Aanslag in Oslo
zaterdag 23 juli 2011 om 01:41
quote:eefje1980 schreef op 23 juli 2011 @ 01:32:
Je moet die forums gewoon mijden. Daarom lees ik ook niet meer de reacties op Geen Stijl, werd er soms gewoon misselijk van. In dit topic heeft niemand met het vingertje gewezen dus je reactie sloeg gewoon nergens op. Er werd alleen maar gelinkt naar een speculatie. Er wordt nu immers ook over zijn rechts - extremistische achtergrond/vrijmetselarij etc. gespeculeerd?Speculeren is gewoon niet integer, in deze fase. Ik begrijp dat zijn 'vrijmetselarij'-achtergrond tenminste nog een FEIT is. Maar ook dan: wat moet ik met dat feit? De meeste Amerikaanse presidenten waren ook vrijmetselaars.
Je moet die forums gewoon mijden. Daarom lees ik ook niet meer de reacties op Geen Stijl, werd er soms gewoon misselijk van. In dit topic heeft niemand met het vingertje gewezen dus je reactie sloeg gewoon nergens op. Er werd alleen maar gelinkt naar een speculatie. Er wordt nu immers ook over zijn rechts - extremistische achtergrond/vrijmetselarij etc. gespeculeerd?Speculeren is gewoon niet integer, in deze fase. Ik begrijp dat zijn 'vrijmetselarij'-achtergrond tenminste nog een FEIT is. Maar ook dan: wat moet ik met dat feit? De meeste Amerikaanse presidenten waren ook vrijmetselaars.
zaterdag 23 juli 2011 om 01:58
zaterdag 23 juli 2011 om 02:00
Er is al wel bewijs dat hij het echt is. De noorse televisie laat een foto van de dader zien waarop zijn gezicht onherkenbaar is gemaakt. Een journalist heeft online de oorspronkelijke foto gevonden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 23 juli 2011 om 02:00
zaterdag 23 juli 2011 om 02:05
zaterdag 23 juli 2011 om 02:07
zaterdag 23 juli 2011 om 02:09
quote:no___ schreef op 23 juli 2011 @ 02:07:
[...]
Op GS staat al een artikel over hem, lijkt me geen probleem om die link te plaatsen als zijn identiteit al bevestigd is.Volgens mij is het niet bevestigd.
[...]
Op GS staat al een artikel over hem, lijkt me geen probleem om die link te plaatsen als zijn identiteit al bevestigd is.Volgens mij is het niet bevestigd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 23 juli 2011 om 02:16
Mail Online plaatst een heel artikel over hem.
Met foto (in vrijmetselaarspak).
http://www.dailymail.co.u ... Oslo-car-bomb-blasts.html
Met foto (in vrijmetselaarspak).
http://www.dailymail.co.u ... Oslo-car-bomb-blasts.html
zaterdag 23 juli 2011 om 02:36
Dat is snel, hij heeft een pagina op Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik

zaterdag 23 juli 2011 om 06:20
Er staat inderdaad inmiddels al ontzettend veel over hem op internet. Ook oude blogs en reacties op fora worden gelinkt. Hij heeft dat facebookaccount en het twitteraccount beide op 17 juli aangemaakt. Bizar eigenlijk hoe dat tegenwoordig gaat met internet. Los van het feit dat het een ongelofelijke rotzak is.. het internet is één groot archief.
Ik schrik echt van dat dodental, vreselijk.
Ik schrik echt van dat dodental, vreselijk.