Uitgerekend 21-31 mei 2017 (tabel)

19-09-2016 09:24 1818 berichten
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Famke81
(34/35)
Eerste 1 juni Jongen & meisje :heart: :heart: Bevallen op 17-05-2017 :love:
Mermaid89
(27/34)
Tweede 19 mei Meisje :heart: Bevallen op 17-05-2017 :love:
Moeslie
(27/34)
Tweede 16 mei Jongen :heart: Bevallen op 18-05-2017 :love:
Heytan
(29/30)
Eerste 24 mei Jongen :heart: Bevallen op 20-05-2017 :love:
Suzosuus
(32/39)
Eerste 28 mei Jongen :heart: Bevallen op 21-05-2017 :love:
Sfietje89
(27/31)
Eerste 30 mei Jongen :heart: Bevallen op 21-05-2017 :love:
Veertje78
(38/39)
Eerste 29 mei Verrassing! :heart: Bevallen op 23-05-2017 :love:
Pfff1987
(28/29)
Tweede 28 mei Jongen :heart: Bevallen op 27-05-2017 :love:
Myque
(33/35)
Tweede 27 mei Meisje :heart: Bevallen op 30-05-2017 :love:
Zeeuwsmeisje1989
(27/28)
Eerste 30 mei Jongen :heart: Bevallen op 01-06-2017 :love:
Wondertje3
(30/29)
Derde 4 juni Meisje :heart: Bevallen op 09-06-2017 :love:
Medjouldadel
(33/38)
Derde 24 mei Meisje :heart:
Alto
(28/38)
Eerste 26 mei Verrassing! :heart:
Stiefie92
(24/35)
Eerste 29 mei Verrassing! :heart:
Antje071
(25/28)
Eerste 31 mei Jongen :heart:
Lyse1989
(27/31)
Eerste 31 mei Verrassing! :heart:
Gebruikersnaam: babymei2017
Wachtwoord: Babyinmei@2017

Helaas mocht het niet zo zijn... We denken aan jullie, Marly89, Bannakaffalatta, Cheese-cake en -lelie- :hug:
anoniem_309217 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 15:47
79.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel allemaal

Gelukkig best veel kunnen slapen vandaag. Dat helpt wel iets. Net een stuk gewandeld met man en hond, zodat ik toch wat beweging heb gehad. Merk wel dat als ik stil lig het beter gaat. Als ik beweeg word ik weer misselijker maar even naar buiten was ook wel fijn.

Had inderdaad ook wat bouillon gedronken, is gelukkig blijven zitten.

Bedankt voor de knuffels allemaal! Vind het fijn om het hier te kunnen delen.
Alle reacties Link kopieren
Ook Ik blijf misselijk...Mag ik vragen vragen wat jullie zoal eten op een dag?



Gister echo gehad. Nu is uitgerekende datum 29 mei. Partner is 39 -- voor de tabel
Alle reacties Link kopieren
Veertje: dat is het rare bij mij ik ben al 3 weken non stop misselijk maar eet alles waar ik zin in heb op hef moment van nuttigen voel ik me juist fijner en dan na 5 min begint het weer..

Hier helpt kleine slokjes cola, kipbouillon en meerdere malen kleine beetjes eten ipv grote maaltijden.

Als ik moet schrijven wat ik allemaal eet wordt je niet beter op denk ik ik eet echt alles meeste ongezond hoop dat ik snel weer gezondere dingen wil/kan eten.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken me helemaal in jou situatie wondertje3... ik doe precies hetzelfde en 5 min later weer opnieuw misselijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:Veertje78 schreef op 25 oktober 2016 @ 18:06:

Ook Ik blijf misselijk...Mag ik vragen vragen wat jullie zoal eten op een dag?



Gister echo gehad. Nu is uitgerekende datum 29 mei. Partner is 39 -- voor de tabel



Ehh ik begin de dag vaak met iets van yoghurt en fruitdrank met vezels.. dan heb ik de eerste portie binnen..



Daarna iets van fruit/cola



Smiddags 1/2 boterhammen geroosterd vaak iets van smeerkaas niet de overheersend.. wat sap



Tussen de middag fruit of verse sinasappelsap



Savond de helft van wat ik normaal eet..



En om 20/22 nog iets omdat ik anders de nacht niet red.. op aanraden van de vk.. ik word anders super misselijk wakker om 3/4/5 u en dan is het drama..



Zo gehe
Alle reacties Link kopieren
Hier eet ik ook van alles. Ik ontbijt met cruesli en melk. Tussendoor veel kaakjes, crackers e.d. banaan gaat meestal ook goed net als max 2 boterhammen met kaas. 's middags rond 4 neem ik vaak een glaasje cola en wat hartigs zoals tucs/popcorn/rijstwafel of ordinair chips. Avondeten weinig en na het eten lukt het vaak niet meer om te eten. Het lijkt veel, maar eet van alles weinig. Ik ben nog niets aangekomen in ieder geval.

Als ik net heb gegeten voel ik me ok, maar na een half uur begint het weer.... 's avonds en 's ochtends is het bij mij het ergst.



Wat een ellende he... ik hoop echt dat dit snel voorbij is... voor ons allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Hier ontbijt ik sinds 2 dagen met beschuiten. Melk of chocomelk durf ik niet goed, aangezien dit er meteen weer uit komt.. Dus ik start rustig op met alleen beschuit.. Ik moet mezelf echt dwingen om door de dag heen wat te eten. Nu smaken mandarijnen me heel erg goed en droge crackers.. Dus dat is ook wat ik het meeste eet. Avondeten maar kleine beetjes aangezien ik echt niet veel op krijg.. Ik zit trouwens echt met een bak / emmer naast me te eten omdat ik vaak moet kokhalzen.. Ben benieuwd als ik me maandag weeg op m'n werk.. Aangezien ik thuis geen weegschaal heb..



Merk wel dat als ik niet rustig kan opstarten ik meteen begin te braken..zie hierdoor wel erg op als ik weer aan t werk moet
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, wat een ellende.. wat ben ik blij als we ons allemaal beter voelen



Hier vooral drinkontbijt, manderijnen, bananen komkommer, rijstwafels, kaas, soms cracker. S avonds lukt het me vaak wel redelijk te eten. Verder drink ik wel cola, lijkt wat te kalmeren. En chips en chocola, al lust ik dat de laatste dagen ook niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Oh en geroosterd brood.. dat gaat vaak wel goed. En avocado soms ook
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen, laatste week niet zo actief geweest door gezellige drukte en gewoon wat minder tijd 'digitaal' besteed.

Lees tussen de regels door wat over hevige misselijkheid ( wat rot hè) en krampen met afscheiding... gelukkig is het weer beter medjoul!



Ook ik heb vandaag iets vervelends:

Sinds vanochtend heb ik telkens na her afvegen na het plassen bloed! Verder menstruatie achtige krampen en heel soms kleine slijmaliertjes bij het bloed. Het is wel 'nieuw' bloed, maar wel duidelijk vermengd mer urine ( of vocht?) denk ik. Verder heb ik ook van die vage lage rugpijn..

VK gebeld en zij gaf aan dat ik even moet afwachten. Morgenochtend urine naar HA om te kijken of er sprake is van een blaasontsteking.. Hoe gek het ook klinkt maar ik hoop echt dat dit zo is natuurlijk, en niet dat het anders afloopt... :(



Sorry voor de ego post maar moest het eventjes kwijt. Niemand buiten mijn vriend om weer het nog, zouden het dit weekend vertellen. We hebben zaterdag sowieso de termijn echo, maar als het erger werd mochten we ook morgen of donderdag al eerder kijken.. veranderd natuurlijk niks aan de situatie.. ben nu trouwens 9+5wkn..



Fijne avond iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Oh cheese-cake, wat een zenuwslopende situatie... Hopelijk is het de simpele blaasontsteking!



Misselijke schrijfsters, sterkte! Wat lijkt me dat een ellende... 'Gelukkig' ben ik niet misselijk. Op wat vermoeidheid en juist een onstilbare trek naar vet en zoet na merk ik eigenlijk niet zoveel van de zwangerschap. Hier dus ook al 4 kilo erbij... En de weinige symptomen maken mij weer mega onzeker. Als het maar geen missed abortion is en ik vrijdag een wiebelend boontje zie... Hopelijk voelen we ons allemaal beter over een paar weken, als de hormonen afnemen en de buik groeit!



Hier overigens ook megadruk. Huis staat sinds vrijdag op Funda, en vandaag en morgen al 6 bezichtigingen!! Afgelopen weekend dus gespendeerd aan poetsen en opruimen. En ook nog een zieke kleuter erbij die al nachten aan het kotsen is.
Alle reacties Link kopieren
Cheese- cake wat een ksituatie. Dikke
Alle reacties Link kopieren
Cheese cake, sterkte, hopelijk is het inderdaad een blaasontsteking ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Cheese cake; sterkte, blaasontsteking klinkt ook heel aannemelijk! Hou je ons op de hoogte
Alle reacties Link kopieren
Pff ik blijf maar spugen. Zit al vanaf 5 uur zo wat continu boven een emmer te hangen. Zie echt op tegen de nacht
Alle reacties Link kopieren
Sfietje@ Ohh bah dat is balen.. misschien even bijhouden wat erin gaat van vocht en wat eruit..mocht t niet stoppen hebben ze alvast een vochtlijst.. deze kun je zo downloade op internet.. soms werken wat slokjes cola.. ik hoorde dat je dat in het ziekenhuis ook krijgt..



Ohh cheesecake wat een nachtmerrie.. ik hoop ig een blaasontsteking of een haarvaatje bij de baarmoeder hals. Dat schijnt ook voor te komen door de doorbloeding! ik duim voor je
Alle reacties Link kopieren
Myque hier ook al aangekomen.. zo balen maar liever iets te dik denk ik dan maar.. na de zwangerschap maar weer flink sporten en op de voeding letten...

Ik heb een maatje 40 (76kg) met 178m dus het is niet dramatisch.. ik ken ig het gevoel.. ik stel me maar in op giga worden, mis valt het dan mee..
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Thanks voor jullie wensen, wat zitten we allemaal in de lappenmand!!

Wat misselijkheid betreft heb ik een week of anderhalf last gehad, wat hielp:

Muntthee, gemberthee, pepermunt, vanillevla, cola (zero), crackers/beschuit.



Hier net met doktersdienst gebeld: ik moet nu elke 20 min plassen en herken steeds meer symptomen van een blaasontsteking. Zo kan ik de nacht niet doorkomen. Moet zo een plas opvangen en langskomen om 01.00 uur.. Indien het een blaasontsteking is hoop ik dan wat anti biotica te krijgen en me gauw wat beter te voelen. Pff hoop dat het allemaal snel duidelijk wordt, en anders meld ik mij morgen ziek.. Houd jullie op de hoogte!



Sterke dames die ook de nacht moeten doorkomen met vervelende kwalen!
Alle reacties Link kopieren
Dames, heb slecht nieuws :(



Toen ik op het punt stond om naar de huisartsen post te gaan braken de hevige bloedingen door. Sindsdien verlies ik elk kwartier tot half uur erg veel weefsel en bloed. Het is dus toch mis :(



Ik vind het zo verdrietig, mijn vriend is ook heel erg ontzet. We hebben het hartje een paar weken geleden nog gezien en zouden overmorgen 10 weken ver zijn... Achteraf vond ik het al vreemd dat ik mij al bijna twee weken zo 'goed' voelde ( geen kwaaltjes die ik eerst wel had).



Ik zal jullie een beetje blijven volgen, maar zou een van jullie mij alsjeblieft uit de tabel willen halen?



Heel veel liefs en een heleboel succes en blakende baby's gewenst voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Nee cheese cake dat meen je niet.. is er geen hoop meer? Wat verdrietig

Vindt het echt heel erg voor je
Alle reacties Link kopieren
Oh nee cheesecake! Wat ontzettend verdrietig! Wens jullie veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend #%^* voor jullie! Veel sterkte!



Wij hebben, heel tegenstrijdig, gisteren 2e echo gehad bij 8+5 weken: alles is goed! Ze gaan gelijk op en zwaaien met de zwemvliesjes en bewegen en draaien al. (Ik ben qua gewicht niet toegenomen, na de slechte eet-week op vakantie)

We hebben gesprek gehad; en we kunnen bloed voor NIPT laten afnemen in eigen ZKH en dat wordt opgestuurd naar België. Kosten 690 euro, maar dan hebben we bevestiging ipv Combinatietest voor 250 euro (tweeling) met een kansberekening. Dus dat gaan we doen.



Gisteren mijn ouders en vriend's ouders verteld. Ze hadden nieuws niet verwacht en al helemaal geen tweeling
Alle reacties Link kopieren
Cheesecake! Wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte samen met het verwerken van dit nieuws :( dikke knuffel voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Cheese-cake, wat vreselijk... Ik wens je heel veel sterkte...
Alle reacties Link kopieren
Famke wat fijn! Was dit al je termijnecho?



Hier me vandaag nog ziek gemeld. Zo'n beroerde nacht gehad. Gelukkig stopte het spugen wel rond 12 uur ofzo, maar daarna denk ik te weinig vocht binnen waardoor ik me zo naar voelde. Nu nog niet echt gegeten maar ook nog niet gespuugd. Ga dadelijk de verloskundige maar even bellen en overleggen omdat ik bang ben dat ik te veel vocht verlies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven