Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 20 juni 2014 @ 19:45:

Irme van der Heijden Failliet door mijn ex man welteverstaan, 1 geluk nu mag Gerlandje ook eindelijk zijn ouderbijdrage gaan betalen dat is dan weer een voordeel. Wel een beetje jammer dat blijkbaar dit wel in een week tijd kan en ik na 5 jaar niets kreeg..tja wat zullen we hier nu eens op zeggen....hahaha.....ik denk dat ik nog 1 van de normale mensen ben hier in Nederland hahaha

6 min. · Vind ik leuk · 4 De Huh, Echt? ,Serieus? ,Meen je dat nou?,Hou eens op weken zijn begonnen blijkbaar
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:peecee schreef op 20 juni 2014 @ 19:47:

Irme van der Heijden Ik lig een deuk echt waar, ze zijn echt koekoek in Nederland....dat word hard werken mensen om dit land weer terug in het gareel te krijgen whoehahahahaha

die is echt gek
hans is mooi jongen mooi ogen hij ziet goed uit dit is ons puppy ik heb er 4 reu ze zijn tekoop

En plaatst deze figuur een foto van de pups.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 19:48:

hans is mooi jongen mooi ogen hij ziet goed uit dit is ons puppy ik heb er 4 reu ze zijn tekoop

En plaatst deze figuur een foto van de pups.
Irme van der Heijden Ja Bianca ik zal de rekening even doorsturen naar Jeugdzorg, mag ik wel even geld lenen van iemand voor een postzegel! LOL

Ze heeft er wel plezier in
Er wordt alweer geopperd om geld in te zamelen, om de rekeningen te betalen!
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 19:48:

En plaatst deze figuur een foto van de pups. hahahahahahaha
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ik vind dat zooooo erg dat gevraag en gepraat over geld steeds.

Dat staat allemaal op de site Hans......hulp aan......die brief staat daar, met reakties.
quote:peecee schreef op 20 juni 2014 @ 19:52:

Dat staat allemaal op de site Hans......hulp aan......die brief staat daar, met reakties.OOk zoiets de naam van die site...........
quote:mamavk schreef op 20 juni 2014 @ 19:50:

Er wordt alweer geopperd om geld in te zamelen, om de rekeningen te betalen!

Gaan ze doen dan om doekoe's te verkrijgen?

hup- holland -hamsters jatten van oudjes bij de Appie en verkopen? Meesten hebben immers geen nagel om hun achterste mee te krabben
antwoord op de pups

ben je gek geworden ..!!!!!! flikker op met die pups

Mwoehahahhaa...

Pareltje, die pups!
Hebben ze die brief naar haar onderduikadres gestuurd?
Maar de vader is nu ook bekend dus ik hoop dat er snel een ongelukje plaats gaat vinden. In belang van hansje zodat deze zaad donor (want hij mag geen vader genoemd worden) hansje en zijn mama niet meer lastig kan vallen

Dat is toch regelrechte bedreiging? Idioot gewoon
Ab imo pectore
hahaha die pups.........nieuwe marktplaats
Maar HANS staat voor Hulp Aan Nederlandse Slachtoffers , dat wist je toch wel zeker
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 19:52:

Ik vind dat zooooo erg dat gevraag en gepraat over geld steeds.

Alle statiegeld voor Irme

Ik zeg, Doen!
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 19:01:

Hallo allen,

Heeft iemand al enig idee wat het goede nieuws is van Irme?ze heeft nu gratis wifi en geen beltegoed meer nodig
el pasado es el pasado
Uh ! Opstandje regelen met een.paar honderdduizend mensen Schiphol bezetten .en in den haag optie !
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 19:55:

hahaha die pups.........nieuwe marktplaats

Waar je je ouwe meuk kwijt ken

quote:emmylou schreef op 20 juni 2014 @ 19:55:

Desy Gras Maar de vader is nu ook bekend dus ik hoop dat er snel een ongelukje plaats gaat vinden. In belang van hansje zodat deze zaad donor (want hij mag geen vader genoemd worden) hansje en zijn mama niet meer lastig kan vallen

Dat is toch regelrechte bedreiging? Idioot gewoonWe zouden de namen weglaten, Emmylou.
Die pups zijn geniaal...

Ik overweeg er eentje te kopen
Maar JZ beschikt dus over haar onderduikadres.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 19:55:

Uh ! Opstandje regelen met een.paar honderdduizend mensen Schiphol bezetten .en in den haag optie !Want de vorige demonstratie was ook een groot succes!
quote:Tepelsteeltje schreef op 20 juni 2014 @ 19:54:

antwoord op de pups

ben je gek geworden ..!!!!!! flikker op met die pups

Mwoehahahhaa...

Pareltje, die pups!Magistraal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven