Google legitimatie verplicht

15-07-2011 00:24 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Google: Legitimatie verplicht – Extreem slecht nieuws voor het internet

Vanaf nu is het namelijk niet meer toegestaan om een pseudoniem te gebruiken op de diensten die Google aanbiedt. Hieronder vallen bijvoorbeeld YouTube en GMAIl, in de voorwaarden staat nu zelfs dat het mogelijk is dat Google om je legitimatie vraagt en je Google ID moet daar via “Common Names” van af te leiden zijn. Hoe dat er precies uit gaat zien moet de komende dagen (of weken) duidelijk worden.

Het gebruik van pseudoniemen is zeker niet ongebruikelijk op het internet, het geeft de nodige anonimiteit voor mensen die niet willen dat er allerlei info over hen op straat ligt, maar biedt ook de nodige veiligheid aan mensen die er andere politieke of religieuze op na houden.
Joh, geloof je het zelf? Dat Google z'n eigen (semi) vrije imperium zou afschaffen?
15 juli, kikker in je bil!
quote:hekje schreef op 15 juli 2011 @ 00:37:

Joh, geloof je het zelf? Dat Google z'n eigen (semi) vrije imperium zou afschaffen?Ik werk daar niet, ben ook nog niet op de hoogte van hun in- externe politiek.
Heb je het faxnummer van google voor me? Fax ik ze even een kopietje van mn paspoort......
Nee, ik werk er ook niet. Maar dan kan je toch wel inschatten dat dat stukje nogal bullshit is?
Het lijkt mij ook 6x niks als zij dit doen.( of eisen)
quote:SeptemberGirl schreef op 15 juli 2011 @ 00:49:

Heb je het faxnummer van google voor me? Fax ik ze even een kopietje van mn paspoort......Mag ik het nummer ook? Nog meer liefhebbers voor een kopie van mijn ID? Ben dan toch bezig.
Ik wil er eentje Batwom!!!

Voor bij mijn batwomaltaar
http://www.googlefaxservice.com/
quote:_yellowlove_ schreef op 15 juli 2011 @ 01:06:

Ik wil er eentje Batwom!!!

Voor bij mijn batwomaltaarIk stuur 'm jouw per uil
Maar stel je nu eens voor, dat dit wel gaat gebeuren, wat doe je dan?
Nou, op bijvoorbeeld facebook gebruik ik mijn echte naam, en mocht me aan melden voor Google+ dan wil ik die ook best gebruiken. Ik heb ook geen vrienden die een pseudoniem gebruiken.

Op Youtube zou ik mijn account verwijderen.

MAARRR dit is onmogelijk. Zouden ze dan alle accounts verwijderen die een pseudoniem dragen? Dan houden ze niemand over.

Ik heb wel op meerdere sites al een gelezen dat Google+ geen pseudoniemen accepteert, maar dat lijkt me niet zo erg. Desondanks heb ik geen enkele echt betrouwbare bron gevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven