Biden vs Trump deel 2

08-11-2020 12:42 3064 berichten
Alle reacties Link kopieren
De verkiezingen zijn voorbij! Of toch niet? Wat zullen de komende maanden brengen?

Vervolg op deel 1: actueel/biden-versus-trump/list_messages/468600/127
DS1971 schreef:
11-11-2020 16:10
Het gaat niet om of hij nooit iets goed doet. Het gaat juist om de man zelf. Hij is de eerste president die er puur en alleen voor zichzelf zit.

En mocht je nog twijfel hebben, dan kan die er niet meer zijn na de laatste dagen. Hij probeert een staatsgreep te plegen.

Is het echt zo gek dat dan iemand niet meer dat wil vergoeilijken omdat hij ook wel iets goeds heeft gedaan?

Ik las dat die garagehouder die verdacht wordt van de dochters van zijn vriendin laten misbruiken heel hulpvaardig was. Nou, verandert dat veel aan jouw beeld van zo’n schoft?
Wat lul je nou met je staatsgreep man. Biden is niet eens president. Wat een getroll zeg.

En hoezo zit hij er voor zichzelf. Laat eens iets zien, in plaats van maar wat te roeptoeteren. Hij heeft zijn familie mooie baantjes verzorgd, kijk eens hoe hij aan anderen denkt.

Oh dat las je? Net als dat in de krant stond dat Biden president is. Ga toch weg.

Dus Trump heeft de dochters van zijn vrouw verkracht? Maak niet van die rare vergelijkingen.

Ben gewoon een kerel en zeg dat je Trump een gruwelijk lul vindt en dat je totaal niet geïnteresseerd bent in wat een ander vindt, maar vooral je beeld van die man wil voeden. Zijn we met dat gezanik ook weer klaar.
spell68 schreef:
11-11-2020 19:45
Natuurlijk wel. Ik heb het gekocht, omdat ik na de financiële crisis en het printbeleid al zag aankomen dat de munt gedevalueerd zou gaan worden en dat gaat onder onder Biden alleen maar versnellen.

Maar iedereen? Jij ook? Ik ken namelijk niemand, behalve mijn ouders en wat vrienden. Bijna niemand heeft enige kaas gegeten van wat er monetair allemaal gebeurt in de wereld.

En waarom is het geen argument? Jij bepaalt dat voor mij? Want voor mij zijn de economie en het financieel- en monetaire beleid de enige reden om te stemmen.

Dit is dus precies wat ik bedoel. Als ik het even in mijn eigen woorden vertaal zeg je hier: "wat, jij ook? Oh wow ik dacht dat niemand net zo slim was als ik en mijn inner circle, echt bijna niemand heeft hier namelijk verstand van! Maar jij dus ook? Tjónge!"

Verheven en arrogant en vol van jezelf. Dat dus. (En nee, ik bood in mijn vorige post niet mijn excuses aan)
spell68 schreef:
11-11-2020 19:54
Wat lul je nou met je staatsgreep man. Biden is niet eens president. Wat een getroll zeg.

En hoezo zit hij er voor zichzelf. Laat eens iets zien, in plaats van maar wat te roeptoeteren. Hij heeft zijn familie mooie baantjes verzorgd, kijk eens hoe hij aan anderen denkt.

Oh dat las je? Net als dat in de krant stond dat Biden president is. Ga toch weg.

Dus Trump heeft de dochters van zijn vrouw verkracht? Maak niet van die rare vergelijkingen.

Ben gewoon een kerel en zeg dat je Trump een gruwelijk lul vindt en dat je totaal niet geïnteresseerd bent in wat een ander vindt, maar vooral je beeld van die man wil voeden. Zijn we met dat gezanik ook weer klaar.

Nog even zo door gaan met je agressie en ik ga je staffen.
spell68 schreef:

En hier vind ik je nou ook niet bepaald objectief, zonder emoties en vriendelijk. Over roeptoeteren gesproken.
rosadebree schreef:
11-11-2020 19:57
Nog even zo door gaan met je agressie en ik ga je staffen.

Nee joh, het boeit hem allemaal NIKS, hij heeft ook geen emotie hoor, dat zijn de anti-trumpers, die zijn emotioneel, gefrustreerd en verblind door die gemoedstoestand.
Echt Spell, maak een ommetje, ga je mond spoelen, lees het allemaal eens rustig terug en probeer het dan nog eens.
rosadebree schreef:
11-11-2020 19:53
Wauw. Dus geld is het enige dat je de meeste republieken interesseert in het leven? Laat me raden. Jij bent een vrijgezel van in de 50 zonder kinderen.
Meerkat schreef:
11-11-2020 19:56
Dit is dus precies wat ik bedoel. Als ik het even in mijn eigen woorden vertaal zeg je hier: "wat, jij ook? Oh wow ik dacht dat niemand net zo slim was als ik en mijn inner circle, echt bijna niemand heeft hier namelijk verstand van! Maar jij dus ook? Tjónge!"

Verheven en arrogant en vol van jezelf. Dat dus. (En nee, ik bood in mijn vorige post niet mijn excuses aan)
Yes, dat heb ik. maar weet je blijf bij je beeldvorming over mij. Ik vind het prima en als je me wilt staffen, dan staat het je vrij om dat te doen.
Meerkat schreef:
11-11-2020 19:59
Echt Spell, maak een ommetje, ga je mond spoelen, lees het allemaal eens rustig terug en probeer het dan nog eens.
Over nare toon gesproken.

Volgens kan mij er iedereen er wel wat van hier..
Laten we misschien weer on topic gaan (voor zover dat gebeurd).

In plaats van dat op de man spelen de hele tijd.
spell68 schreef:

Zelden zo veel rationaliteit gezien.
Lekker weinig emotie ook.
spell68 schreef:
11-11-2020 20:03
Yes, dat heb ik. maar weet je blijf bij je beeldvorming over mij. Ik vind het prima en als je me wilt staffen, dan staat het je vrij om dat te doen.

het gaat me niet om staffen. Je roeptoetert maar een end weg. Ik probeer je alleen te laten zien dat als je iets wilt bereiken of een ander ergens van wilt overtuigen een iéts andere tone of voice wellicht daaraan zou kunnen bijdragen. Maar hee, ik heb daar natuurlijk ook geen verstand van en jij weet preciés hoe het zit en wie jij bent en hoe het werkt, dus wat zou je ook van mij iets aannemen.

QED
Abyss schreef:
11-11-2020 20:03
Over nare toon gesproken.

Volgens kan mij er iedereen er wel wat van hier..
Laten we misschien weer on topic gaan (voor zover dat gebeurd).

In plaats van dat op de man spelen de hele tijd.

Oh die was niet naar bedoeld hoor. Jammer dat je dat erin leest. En ik speel niks op de man, ik geef opbouwende feedback. Als ik op de man zou spelen zou ik zeggen dat ik Spell een arrogante hufterige loser vind. Maar dat zeg ik dus niet.
anoniem_400003 wijzigde dit bericht op 11-11-2020 20:07
0.30% gewijzigd
spell68 schreef:
Excuse me? Geef de man een standbeeld omdat hij aan vriendjespolitiek doet :facepalm:
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
kadanz schreef:
11-11-2020 16:13
Als ik om bewijs vraag voor fraude dan is het precies dat: laat zien waar er gefraudeerd is. Niemand hier schrijft dat er geen fraude is gepleegd of dat er geen enkel bewijs is.

Jij daarentegen stelt dat het stemmen in Pennsylvania ongrondwettelijk is verlopen. Je presenteert dat herhaaldelijk als vaststaand feit, ondanks dat je er herhaaldelijk op gewezen wordt dat dat niet vast staat en ondanks de herhaalde vraag om je uitspraak te valideren. Dat is misleidend en storend in een discussie.
Laat me eerst even weten, waar ik ergens "het overtreden van de grondwet" met "fraude" gecombineerd heb.

En even voor jou: het zijn je eigen schrijfsels:
kadanz schreef:
11-11-2020 09:44
Trump is helemaal niet rustig. Hij tweet er op los en in zijn twee toespraken sinds de verkiezingen kwam het stoom bijna zichtbaar uit zijn oren en zei hij vooral domme dingen (‘huh, ik was eerst voor en toen stond ik opeens achter, hoe kan dat nou’).

Pompeo’s body language straalde ook al niet zoveel zekerheid uit toen hij zei dat er een smooth transition kwam naar een tweede Trump termijn. Overigens was dat duidelijk een poging tot humor, zijn eigenlijke antwoord was veel genuanceerder (!). https://www.npr.org/sections/live-updat ... 5083854398

Verder span je het paard achter de wagen. Als CISA bewijs heeft, dan wordt dat niet beetje bij beetje gepresenteerd. Er is sowieso geen enkel tastbaar bewijs gepresenteerd voor grootscheepse fraude. Waar heb je het over? We zijn een week verder he. Nul. Nada. Zip.
Hetvrijewoord schreef:
11-11-2020 20:04
Zelden zo veel rationaliteit gezien.
Lekker weinig emotie ook.
Ja, je hebt gelijk, ik heb het zelden, want kieper ik dat soort mensen meteen mijn leven uit, maar dat gaat op een forum niet, maar nu erger ik me echt aan wat voor stompzinnige opmerkingen kunnen maken.

Ik kan hem trouwens op de negeer zetten, daar heb ik niet aan gedacht.

Goed, nu weer even zen.
boannan schreef:
11-11-2020 20:07
Excuse me? Geef de man een standbeeld omdat hij aan vriendjespolitiek doet :facepalm:
Ja, maar hij denkt niet alleen aan zichzelf. Gelukkig doet Biden daar niet aan.
Ik wacht op het bewijs van Rudy met zijn honderdduizend frauduleuze stemmen!
Is het al morgen? :kwijl:
spell68 schreef:

Stable genius. Ik gooi hem er toch maar een keer in.

Jij paart een schrijnend gebrek aan zelfkennis aan een op niets gebaseerde arrogantie. Bah.
spell68 schreef:

Laat je niet uit de tent lokken joh. Je ziet toch dat de schaapjes er alleen op uit zijn om te provoceren. Wat maakt het nou uit wat de spreekwoordelijke Truus en Dirk van drie hoog uit de spinazie academie nou zeggen? :sheep:
Let’s Go Brandon!
Waarom laten we de pestkop het draadje verzieken? Negeren is zoveel effectiever.
ikBedoelHetGoed schreef:
11-11-2020 20:21
Waarom laten we de pestkop het draadje verzieken? Negeren is zoveel effectiever.

True.

Was getekend: Truus van drie hoog achter. :nut:
julius schreef:
11-11-2020 19:31
Wie zou er precies moeten ingrijpen?
Geen idee :-? .
Lange-met-een-korte schreef:
11-11-2020 20:21
Laat je niet uit de tent lokken joh. Je ziet toch dat de schaapjes er alleen op uit zijn om te provoceren. Wat maakt het nou uit wat de spreekwoordelijke Truus en Dirk van drie hoog uit de spinazie academie nou zeggen? :sheep:
Zwaktebod.
Ik ga er weer wat sfeer in brengen mensen.

Afbeelding
Meerkat schreef:
11-11-2020 20:05
het gaat me niet om staffen. Je roeptoetert maar een end weg. Ik probeer je alleen te laten zien dat als je iets wilt bereiken of een ander ergens van wilt overtuigen een iéts andere tone of voice wellicht daaraan zou kunnen bijdragen. Maar hee, ik heb daar natuurlijk ook geen verstand van en jij weet preciés hoe het zit en wie jij bent en hoe het werkt, dus wat zou je ook van mij iets aannemen.

QED
.
spell68 wijzigde dit bericht op 11-11-2020 20:45
Reden: Doet eigenliujk niet ter zake
71.76% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven