Amalia pop

14-04-2018 17:59 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/show/levensechte-amal ... ~ac3da4e9/

Wat vinden jullie hiervan? Ik vind de pop meer een karikatuur van Amalia. De pop lijkt op Fiona uit Shrek, alleen dan niet groen.
Moiren’ schreef:
16-04-2018 23:57
Geen emotie toch? Maar welke 14 jarige wil nu zo publiekelijk tentoongesteld worden?
De mijne niet.
Dit. Het lijkt mij echt afschuwelijk, voor welke puber dan ook om zo uitgebeeld te worden. Des temeer als je zoals Amalia een publiekelijk bezit bent en blijft tot in de eeuwigheid. Benieuwd wat het beoogde goede doel (doe een wens toch?) hiervan vind. Behoorlijk delicaat allemaal lijkt mij.
Het punt met het koningshuis is dat er strenge protocollen zijn, ik denk dat hier niet op gereageerd mag worden door Amalia. Een andere puber slingert haar twitter aan, Amalia kan dat niet.
minnimouse schreef:
16-04-2018 16:35
Nee, maar ik begrijp kunst sowieso vaak niet echt.
Laatst heeft Patricia Paay Johan Vlemminckx toch aangeklaagd? Ging ook over een pop. Wel over een sekspop, maar hij zou geen toestemming hebben om die pop op Paay te laten lijken/Paay te laten namaken als pop.
Een sexpop valt niet onder kunst :-D Daar moet je inderdaad wel toestemming voor hebben anders hadden we allang bekende BN er sexpoppen denk ik.
In ieder geval weten we allen dat we nooit kunst hoeven te laten maken door deze kunstenares. Zij heeft geen smaak.....
Tiana_76 schreef:
17-04-2018 07:21
Het punt met het koningshuis is dat er strenge protocollen zijn, ik denk dat hier niet op gereageerd mag worden door Amalia. Een andere puber slingert haar twitter aan, Amalia kan dat niet.
Inderdaad. De Koning en Koningin reageren ook niet dat is het protocol.
Ik denk dat er ook wel afspraken in de klas van de prinsessen gelden. Geen foto's van hen op social media plaatsen etc.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
17-04-2018 07:21
Het punt met het koningshuis is dat er strenge protocollen zijn, ik denk dat hier niet op gereageerd mag worden door Amalia. Een andere puber slingert haar twitter aan, Amalia kan dat niet.
Een toekomstig koningin staat hier boven. :sun:
Ik: *doet oordopjes in* iedereen: 'hey, laten we een onnodig gesprek beginnen.'
redbulletje schreef:
16-04-2018 22:56
Ik vond de reactie waarop ik reageerde juist naief. Pubers doen er zelf volgens mij juist keihard aan mee om drek te verspreiden.
Ja, ik denk dat ik me bericht wel juist begreep/interpreteerde en je reactie was sarcastisch bedoeld naar die ander toe. Grappig......je kunt je dus wel inleven in jeugd/kinderen. :proud:

Ik ontdek ongekende dingen aan je. Leuk RB. Altijd geweten dat jij zo “erg” niet bent als menig reactie doet vermoeden!!
Alle reacties Link kopieren
olya schreef:
17-04-2018 16:31
Een toekomstig koningin staat hier boven. :sun:
ze mag van mij nu wel 'een beetje dom' doen ;-)
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Die pop lijkt sprekend op haar.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
19-04-2018 16:38
ze mag van mij nu wel 'een beetje dom' doen ;-)
Van mij ook. Het is triest.
Ik: *doet oordopjes in* iedereen: 'hey, laten we een onnodig gesprek beginnen.'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven