Filmpje uithuisplaatsing deel 3
vrijdag 20 juni 2014 om 20:01
"Ok, de laatste dagen zijn er meerdere bedreigingen geuit en smaad en laster door middel van NEPPROFIELEN. Bij deze laat ik weten dat wij dmv een prive detective alle ip adressen en correspondentie hebben doorgestuurd naar de politie. Alles staat zwart op wit. Zijn allemaal handlangers. Alles word nagetrokken en is uitgeprint. "
pas op forummers De politie zit jullie op de hielen met je nepprofielen, smaad en laster
pas op forummers De politie zit jullie op de hielen met je nepprofielen, smaad en laster
vrijdag 20 juni 2014 om 20:03
quote:matroesjka_ schreef op 20 juni 2014 @ 20:01:
"Ok, de laatste dagen zijn er meerdere bedreigingen geuit en smaad en laster door middel van NEPPROFIELEN. Bij deze laat ik weten dat wij dmv een prive detective alle ip adressen en correspondentie hebben doorgestuurd naar de politie. Alles staat zwart op wit. Zijn allemaal handlangers. Alles word nagetrokken en is uitgeprint. "
Ik ben Heul Bang.
Alhoewel ik geen nepprofiel heb. Geen idee hoe dat zou moeten.
Ik ben Heul Bang.
Alhoewel ik geen nepprofiel heb. Geen idee hoe dat zou moeten.
vrijdag 20 juni 2014 om 20:04
vrijdag 20 juni 2014 om 20:05
Sorry ik ben te lui om (alles) terug te lezen..
Zoals te verwachten, een suggestief bericht (die van "goed nieuws YES YES enz") werkt natuurlijk suggestieve reacties in de hand, zeker bij het sensatiegeile volk wat maar blijft reageren op haar fb.
Het goede nieuws is nu, jawel, door een aantal omgevormd tot iets als Hansje komt binnenkort terug.
Maar natuurlijk.
Oh, en mevrouw reageert uiteraard (zucht) niet op de vragen of hij nou terugkomt, nee ze gaat weer lekker verder met plaatjes en linkjes plakken. Dat is wat ik tot nu toe heb gezien.
Iemand een idee of mevrouw nog iets nader heeft toegelicht in deze?
Zoals te verwachten, een suggestief bericht (die van "goed nieuws YES YES enz") werkt natuurlijk suggestieve reacties in de hand, zeker bij het sensatiegeile volk wat maar blijft reageren op haar fb.
Het goede nieuws is nu, jawel, door een aantal omgevormd tot iets als Hansje komt binnenkort terug.
Maar natuurlijk.
Oh, en mevrouw reageert uiteraard (zucht) niet op de vragen of hij nou terugkomt, nee ze gaat weer lekker verder met plaatjes en linkjes plakken. Dat is wat ik tot nu toe heb gezien.
vrijdag 20 juni 2014 om 20:09
quote:re.set schreef op 20 juni 2014 @ 20:05:
Sorry ik ben te lui om terug te lezen..
Maar natuurlijk.
Op haar Hulp aan pagina heeft ze een brief gepost,
Over de ouderbijdrage voor de UHP van Zoontje
Uiteraard met namen van betrokkenen.
waar ze eerder zo euforisch over was is onduidelijk.
Misschien heeft ze een Sugar Daddy gescoord op relatie Planet?
Sorry ik ben te lui om terug te lezen..
Maar natuurlijk.
Op haar Hulp aan pagina heeft ze een brief gepost,
Over de ouderbijdrage voor de UHP van Zoontje
Uiteraard met namen van betrokkenen.
waar ze eerder zo euforisch over was is onduidelijk.
Misschien heeft ze een Sugar Daddy gescoord op relatie Planet?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
vrijdag 20 juni 2014 om 20:14
hahaha quote:mwcactus schreef op 20 juni 2014 @ 19:12:
https://scontent-b-ams.xx ... 4238368681263408753_n.jpg
o me got
https://scontent-b-ams.xx ... 4238368681263408753_n.jpg
o me got
vrijdag 20 juni 2014 om 20:15
Nou ja krijg nou wat ze hebben mijn profiel foto gerapporteerd zou te gewelddadig zijn , ik snap echt de hele maatschappij niet meer pffffff
*At your service!
*At your service!
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "