Blok in Teheran

22-02-2020 15:18 11 berichten
Zag de titel van het artikel eerst voorbij komen in mijn nieuwsoverzicht, en hoorde net op de radio met welke boodschap Blok daar was. Wat een arrogantie zeg! Ik vind de houding van NL richting de buitenwereld over het algemeen zeer arrogant, betweterig en schijnheilig, en zeer ongeloofwaardig zolang Saudi-Arabië wél bondgenoot blijft. Want omdat wij niet zonder hun olie kunnen gaan we andere landen die bij elkaar nog niet zo bedorven zijn als SA alleen even de les voorlezen.

Dus Blok is daar vanwege Nederlandse belangen (zo gaat dat in de politiek, echt geen liefdadigheid), maar dan moet Iran wel zijn gedrag veranderen. :|

https://amp.nos.nl/artikel/2324112-blok ... andel.html


Ik heb een hele goede vriendin die Iran ontvlucht is, en de reden is niet omdat ze het weer niet zo fijn vindt. Maar zelfs zij snapt de hypocrisie en het vingertje van Nederland niet als we het hebben over vrijheid en mensenrechten.

Herkent iemand deze frustratie ook?
Alle reacties Link kopieren
Als je het al niet kunt schrijven, is het beter om er ook maar geen mening over te hebben...
WTF is tegeran?
jo12345 schreef:
22-02-2020 15:28
Als je het al niet kunt schrijven, is het beter om er ook maar geen mening over te hebben...
AC gaf Teheran aan, maar ik dacht dat het met een 'g' was O_o
In het farsi is het meer ‘tekhrân’ dacht ik. Maar goed...
Alle reacties Link kopieren
Herkent iemand deze frustratie ook? -> nee
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat Net5 Het Blok in een Teheran-versie ging uitbrengen
(net zo oninteressant)
lilalinda schreef:
22-02-2020 16:20
Ik dacht dat Net5 Het Blok in een Teheran-versie ging uitbrengen
(net zo oninteressant)
Haha, dat was ook wat ik dacht bij het lezen van de titel! ;-D
De desinteresse is wel in lijn met mijn OP :nope:

Slotje!
Hij kan ons beter bij Rusland binnenlikken, we hebben hun aardgas immers nodig als we geen duurdere energierekening willen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
22-02-2020 16:32
Haha, dat was ook wat ik dacht bij het lezen van de titel! ;-D
En ik ook al...
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven