Amalia pop

14-04-2018 17:59 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/show/levensechte-amal ... ~ac3da4e9/

Wat vinden jullie hiervan? Ik vind de pop meer een karikatuur van Amalia. De pop lijkt op Fiona uit Shrek, alleen dan niet groen.
Wat is die pop lelijk. Dieheeft zelfs een onderkin.
Vind het erg sneu voor Amalia. Ik hoop niet dat ze gaat denken dat ze echt op de pop lijkt.
Ik ben benieuwd of er een reactie gaat komen van het koningshuis.
Alle reacties Link kopieren
WildeMimosa schreef:
14-04-2018 18:03
Amalia IS dik; nooit opgevallen?
Laten we het op potig houden.

Maar even voor mijn beeldvorming, zijn er mensen die naar de winkel gaan om en Amalia pop te kopen ?
Mijn dochter zou ik er niet blij mee maken en als volwassene kan ik me niet voorstellen wat je met een Amalia pop moet, en dat is niet onaardig bedoeld, maar ik snap het gewoon even niet.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
14-04-2018 19:56
Het is te hopen dat de pop voor veel geld opgekocht wordt door iemand die ze laat omsmelten.
Door Amalia zelf misschien? Papa en mama krijgen samen 6.5 miljoen per jaar belastingvrij, en over 4 jaar start Amalia op 1,5 miljoen. Dan kun je toch wel een popje aanschaffen, lijkt me. Steun je meteen het goede doel.
Alle reacties Link kopieren
sophie_emma schreef:
16-04-2018 09:55
Door Amalia zelf misschien? Papa en mama krijgen samen 6.5 miljoen per jaar belastingvrij, en over 4 jaar start Amalia op 1,5 miljoen. Dan kun je toch wel een popje aanschaffen, lijkt me. Steun je meteen het goede doel.
Pffff ... papa en mama doen ook genoeg voor dat geld. Als je tegen het Koningshuis bent, dan start je daar maar een eigen topic over.

En die pop is gewoon te belachelijk voor woorden. Net als die eeuwige discussie of Amalia wel of niet dik is. Doe toch eens normaal mensen. Dit is een pubermeisje van 14 jaar oud.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
16-04-2018 00:17
Ze heeft haar botstructuur niet mee helaas, de wangen van oma en pa. Dan kun je lijnen tot je met recht een ons weegt, die bouw hou je gewoon. Dik is extra vet, onderkinnen, vetrollen. Die heeft ze dus niet.

Ik vind de pop walgelijk en voor de slechte lezers... die twee dames zijn NIET de makers van de pop, dat is een of andere russische doos.
Nee, jij bent respectvol. :facepalm:
Amalia is een mooi meisje met prachtige ronde vormen. Er is meer dan alleen het zogenaamde schoonheidsideaal van slanke filmsterren en fotomodellen. Er is niets mis met een wat steviger botstructuur. Het is niet alsof Amalia alleen maar mooi is als ze verscholen is achter haar en zware make-up, zoals op die ene foto die hier is geplaatst. Ook naturel is ze mooi. Veel reacties hier vind ik onaardig, ook al zijn ze nog zo goed bedoeld. In de pop herken ik haar niet echt, maar dat wil toch niet zeggen dat meisjes die wél op die pop lijken lelijk zijn?
Waarom moet er een naam worden gegeven aan Amalia’s postuur/ figuur/ lijf??

Ben je puber, sta je in het middelpunt van belangstelling 24/7 zonder dat je daar zelf ooit voor koos en zonder dat je daar zelf een verandering in kunt aanbrengen......maakt een of andere randdebiel een pop die op je lijkt zoals men zegt, krijg je commentaar te verduren waarvan honden geen brood lusten en moet je ook nog je best doen dat allemaal op uiterst correcte wijze te handelen......met een glimlach en een knikje.

Wat een verschrikkelijk iets!
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 16-04-2018 13:15
0.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
16-04-2018 10:58
Pffff ... papa en mama doen ook genoeg voor dat geld. Als je tegen het Koningshuis bent, dan start je daar maar een eigen topic over.

