Aangeboden alle pijlers

Wie heeft er nog zegels/punten etc. over of nodig?

13-06-2006 08:00 752 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,Ik heb nog 7 zegels liggen. Wie heeft er nog een aantal nodig (of wellicht kan ik er 2 mensen een volle kaart mee bezorgen)?Ze zijn voor wie het eerst reageert. bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic thee!



Hier twee zomerzegels in de aanbieding. En ook nog 20 perlapunten. Wie ze hebben wil kan mailen naar supra_1975@yahoo.com.
Alle reacties Link kopieren
Oh en Poezewoes, ik heb wel wat DEpunten voor het goede doel. Ik spaar ze zelf, maar doe er vooralsnog niets mee. Hoeveel wil je hebben?
Alle reacties Link kopieren
Oh en Poezewoes, ik heb wel wat DEpunten voor het goede doel. Ik spaar ze zelf, maar doe er vooralsnog niets mee. Hoeveel wil je hebben?
Ik lees mijn bericht nog even na, jij weet natuurlijk niet hoeveel ik er heb. Dus Ik heb ze maar even geteld en ik heb 100 punten voor je. Mail me als je ze wilt hebben?
Alle reacties Link kopieren
Jor, ik had zeker wel interesse maar mijn computer kon minder goed tegen de warmte dan ik  dus daarom nauwelijjks online geweest.

Echter, ik vind dat poezewoes er meer aan heeft, dat is een beter doel dan mijn eigen 'doel' (lees: hebbedingetjes), dus ik 'doneer' ze graag aan poezewoes!



Later meer, nu ga ik eerst pannenkoeken bakken/eten!
Alle reacties Link kopieren
:D Arme puter van thee..



Poezewoes, mail maar naar fiveanimalsathome@hotmail.com dan stuur ik ze naar je toe. :)
Alle reacties Link kopieren
Supra, haske lief hoor maar je hoeft ze niet uit je eigen verzameling te halen! Ik doelde eigenlijk op mensen die DE-zegels over hebben. Maar ik zal je alsnog wel mailen. Kijk zelf maar wat je eventueel missen wilt!



Thee, heel lief dat je ze me gunt! Jor1, ik mail je!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Muppetgirl en Jor1....... eindelijk zit 't in de enveloppen ( sorry :$ voor de vertraging) en als TNT meewerkt hebben jullie het maandag of dinsdag in huis.



JufBabs, heb jij inmiddels genoeg zomerzegels? Is er nog iemand (anders) die zomerzegels tekort komt? Ik heb er 6 en hoe meer mensen hun kaart vol kunnen krijgen, hoe leuker toch!



Jeetje, vind ik ineens nog zo'n 500 punten van Perla, ik zal ze erbij doen MG, had de envelop al dicht, maar alleen pas geschreven, dus schrijf ff ene nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
Geeft niet hoor Thee :) Tnx alvast!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen. Ik heb hier nog 5 zomerzegels liggen. Iemand die ze graag wil hebben?

Ook heb ik nog een heule stapel blokkerdukaten. Iemand daar belangstelling voor?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
@Poezewoes, zijn ze goed aangekomen? :)
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn aangekomen Jor, wat een boel zeg! Heel erg bedankt, en Supra natuurlijk ook! Van jullie zegels kan ik bijna 2 setjes kopen!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te horen :)

Ik blijf gewoon doorsparen, als ik er weer een leuk aantal heb stuur ik ze weer wel op, neem aan dat je dat niet erg vind tenminste :P
Alle reacties Link kopieren
quote: thee reageerde

JufBabs, heb jij inmiddels genoeg zomerzegels? Is er nog iemand (anders) die zomerzegels tekort komt? Ik heb er 6 en hoe meer mensen hun kaart vol kunnen krijgen, hoe leuker toch!





Ik zou het niet weten momenteel.. ben namelijk nog lekker op vakantie :D Maar als je ze nog hebt dan ben ik zeker wel geinteresseerd! Donderdag bven ik weer in NL en kan ik weer verder reageren... Thnx voor het dneken aan mn arme spaarkaartje:)
Alle reacties Link kopieren
He muts, ga jij eens lekker je cocktailtje opdrinken daar! Rose is binnen, 12 flessen in 3 dagen gaat me wel lukken!
Alle reacties Link kopieren
Thee, de zegels zaten vandaag bij de post, tnx! Kaart is nu bijna vol :)
Wat een leuk topic!



Zomerzegels zijn zeer welkom! (lovertje1976@hotmail.com).



Zelf heb ik mega-megaveel DE-zegels. Ik spaar zelf voor een theedoos, maar als iemand net wat punten te weinig heeft, wil ik best bijspringen. Volgens mij heb ik die theedoos namelijk al wel bij elkaar, maar ik kom nooit in de buurt van een DE-winkel... :$
Alle reacties Link kopieren


Wat een leuk topic!



Zomerzegels zijn zeer welkom! (lovertje1976@hotmail.com).



Zelf heb ik mega-megaveel DE-zegels. Ik spaar zelf voor een theedoos, maar als iemand net wat punten te weinig heeft, wil ik best bijspringen. Volgens mij heb ik die theedoos namelijk al wel bij elkaar, maar ik kom nooit in de buurt van een DE-winkel... :$
shiiiiiiiit,ik sla iedere keer die zomerzegels af,had ik het geweten joh.maar kom nietzo vaak bij de appie dus dacht ik krijg die kaart toch nooit vol.maar vanaf nu neem ik ze wel,of is die aktie al bijna afgelopen?
Volgens mij loopt de actie tot eind augustus, mormeltje!
Alle reacties Link kopieren
als ik weerbij appie kom neem ik ze mee voor je
Alle reacties Link kopieren
Roque, je kan ook on-line bestellen hoor bij DE :)
Alle reacties Link kopieren
Roque, ze hebben bij DE ook hele leuk kinderservies, met Nijntje. Wat voor jou ukkie?

En anders zijn de restjes bij mij van harte welkom, zie elders op dit topic!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik kan nog wel wat Douwe Egberts zegels gebruiken! Deze zijn te vinden op de pakken koffie van DE en op de doosjes Pickwick thee! Als je deze voor mij hebt, heel graag!
Alle reacties Link kopieren
Jor, grote opruiming hier :D en er nog wat gevonden. Hoeveel heb je er nog nodig om je kaart vol te krijgen?



Update van overige gevonden zegels/punten etc. volgt nog, haha, volgens mij loopt de actie van Zeeuws meisje al heeel lang niet meer.... vond er veel, plakkerige , zegeltjes van....
Alle reacties Link kopieren
Wow nou uh nog 5 Thee :)

Waar het VIVA forum al niet goed voor is :)
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur ze z.s.m. naar je toe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven