Zwanger vanaf juni/juli 2014 deel 2

17-08-2015 14:14 940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf juni/juli 2014 zijn wij bezig met zwanger worden!

De zwangeren onder ons! :yes:
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Bevallen! :love:
Naam
(leeftijd)
Kindje Geboortedatum
krullie1984
(32/33)
Tweede
Derde
:heart: 16-03-2015 bevallen van een zoon!
:heart: 19-09-2017 bevallen van een zoon!
nieuwsbrief
(26)
Eerste :heart: 18-03-2015 bevallen van een zoon!
Miss-flower
(29/31)
Eerste
Tweede
:heart: 11-05-2015 bevallen van een dochter!
:heart: 22-01-2017 bevallen van een dochter!
madelief08
(26/30)
Eerste
Tweede
:heart: 22-05-2015 bevallen van een dochter!
:heart: 13-10-2017 bevallen van een zoon!
niekje-elastiekje
(27/29)
Eerste
Tweede
:heart: 09-06-2015 bevallen van een zoon!
:heart: 06-01-2017 bevallen van een dochter!
Wendelala
(26/28)
Eerste
Tweede
:heart: 08-07-2015 bevallen van een zoon!
:heart: 11-01-2018 bevallen van een dochter!
Ri88
(28/32)
Eerste
Tweede
:heart: 24-07-2015 bevallen van een zoon!
:heart: 08-09-2017 bevallen van een dochter!
Lentefruit
(33/38)
Eerste
Tweede
:heart: 24-09-2015 bevallen van een zoon!
:heart: ??-08-2017 bevallen van een dochter!
abbeytje
(29/27)
Tweede & derde :heart: 06-10-2015 bevallen van een zoon en een dochter!
teapot
(26/26)
Eerste :heart: 11-10-2015 bevallen van een zoon!
Lauraroar
(32/32)
Eerste
Tweede
:heart: 28-03-2016 bevallen van een zoon!
:heart: 27-12-2017 bevallen van een dochter!
joy
(26/32)
Eerste :heart: 11-05-2016 bevallen van een zoon!
zus1987
(29/30)
Eerste :heart: 20-01-2017 bevallen van een zoon!
anoniem_198678 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 14:57
62.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn begonnen met 1 schepje nutriton op 100 ml maar dan kreeg ze de fles niet meer leeg en had ze veel last van haar buikje. Toen ze meer ging drinken hebben we het steeds bij 1 schepje gehouden en uiteindelijk hebben we afgebouwd naar 1/2 schepje op 150 ml. We zijn toen ook overgegaan op andere jbpm, Ze spuugt daarmee niet of nauwelijks. Als ze een dag wat meer last heeft geven we wat meer, maar zonder gaat niet.
Alle reacties Link kopieren
pffff zus wat een tegenvaller! Was zo mooi geweest net voor je de medische molen in gaat. Hoe voel je je? Het is zo'n zware periode zo!



Leuk om te lezen over alle nutriton-perikelen. Ik heb er met mn zoontje ook mee geklooid! Bij hem had geen effect. Dus toen medicatie. Dat hielp wel! Hij had heftige refluxklachten. Pas 14 maanden kon hij zonder de medicatie.



Hier gisteren de 32 weken gehaald! Super fijn! Dus moest ook stoppen met de weeënremmers. Daardoor wel duidelijk meer harde buiken en ook pijnlijker maar t gaat nog niet over in de bevalling momenteel!
Oh Abbey wat fijn dat je al weer 32wk zwanger bent! Wat doen jij en jullie kindjes het toch goed.. Daar mag je trots op zijn! Spannende weken nu, maar iedere dag dat ze langer blijven zitten is er weer één!
Teapot en lentefruit, hoe is het met jullie? Ook bij jullie komt de uitgerekende datum snel dichtbij!



Ben ook wel benieuwd hoe het met julia_isa is, weet niet wanneer zij uitgerekend is/was...?



En Guusje is natuurlijk al lang en breed bevallen.. Misschien dat ze nog eens een update komt geven..?
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



Ik lees nog steeds gezellig mee



Wat vervelend Zus! Ik hoop dat je kan genieten van je vakantie.



Abbey, wat goed dat je nu op de 32 weken zit!



Laura, wat een fijn nieuws voor jou! Woensdag weer een echo? Spannend.



Verder heel leuk om te lezen hoe het met de kleintjes gaat. Ik ben zo benieuwd waar wij tegenaan gaan lopen. Maar tegelijk voelt het voor mij nog zo ver weg, alsof ik er nog even niks mee hoef te doen. En als ik dan lees over die voedingen enzo denk ik, hoe gaan we daar uit komen?! Verdring het maar even haha.

Maar nu net verlof en toch maar begonnen aan de kamer
Leuk weer wat van je te lezen lentefruit! Lekker dat je nu verlof hebt. Hoe voel je je verder? Veel kwaaltjes of nog niet echt ergens last van? En je rolt er vanzelf in hoor, alles rondom voedingen, slaapjes, krampjes enz enz. Binnen de korste keren ben je ineens een babyexpert Veel plezier met de babykamer! Nog veel wat jullie moeten doen? Geniet in ieder geval van je verlof!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Ri! En hoe gaat t met jou?



Lekker lentefruit dat je verlof hebt! Gaat alles steeds goed met de kleine tijdens de controles? En t is inderdaad precies zoals ri zegt. Niet nu druk om maken! Je rolt daar echt zo in dalijk! En als je vragen hebt stel je ze bij t cb, de vk of hier! Proberen er relaxed mee om te gaan, je kindje voelt t als jij relaxed bent, dus dat werkt weer positief!
Wat fijn dat je de 32 wkn hebt gehaald Abbeytje, een hele mijlpaal!



@lentefruit: gaat hard he? En ik heb hetzelfde hoor, hoop deze pagina ooit terug te lezen qua voeding e.d., het klinkt allemaal vrij ingewikkeld



@ri: ik heb woensdag weer een echo



Hier paar hectische dagen gehad. Was vorige week zondag op vakantie naar VS gegaan om vrienden op te zoeken. Had één overstap en dat liep nogal uit vanwege een storm: 24 uur onderweg geweest. Daar paar hele fijne dagen gehad, tot ik bericht kreeg dat een dierbare was overleden. Verzekering en luchtvaartmaatschappij wilden niet meewerken (want: doen ze alleen als broer/zus, ouders of kind overleden is), dus de man heeft ticket voor me teruggeboekt. Helaas kon dat niet zonder drie keer overstappen, anders zou het 2.000 euro duurder zijn. Dus terugvlucht gehad van 19 uur, met vier verschillende tijdzones en drie keer overstappen, en nog extra bagage van band halen, weer inchecken, etc. Daarna gisteren na aankomst meteen naar familie gegaan, iedereen is uit het veld geslagen en het is zo intens verdrietig... Gisteravond om 21:00 naar bed gegaan en ik werd pas 15 uur later weer wakker 😱

Ik hoop maar dat al dit gedoe geen invloed heeft op de zwangerschap, bevorderlijk is het iig niet... Net maar 1,5 uur stevig met hond gewandeld tegen trombose enzo, maar het is wel een uitputtingsslag geweest
(Wel grappig detail: ik had daar vooral 's nachts last van misselijkheid, net alsof mijn biologische klok zei: je kan wel in andere tijdzone gaan zitten, maar mij hou je niet voor de gek! 😉)
Pff wat een heftige reis zo Laurabb! Gecondoleerd
Alle reacties Link kopieren
Pffff laura, wat heftig allemaal!! Gecondoleerd! Ik hoop dat je goed afscheid hebt kunnen nemen.

Hopelijk woensdag een heerlijke echo! Dat is al bijna
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd laura en veel sterkte de komende tijd! Spannend hoor morgen weer een echo! Hoelaat moet je er zijn en hou je ons op de hoogte?
dank voor het duimen. vanochtend echo gehad, ze konden nog geen garanties geven maar dachten al wel een schedeldakje te zien die mooi de hersentjes omsloot. verder zag alles er goed uit, volgende week vervolggesprek met artsen. ik ben nog steeds niet echt blij, maar wel al beetje opgelucht
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn! Het wordt vast een kerngezonde baby!! Probeer vertrouwen te hebben, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan...
ik doe m'n best. nu dus 10 weken, kans dat het misgaat is wel kleiner. maar helemaal gerust ben ik er nog niet op...
Oh wat fijn dat de echo er weer goed uit zag Laura! Snap dat het nog steeds spannend is en dat je nog niet echt blij durft te zijn. Is heel herkenbaar..

Maar de kans dat het nu nog fout gaat is klein en neemt met de dag af!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de echo er goed uitzag! De kans dat t fout gaat word nu idd kleiner! Wanneer heb je weer een echo?
Weet niet, dinsdag vervolggesprek (waren ze vergeten in te plannen, heel suf)
Alle reacties Link kopieren
Pfoe veel pijnlijke harde buiken hier! Maar geen regelmaat en dan weer n tijd niks. Morgen controle gelukkig en ben benieuwd of deze (voor)weeen effect hebben op de bmm. Ben bang dat ze me weer daar willen houden! Het is inmiddels ook echt tanden op elkaar en doorzetten, want alles doet pijn en past niet meer. Zo nu mn klaagmodus weer uit!



Hoe gaat t met jullie en jullie moppies?
Alle reacties Link kopieren
@abbey nog ff doorzetten! Hoop dat ze nog even binnenblijven!



@laura, fijn al 10 weken! Ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt!



Milo al ruim 5,5 maand! Niet te geloven, echt een heerlijk ventje is het. Wist niet dat ik zoveel van iemand kon houden ❤️.

Ik zit zelf weer iets lekkerder in m'n vel gelukkig, had wat veel hooi op m'n vork genomen. En dat icm werk, 3 kinderen en vriend op zakenreis was het allemaal wat pittig. Het gaat nu al beter, ondanks dat vriend morgen weer weggaat. Pfff
Hoop dat dat niet hoeft Abbeytje, thuis is toch echt beter.



Fijn dat je tot rust bent gekomen Nieuwsbrief! Het klonk ook wel heel druk allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te lezen nieuwsbrief. Is jouw vriend altijd veel weg voor zijn werk of is dat toevallig nu zo? Let goed op jezelf!!



Ja idd Laura! Thuis is veeeeeeel fijner!
Wij hebben het nog niet aan schoonmoeder verteld omdat die vorig jaar praktisch is ingestort toen ik met 13 wkn een miskraam kreeg. Daar was ik toen vrij chagrijnig om, omdat ik na dat gesprek wel dacht: Eh, sorry, maar verman jezelf mens en voor mij is het nèt iets erger dan voor jou..



Ze weet het nu ook nog niet en merk dat ik er heel erg tegenop zie om het haar te vertellen. In mijn omgeving zijn zwangerschappen met 20 wkn ook nog misgegaan. Wat als dat bij ons ook gebeurt? Dan stort ze weer in... De broer van mijn man heeft ook een dochter die hij niet mag zien en die zij nog nooit gezien heeft, dus dat is ook al zo'n toestand.



Liefst zou ik het haar niet vertellen, maar mijn man wil met twee weken toch wel het nieuws gaan brengen - met name omdat veel andere mensen het al weten. Maar goed, ik weet het niet hoor... Voel me zo verantwoordelijk
Alle reacties Link kopieren
pfff ja dat herken ik deels wel. Toen ik in t ziekenhuis kwam omdat de tweeling dreigde te komen, waren sommige mensen ook meer bezig met hun eigen angst en verdriet om de tweeling te verliezen dan dat ze stil stonden bij onze paniekgevoelens. Toen dacht ik ook wel eens, hallo wij verliezen misschien onze kinderen, jullie niet! Ik probeer dan het positieve te zien, het is natuurlijk fijn dat zij al meteen zo dol op onze kindjes zijn, maar t voelt soms ook vervelend. Wat betreft je schoonmoeder moet je het haar op den duur toch vertellen. Ze moet t niet per ongeluk v iemand anders horen toch? En mocht t mis gaan dan laat je juist jouw man met haar praten en hou jij je n beetje afzijdig. Maar daar moet je niet vanuit gaan lieverd! Probeer ervan uit te gaan dat dit mooie kindje in je buik super sterk is zich super ontwikkeld!!
Alle reacties Link kopieren
Nog gecondoleerd laura! Hektische dagen gehad zo te lezen. Wel heel erg fijn dat de echo goed was! Hopelijk geeft het toch wat geruststelling. Jullie zijn weer een stapje dichterbij een gezonde baby!



Abbey alweer hard op weg naar 33 weken nu. Echt zo fijn dat de baby's nog steeds lekker in je buik zitten. Dat had ik al die weken terug toen je met het bericht kwam dat je opgenomen was niet verwacht! Bijna je gezonde kindjes in je armen!!



Leuk om weer van je te lezen lentefeest! Geniet lekker van je verlof en straks van de kleine!



Hier inmiddels laatste officiële verlofdag...Vanaf maandag weer aan het werk. Poeh...Zie er eerlijk gezegd echt gigantisch tegenop. Ben nog zo aan het genieten met de kleine meid! Ze groeit super goed, is vrolijk en wij gebruiken nu ook sinds kort jbpm en ze spuugt nu ook nagenoeg niet meer. Dit weekend nog even volop genieten van de kleine. Zondag als afsluiter van mijn verlof nog een obstacle run lopen...De eerste weer sinds de bevalling...ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven