Femke stopt met Twitter
donderdag 28 juli 2016 om 11:34
Femke is het zat, ze stopt met Twitter vanwege "schreeuwers". Maar ze heeft wel evengoed 318.000 volgers. Volgers zijn toch mensen die haar lezen. Misschien zitten tussen die 318.000 'volgers' ongeveer 50 schreeuwers. Dat zijn 50 schreeuwers teveel, maar dan zijn er nog altijd tig trouwe lezers. Stoppen, Dat moet ieder natuurlijk zelf weten. Ik heb niet eens Twitter, ook geen Facebook. Destijds wel Hyves. Ze heeft toch maar mooi 26.000 tweets achter haar naam.
Mijn mening is dat het haar teveel tijd en energie kost om steeds weer wat nieuws te verzinnen en op Twitter te pleuren. Roepen dat ze schreeuwers zat is lijkt een beetje mode te zijn. Of zijn er echt zoveel schreeuwers? Hoe zien jullie dat?
Femke Halsema stopt met Twitter
De Telegraaf
2 uur geleden
Femke Halsema stopt met Twitter. Ze is de 'schreeuwers, bullies en andere griezels' zat en zegt dat twitteren meer energie kost dan het geeft. Dat heeft de oud-leidster van GroenLinks woensdag zelf op Twitter gezet.
Halsema opende haar account in september 2009. Ze zat toen nog in de Tweede Kamer. Halsema heeft meer dan 26.000 tweets geplaatst en werd door meer dan 318.000 mensen gevolgd.
Mijn mening is dat het haar teveel tijd en energie kost om steeds weer wat nieuws te verzinnen en op Twitter te pleuren. Roepen dat ze schreeuwers zat is lijkt een beetje mode te zijn. Of zijn er echt zoveel schreeuwers? Hoe zien jullie dat?
Femke Halsema stopt met Twitter
De Telegraaf
2 uur geleden
Femke Halsema stopt met Twitter. Ze is de 'schreeuwers, bullies en andere griezels' zat en zegt dat twitteren meer energie kost dan het geeft. Dat heeft de oud-leidster van GroenLinks woensdag zelf op Twitter gezet.
Halsema opende haar account in september 2009. Ze zat toen nog in de Tweede Kamer. Halsema heeft meer dan 26.000 tweets geplaatst en werd door meer dan 318.000 mensen gevolgd.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 30 juli 2016 om 16:18
quote:hollebollegijs schreef op 28 juli 2016 @ 12:56:
[...]
Ik heb haar boek gelezen, een aanrader.
[img]https://static.bruna.nl/_img/scale.rb?i ... =265&h=420[/img]
Ze beschrijft heel open en eerlijk haar “experiment” met de zwarte school.
Ik doe het uit het hoofd maar het kwam er op neer dat het niet lukt om de kinderen met elkaar te laten spelen.
Op het schoolplein ging dat prima maar buiten school was contact onmogelijk en dat werd, volgens Femke, geblokkeerd door islamitische ouders.
De spreekwoordelijke druppel was dat ze op de kerstviering met fles wijn en al de school uit werd gezet, omdat, zo vond de directie, dit aanstootgevend was voor islamitische ouders.Je kind bij wijze van sociaal experiment op een zwarte school plaatsen vind ik sowieso al dubieus. Ik vraag me dan weer af wat die kinderen daar zelf van vonden.
[...]
Ik heb haar boek gelezen, een aanrader.
[img]https://static.bruna.nl/_img/scale.rb?i ... =265&h=420[/img]
Ze beschrijft heel open en eerlijk haar “experiment” met de zwarte school.
Ik doe het uit het hoofd maar het kwam er op neer dat het niet lukt om de kinderen met elkaar te laten spelen.
Op het schoolplein ging dat prima maar buiten school was contact onmogelijk en dat werd, volgens Femke, geblokkeerd door islamitische ouders.
De spreekwoordelijke druppel was dat ze op de kerstviering met fles wijn en al de school uit werd gezet, omdat, zo vond de directie, dit aanstootgevend was voor islamitische ouders.Je kind bij wijze van sociaal experiment op een zwarte school plaatsen vind ik sowieso al dubieus. Ik vraag me dan weer af wat die kinderen daar zelf van vonden.
zaterdag 30 juli 2016 om 17:44
quote:MevrouwJack schreef op 30 juli 2016 @ 14:24:
[...]
Daar ga ik ook vanuit.
Ik word wel erg moe van dat constante hullie en zullie. Zoals je nu zelf ook opmerkt: het gaat om opponenten, waarom? Gisteren ging het ook (weet niet meer op welk topic) over realisten vs. wegkijkers, met die benamingen sluit je zoveel mensen uit die hun best doen om zich genuanceerd op te stellen. En dat is precies wat ik zo ongelooflijk irritant vind aan de pijler actueel. Al die bijnamen: tokkie, racist, Gutmensch, wegkijker, 'Mutti Merkel'. Van beide kanten overigens. Het is vaak haast onmogelijk om hier op een prettige manier mee te discussiëren, een mening te vormen, je genuanceerd op te stellen, zonder in een hoek geduwd te worden.
Dat heb ik gisteren ook beantwoord, over de islam kan ik genuanceerd discussiëren al noemen me ze dan meteen wolf in schaapskleren
Gaat het over Merkel is die nuance er niet en ik meen het ook als ik zeg dat ik geen genade ken voor mensen die het voor deze #2%6& opnemen, meteen oorlog (digitaal) meteen met gestrekt been er in.
Deze vrouw die zo'n puinhoop heeft gemaakt van Europa ook mijn Europa daar is....................... En nu stop ik ivm met de staf brigade
Overigens over verziekte sfeer, dat gestaf is daar ook onderdeel van.
[...]
Daar ga ik ook vanuit.
Ik word wel erg moe van dat constante hullie en zullie. Zoals je nu zelf ook opmerkt: het gaat om opponenten, waarom? Gisteren ging het ook (weet niet meer op welk topic) over realisten vs. wegkijkers, met die benamingen sluit je zoveel mensen uit die hun best doen om zich genuanceerd op te stellen. En dat is precies wat ik zo ongelooflijk irritant vind aan de pijler actueel. Al die bijnamen: tokkie, racist, Gutmensch, wegkijker, 'Mutti Merkel'. Van beide kanten overigens. Het is vaak haast onmogelijk om hier op een prettige manier mee te discussiëren, een mening te vormen, je genuanceerd op te stellen, zonder in een hoek geduwd te worden.
Dat heb ik gisteren ook beantwoord, over de islam kan ik genuanceerd discussiëren al noemen me ze dan meteen wolf in schaapskleren
Gaat het over Merkel is die nuance er niet en ik meen het ook als ik zeg dat ik geen genade ken voor mensen die het voor deze #2%6& opnemen, meteen oorlog (digitaal) meteen met gestrekt been er in.
Deze vrouw die zo'n puinhoop heeft gemaakt van Europa ook mijn Europa daar is....................... En nu stop ik ivm met de staf brigade
Overigens over verziekte sfeer, dat gestaf is daar ook onderdeel van.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 30 juli 2016 om 23:04
quote:viavia2013 schreef op 30 juli 2016 @ 14:41:
[...]
Want nuance bestaat niet op deze pijler.
..............Er zijn 11 definities van het woord nuance. Van "bijzonderheid", kleur,tint, fijn detail, toon, tot 'weinig afwijkende verscheidenheid". Misschien kun je een topic daarover openen want in dit topic gaat het niet over de pijler.
ps even off-topic. Ik zag vanmorgen je blije-reactie op dat vrouwonvriendelijketopic dat verwijderd is.
[...]
Want nuance bestaat niet op deze pijler.
..............Er zijn 11 definities van het woord nuance. Van "bijzonderheid", kleur,tint, fijn detail, toon, tot 'weinig afwijkende verscheidenheid". Misschien kun je een topic daarover openen want in dit topic gaat het niet over de pijler.
ps even off-topic. Ik zag vanmorgen je blije-reactie op dat vrouwonvriendelijketopic dat verwijderd is.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 31 januari 2018 om 19:35
https://youtu.be/KEsNg8J_UZo Sign of the Times 1: Femke Halsema en Thierry Baudet - De strijd om identiteit
Wat zit Femke er 'verveelt' bij.
Of ik het eens ben of niet met Thierry doet er niet toe. Vanaf 1:15:00 minuut doet Thierry zijn woord en zegt dan: zwarte scholen waar Femke haar kinderen niet naar toe wou sturen. Femke valt in en zegt fel: Mijn kinderen hebben op een zwarte school gezeten, en de rest van hun carriere en ook nu, op een gekleurde school.”
Klopt, ze hebben er op gezeten maar als de nieuwsberichten klopten dan heeft zij ze er wel vanaf gehaald.
Of ik het eens ben of niet met Thierry doet er niet toe. Vanaf 1:15:00 minuut doet Thierry zijn woord en zegt dan: zwarte scholen waar Femke haar kinderen niet naar toe wou sturen. Femke valt in en zegt fel: Mijn kinderen hebben op een zwarte school gezeten, en de rest van hun carriere en ook nu, op een gekleurde school.”
Klopt, ze hebben er op gezeten maar als de nieuwsberichten klopten dan heeft zij ze er wel vanaf gehaald.
missie_m wijzigde dit bericht op 31-01-2018 19:41
10.65% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 31 januari 2018 om 19:39
Ze zegt wel meer dan alleen 'dat haar kinderen op een zwarte school hebben gezeten'.missie_m schreef: ↑31-01-2018 19:35https://youtu.be/KEsNg8J_UZo Sign of the Times 1: Femke Halsema en Thierry Baudet - De strijd om identiteit
Of ik het eens ben of niet met Thierry doet er niet toe. Vanaf 1:15:00 minuut doet Thierry zijn woord en zegt dan 'zwarte scholen waar Femke haar kinderen niet naar toe wou sturen" ....Femke valt in en zegt fel dat haar kinderen op zwarte scholen hebben gezeten. enz.enz.
Hoef je verder niet op te reageren hoor Missie, ik ga het tentoonspreiden van jouw antipathie tegen Femke niet verder faciliteren.
woensdag 31 januari 2018 om 19:53
Inderdaad, die paar woorden heb ik ook nog even toegevoegd. Op de middelbare school en de rest van de carriëre is het moeilijker om te kiezen. Tik "Femke Halsema en zwarte school" in en je leest meerdere berichten. Het bericht van de Telegraaf kon ik nu niet helemaal terug vinden, wel berichten waar het bericht van de Telegraaf in word herhaalt.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 31 januari 2018 om 21:48
Sinds ik de hashags van Jimmy Fallon kijk,
heb ik al het beste van Twitter.
Hoef ik verder niemand te volgen.
https://www.youtube.com/watch?v=o-_tpysRKhs
heb ik al het beste van Twitter.
Hoef ik verder niemand te volgen.
https://www.youtube.com/watch?v=o-_tpysRKhs
woensdag 31 januari 2018 om 22:57
Het gesprek tussen Femke en Thierry was gisteren of eergisteren.
De discussie gaat er niet om dát ze haar kinderen van die school haalde, maar dat ze het ONTKENDE en Thierry de wind van voren gaf toen hij het aanhaalde.
Zeker mag zij een privéleven hebben. Maar als ze wat verveeld en verwaand aan een discussie op tv deelneemt, en de ander behandeld als of die niet helemaal oké is, dan kan een ander daar een mening over hebben.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 februari 2018 om 00:01
Het stoort mij dat ze tegenstrijdig is, dat ze het een doet of zegt, en dan de ander verwijt dat het niet waar is.
Thierry had gelijk. Ik zag net zelfs een filmpje waarop Femke in een interview vertelt waarom ze haar kinderen na een tijdje van de zwarte school haalde. Een zwarte school met veel islamitische kinderen (haar woorden). Waarom haar zoontje geen zin meer had in school. oa Hij at worst op zijn brood, en dan werd door islamitische vriendjes gezegd dat hij zou branden in de hel. Femke verteld dat ze een gesprek aan ging met een moeder, en dat het heel onbegrijpend en onwetend ging, en toen zei Femke "ik heb ze weggehaald"
Thierry had gelijk. Ik zag net zelfs een filmpje waarop Femke in een interview vertelt waarom ze haar kinderen na een tijdje van de zwarte school haalde. Een zwarte school met veel islamitische kinderen (haar woorden). Waarom haar zoontje geen zin meer had in school. oa Hij at worst op zijn brood, en dan werd door islamitische vriendjes gezegd dat hij zou branden in de hel. Femke verteld dat ze een gesprek aan ging met een moeder, en dat het heel onbegrijpend en onwetend ging, en toen zei Femke "ik heb ze weggehaald"
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 februari 2018 om 15:00
Ik heb desbetreffend interview niet gezien maar ik heb dat gedoe over die school al zo vaak gelezen en dat Femke ook al zo vaak heeft toegegeven dat zij inderdaad vanuit politieke ideologie hoopte op integratie, dat het haar tegenviel dat vriendinnetjes niet mochten komen spelen als haar partner thuis was ipv zij. Dat zij dit ervoer als een desillusie en zo jammer vond. Ik zou het fragment moeten terugkijken maar waarom werd die discussie hierover alwéér gevoerd?
donderdag 1 februari 2018 om 15:39
Ik vind het in elk geval ontzettend irritant. Zeker omdat Femke daarover altijd gewoon heel eerlijk is geweest. Echt flauw om er dan jaren later (hoe lang is dit wel niet geleden??!!) steeds op terug te blijven komen.vrouwjagersma schreef: ↑01-02-2018 15:07Ik wil wel zeggen waarom ik denk dat dit gebeurt, maar dan word ik ongetwijfeld gestaft.
donderdag 1 februari 2018 om 16:20
Waarom er gisteren op terug werd gekomen? Omdat het eergisteren ter sprake kwam in het debat waar Thierry het over scholen had.
Zoek onderstaande artikel op en je kan het kleine fragment dat er bij hoort zelf zien. Of bekijk de link die ik hier gisteren plaatste en volg het hele debat.
ps volgens mij waren de eerste berichten van nov.2010. Acht jaren geleden dus. Er werden in het debat meermaals oude 'woorden' herhaalt door beiden.
Current Time 1:17/Duration Time 1:36
De Telegraaf
Thierry Baudet maakt Femke Halsema boos
29 jan. 2018 in BINNENLAND
In het debat over identiteit in de Stadsschouwburg in Amsterdam wordt het plotseling heel persoonlijk tussen Thierry Baudet (FvD) en Femke Halsema (ex-GroenLinks).
missie_m wijzigde dit bericht op 01-02-2018 16:27
Reden: ps toegevoegd
Reden: ps toegevoegd
10.92% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 februari 2018 om 16:46
NYC schreef: ↑01-02-2018 15:00Ik heb desbetreffend interview niet gezien maar ik heb dat gedoe over die school al zo vaak gelezen en dat Femke ook al zo vaak heeft toegegeven dat zij inderdaad vanuit politieke ideologie hoopte op integratie, dat het haar tegenviel dat vriendinnetjes niet mochten komen spelen als haar partner thuis was ipv zij. Dat zij dit ervoer als een desillusie en zo jammer vond. Ik zou het fragment moeten terugkijken maar waarom werd die discussie hierover alwéér gevoerd?
Omdat ze eergisteren boos werd op Thierry toen hij het over scholen had waar Femke haar kinderen niet naar toe liet gaan. Ze zei toen fel:
Mijn kinderen hebben op een zwarte school gezeten, en de rest van hun carriere en ook nu, op een gekleurde school.”
Dat ze dan gewoon eerlijk zegt 'er waren inderdaad problemen maar nu zitten ze allemaal gezellig op een middelbare school'. Klaar. In dat debat kwam ze verveeld en verwaand over, ze reageerde niet correct tegen haar tegenstander die de problemen op die scholen juist wou aankaarten.
In dat gesprek dat ik gisteravond heb gezien sprak zij zelf juist over die problemen op zwarte scholen.
LOEP ME MAAR aub.