En die pop is gewoon te belachelijk voor woorden. Net als die eeuwige discussie of Amalia wel of niet dik is. Doe toch eens normaal mensen. Dit is een pubermeisje van 14 jaar oud.

Ik ben niet tegen het koningshuis, maar leg jij eens uit wat mama en papa allemaal wel niet doen waar ze ruim 6,5 miljoen voor moeten verdienen, even los van het feit dat zij na een lange werkdag gelijk aan tafel kunnen schuiven en ook niet hoeven te discussiëren over wie er de afwas doet, huishouden word gedaan, kleding word klaargezet, de auto staat altijd voor, vliegen geschied in eigen toestel. Ze leggen voornamelijk werkbezoeken af waarbij ze dan een bedrijf bezoeken , geïnteresseerde luisteren vragen stellen en dan weer weggaan.
Dus kom maar op ik ben erg benieuwd!
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Lees mijn bericht gerust. Gaat welliswaar over hun kind, echter ook vader en moeder staan volcontinue in the picture. Wauw, wat gezellig zeg.
Voordat ze Koning en Konigin werden:

Máxima en Willem-Alexander hebben ieder jaarlijks zo’n 110 publieke optredens, variërend van een rode-loper-event, tot een bezoek aan een schooltje, van praten met een arme boer in Bangladesh, tot een toespraak voor de Verenigde Naties in New York. “Soms vliegen we van Bogota naar New York via Amsterdam, om de kinderen nog even te zien,” zei Willem-Alexander in een interview in Vanity Fair. “Maar als we met de kinderen zijn, doen we ons uiterste best om er ook echt te zijn. Tijdens vakanties, in de weekenden en bij het ontbijt.”
De meeste dagen van de week, als ze niet in het buitenland is, brengt Máxima de kinderen naar school. Dan begint de werkdag, vaak met een overleg. Eens per week, op maandagochtend, nemen zij en Willem-Alexander samen met vier medewerkers de week door op de Eikenhorst. Ze zitten dan in het kantoor van de villa. Dat is het moment waarop Máxima haar agenda bepaalt. Haar bezoeken overdag eindigen vaak rond half vier: als ze in het land is, probeert ze op tijd thuis zijn voor de kinderen.
De oppas haalt de kinderen van school, maar op sommige dagen moeten ze van alle hoeken van Wassenaar worden opgehaald, van feestjes, clubjes of gewoon een speeldate. De meisjes mogen in principe mee met andere kindjes, maar dan staat er wel een auto met een bewaker voor de deur. In de middag wordt ze weleens ingezet om de kinderen op te halen, zegt ze in een interview in Margriet: “Met andere moeders organiseer ik vaak een carpool. Die moeders zijn ook druk. Bellen mij soms ook met de vraag: kun je mijn dochter ophalen? Want ik zit nog in een vergadering in Zeeland. We helpen elkaar heel goed”, aldus Máxima.
Om vijf uur probeert ze thuis te zijn. Dat is het moment dat het personeel vertrekt, met uitzondering van het kindermeisje en de beveiliging, die in een apart gedeelte van de villa is gehuisvest. De kok is dan ook al weg. Er op dat tijdstip zijn, lukt natuurlijk vaak niet. Willem-Alexander heeft zich in een interview wel eens de slogan “lang leve de magnetron” laten ontvallen.
Máxima zei dat later zo: “Ik kook helaas weinig. Soms, een pasta voor de kinderen, een salade, barbecueën. Iemand anders kookt voor ons. Dat is heel handig. We warmen dus heel vaak op.”
Omkleden, eten, meisjes bellen
De agenda van Máxima in zomaar een week in april vorig jaar laat zien dat er voor koken inderdaad weinig tijd is.
Maandag 8 april heeft ze geen publieke optredens. Wel is er natuurlijk het wekelijks overleg op de Eikenhorst, dat met de naderende troonwisseling wel even in beslag zal nemen. En dan is er nog de toespraak voor de dag erop. Om half tien op dinsdagmorgen spreekt ze in het Amsterdamse Hilton een groot gezelschap toe wegens het vijfjarig bestaan van The Currency Exchange Fund. Woensdagavond rond half acht ’s avonds loopt ze over een rode loper in Amsterdam, met Beatrix en Willem-Alexander. Het Concertgebouw bestaat dan 125 jaar. De dag erop is een ongelofelijk heen en weer geren. In de ochtend verschijnt ze in Utrecht, bij de Week van de Ondernemer. Ze luncht in Den Haag, op Noordeinde, met bijna 30 ‘Uitblinkers’: Nederlanders die iets bijzonders hebben verricht. Tussendoor heeft ze een ontmoeting gehand met de president van Tanzania, die op staatsbezoek is. Die avond is ze weer in Utrecht, samen met koningin Beatrix en Willem-Alexander, waar ze de Vrede van Utrecht herdenken met een massaal toegestroomd publiek. Tussendoor omkleden, eten, de meisjes bellen. Uitslapen is er de volgende dag niet bij. ’s Morgens is ze alweer in Rotterdam, voor de dag Kansen voor Jongeren, van het Oranjefonds. En dan kan het weekeinde beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
16-04-2018 13:12
Ik ben niet tegen het koningshuis, maar leg jij eens uit wat mama en papa allemaal wel niet doen waar ze ruim 6,5 miljoen voor moeten verdienen, even los van het feit dat zij na een lange werkdag gelijk aan tafel kunnen schuiven en ook niet hoeven te discussiëren over wie er de afwas doet, huishouden word gedaan, kleding word klaargezet, de auto staat altijd voor, vliegen geschied in eigen toestel. Ze leggen voornamelijk werkbezoeken af waarbij ze dan een bedrijf bezoeken , geïnteresseerde luisteren vragen stellen en dan weer weggaan.
Dus kom maar op ik ben erg benieuwd!
Overleggen met jan en alleman, vergaderingen bijwonen en voorzitten, werkbezoeken afleggen in Nederland en daar buiten en ga zo maar door.
En of dat 6.5 miljoen mag kosten; daar zijn de meningen over verdeeld.
Een profvoetballer verdient ook belachelijke bedragen. Kun je ook over in discussie gaan of dat wel of niet terecht is.
Maar dit topic gaat over een pop die Amalia moet voorstellen. Als jij een discussie wilt starten over de werkzaamheden van ons koningspaar, dan open je eigen topic zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
16-04-2018 14:52
Overleggen met jan en alleman, vergaderingen bijwonen en voorzitten, werkbezoeken afleggen in Nederland en daar buiten en ga zo maar door.
En of dat 6.5 miljoen mag kosten; daar zijn de meningen over verdeeld.
Een profvoetballer verdient ook belachelijke bedragen. Kun je ook over in discussie gaan of dat wel of niet terecht is.
Maar dit topic gaat over een pop die Amalia moet voorstellen. Als jij een discussie wilt starten over de werkzaamheden van ons koningspaar, dan open je eigen topic zou ik zeggen.
Alleen komt dit niet uit de zak van de Belastingbetaler, bij ons koningspaar wel.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
16-04-2018 15:04
Alleen komt dit niet uit de zak van de Belastingbetaler, bij ons koningspaar wel.
Het Koningspaar levert ook genoeg op.
En nu weer ontopic.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
16-04-2018 15:06
Het Koningspaar levert ook genoeg op.
En nu weer ontopic.

Ze kosten veel meer, om maar te zwijgen over die dure verbouwing van ze.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
16-04-2018 15:04
Alleen komt dit niet uit de zak van de Belastingbetaler, bij ons koningspaar wel.
De politie die op moet treden bij rellen, de reinigingsdienst na een overwinningsfeestje, dat allemaal wel
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Miskotto schreef:
16-04-2018 15:07
Ze kosten veel meer, om maar te zwijgen over die dure verbouwing van ze.
Laten we kiezen voor een president, kosten zijn navenant hoog
en wie weet krijgen we een persoon zoals Trump!
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
16-04-2018 15:07
Ze kosten veel meer, om maar te zwijgen over die dure verbouwing van ze.
Wat denk je dat een President kost?
Face it: het kost altijd geld en zonder kan een land niet voortbestaan.
Altijd die eeuwige zeurdiscussie over de kosten.
Alle reacties Link kopieren
Ja joh, laten we het lekker weer over belastinggeld hebben.

Amalia wordt voor gek gezet met deze pop!
Een kwetsbare puber.
Vol in ontwikkeling (geestelijk en lichamelijk) net als iedere andere puber in Nederland of waar ook ter wereld.

Een mooie meid die als een oma met dikke enkels wordt vereeuwigd dmv een pop!

Te walgelijk voor woorden.


Ik vind het echt heel sneu voor haar.

MonteCara* schreef:
16-04-2018 15:24
Ja joh, laten we het lekker weer over belastinggeld hebben.

Amalia wordt voor gek gezet met deze pop!
Een kwetsbare puber.
Vol in ontwikkeling (geestelijk en lichamelijk) net als iedere andere puber in Nederland of waar ook ter wereld.

Een mooie meid die als een oma met dikke enkels wordt vereeuwigd dmv een pop!

Te walgelijk voor woorden.


Ik vind het echt heel sneu voor haar.
Volkomen mee eens. Wat pa en ma wel of niet terecht verdienen doet er nu niet toe.
De dochter van Frans Duijts lijkt beter op Amalia dan die pop.

https://grazia.nl/showbizz/prinses-amalia-lookalike
Alle reacties Link kopieren
Iemand schreef het al maar het lijken idd de poppen van spitting image.
Op RTL Boulevard vertelde men dat men voor kunst geen toestemming hoefde te vragen. Voor kunstpoppen dus ook niet. Anders denk ik dat onze Koning en Koningin geen toestemming zouden hebben gegeven.Vinden jullie zo'n pop trouwens kunst?

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/leven ... -haar-niet
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
16-04-2018 10:58
Pffff ... papa en mama doen ook genoeg voor dat geld. Als je tegen het Koningshuis bent, dan start je daar maar een eigen topic over.

En die pop is gewoon te belachelijk voor woorden. Net als die eeuwige discussie of Amalia wel of niet dik is. Doe toch eens normaal mensen. Dit is een pubermeisje van 14 jaar oud.
.
En al wás ze dik..

Mijn hemel, de hele school heeft dit gezien, waarschijnlijk. Leuk hoor :nope:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
16-04-2018 15:59
.
En al wás ze dik..

Mijn hemel, de hele school heeft dit gezien, waarschijnlijk. Leuk hoor :nope:
Als ze wel dik zou zijn zou het idd ook niet uitmaken, maar het gaat mij erom dat een tienermeisje dat oprecht gewoon niet dik IS, telkens compleet door het slijk gehaald wordt om iets wat ze niet eens is.
Echt elke keer als Amalia in het nieuw komt wordt er gezeurd over dat ze dik zou zijn en dat is ze oprecht niet. Als ze wel dik zou zijn zou het ook niet gezegd hoeven worden, maar nu al helemaal niet.
En ook niet tegen een puber die vast wel haar onzekerheden heeft en er niet om gevraagd wordt om in de belangstelling te staan.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
16-04-2018 15:38
Op RTL Boulevard vertelde men dat men voor kunst geen toestemming hoefde te vragen. Voor kunstpoppen dus ook niet. Anders denk ik dat onze Koning en Koningin geen toestemming zouden hebben gegeven.Vinden jullie zo'n pop trouwens kunst?

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/leven ... -haar-niet
Nee, maar ik begrijp kunst sowieso vaak niet echt.
Laatst heeft Patricia Paay Johan Vlemminckx toch aangeklaagd? Ging ook over een pop. Wel over een sekspop, maar hij zou geen toestemming hebben om die pop op Paay te laten lijken/Paay te laten namaken als pop.
Ik vind die pop geen kunst. De tekening van een 2 jarig kind is in mijn ogen meer kunst dan dit wanstaltige poppending.

En dan het goede doel waaraan men refereert om dit goed te praten.....ten koste van een pubermeisje dat het vast al zwaar genoeg heeft met alles dat haar pad kruist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven