Digitale klokken lopen achter

06-03-2018 12:07 44 berichten
Ik las net een nieuwsbericht waarin stond dat door een of ander Europees wisselstroomprobleem digitale klokken achterlopen. Dat was mij inderdaad al opgevallen! Zowel de wekkers als de klok van de oven lopen momenteel zes minuten achter, waardoor we de afgelopen week steeds enorm moesten haasten.
Hebben jullie ook last van achterlopende klokken?
https://nos.nl/l/2220882
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit van gehoord. Wel interessant :popcorn:
Ik zeg het vandaag in de NOS app. Ik heb me afgelopen week echt af lopen vragen hoe mijn wekker nou ineens 5 minuten achter kon lopen. Dat is nu opgelost :D
Mijn wekkerradio doet het prima, staat gewoon 5 minuten voor zoals het hoort.
De klok op de oven kijk ik nooit op.
When in doubt, the auditor is always right!
Ik heb twee wekkers, allebei digitaal. En de ene loopt achter, de andere niet.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Haha, hier dus ook. Klok van magnetron en oven lopen allebei sinds een tijdje 5/6 minuten achter, en aangezien ik daar altijd blind op vaarde, al een paar keer in tijdnood gekomen. Vond het al zo raar.
Waar het forum al niet goed voor is :)
Nothing happens for a reason
Grappig. Ik had er niets van gemerkt, maar mijn ovenklok bleek ook 6 minuten achter te lopen.
Gelukkig lopen de "naar school/werk klokken" hier op een batterijtje.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hier van het weekend toevallig goed gezet, vond het al typisch. Toen hoorde ik het op het journaal wat het was.
Was mij ook opgevallen. De klok in mijn auto loopt ook steeds 6 minuten achter, geen idee hoe dat dan komt.
Haha, ik lees nu dat afgelopen maandag een groot deel van de maandelijkse luchtalarmen niet afging omdat die klok ook achterliep. Bizar.
.
Hier ook de wekker van de week weer goed gezet, maar de wekker van mijn man liep wel gewoon goed. Typisch hoor dit.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Toen ik het eerst las dacht ik dat het een 1 april-grap was maar het werkt blijkbaar echt zo. Nooit geweten.
Ja hier ook.
Gelukkig kijk ik altijd op mijn mob maar het was me wel opgevallen.
Dacht dat de oven kapot aan het gaan was ofzo :-D
IBIopviva schreef:
07-03-2018 13:01
Hier ook de wekker van de week weer goed gezet, maar de wekker van mijn man liep wel gewoon goed. Typisch hoor dit.
Die van mijn zoon ook.
Hier loopt magnetron achter en de oven loopt wel goed. Wel apart zijn van hetzelfde merk en serie. Kllokken zien er identiek uit. Zat na een jaar soms 1 minuut verschil maar vond het al een groot verschil. Ik heb de moeite niet genomen hem goed te zetten over paar weken gaan we toch naar zomertijd.
felice71 schreef:
06-03-2018 12:27
Ja hier ook, de oven 2 minuten en de auto steeds 3. Maar dat ligt denk ik aan de auto.Als ik wil weten hoe laat het is kijk ik op mijn mobiel, die klopt wel.
Tenzij je je auto aansluit op het stroomnetwerk, heeft dat er natuurlijk niets mee te maken.
Hier ook 6 minuten verschil op de digitale klok bij de combimagnetron. Kijk daar eigenlijk nooit op, maar van de week viel het mij opeens op.
Zelfs de klokken raken van slag na een politiek probleem tussen 2 landen.
Ik was ook te laat. Gelukkig hadden de klanten het niet door. :)
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven