Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 08:39:

Ja. Want hij heeft in haar buik gezeten en ze staan zo leuk op de foto dus hij hoort bij haar.

Zo is dat mijn twee koters hebben ook mooi in mijn buik gezeten en niet in die van hun vader dus ze horen bij mij.!

*gaat per direct de bezoekregeling beëindigen.*
Weet je, ik ga gewoon weer bij mijn moeder wonen! Ik heb immers in haar buik gezeten dus ik ben van haar. Hoe kon ik zo egoïstisch zijn om te denken dat er meer dingen in het leven zijn
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 08:45:

"S. v. V ,

What come's arround gose arround , dont for get Als deze labiele moeder zo labiele was dan had ze allang in de delta gezeten nee deze vrouw vecht voor haar kind dus donder toch op joh!!"

OMG

Staat het hek weer open daar?

Verdikkeme ik moet huishoudelijke klussen doen.!
" jeugdzorg heeft al 1000den kinderen onterecht weggehaald bij ouders,in de uk 100.000 en in heel europa,omdat het hun geld oplevert.iedereen die er aan meedoet,word grof betaald.de wet is gewoon smerig,ze mogen zo je kind weghalen,met wat voor smoes maar ook.altijd weer zogenaamd bescherming voor het kind,ze weten donders goed dat het een leugen is.gedwongen adoptie zonder dat je weet waar je kind heen gaat. ze willen dat je je inhoud,en zo min mogelijk terug vecht,anders word je bestempelt als gek labiel slechte moeder etc etc.en een rechter bepaald dat??? waarom geen jury,die ook kinderen hebben????/ ook met adoptie word veel geld verdiend.ze stelen gewoon kinderen,het liefstmooiere kinderen die brengen nog meer op ,en verdienen allemaal goud geld.wat voor wetten zijn dat??? dus niet stoppen met vechten filmen je doet het geweldig,laat alle negatieve mensen hier,(waarchijnlijk inderdaad een heleboel die niet te vertrouwen zijn )gewoon kletsen en blokkeer ze .juist de media erbij halen,mischien worden er meer moeders meegeholpen.maar hoop zeker dat hansje gauw thuis is sterkte "

Vooral mooie kinderen ja!
Had je maar lelijke moeten baren, trut.
Zou jeugdzorg in kinderhandel doen?

Zou mij niet verbazen als er vroeg of laat zo'n helder licht met dat verhaal komt en het zelf nog geloofd ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 08:51:

Zou jeugdzorg in kinderhandel doen?

Zou mij niet verbazen als er vroeg of laat zo'n helder licht met dat verhaal komt en het zelf nog geloofd ook. Dat is al lang gebeurd.
.
Het doet mij deugd om te zien dat het betrekkelijk rustig is op de HANS pagina. Wanneer er geen updates worden geplaatst, komen er ook geen reacties. Een enkeling schrijft nog wat, maar dat is elke keer meer van hetzelfde.

Het zullen spannende dagen zijn voor I, tot aan donderdag. Beetje back to normal life (voor zover mogelijk) zou goed zijn.

Ik vond de discussie over emotionele waarlozing (ik geef toe, ik had eerst zaadlozing in mijn hoofd, don't ask why) prima om te lezen. Want BJZ grijpt niet in als dat niet aan de orde is en is dus wel degelijk relevant. Maar inderdaad in een nieuw topic. Het heeft iig ver strekkende gevolgen voor een kind, ik weet er alles van.
Ja. In azie en bij die negers daro is een gigantische markt voor mooie blanke kinderen.
quote:impala schreef op 23 juni 2014 @ 08:52:

[...]

Dat is al lang gebeurd.Ah
En m.b.t. tot die quotes van hier die op FB worden overgenomen; alles is al zo vaak gezegd, dat het niet anders kan of een ander zegt precies hetzelfde. Ik ga al die reacties niet lezen, ik screen een beetje. Maar komt allemaal op hetzelfde neer.
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 08:52:

Ja. In azie en bij die negers daro is een gigantische markt voor mooie blanke kinderen.

Bij die negers die daro in azie wonen..

Tjonge ik ben vast heel dom dat ik dat niet weet..
Had je minder moeten lezen, meer moeten leven dan had je het gezien!
Ik word trouwens een beetje flauw van ene Elizabeth die werkelijk overal een link over M.V. plaatst. Ze heeft haar punt gemaakt. Ze denkt dat hij de site Kritisch bekeken beheerd en wil men voor hem waarschuwen. Beetje overkill.
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 08:55:

Had je minder moeten lezen, meer moeten leven dan had je het gezien!Jamaar ik ben nog nooit in azie geweest en in sjowniews was het ook niet..
Ze doen alsof MV bij haar heeft ingebroken ofzo, en het UHP rapport heeft gestolen. Terwijl moeder zélf uit eigen beweging alle info bij hem gedumpt heeft. Zijn commentaar is alleen niet zoals verwacht, dus nu is het een grote hond.

edit:

Of zou het tóch de vader zijn die het rapport aan MV heeft gegeven, als stille tegenreactie? Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat de moeder een stuk met zoveel belastende info over haarzelf weg zou geven. Maar then again, ze doet wel meer hele domme dingen...

edit:

als het van de vader was gekomen had moeder dat ongetwijfeld van de daken geschreeuwd (hij schendt mijn privacy...) dus het zal wel gewoon van haar komen.
.
quote:impala schreef op 23 juni 2014 @ 08:59:

Ze doen alsof MV bij haar heeft ingebroken ofzo, en het UHP rapport heeft gestolen. Terwijl moeder zélf uit eigen beweging alle info bij hem gedumpt heeft. Zijn commentaar is alleen niet zoals verwacht, dus nu is het een grote hond.Ze heeft het idd zelf naar hem toegestuurd..
Jullie zijn gewaarschuwd ook scholen en ziekenhuizen zijn niet te vertrouwen.!

Info blijven verspreiden, artikelen uitprinten, ouders waarschuwen, familieleden, etc. Schoolartsen werken ook met BJZ samen. Scholen zijn ook vaak niet te vertrouwen, net zoals ziekenhuizen. het is in en in triest wat dat betreft. Maar je moet de mensen om je heen inlichten, want weinig mensen geloven je. De meeste Nederlanders denken helaas nog: "Nou, ze halen toch niet zomaar je kind(eren) uit huis? " "Ja, dat doen ze wel!"

quote:jippie55 schreef op 23 juni 2014 @ 08:39:

[...]

Je hebt dus niks opgestoken van hetemotionele betoog van R?

Nee Maar dat is ook geen rijke die R van S

Zijn laatste knaken zitten in een scalp pigmentatie
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ik blijf me toch verbazen over wat mensen uitkramen en op welke toon ook vooral.

Ik heb eindelijk dat verhaal van R v S eens goed doorgelezen en ik weet niet goed wat te zeggen. Die man heeft zichzelf wel hoog zitten geloof ik. "Ik kan een ieder daarom dan ook schrijven, gezien mijn wetenschap hierop en mede mijn goede mensenkennis, leeftijd en levenservaring" "Dit wilde ik graag even schrijven en als nodig zwart op wit geschreven of getuigen tov de rechter". Meneer is al 7 maanden FB vriendjes met moeder en kan nu beoordelen wat voor mens zij is en hij denkt dat zijn mening er toe doet voor een rechter? Wouw..

Heel professioneel ook om je cliënten te omschrijven als raar en gek en dat onder je eigen naam en terwijl je op internet zet waar je werkt. Op Linked In staat trouwens dat hij dat werk twee jaar gedaan heeft en nu een bedrijf heeft. Trouwens wil de (ik denk volwassen) dochter van meneer geen contact met hem.
Heeft I. haar zoon alweer gesproken of was de dag voor de hoorzitting de laatste keer ?

Wel sneu als ze na die tijd niets meer van hem gehoord heeft, maar misschien beter voor haar zoon.
Dit zal Don Corleone niet leuk vinden

De mafia is er heilig bij vergeleken met bjz die handelen in kinderen een grote bom op bjz alles in het belang van het kind laat me niet lachen zodra de kinderen 18 zijn worden ze op straat gedondrrd door bjz

Geen idee. Op die vragen antwoordt ze niet. En krijgen we dan vandaag het antwoord op wat dat fantastische nieuws vrijdag was? *tromgeroffel*
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 09:11:

Geen idee. Op die vragen antwoordt ze niet. En krijgen we dan vandaag het antwoord op wat dat fantastische nieuws vrijdag was? *tromgeroffel*

Nee natuurlijk komt er geen antwoord.

En dan is er ook nog een stel simpele zielen die serieus dacht dat het kereltje vandaag thuis zal komen en anders donderdag..
Dat die kidnapman haar zou gaan helpen, was t goede nieuws neem ik aan. Of dat peturrr gemaild is.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven