Uitgerekend 21-31 mei 2017 (tabel)

19-09-2016 09:24 1818 berichten
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Famke81
(34/35)
Eerste 1 juni Jongen & meisje :heart: :heart: Bevallen op 17-05-2017 :love:
Mermaid89
(27/34)
Tweede 19 mei Meisje :heart: Bevallen op 17-05-2017 :love:
Moeslie
(27/34)
Tweede 16 mei Jongen :heart: Bevallen op 18-05-2017 :love:
Heytan
(29/30)
Eerste 24 mei Jongen :heart: Bevallen op 20-05-2017 :love:
Suzosuus
(32/39)
Eerste 28 mei Jongen :heart: Bevallen op 21-05-2017 :love:
Sfietje89
(27/31)
Eerste 30 mei Jongen :heart: Bevallen op 21-05-2017 :love:
Veertje78
(38/39)
Eerste 29 mei Verrassing! :heart: Bevallen op 23-05-2017 :love:
Pfff1987
(28/29)
Tweede 28 mei Jongen :heart: Bevallen op 27-05-2017 :love:
Myque
(33/35)
Tweede 27 mei Meisje :heart: Bevallen op 30-05-2017 :love:
Zeeuwsmeisje1989
(27/28)
Eerste 30 mei Jongen :heart: Bevallen op 01-06-2017 :love:
Wondertje3
(30/29)
Derde 4 juni Meisje :heart: Bevallen op 09-06-2017 :love:
Medjouldadel
(33/38)
Derde 24 mei Meisje :heart:
Alto
(28/38)
Eerste 26 mei Verrassing! :heart:
Stiefie92
(24/35)
Eerste 29 mei Verrassing! :heart:
Antje071
(25/28)
Eerste 31 mei Jongen :heart:
Lyse1989
(27/31)
Eerste 31 mei Verrassing! :heart:
Gebruikersnaam: babymei2017
Wachtwoord: Babyinmei@2017

Helaas mocht het niet zo zijn... We denken aan jullie, Marly89, Bannakaffalatta, Cheese-cake en -lelie- :hug:
anoniem_309217 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 15:47
79.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom schorpioentje ! En gefeliciteerd !



Haha leuk wondertje, wij gaan vanavond ook vertellen aan de dochter van mijn man. Hij had het net aan zijn ex verteld voordat hij haar ging ophalen voor een lang weekend herfstvakantie. Ze reageerde met oh ja.. Oke..



Ben benieuwd hoe ze gaat reageren.. We hebben een knuffel gekocht met een shirtje; ik word grote zus



Vanavond zal dus ook de rest van de familie waar we mee op vakantie zijn het weten.. Maar was al lastig verborgen houden omdat ik normaal een drankorgel was en nu alleen m'n eigen (0,0) biertjes drink en alle sterkte shotjes af sla



Lelie wat knap.. Ik zou t niet kunnen hoor ! Respect
Alle reacties Link kopieren
Hoi Schorpioentje! Welkom!



@wondertje Wat leuk! Fijn dat je dochtertje het ook weet nu!



@Suzosuus Spannend joh!! Veel plezier met het vertellen straks!



Ik heb vandaag een presentatie moeten houden en dit ging volledig mis. Normaal gesproken is dat een van mijn sterkste punten, maar kon amper iets uitspreken. Vreselijk. Ik was ook zo ontzettend moe, misselijk enzo. Nouja, volgens mij vond ik het zelf erger dan het was. Pfff.. die hormonen he!



Heb net stamppot boerenkool met worst gegeten, wat had ik daar zin in zeg! Haha!!



Een fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
En nog een goede vriendin is bijna tegelijk uitgerekend! Zij loopt 2 weken voor op mij... Echt supergrappig! We zitten namelijk allemaal in dezelfde vriendengroep...
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk myque! Wij hadden dat in 2010. 3 vriendinnen zwanger. Heel gezellig nu hebben we dus allemaal kinderen in dezelfde leeftijd.



Wondertje grappig he dat kinderen dat zo goed aanvoelen. Fijn dat je dochter zo blij was!



Suusosuus, heel veel plezier met vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Ze reageerde super blij.. En kan nu al niet wachten.. En zegt nu de hele tijd ook tegen de hond; kom maar bij de grote zus. Rest van de familie (althans een deel) met wie we dus 2 weken weg zijn hadden wel al van alles in de gaten.. Maar hebben uit respect niet gezegd.. Voor het zelfde was het toch niet zo en zouden ze me kwetsen. Iedereen reageerde super blij. En een aantal waren ook heel erg verrast.



Ze vroeg ook of het aan haar mama mag vertellen omdat ze het zo leuk vind. Dus hoop dat haar moeder voor haar beetje leuk reageert.. Maar snap dat het lastig blijft ook al zijn ze al ruim 7 jaar uit elkaar.. En heeft ook zij een nieuwe relatie.. ( de kleine meid was nog geen 1 en is nu 8 dus ze weet niet beter dan dat papa en mama apart wonen)





Myque; wat leuk samen zwanger. Ik met een collega , we schelen 7 weken ( vind m'n baas leuk dat we een deel samen verlof hebben )



Antje; als niemand wat gezegd heeft zal het vast in jou ogen erger zijn dan het was.
Alle reacties Link kopieren
Antje, wat vervelend. Ik herken het wel, dat me ineens dingen niet lukken die daarvoor wel gewoon goed gingen. Maar wat suzosuus zegt, waarschijnlijk is het voor je gevoel erger dan dat het was.



Wat leuk myque!



Suzosuus dat klinkt heel leuk, fijn dat ze zo reageerde!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook samen zwanger met een vriendin. Superbijzonder. Bij ons beiden ging het niet vanzelf, daardoor hadden we veel aan elkaar. En nu had ze 2 dagen voor mij een positieve test. Zo bijzonder, we zitten ongeveer een week uit elkaar voor zover we nu weten.



Hoe is het verder met iedereen? Hier nu wel weer goed, maar wat heb ik naar gedroomd vannacht, werd echt heel hard huilend wakker. Bah. Gelukkig voel ik me nu wel weer wat beter
Alle reacties Link kopieren
Hier op vakantie (all-inclusive), en het eten is eentonig. Er is genoeg keuze, maar het buffet is elke avond hetzelfde. Je kiest toch elke avond de dingen die je lekker lijken en dat wordt eentonig. Het eten staat me zo tegen, dat ik al 2 dagen te weinig eet, wat ik qua richtlijnen zou moeten eten. Gisteravond voordat we naar dinerbuffet gingen, heb ik overgegeven zo weerstand had ik van het eten. Nu keek ik vanochtend in de spiegel en zie aan mijn taille dat ik de afgelopen twee dagen ben afgevallen.

Morgen vliegen we naar huis en dan kan ik vanaf dan weer normaal eten. Eindelijk weer normale kaas (met zout) en vleeswaren op mijn brood. Ik ga op Schiphol eerst naar een broodjeszaak voor een lekker broodje



Als ik een halve week te weinig heb gegeten, zou dat heel erg zijn? Als je flink ziek bent met griepje krijg je ook een paar dagen minder binnen....



Oh ja en ik heb sinds enkele dagen echt enorme last van lage bandenpijn, met slapen, opstaan vanuit bed etc. Mijn baarmoeder zal ondertussen wel een sinaasappel zijn ;)
Nee natuurlijk is dat niet erg famke! Als je daarna weer normaa kunt eren komt het helemaal goed.



Er zijn vrouwen die de eerste weken alleen maar overgeven en nauwelijks iets binnenhouden. Een halve week stelt daar niks bij voor lekker als je thuis bent weer de vertrouwde lekkere dingen eten!
De voedingsstoffen die je binnenkrijgt gaan als eerste naar de baby's, zij nemen war ze nodig hebben. Dan blijft er minder voor jouw lichaam over waardoor je wat kunt afvallen en wat moe kunt zijn.
Alle reacties Link kopieren
Famke ik heb zelf bij mijn eerste zwangerschap tot werk 16 gekampt met misselijkheid. Tussen week 11 en 14 waren wij in Bali op vakantie. Ik heb bijna niet kunnen eten, was 4 kilo afgevallen. Mijn zoon wordt nu 6. Ik heb wel altijd multi vitamine geslikt voor zwangeren.

Uiteindelijk komt het echt wel goed. Wel balen dat het eten je zo tegenstaat.



Heytan wat bijzonder dat je bijna gelijk bent uitgerekend met je vriendin! Balen van die dromen. Ik heb zelf ook hele vage dromen de laatste tijd.



Suusosuus wat fijn dat iedereen zo blij was en met name je stiefdochter!



Hier gaat alles wel ok. Ben iets minder misselijk heel fijn. Nog wel last bij vlagen. Ben wel heel erg moe... en ik heb nog wel wat vaags; iedere keer voel ik me na het douchen heel erg naar. Misschien toch ook een lage bloeddruk?
Alle reacties Link kopieren
Medjoul : je mag zelf bepalen idd. Wat mij betreft krijg je wat je aankan en zo een echo geeft natuurlijk geen garantie op een gezond /blij kindje. Al zou het wel zo zijn als er iets medisch is je daar nu op kan voorbereiden plaats v/d bevalling. We hebben nog even de tijd. Baalde dat ze mijn termijn niet goed konden vaststellen. Vk zou graag duidelijkheid hebben zeker als het weer een spontane vroeggeboorte word.



Wondertje fijn een goede intake en bloeddruk ondanks dat je je zorgen maakt. Op naar de echo! Leuke reactie van je dochter. Kinderen snappen zo veel. Erg leuk om haar er ook bij te kunnen betrekken.



Suus: leuke de positieve reacties. Fijne vakantie



Famke thuis weer gewoon lekker je oude ritme oppakken. Komt helemaal goed als je kindje wat tekort komt snoept het van jou lichaam. Genoeg blijven drinken is wel verstandig.



Leuk zoveel meiden die samen zwanger zijn. Heb dat ook als leuk ervaren en zeker voor de kindjes straks.



Van het douchen herken ik wel heb daar ook buiten mijn zwangerschap last van.

Misschien is het toch de warmte icm bloeddruk. Heb ook vaak het gevoel dat al mijn bloed in mijn voeten zit en ze 3x zo dik zijn.



Voel me nog steeds zo moe. Elke avond 2130 naar bed tot 6 uur en om 1400 ben ik echt op. Komt niet veel uit me handen zelfs geen zin om te koken. Hopelijk gaat dit snel over past totaal niet bij me. Word er ook beetje chagrijnig van eigenlijk.

Net weer een beetje gekleurde afscheiding. Zijn echt dingen die ik niet herken uit de vorige zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Lelie: heb je vaker last van gekleurde afscheiding? Ik had dat 3 weken terug heel lichtelijk maar geen bloedkleur en was maar eenmalig verder heb ik wel veel last gehad van gewone afscheiding wat nu minder lijkt te worden.

Als ik deze zwangerschap moet vergelijken met mijn vorige 2 dan heb ik toen super fijne zwangerschappen gehad! Ik ben nu al 3 weken aan een stuk doodziek vandaar mijn zorgen maar goed zoals ze zeggen niet elke zwangerschap is hetzelfde dus daar denk ik dan maar aan.



Verder heb ik nu al 2 dagen zeurige pijn onder in mijn buik herkent iemand dit? Het zou het groeien van de baarmoeder zijn maar toch het is heel aanwezig continu heel vaag..



Vandaag pakketje met 2 rompertjes gehaald van Hema mijn handen begonnen te kriebelen en ach ja voor die 8,- kon ik het niet laten liggen zo dwing ik mezelf ook te laten voelen dat het gewoon goed gaat daarbinnen in.



Wil zo graag de termijn echo (16 daagjes) dan kan ik vol gaan genieten en hopelijk zonder die rotmisselijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Als de termijnecho goed is kunnen we de combinatietest gaan inplannen is dan rond de 12 weken (weer even spieken ) en belangrijkste natuurlijk hopen op een goede uitslag!
Alle reacties Link kopieren
leliewat vervelend van die gekleurde afscheiding, ik hoop dat snel over gaat. Als je je zorgen maakt kun je altijd de vk even bellen. Ik weet niet precies hoe het zit met echo's. Ik ben in mijn geval blij dat iedere keer als ik naar de gynaecoloog ga ik een echo krijg. Ik weet dat het geen garantie geeft op een gezond kind, echter bij mijn dochtertje zagen ze wel op de echo dat het foute boel was.



wondertje balen dat je je zo slecht voelt. Ik herken het zeker wel. Hele dagen op 't randje van spugen, getver!

Als er hier een hema was geweest had ik me misschien ook niet kunnen inhouden ..

Ik hoop voor jullie dat die 16 dagen snel voorbij gaan.
Alle reacties Link kopieren
Oh men! Waren jullie ook zo gespannen voor de eerste echo? Morgenochtend om half 12 is het zo ver! We zijn morgen precies 9 weken.



Wondertje: ik ben ook echt al 3 weken doodziek. Af en toe heb ik het gevoel dat ik helemaal niks te zeggen heb over mijn lichaam, en door een ander ben overgenomen. Misschien is dat ook wel een beetje zo he, haha!



Sinds vanmiddag voel ik me trouwens opeens top! Hele huis kunnen schoonmaken, ultiem geluksgevoel en al een paar keer spontaan in (geluks)tranen uitgebarsten. Herkennen jullie dat?



Ik heb gelukkig nog geen gekleurde afscheiding gehad, ik zou ook niet weten wat ik dan moet doen? Misschien toch even naar de VK bellen Lelie?
Alle reacties Link kopieren
Antje: precies dat! Net of je over wordt genomen.



Heel toevallig maar voel me sinds half uur voor het eerst in 3 weken een beetje beter (durf het niet hardop te zeggen want dan wordt ik misschien weer ziek haha) hopelijk wordt alles nu een beetje dragelijker
Alle reacties Link kopieren
Haha, wat toevallig wondertje! Hopelijk is dit voor ons allebei het omslagpunt, dat zou toch heerlijk zijn!



Maar ik ga er nog maar even niet van uit, die hormonen zijn zo onvoorspelbaar :p



Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag ontzettend moe.. Na een klein dutje vanmiddag toch even een stukje gaan wandelen met de dochter van mijn man en de vrouw van m'n nicht met haar zoontje. Lig inmiddels in bed terwijl manlief nog buiten zit bij t kampvuur..



Heb vanochtend voor t eerst sinds weken eens goed ontbeten. Normaal moest ik mezelf echt dwingen tot een ontbijtje.. Maar ik at nu 2 sneeën met spek en ei..



Afscheiding had ik gisteren. Schrok er van maar is bij eenmalig gebleven bij afvegen..





Weet even niet wie van de krampen vroeg, maar tis bij mij met vlagen dat ik krampen heb. Langste wat t bij mij aangehouden heeft zijn 4 uurtjes. Maar dan wel maar lichtjes.. ( maakte me wel zorgen dan hoor haha)



We gaan morgen hier shoppen en gaan wel voor een babypakje kijken . Vind het ook wel leuk omdat samen met de grote zus in spe te doen. Ze kwam vanochtend bij me liggen en vroeg of ze eens aan m'n buik mocht voelen en begon te praten tegen de baby. Super lief
Antje, succes dadelijk met de echo! ik was ook hartstikke zenuwachtig



Suzosuus, veel plezier met shoppen vandaag! Leuk dat jullie de dochter van je man ook meenemen, altijd goed om haar erbij te betrekken!





Ik heb gisteren de hele dag in m'n pyjama op de bank gehangen. Voelde me enorm rot. De ene na de andere huilbui. Heb onwijs last van pijn rondom het litteken van de keizersnede van de eerste. Littekenweefsel trekt enorm, vk zei dat t erg vroeg was om daar nu al last van te hebben maar er is niks aan te doen behalve wat masseren.

Man is vandaag weer werken en zie echt behoorlijk op tegen de dag met de oudste. Woensdag gaat hij naar mijn ouders zodat ik een dag rust heb. Hopelijk werkt man nog 1 of 2 dagen thuis zodat hij tussendoor even iets met de oudste kan doen. Valt me nu gewoon even behoorlijk zwaar. Heb geroepen dat dit echt de laatste wordt en er hierna geen baby meer komt.



Vandaag 10 weken, volgens de echo al zelfs 10+2 maar de definitieve termijnecho hebben we pas volgende week donderdag. Hoop dat ik me snel beter ga voelen. Vandaag wordt ik door de vk besproken met de gynaecoloog. Ben benieuwd of daar nog iets verrassends uit komt maar verwacht het niet.
Alle reacties Link kopieren
Antje succes vandaag!



Fijn antje en Wondertje dat jullie je wat beter voelen.



Mermaid wat vervelend dat je je zo rot voelt hoop voor je dat je man wat meer thuis kan werken.



Hier lijk ik elke dag weer wat misselijker te worden. Vandaag ook weer gespuugd. Vind het lastig wat te doen met de medicijnen, ben bang dat ik zonder toch weer veel zieker wordt. Ik kan nu in ieder geval meer eten maar nog steeds niet genoeg, want toch nog een halve kilo afgevallen.

Volgens de eerste echo ben ik nu pas 8 +2 maar ik ga er vanuit dat dat niet helemaal klopt, anders had ik al met 3 weken en 2 dagen een positieve test, lijkt me erg vroeg. Ik denk dat ik rond de 8 +5 ben. Uiteindelijk maken die dagen niet zo veel uit maar ben zo aan het af tellen naar 12 weken toe dat ik me hopelijk wat beter voel dat 3 dagen als een heel groot verschil voelt. Merk dat ik ook een beetje jaloers ben op degene die bijna 2 weken verder zijn haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me ook iedere dag rotter en rotter... echt heel naar. Bij mijn eerste heeft het tot week 16 aangehouden. Ik hoop toch echt dat het nu sneller over gaat....



Sfietje sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel medjouldadel

Jij ook



Pfoe, 16 weken duurt echt nog heel lang. Hopelijk gaat het sneller beter inderdaad. Met ons allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Sfietje: ik snap ook niks meer van mijn telling.. volgens vroege echo ben ik nu 7.5 maar zelf denk ik midden de 8 weken maar we zullen het zien over 2 weken met de termijnecho.

Ik wordt jaloers als ik al die dikke buiken zie dan denk ik ohhh wil ik ook haha.



Medjouldadel: beterschap! Ik weet hoe je je voeld..



Hier gaat het weer iets beter op het misselijk zijn na maar merk dat ik dan weer onzeker wordt dus het is nooit goed.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie soms ook van die menstruatie achtige pijn. Ik heb het nu sinds vanmiddag... en ik had net een keer gekleurde afscheiding...

Hoop toch echt niet dat dit het begin van het einde is... kan niks anders dan afwachten, maar maak me toch een beetje zorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven