Aangeboden alle pijlers

Wie heeft er nog zegels/punten etc. over of nodig?

13-06-2006 08:00 752 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,Ik heb nog 7 zegels liggen. Wie heeft er nog een aantal nodig (of wellicht kan ik er 2 mensen een volle kaart mee bezorgen)?Ze zijn voor wie het eerst reageert. bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Helemaal super Supra! Dank je wel.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Thee en artemis, jullie hebben mail!

Bedankt voor de moeite:)
Alle reacties Link kopieren
propje, er zijn er 2 naar je onderweg!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog 6, wie ze kan gebruiken mail maar naar
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog 6, wie ze kan gebruiken mail maar naar lisa_000@msn.com.
Ik heb je gemaild:D, gaan naar die vriendin want die had er nog 8 nodig geloof ik..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog twee AH zomerzegels nodig (ben al mijn ladenkastjes en jassen al aan het doorsnuffelen, maar heb ze nog niet).

Iemand nog belang bij Dukaten van de Blokker? Hoe ik daar aan kom weet ik niet en wat je er mee moet ook niet, maar ik heb er tien in de aanbieding.

Misschien kom ik later nog wat in de aanbieding gooien, ben lekker aan het opruimen! :)
Alle reacties Link kopieren
De zegels zijn onderweg Jufbabs:)
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier een AH kaart liggen met 15 geplakte zegels Als iemand hem wil hebben moet je de Viva Angel maar even om mijn email adres vragen. Ik kan ze helaas niet los versturen want ik heb ze in mijn enthiousiasme dus allemaal al ingeplakt.. of mocht iemand nog 10 zegels over hebben is dat ook goed, haha...
Alle reacties Link kopieren
Wie wil mij aan 4 ah zegels helpen? Mams heeft er namelijk nog 6 nodig en ik heb er zelf nog twee.....
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds twee zomerzegels van AH nodig om kaart vol te maken. Zoekacties thuis hebben niks opgeleverd (wel vier nette laden nu:D). In de aanbieding tien BlokkerDukaten en twee bonnen voor een Volkskrant (1 voor een ma tot vrij en eentje voor een zaterdagkrant). Wie kan me helpen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag nog 4 zegels gevonden in een  AHtas, alleen lastig waar die dan naartoe moeten. Ik gun iedereen een vol boekje.

*Hoopt dat er nog iemand wat zegels heeft gevonden*
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren
Doe die vier dan maar naar Juul, want die heeft er psies vier nodig. Blijf ik hopen dat iemand anders nog snel ergens twee vindt!
Alle reacties Link kopieren
Doe die vier dan maar naar Juul, want die heeft er psies vier nodig. Blijf ik hopen dat iemand anders nog snel ergens twee vindt!
Toetje, mail mij maar. :)
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Jasmine:D

Juul de zegels voor je moeder komen eraan, mail maar naar
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren
U heeft mail!
Alle reacties Link kopieren
Aaaaah ik dacht dat die dingen de hele maand Augustus nog uitgegeven zouden worden. Iemand hier nog 6 zegeltjes, of behoefte aan een op-6-na-volle kaart? :)
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb trouwens Blokker bonnen in de aanbieding :D
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Grinnik, waarom wil toch niemand die blokker bonnen?? Ik ga eens even googlen wat je daar nu mee kunt. Misschien mis ik wel van alles en moet ik die dingen juist WEL gaan sparen :)

.

.

.

.

.

hmmm, nou, ik geloof niet dat je er veel aan hebt. :)
Alle reacties Link kopieren
Toetje, je hebt mail terug. :) De zegels zijn al op de post.



Oh en blokkerbonnen, daar heb ik een hele stapel van. Iemand interesse?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
hallo allemaal!

nadat ik al m'n zomerzegels van de ah opgeplakt had, bleek dat ik er 2 tekort komt. heel handig, want ze worden niet meer uitgegeven (ik had niet helemaal opgelet...)

dus, heeft iemand misschien nog 2 zomerzegels van de appie voor mij?

alvast bedankt!

groetjes, Ying
Alle reacties Link kopieren
Zojuist heeft mijn dochtertje de resterende twee zomerzegels op de kaart geplakt. Mede mogelijk gemaakt door het VIVAforum en Jasmine.

Thanks Jasmine; je mooie kaartje hangt op de koelkast, als symbool van hoe leuk het toch is om forumvriendjes te hebben!
Alle reacties Link kopieren
Bij alle AH filialen in Den Haag kun je nu verder sparen met blauwe zegeltjes, voor 10 euro korting per volle kaart, of 50 euro korting bij 4 volle kaarten, en die zegeltjes krijg je ook gratis bij elke 10 euro aan boodschappen. Maar geldt alleen bij de AH in Den Haag stond erbij.



Ook heb ik alweer een stapel filmbonnen van de AH waar ik niet zelf gebruik van kan maken (niet van allemaal in elk geval) dus als ik daar nog iemand blij mee kan maken...



Wel jammer dat ik mijn 16 zegeltjes van de oude AH kaarten al ingeplakt had, anders had ik jullie allemaal kunnen helpen, ik weet niet of het een mogelijkheid is dat ik ze nog los ga peuteren of weken?
Alle reacties Link kopieren
Bij alle AH filialen in Den Haag kun je nu verder sparen met blauwe zegeltjes, voor 10 euro korting per volle kaart, of 50 euro korting bij 4 volle kaarten, en die zegeltjes krijg je ook gratis bij elke 10 euro aan boodschappen. Maar geldt alleen bij de AH in Den Haag stond erbij.
Ik heb niets gekregen;(
Alle reacties Link kopieren
het is pas sinds gister of maandag geloof ik, en ik kreeg ook thuis nog een foldertje met spaarkaart gestuurd. volgens de achterkant is het alleen geldig bij de AH's op het Kleine Loo, Frederik Hendriklaan, Keizerstraat, Fahrenheitstraat, De Savornin Lohmanplein, Weimarstraat, de Stede en Leyweg (allemaal in Den Haag). Ik ging er van uit dat dit alle AH's uit Den Haag waren, maar bij nader inzien heeft Den Haag er vast wel meer, die dan dus niet meedoen. Jammer dat die op Leidschenhage ook niet mee doet , want daar gaan we ook vaak heen, haha...
Alle reacties Link kopieren
Ooooh vandaar dat ik ze niet heb gekregen. Ik ga naar de Appie op het Lorentzplein, doen ze niet aan dus, lekker dan :(

Heej pluizemuis, ik heb ook nix meer aan die spaarkaart, maar als je die van jou nog vol wilt plakken en je bent veel in Leids, moet je maar es langskomen (ik werk nml in Leidschenhage). Je kunt ze namelijk vrij makkelijk lospeuteren en overplakken.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven