Geen journaal

29-01-2015 20:17 491 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is een man in de studio binnen gedrongen met pistool en hij eist zendtijd.

Bizar!
Stressed is just desserts spelled backwards
En nog een keer
Nu zet ik hem eraf. Drie keer is me teveel.
quote:winterteen schreef op 29 januari 2015 @ 21:28:

Lijkt me het risico van op tv te willen dat je dan op tv komt. En niet kies? In tijden zoals deze heb je pech. Ook al komt het door je ziekte. Dit is niet NOS-onwaardig, dit is een vlotte reactie op iets zeer beangstigends in het licht van aanslagen op media door terroristen.

Dat is met Volker van der G. ook. Een moord is heel erg, maar men anonimiseert de crimineel. Een moord op een publiek/politiek figuur is niet erger, maar doet vaak wél veel meer met een land en is in die zin gevaarlijker voor de sfeer in de maatschappij. Daarom wordt er harder omgegaan met deze mensen. Niet om hen perse extra hard te straffen, maar om de samenleving wat te vreten te geven, omwille van die samenleving. Unfair? Tuurlijk. Tja.

Iemand zei dat ze vond dat de politie er bang uit zag. Wat is dat nou weer voor onzin. Deze agenten hebben waarschijnlijk al honderden keren bewapende mafkezen tegen de muur gedrukt en doen gewoon hun werk. Vrij adequaat ook, kreeg ik de indruk. Om dan in een paar seconden allerlei gezichtsuitdrukkingen te gaan zitten interpreteren vind ik echt zien wat je wil zien.Haha inderdaad, de politie ziet er niet bepaald bang uit. Lijkt me ook niet goed als dat wel zo zou zijn. Als lid van het AT ben je hier echt wel voor getraind hoor. Ik denk dat ze wel gekkere mensen opgepakt hebben.
-Poef-
Ik haak ook af. Er wordt weer 5 kwartier in een uur geluld, terwijl er verder totaal niks te melden valt. Steeds maar weer hetzelfde verhaaltje herkauwen.
Moet die arme man nu maar blijven praten ongeacht dat er niet veel meer te zeggen valt?
Misschien al gezegd maar wat slecht dat die agenten zo in beeld zijn zeg.
quote:LoiseauCoureur schreef op 29 januari 2015 @ 21:30:

Volgens twitter heet ie Dit vind ik zo niet kunnen.
quote:LoiseauCoureur schreef op 29 januari 2015 @ 21:30:

Volgens twitter heet ie Inhoud momenteel niet zichtbaar. Denk dat ze hem offline hebben gehaald
;
quote:minnimouse schreef op 29 januari 2015 @ 21:30:

[...]

Haha inderdaad, de politie ziet er niet bepaald bang uit. Lijkt me ook niet goed als dat wel zo zou zijn. Als lid van het AT ben je hier echt wel voor getraind hoor. Ik denk dat ze wel gekkere mensen opgepakt hebben.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Istar_ schreef op 29 januari 2015 @ 21:32:

;Que?
quote:haakje schreef op 29 januari 2015 @ 21:32:

Misschien al gezegd maar wat slecht dat die agenten zo in beeld zijn zeg.Hoezo?
quote:Thordis2.0 schreef op 29 januari 2015 @ 21:25:

[...]

Deze hoort echt niet bij een groep hoor.

Neuh denk ik ook niet, die knul is knetter prodromaal als je het mij vraagt. Ben benieuwd naar het motief, als hij die helder heeft.

Ik vond het optreden van de politie bijna een soort van amusant, straks in de debriefing moeten ze de beelden maar een aantal keer bekijken, beetje feedback kan geen kwaad.
quote:Istar_ schreef op 29 januari 2015 @ 21:32:

[...]

Dit vind ik zo niet kunnen.Ik haal het weg als ie het niet is hoor.
quote:LoiseauCoureur schreef op 29 januari 2015 @ 21:34:

[...]

Ik haal het weg als ie het niet is hoor.En dan heeft het er hier al dagen gestaan? Ik vind het echt niet kunnen en heb het gestaft.
quote:minnimouse schreef op 29 januari 2015 @ 21:34:

[...]

Hoezo?Meestal worden ze van een AT onherkenbaar gemaakt. Risicobaan.
quote:GateKeeper schreef op 29 januari 2015 @ 21:32:

[...]

Inhoud momenteel niet zichtbaar. Denk dat ze hem offline hebben gehaaldIk zie het wel.
idioot zeg, dat de Nos dit filmpje zo uitzendt
Ik kan het wel zien gate :-/
quote:GateKeeper schreef op 29 januari 2015 @ 21:32:

[...]

Inhoud momenteel niet zichtbaar. Denk dat ze hem offline hebben gehaaldNee hoor ik kan die facebookpagina gewoon zien..
Damn, die jongen ziet er zo normaal uit, gewoon een hippe aardige kerel. Normale hobbies, geen enkele voorspelling van dit.

Lijkt me idd een psychose.
quote:gismo72 schreef op 29 januari 2015 @ 21:35:

[...]

Meestal worden ze van een AT onherkenbaar gemaakt. Risicobaan.Dat klopt. Ik denk bij nader inzien dat dit geen AT'ers waren. Nou ja, weet het eigenlijk niet. Mocht het wel zo zijn, dan is het vreemd idd.
quote:Istar_ schreef op 29 januari 2015 @ 21:35:

[...]

En dan heeft het er hier al dagen gestaan? Ik vind het echt niet kunnen en heb het gestaft.Hallo.. heel twitter barst uit z'n voegen met verwijzing naar deze gast..
quote:samosa schreef op 29 januari 2015 @ 21:34:

[...]

Neuh denk ik ook niet, die knul is knetter prodromaal als je het mij vraagt. Ben benieuwd naar het motief, als hij die helder heeft.

Ik vond het optreden van de politie bijna een soort van amusant, straks in de debriefing moeten ze de beelden maar een aantal keer bekijken, beetje feedback kan geen kwaad.Eens. Ik had ook het idee dat ik naar een slechte film zat te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven