke nacht rare dromen en afkeer van avondeten (terwijl ik normaal dol ben op koken).
Alle reacties Link kopieren
Zeeuwsmeisje: hier ook erg lage bloeddruk! Vaak flauw en hoofdpijn..



Welkom schorpioentje en gefeliciteerd!



Vandaag hele dag al last van lichtelijke (weeïge buikpijn onderin) morgen intake vk en als het goed is meteen door voor bloedprikken.

Kindjes hebben vanaf morgen herfstvakantie dus kan ik lekker even bijkomen.

Als de termijnecho goed is gaan we met kerst op vakantie centerparcs lekker een viphuisje daar kan ik dan lekker even genieten met mijn gezinnetje.
Welkom schorpioentje! Gefeliciteerd!



Succes vandaag bij de vk wondertje! Zo te lezen woon je ook in het zuiden van het land

Lekker nog even een vakantie met kerst! Heerlijk!



Hier is de misselijkheid iets minder geweest de afgelopen twee dagen, hoop dat dat zo blijft.

Heb heerlijk de boodschappen online besteld en die komen vanavond. Hoeven we dat dit weekend niet meer te doen.

Gisteren mega huilbui omdat ik het niet meer zag zitten. Een enorm vervelende dreumes die werkelijk alles doet wat niet mag, doodmoe zijn en lage bloeddruk waardoor ik enorm onzeker wordt. Man moest het dus ontgelden maar die kwam nadat hij even wat kleine boodschapjes was gaan halen terug met een flinke bos bloemen bloemen krijgen van hem is zeldzaam dus daar leefde ik wel even van op.

Dreumes ligt nog te slapen, die heeft bedacht uit te slapen vandaag. Lekker! Kan ik ook wat langer blijven liggen en na het ontbijt even kijken of we even de stad in gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lage bloeddrukken , hier is hij ook vaak laag maar niet zo laag 100/65 ongeveer.



myque het liefst wil ik de natuur zijn gang laten gaan en dan zien we het als het kindje geboren is, heb ook wat slechte dingen over echo's gelezen en denk vaak vroeger hoefde het ook niet om te kunnen bevallen. Het speelt ook mee dat er bij ons geen afwijkingen en medische achtergronden in de fam zijn. Man wil weer wel het geslacht weten dus waarschijnlijk word het toch een echo.



Klimop heel veel plezier. Nog even geduld.



schorpioentje welkom en gefeliciteerd. Ook mooi een kloppend . Heeft je hopelijk gerust kunnen stellen na de bloeding.



wondertje succes vandaag, snap je onzekerheid ook wel dat als dit mis gaat je niet nog voor een 3e kiest. Je kan helaas niets in dit stadium heb ik zelf ook in moeten zien. Het komt goed! Jullie gaan gewoon lekker op vakantie met kerst .
Alle reacties Link kopieren
Mermaid: kom uit noord-Brabant
Alle reacties Link kopieren
Zojuist intake gehad en alles is nu beetje geregeld nu alleen nog een goede termijnecho en dan kan ik hopelijk gaan genieten als mijn kwalen het toelaten.

Bloeddruk is ook gemeten en was netjes nu helemaal tegenovergestelde ten opzichte van vorige week dus daar ben ik dan wel blij mee.

Ook doorverwijzing gekregen voor combitest vanuit daar kijken we wel hoe we verder gaan hopelijk hoeven we niet verder te testen en is de uitslag gewoon netjes.
Alle reacties Link kopieren
Lelie wat een bijzonder besluit. Maar helemaal jullie goed recht natuurlijk. Vroeger werden echo's niet gedaan omdat het heel erg duur was. Maar of het noodzakelijk is dat moet iedereen zelf bepalen uiteraard. Je mag alle echo's weigeren voor zover ik weet.



Wondertje wat fijn dat de intake goed is gegaan. Ik heb komende week weer een echo. Blijft spannend.



Mermaid klinkt heerlijk dat je wat minder misselijk bent en dat je een lekker rustig weekend tegemoet gaat.
Alle reacties Link kopieren
Moest dit even kwijt ge-wel-dig gewoon!

We zaten aan tafel te eten en dochter zegt: mama wat is er nou je huilt zoveel en hebt vaak buikpijn.. ik zeg mama is gewoon ziek, kijkt ze met geknepen oogjes met andere woorden van ik geloof het niet helemaal..

Ik keek man aan ik zeg we doen het gewoon

Ikke de shirts gepakt en ze las het op: ik wordt grote zus en herhaalde het 3X haha ik heb het gefilmd ze vond het zo leuk!!

Het was niet de bedoeling ben pas 7,5 week maar als het fout gaat komt ze er ook achter want we gaan niet dan geheim houden dat ik zwanger was.

We gaan er vanuit dat alles goed mag gaan!

Nu even verder genieten van dit mooie moment.



Fijne avond meiden!
Alle reacties Link kopieren
Oooh wat leuk! Knap dat ze heeft opgemerkt dat je niet lekker bent zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ja onze dochter is zoiezo best slim voor een meisje van 7 en ik ben in mijn leven nog nooit zo ziek geweest huisartsenpost geweest van het weekend en heb ook 4 dagen in bed gelegen kon niks meer dus die voelde al enige tijd aan dat er iets niet in orde was maar dat ik zwanger was had ze nooit gedacht we konden het nog wel een tijdje stil houden maar man en ik keken elkaar aan en het was het moment ik denk dat je dat niet uit kunt kiezen maar dat je dat aanvoelt wanneer..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven