Geen journaal

29-01-2015 20:17 491 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is een man in de studio binnen gedrongen met pistool en hij eist zendtijd.

Bizar!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:gismo72 schreef op 29 januari 2015 @ 21:42:

[...]

Ik denk ook dat het gewone agenten waren. Volgens mij hebben ATers altijd zelf een soort van bivakmuts op, standaard tenue.Volgens mij ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:winnie2000 schreef op 29 januari 2015 @ 21:41:

in scene gezet allemaalRik is de mol.
Hij heet Tarik en blijkbaar zijn onlangs beide ouders overleden
quote:winnie2000 schreef op 29 januari 2015 @ 21:41:

in scene gezet allemaalDoor Hennie Huisman zeker?
quote:gismo72 schreef op 29 januari 2015 @ 21:44:

[...]

Wat?let maar is goed op. als hij op tv komt
quote:gismo72 schreef op 29 januari 2015 @ 21:42:

[...]

Ik denk ook dat het gewone agenten waren. Volgens mij hebben ATers altijd zelf een soort van bivakmuts op, standaard tenue.Yep, AT team heeft altijd een speciale zwart/donkerblauw vest, kogelwerend vest, bivakmuts en soms ook kogelwerende helm en arm- en kniebeschermers aan. (Naast dat ze ook zwaardere wapens dan het standaard politiepistool en een schild mogen dragen.) En tenslotte staat op hun kleding de aanduiding "politie" alleen onder een flap op hun kogelwerend vest, zodat ze onherkenbaar een verdachte kunnen volgen en observeren. Gewone politieagenten zijn juist altijd herkenbaar aan hun embleem en reflecterende gele strepen. Arrestatieteam

Een arrestatieteam is waarschijnlijk ook niet zo snel ter plaatse, want niet ieder politiebureau heeft een arrestatieteam, een arrestatieteam wordt regionaal ingezet.
quote:muurbloempje66 schreef op 29 januari 2015 @ 21:44:

Nou ik word hier toch wel onrustig van hoor. Zelfs een beetje bang. Er is iets gaande lijkt wel

Er is niks meer of minder gaande dan anders.

Alleen zag je dit even en zie je meestal dergelijke mensen niet.

Angst is vele malen bedreigender en schadelijker voor een samenleving dan welke aanval ook.
quote:samosa schreef op 29 januari 2015 @ 21:49:

[...]

Ook de veiligheid van de ''gewone'' agenten lijkt me best belangrijk, mochten ze gevaar lopen. Maar ik denk dat het wel los loopt. Het lijkt me overigens nog best een uitdaging om deze kalende en ietwat corpulente kerels te herkennen, gros van de mannelijke agenten ziet er ongeveer zo uit.Ja dat is het ook wel, hoewel daar wel een verschil in zit natuurlijk. Moeilijke kwestie, wat dat betreft
quote:Yggdrasil- schreef op 29 januari 2015 @ 21:49:

Lees dat beide ouders vd week overleden zijn.
quote:smulrol schreef op 29 januari 2015 @ 21:50:

Hij heet Tarik en blijkbaar zijn onlangs beide ouders overledenWaar lees je dat

Hij heet Tarik en blijkbaar zijn onlangs beide ouders overledenJe zou van minder in de war raken
quote:iduna schreef op 29 januari 2015 @ 21:51:

[...]

Yep, AT team heeft altijd een speciale outfit aan met bivakmuts en soms ook helm. Arrestatieteam

Een arrestatieteam is waarschijnlijk ook niet zo snel ter plaatse, want niet ieder politiebureau heeft een arrestatieteam, een arrestatieteam wordt regionaal ingezet.Klopt helemaal wat je zegt.
beeld op zwart nu hier
quote:iduna schreef op 29 januari 2015 @ 21:43:

Wat een dweep. Dan ga je even af op live tv. En waarom met een vuurwapen live op tv, vol met je kop in beeld, de studio binnendringen als je een cyberaanval wil gaan doen? Dan kun je toch gewoon lekker veilig achter je scherm blijven zitten? Die jongen is zwaar in de war of heeft er totaal niet over nagedacht.

En de politie bang? Ze wilde gewoon voorkomen dat hij misschien alsnog ergens een wapen vandaag zou halen of een handlanger zou inschakelen en dan moet je daadkrachtig optreden. Dan loop je niet binnen met een kopje thee en een zalvende stem: "He joh, wat doe je nou?". Op de buik leggen, taseren en weg ermee.Als je van een hackerscollectief bent en er zijn er volgens die brief nog 98 dan ga je inderdaad toch niet moeilijk lopen doen met een geweer? Dan neem je vanachter je pc gewoon die hele NPO over.
quote:winnie2000 schreef op 29 januari 2015 @ 21:51:

[...]

let maar is goed op. als hij op tv komtWat bedoel je precies?
quote:Superhuisvrouw schreef op 29 januari 2015 @ 21:53:

[...]

Waar lees je datTwitter van klasgenoot maar heb de link even niet bij de hand, knul ia 19
quote:Yggdrasil- schreef op 29 januari 2015 @ 21:10:

Wtf, dat filmpje. Wat een onzeker broekie. Dit lijkt wel geacteerd.

+1

Flikken Mediapark en de Ontgroening. Ofzo.
Naar verluidt speelt hij nu een potje Kolonisten Van Catan met Erwin L. en Gennaro P.
quote:minnimouse schreef op 29 januari 2015 @ 21:48:

[...]

Wellicht waren gewone agenten eerder ter plekke. AT'ers hebben idd een soort van bivakmuts en dragen ook andere kleding. In elk geval geen herkenbaar politie uniform.

De politie draag sinds kort nieuwe uniformen Minnie.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat zou, mijn waarde Winnie, he doel precies zijn van het in scène zetten?

Komkommertijd? Bananensplit?
Als het waar is van die ouders, kan dat een oorzaak zijn van een psychose. Maar goed, er is nog niks duidelijk nu. Behalve dat het kut is dat mensen psychotisch kunnen worden.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:norahdubois schreef op 29 januari 2015 @ 21:11:

Psychogisch kan, maar hij is georganiseerd genoeg om binnen te dringen. Hij is coherent, en hij heeft een zeer professioneel wapen.Wat hij achter zijn rug hield, waar hij niet mee zwaaide, waar hij de safety erop had zitten anders had het afgegaan zo snel als hij het liet vallen. Conclusie vriend; het is niet echt.

Hij heet Tarik en blijkbaar zijn onlangs beide ouders overleden
Die taser, ik snap er helemaal niks van. En die portier/bewaker; hulde!
quote:Thordis2.0 schreef op 29 januari 2015 @ 21:51:

[...]

Er is niks meer of minder gaande dan anders.

Alleen zag je dit even en zie je meestal dergelijke mensen niet.

Angst is vele malen bedreigender en schadelijker voor een samenleving dan welke aanval ook.Tsja angst en paniek heb je snel veroorzaakt. Ik weet zeker van mezelf dat ik net als die bewaker rustig was gebleven, maar nu werd ik onrustig. Slaat ook nergens op natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven