Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 22:09:

[...]

De groepsdynamiek verandert waar je bij staat. Bijzonder boeiend.Vind ik ook! Echt voer voor sociologen/psychologen en zelfs historici :-)
Ik kan me van die 2 oudere kinderen van Gerland wel voorstellen dat zij hun vader verdedigen . Dat moeten inmiddels pubers zijn en die laten zich echt de mond niet snoeren bij zoveel vuil.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 22:11:

[...]

Er is gebeld resultaat staat op haar Facebook ( 2e gesprek mocht ze expliciet niet opnemen , Logisch) En gezien ze dat eerste gesprek openbaar heeft? En aanspoort alles te delen? :

https://www.facebook.com/ ... 7338875807&type=3&theaterIk trek dit eigenlijk erg slecht. Dat arme jochie
quote:waterval70 schreef op 20 juni 2014 @ 22:12:

[...]

Vind ik ook! Echt voer voor sociologen/psychologen en zelfs historici :-)EN genealogie
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
https://www.facebook.com/groups/478216825643152/
quote:waterval70 schreef op 20 juni 2014 @ 22:12:

[...]

Vind ik ook! Echt voer voor sociologen/psychologen en zelfs historici :-)Ik ben geen van drieen maar het boeit me mateloos
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 22:15:

https://www.facebook.com/groups/478216825643152/O my god! Daar zit ie vast niet op te wachten!
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 22:14:

[...]

Ik trek dit eigenlijk erg slecht. Dat arme jochie

het is ook heel pijnlijk, Nog pijnlijker is Dat het kind alles moet doen voor HAAR , Sterk blijven voor Mama, Doe het voor mama etcetera

En bij het 2e telefoon gesprek is haar het verboden om het op te nemen.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:impala schreef op 20 juni 2014 @ 21:23:

[...]

Zullen we dat er even buiten laten ?Ow, en dat bepaal jij? Sinds wanneer ben jij vivamoderator??? We hebben het hier over moeder én haar aanhang/connnecties. Ik zeg niet dat we het nu over hem moeten hebben, maar het is wel leuk om een beeld te hebben bij de 'campagneleider' van de nieuwe partij van "DramaQueen Mama". Toch?
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 22:09:

Zet er ff bij wat het is, dat is duidelijker.

Het is een link naar een fb-groep Steun Vader en Familie, maar die is besloten dus daar hebben we weinig aan.
.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 22:16:

[...]

O my god! Daar zit ie vast niet op te wachten!
quote:impala schreef op 20 juni 2014 @ 22:11:

[...]

En nu lopen haar vrienden weg.Oei en dankzij die vrienden leeft zij nog. Ik kan er niets aan doen, maar dit hele verhaal blijft mijn aandacht trekken.
lees ook andere reacties Jo, ook van mensen die haar dus blijkbaar ook persoonlijk kennen. Haar eigen kinderen reageerden hier, maar ook dat is weggehaald. Andere mensen die zeggen dat ze nog geld van haar te goed hebben ivm een stichting.

En ook prive heb ik viavia contacten inderdaad.

Op facebook
quote:Frizz schreef op 20 juni 2014 @ 22:03:

[...]

Dat zeg ik, BJZ moet zich ervoor inzetten en inschatten of het veilig genoeg is voor het kind.

Dat is denk ik ook gebeurd en zal ook gaan gebeuren. Ze heeft H twee maal gesproken sinds de UHP. Vervolgens gooit ze alles en iedereen met naam en toenaam online waarna JZ medewerkers met de dood bedreigt worden. Ik vind het niet meer dan logisch als JZ er dan voor kiest ook hun medewerkers te beschermen. Ook heeft ze aangegeven in een telefoongesprek waar ze een filmpje van gemaakt heeft, niet meer in gesprek te willen. Wat er in de rechtbank eventueel nog over gezegd is weten we natuurlijk niet.

De zitting heeft gisteren pas plaatsgevonden, vandaag is het vrijdag en ik kan me voorstellen dat men tot na het weekend wacht om eventueel contact op te nemen. Zeker met het onvoorspelbare gedrag van moeder die wellicht als het haar niet aanstaat het hele weekend los gaat op de sociale media. We weten nu wat dat JZ oplevert.
De link naar de facebook steun vader laat wel zien dat er nu een soort van "tegenpartij"ook online komt...
De link naar de facebook steun vader laat wel zien dat er nu een soort van "tegenpartij"ook online komt...
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 22:15:

Ik ga niet zomaar vader steunen. Dat Irme volledig is doorgeslagen en totale onzin het web op slingert betekent niet dat vader heilig is.

Ik ken de man niet, en kan dus ook niet over hem oordelen.
I vd H handelt in levens.

puppy's, kittens, haar zoon, haar ex als schietschijf, en haarzelf als..?
quote:carla69 schreef op 20 juni 2014 @ 22:18:

[...]

Oei en dankzij die vrienden leeft zij nog. Ik kan er niets aan doen, maar dit hele verhaal blijft mijn aandacht trekken.

Mij ook, terwijl ik dingen waar kinderen op een nare manier bij betrokken zijn helemaal niet trek, wat dat betreft ben ik een Groot Watje.

Ik stuur mijn 25 jarige boomlange zoon steeds appjes

"Hai zoon, mammie houdt van jou xxx"

Hij: ma doe normaal!!!!
quote:carla69 schreef op 20 juni 2014 @ 22:21:

[...]

Ik ga niet zomaar vader steunen. Dat Irme volledig is doorgeslagen en totale onzin het web op slingert betekent niet dat vader heilig is.

Ik ken de man niet, en kan dus ook niet over hem oordelen. HOOOOOOO dat is niet wat ik zeg....wel even goed lezen...aub
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 22:16:

[...]

het is ook heel pijnlijk, Nog pijnlijker is Dat het kind alles moet doen voor HAAR , Sterk blijven voor Mama, Doe het voor mama etcetera

En bij het 2e telefoon gesprek is haar het verboden om het op te nemen.Verdomde pijnlijk inderdaad.
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 22:20:

Pff - tien leden ! En besloten.

Is dit de pagina van een knokploeg ofzo?
.
Inmiddels heeft ze een nieuw charme offensief geplaatst op FB.

Een collage.
quote:carla69 schreef op 20 juni 2014 @ 22:21:

[...]

Ik ken de man niet, en kan dus ook niet over hem oordelen.Ik steun geen van beide

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven