Aanslag in Oslo

22-07-2011 17:21 1314 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie de beelden gezien?
laat maar
Journalist heeft de tweet over de facebookpagina weggehaald, zou ik dat hier ook moeten doen?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Faq vrijmetselarij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dank Enn.

Ik ga even lezen.
Twinkle en VC jullie hebben mijn post gequote, zouden jullie die ook even willen aanpassen? Alvast bedankt en weltrusten!
quote:eefje1980 schreef op 23 juli 2011 @ 01:32:

Je moet die forums gewoon mijden. Daarom lees ik ook niet meer de reacties op Geen Stijl, werd er soms gewoon misselijk van. In dit topic heeft niemand met het vingertje gewezen dus je reactie sloeg gewoon nergens op. Er werd alleen maar gelinkt naar een speculatie. Er wordt nu immers ook over zijn rechts - extremistische achtergrond/vrijmetselarij etc. gespeculeerd?Speculeren is gewoon niet integer, in deze fase. Ik begrijp dat zijn 'vrijmetselarij'-achtergrond tenminste nog een FEIT is. Maar ook dan: wat moet ik met dat feit? De meeste Amerikaanse presidenten waren ook vrijmetselaars.
quote:jas schreef op 23 juli 2011 @ 01:40:

Twinkle en VC jullie hebben mijn post gequote, zouden jullie die ook even willen aanpassen? Alvast bedankt en weltrusten!Done!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very.Cherry schreef op 23 juli 2011 @ 01:48:

[...]

Done!Thanx!
quote:jas schreef op 23 juli 2011 @ 01:40:

Twinkle en VC jullie hebben mijn post gequote, zouden jullie die ook even willen aanpassen? Alvast bedankt en weltrusten!Ja, ook verwijderd!
quote:jaap schreef op 23 juli 2011 @ 01:12:

[...]

De logica ontgaat mij volledig.

Dat ligt aan jezelf

quote:Bedoel je dat je het niet erg zou vinden om opgeblazen te worden door 'eigen' mensen??Nee dat bedoel ik niet.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Wel jammer, mag ik die link van die klootzak niet gewoon opnieuw plaatsen, maar dan namens mezelf?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Er is al wel bewijs dat hij het echt is. De noorse televisie laat een foto van de dader zien waarop zijn gezicht onherkenbaar is gemaakt. Een journalist heeft online de oorspronkelijke foto gevonden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja hoor. Op een forum mag je een link naar een artikel over speculatie plaatsen. En al helemaal als het er ook nog eens netjes en duidelijk bij vermeld wordt. Helemaal prima. En wil je 'm niet lezen, dan klik je 'm niet aan. Dit is een discussieforum. Niet de NOS, BBC of Teletekst.
quote:Donkeyshot schreef op 23 juli 2011 @ 01:58:

[...]

Dat ligt aan jezelf

[/quote]

Bedoel je dat je het niet erg zou vinden om opgeblazen te worden door 'eigen' mensen??[/quote]

Nee dat bedoel ik nietPfff. Ik dacht dat jij 'op zwart' gezet was. ;- )
quote:Very.Cherry schreef op 23 juli 2011 @ 01:59:

Wel jammer, mag ik die link van die klootzak niet gewoon opnieuw plaatsen, maar dan namens mezelf?Op GS staat al een artikel over hem, lijkt me geen probleem om die link te plaatsen als zijn identiteit al bevestigd is.
quote:no___ schreef op 23 juli 2011 @ 02:07:

[...]

Op GS staat al een artikel over hem, lijkt me geen probleem om die link te plaatsen als zijn identiteit al bevestigd is.Volgens mij is het niet bevestigd.
-
Als die foto op de Noorse nationale tv wordt getoond lijkt het me wel bevestigd

link
Mail Online plaatst een heel artikel over hem.

Met foto (in vrijmetselaarspak).

http://www.dailymail.co.u ... Oslo-car-bomb-blasts.html
-
Dat is snel, hij heeft een pagina op Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik
80 doden op dat eiland! De paniek die die kinderen hebben moeten meemaken :( .
Ongelofelijk bizar.

En extremisme blijft extremisme, of het links, of rechts is.

We weten niets, for all we know he could a 'sleeper'.
Er staat inderdaad inmiddels al ontzettend veel over hem op internet. Ook oude blogs en reacties op fora worden gelinkt. Hij heeft dat facebookaccount en het twitteraccount beide op 17 juli aangemaakt. Bizar eigenlijk hoe dat tegenwoordig gaat met internet. Los van het feit dat het een ongelofelijke rotzak is.. het internet is één groot archief.

Ik schrik echt van dat dodental, vreselijk.
Waar gaat het heen met deze wereld, dat zelfs Noorwegen al niet meer veilig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven